The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Justin (429)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Anna (418)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_lcapEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_voting_barEt lille Besøg fra mig ;D Kristen I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et lille Besøg fra mig ;D Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 1:02 am

Sted: På vej til Kristens Lejlighed
Tid: efter middag.
Omgivelse: Vind i håret... og så en samme huse ;D
Vejr: Solen skinner bag skyerne, ellers lidt lunt
Påklædning: Mine cowboybukser, min ternede skjorte, og et par sko

Matt kom kørene på sin motorcykel. Han var på vej hen til Kristen han mødt for et stykke tid siden. Han havde været på Cafeen, og havde fri. Det var lang tid siden han havde været der, og personalet var blevet bekymret for ham. Han havde bare sagt at der ikke var noget i vejen, og at han havde været på en lang ferie. nu havde han så fri, og ville tage hjem til hende og sige hej. Han kørte lidt,og fandt hendes lejlighed. Han kørte hen parkerings pladsen, og stillede sin motorcykel. Han sprang af og låste den. Han gik op til døren, og smilte skævt. Han havde nydt at være i selskab med Kristen, så han glædede sig lidt til at være i selskab med hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 1:18 am

Kristen gik rundt ude i sit lille køkken, hun kunne ikke lade være med at tænke på alt det som var sket på det sidste. Hun Havde ikke set Owl særlig meget og jo mere hun hang ud med Daniel, jo mere forvirrende blev det. Derfor var hun glad for at hun havde mødt Matt. Matt så ud til at være en flink fyr, en man kunne stole på, sådan en hun gerne ville være venner med. Hun vidste godt hvem han var da hun faktisk havde været lidt hemmligt forelsket i ham i starten da hun lige var kommet til byen. Men hun havde aldrig rigtig talt med ham før den anden dag. Hans popede pludselig op i hendes hovede da hun kom til at tænke på den sære stilhed som havde været mellem dem og som næsten var ude på at gøre hendes liv mere forvirrende. Hun smilte lidt ved tankerne om ham, hun ville gerne møde ham igen og det kun hun også til, han havde jo lovet hende en køre tur. Hun vidste bare ikk' hvornår.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 1:32 am

Matt vilde gøre det til en overraskelse at han kom så, han var glad for at døren indtil selve huset var åbent. Han gik ind, og gik op af trapperne. Han kiggede på dørnavnene, og fandt hurtigt Kristens Lejlighed. Han bankede på døren, og stillede sig op af dørkarmen. Han smilte skævt, og stak hænderne i lommen. Han overvejede om han skulle give hende at stort kram når hun åbnede, men han blev enig med sig selv om at det vel kom når han så hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 1:51 am

Kristen dansede lidt rundt og sang med på den musik der vi i radioen, hun var ved ar ryde lidt op og havde lige tørt bordet af da hun hørte dørklokken. Hun dansede ud til døren og åbnede døren, hun begyndte at smile stort da hun så hvem det var. "Matt?" spurgte hun og satte en hånd i siden, hun lænte sit ene ben mod det andet og sætte foden lidt på skrå. "Sååe.. du fandt det.." smiler stort og vender roligt på svar.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 2:06 am

Matt så lidt ned i gulvet, og kiggede op da døren gik på. Han smilte til Kristen, og nikkede. "Ja, hvem skulle jeg ellers være?" spurgte han. Han smilte, og klukkede over hende. Han rystede på hovedet, og ser på hende, men et skumelt smil. "Nej.. Jeg gik bare forkert, og fandt en dør, hvor der stod: Her bor Kristen Lita Diggory." Han smilte skævt til hende. Han havde fanget lugten af rengørings midler. "Gør du rent?" spurgte han, og nikkede mod rummet bag hende. Han stod stadig lænet på af dørkammen, med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 6:32 pm

Kristen kiggede lidt på ham og rystede så på hovedet med et smil "Jah.. det kan man jo aldrig vide." Hun smilte til ham mens hun lyttede og nikkede kort de rigtige steder, "javel jah.. hmm.." hun klukkede lidt og gav ham et drillende skub. Hun tænkte lidt inden hun besvarede det næste spørgsmål, ikk' fordi hun havde behov for det, men fordi hun for sjov ville trakke tiden lidt ud. "Lad mig nu se.. hmm.." sagde hun drillende og svarede så for alvor "Nej, man jeg har lige gjord det, jeg er først lige blevet færdig sååe.." hun smilte og flyttede sig lidt så han kunne se lidt mere af rummet bag hende. "Vil du ikk' indenfor?" spurgte hun med et skævt smil og undrede sig lidt over hvorfor han ikk' bare gik ind.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 9:51 pm

Matt klukkede lavt, og rystede på hovedet. Han smilte skævt, og stak hænderne i lommen. Han klukkede stille. "Nå.. Ja okay. Men det kunne jo godt være at du var igang, og så jeg bare kom her, og afbrød det hele.. Det sker meget tit for mig at jeg gør det," sagde han, med et roligt smil, og en lidt skødesløs kropsholdning. Han smilte taknemligt da hun bød ham indenfor. Han havde altid haft den regl, at han gik ikke indenfor i folks huse hvis han ikke blev bydt indenfor, for han kunne jo aldrig vide om personen skjulte noget, han ikke måtte se. Der var så også utagelser i den regl, som han aldrig nævnte. "Jo.. Egentligt" Sagde han, med et lidt skævt smil og trådte indenfor. Han kiggede lidt rundt, og havde stadigt hænderne i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 10:05 pm

Kristen Smilte skævt til ham før hun rystede på hovedet og sagde "Nej nej.. det gør du ikk'.." hun smilte drillende til ham og fortsatte. "Men jeg kune godt forstille mig at det skete for dig."
Hun gik ind i stuen med nogle til hun havde i liggende i hendes køkken. Hun vendte sig så mod ham igen og smilte lidt "Sååe.." sagde hun og tøvede lidt, hun klappede sig let på lårene og bed sig så lidt i læben. Hun vidste ikk' helt hva' hun skulle sige, "øhh.. bare. slå dig ned" sagde hun med en let klukken. Hun satte sig selv ned i sofaen of smilte bare til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:10 pm

Matt kiggede rundt i stuen. Han var vant til en lidt størrer stue, men han havde ikke noget imod, dem der var lidt mindre. Han så på Kris, og smilte skævt. Han satte sig stille en i sofaen, og smilte skævt til hende. Han havde glemt om han havde et erne han skulle, eller om han bare var kommet for at besøge hende, og se hendes ansigt igen. "Hmmmm.." sagde ham, og trak m'et ud. Han skulle finde et eller andet at sige.. Men hvad?
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 3:41 pm

Kristen stirrede lidt på ham, men ikk' på en ubehagelig måde, nærmere med et nysgerigt blik. Hun vidste ikk' hvorfor han var kommet og det gjorde hende bestemt heller ikke noget, at han var. Men det gjorde hende nysgerrig, og gav hende faktisk også en liidt blandede følse i kroppen. Hun havde aldrig været alene med han før som nu, ikk' at det gjorde hende noget, men det fik hende nu aligevel til at blive en smule nervøs. Hun vidste jo ikk' hva' hun kunne regne med, og hun var måske en smule bange for at han havde missforstået hende. Specielt efter hun havde kysset ham, som hun enlig liidt fortryd, men ikke tyrde sige til ham, i frygt for at såre ham. Hun smilte blidt til ham med et liidt skævt smil. "Var der noget specielt du ville eller? vil du bare hænge ud?" spurgte hun og holdt den rolige facade. Hun rejste sig og gik ud i køkkenet, hvorefter hun gav sig til at rode i skabene efter et glas. Det var ikk' såå lang tid siden hun havde flyttet om på tingene så det tog lidt tid, inden hun fandt sit glas. Hun fyldte det med vand vende sig mod døren til stuen igen. "Vil du have noget?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Sep 11, 2011 5:28 pm

Matt så tavst på hende. Han forsøgt at tænke sig om efter et eller andet at sige. Han smilte skævt. "Tjo.. Der var tog grunde. Den ene var, du ville jo gerne prøve min motorcykel, og så var det for at afleverer den her," sagde han, og trak en nøgle op af lommen. "Jeg ville sige, at hvis du følte dig alene eller manglede at snakke. Så er det nøglen til mit hus. Du må tage derhen hvornår det skal være.. Om jeg er hjemme eller ej," sagde han roligt. Han mente det ikke på nogen forførende måde. Overhovedet ikke. Det var bare for venskabens skyld. Han havde et lidt glimt af bekymring i øjnene, men kun et lille glimt der hurtigt forsvandt. Han smilte sit sædvandlige smil igen. "Ellers tak," sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Sep 11, 2011 5:47 pm

// Mattie!! Very Happy



Kristen stod og lyttede med et smil, hun var helt mundlam. Ville han virkelig give hende en nøgle til hans hus? bare fordi hun ikke måtte være alene? Hun smite plydseligt stort og kunne ikke holde sig tilbage, fra at kramme ham. Hun holdte sig helt indtil ham og nød lidt at stå sådan med ham. "Du er skør?" klukkede hun og krammede ham igen indtil sig. "Men du er fantastisk.." afsluttede hun og kyysede ham på kinden.

Kristen nikkede og tog sit vand med ind i stuen igen. Hun smilte skævt til ham, "Jeg vil meget gerne med dig ud at køre.." hun bed sig lidt i læben og sætte sig hen til ham. Hun skulede lidt til ham og kiggede så ned på den nøgle hun havde fået af ham. "Tak.." mumlede hun og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Sep 11, 2011 6:21 pm

Matt kunne ikke lade være at ler over hende. Han havde ikke forventet sådan en reaktion fra hende. Han smilte skævt. "Det siger du jo," sagde han, og lo. Han krammede hende blidt igen. Han lo igen. "Fantastisk? arh?" sagde han, og smilte lidt.
Han smilte skævt. "Vil du?" spurgte han. Han lo lidt da hun skule til mig. Smiler skævt. "Det var så lidt," sagde han, med latter i stemmen.

//Min krea er helt væk :S
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeSøn Sep 11, 2011 6:36 pm

Kristen smilte over ham. Hun kunne så godt lide ham, han var altid så sød. At dømme efter at Ed aldrig var der mere, efter at han var flyttet, fik hende til at se ham som sin bedste ven. Hun elskede at bruge tid sammen med ham, han fik hende altid til at smile.

Kristen smilte skævt og lænede sig indtil ham. "Year.. klart, der er ikke noget jeg hellere vil, end at køre sammen med dig Matt" hun smilte skævt og en smule stort. Hun løj ikke, hun ville rigtigt gerne. Hun betragtede ham lidt med et smil "Vil du nu?" spurgte hun og fik pludselig et ivrigt blik frem i ansigtet. Hun kunne ikke vente, det skulle nok blive sjovt.

// Det er helt okay xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 7:13 pm

Matt smilte og lo lidt over hende. "Det glæder mig," smilte han skævt. Han var glad for at hun gerne ville med. Det var en ting ikke alle fik lov til. Faktisk var der kun en der havde kørt bagpå før, og det var Tamora. Han lo over hendes ivrighed. "Nu?" spurgte han. Han trak på skulderne. "Tjo.. hvorfor ikke?" sagde han og rejste sig. "Lad os tag en tur," sagde han og smilte skævt til hende.

//Min krea er stadig væk --'
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 7:46 pm

Kristen smilede lidt til ham