The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Justin (429)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Anna (418)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Besøg fra mig - Kristen  I_vote_lcapBesøg fra mig - Kristen  I_voting_barBesøg fra mig - Kristen  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Besøg fra mig - Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Besøg fra mig - Kristen  Empty
IndlægEmne: Besøg fra mig - Kristen    Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeLør Feb 04, 2012 7:22 pm

Sted: Kristens hus
Tid: Efter skole
Vejr: Solen skinner og det er ca. 25 grader
Påklædning: Lyse grå bukser og en sort/hvis stribet t-shirt
Jeremy havde ikke snakket med Kristen siden han havde mødt hende i skolen. Hun havde vidst ikke rigtigt været sig selv. Hun var på nibet til at blive smidt ud af skolen, faktisk havde hun været i tvivl om hun var blevet smidt ud eller om hun havde fået en chance til. Jeremy håbede at hun fik muligheden for at blive. For det første kendte han ikke så mange andre end hende på skolen og for det andet ville det være en skam at blive smidt ud på det sidste år, som hun vidst var i gang med.
Men Jeremy havde som sagt, ikke snakket med hende siden og han havde derfor spurgt lidt rundt omkring for at finde ud af hvor hun boede, for så ville han smutte forbi en dag efter skole. Og havde han hendes adresse og tid til at besøge hende. Det var derfor han nu stod foran døren til hendes hus, hvor hun åbenbart boede sammen med en anden. Der var vidst noget han var gået glip af, men det ville han indhente nu. Jeremy bankede på døren og bad til at det ville være Kristen, der åbende døren.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Besøg fra mig - Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg fra mig - Kristen    Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeLør Feb 04, 2012 8:40 pm

Kristen sad stille i stuen, pakket ind i Matts dyne.
Hun havde ikke taget sin egen da hun vidste at han ikke ville være hjemme i dag, og at hun sikkert ville savne ham helt vildt. Hun havde haft kvalme hele morgenen og det var først ved at lægge sig en smule nu. Hun var ret van til kvalmen men det var nu alligevel aldrig rigtig rart. Hun havde taget et varmt bad så snart kvalmen ikke var så vild og var derefter gået lige ind under dynen i stuen på sofaen. Hun lå stille og krammede Matts dyne ind til sig, mens hun roligt sørgede for at hun kunne dufte ham, via dynen. Hun havde en underlig følelse af savn i hele kroppen når han ikke var her, så det var dejligt at fremstille et billede af ham der lå hos hende. Hun smilte kort ved tanken og rykkede en smule på sig, uden at flytte sig helt.
Kristen var næsten faldet helt hen, da hun kunne høre nogen ved døren. Hun mumlede lavt for sig selv, noget der lød i retningen af: "Hmm.. 2 minutter mere.." Der efter lå hun stille lidt igen, kvalmen var ikke særlig høj i øjeblikket men hun kunne stadig mærke den, den forhindrede hende kort i at rejse sig, men forsvandt så igen lidt efter. Hun mumlede kort igen og skubbede dynen til side, så hun kunne komme op. Hendes ben blev drejet ud over sofakanten alt i mens hun kort gabte. Derefter blinkede hun lidt, og blev mere vågen. Hun Rejste sig, fandt sin morgenkåbe og gik så ud til døren mens hun lukkede den om sig. Hun bandt en knude rundt om livet på sig selv så den var helt lukket, så åbnede hun døren.
Hun tøvede lidt men fik så øje på Jer. Et smil lyste op på hendes læber i det hun kløede sig en smule i håret. "Jer.. Heys!" Efter et lille kluk, kom hun igen på rette vej og tøvede kort inden hun gav ham et stort kram. "Dejligt at se dig!" sagde hun og tråtte lidt til side.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Besøg fra mig - Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg fra mig - Kristen    Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeLør Feb 04, 2012 9:06 pm

Jerem stod tålmodigt og ventede ved døren. Han kom til at tænke på hvad han skulle sige hvis det var ham Matt, som hun boede sammen med, der åbende døren. Han havde ikke rigtigt snakket med ham eller havde noget i mod ham, det var bare lidt mærkeligt at komme hjem til ham og så bede om at snakke med hans kæreste.
Men da han så Kristen komme frem i den åbne dør, smilte han stort. Og specielt da han lagde mærke til hendes smil, så hun var glad for at se ham. Det var dejligt, for han var også glad for at se hende. "Hey Kris" sagde han varmt. "I lige måde. Jeg har ikke set dig i skolen det sidste stykke tid. Er du stoppet eller har du bare glemt dig for mig" spurgte han hende drillende, men ville meget gerne have svar.
"Håber ikke at jeg forstyrrer, for jeg kan godt komme tilbage en anden gang, hvis du var midt i noget" sagde Jeremy, da det pludselig slog ham at det kunne være at hun havde andre steder at være eller andet at foretage sig end at underholde ham. Men han håbede det ikke, for han havde savnet at snakke med hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Besøg fra mig - Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg fra mig - Kristen    Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeLør Feb 04, 2012 9:26 pm

Kristen var rigtig glad for at se Jer igen, hun havde ikke set ham i et godt stykke tid nu og hun havde savnet ham. Især efter alt det der lige var sket. Hun havde haft det rigtig godt men ind i mellem havde hun også haft lyst til at tage hjem til ham og spørge om hun måtte overnatte. Bare så hun kunne se ham igen og høre hans stemme. Han betød virkelig meget for Kristen, han var stort set en af de eneste hun havde at gå til, hvis der var noget.
Kristen fniste kort og rystede bare på hovedet over ham. "Jeg gemmer mig for dig.." svarede hun lidt efter for sjov, men med en under tone der sagde at det ikke var sandt. Hun var holdt helt op med at gå i skole da hun bare skulle have nogle penge hjem nu. Hun havde ikke tid til det, men hun orkede det heller ikke helt. Hun havde klubben og jobbet uden for byen som model, og det var længe nok af en gang. "Nej! Kom ind" svarede hun ham og smilte stort. Hun ville gerne have hans selskab, faktisk var der ikke andet hun hellere ville, end at have en at snakke med lige nu. Kristen gik til siden så han kunne komme ordenligt indenfor. Så lukkede hun døren efter ham og gik ind i stuen. Hun kørte en hånd gennem håret og bed sig en smule i læben, da hun kom i tanke om at hun stadig kun havde en morgenkåbe på. "Undskyld jeg ikke lige er klædt ordenligt på.." sagde hun og fik øje på dynen i det hun lod blikket glide over sofaen. "Jeg har sovet lidt.." fortsatte hun kort efter og smilte skævt og undskyldene til ham. Hun var ikke helt den friske fisk hun nogle gange var, lige nu ville hun bare gerne slappe af med en hyggelig samtale, med en af sine bedste venner.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Besøg fra mig - Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg fra mig - Kristen    Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 4:18 pm

Jeremy smålo da hun sagde at hun bare gemte sig for ham. Han var ked af at finde ud af at hun ikke gik på skolen mere for han ville virkelig komme til at savne at løbe ind i hende i løbet af dagen, men nu må de vel i stedet bare mødes udenfor skolen. Så længe at han fik lov til at bruge tid sammen med hende var han dog tilfreds.
Jeremy nikkede som tak da hun tilbød han at komme indenfor. Han trådte indenfor og fulgte efter hende ind i stuen hvor hendes dyne lå på sofaen. Han rystede på hovedet, da hun undskyldte for ikke at være ordenligt klædt på. "Det skal du ikke undskylde for, det er helt okay" sagde han og smilte til hende. Men derefter så han lidt nervøst på hende, han var bange for at alt ikke var som det skulle være.
Jeremy kunne ikke lade være med at holde øje med hende. "Kris, er der noget galt. Jeg mener er du syg eller noget" spurgte han og hentydede til dynen og hendes ikke så friske jeg mere.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Besøg fra mig - Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg fra mig - Kristen    Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 5:00 pm

Kristen smilte venligt til ham, det var dejligt at have ham på besøg. Hun kunne godt bruge noget selvskab lige nu. Kristen så rundt inde i stuen, hun var lidt flov over at han skulle se rodet med hendes dyne o.s.v. Det var ikke lige fordi hun regnede med at se ham, men hun var alligevel ret glad for det.
Hun nikkede lidt og bed sig i læben mens hun lod en finger glide ind under kanten af morgenkåben og ind til hendes mave. Hun lod fingeren kærtegne hendes mave uden et ord. Hun havdede stadig ikke helt godt, men hun overlevede da, mindese hun sig selv om.
Hun lod blikket glide over Jer, for at se om han havde opdaget at hun ikke havde det så godt. Hun kunne ikke se det på ham da hans smil var stort og venligt som altid. Hun gik hen til sofaen og rettede på hendes dyne. Så satte hun sig ned og trak sine ben op til sig. det var sådan hun tit sad når hun havde det skidt. det var for at dække hendes mave, ikke fordi det hjælp så meget, det var mere bare en vane.
Kristen så en smule overrasket på Jeremy da han spurgte om hun var syg. Hun havde ikke regnet med at han ville opdage det, men på den anden side var det heller ikke så svært at se. Hun tøvede lidt mens hun smilte en smule falsk til ham. "Je.." Hun bed sig lidt i læben og prøvede igen. "Jeg her det fint.. Jeg overlever." Hun smilte skævt og så ned. Hun var stadig flov. Hun lod en hånd ligge på hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Besøg fra mig - Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg fra mig - Kristen    Besøg fra mig - Kristen  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg fra mig - Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et lille Besøg fra mig ;D Kristen
» Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel
» Et besøg ~ Will

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Matt og kristens hus ^.--
Gå til: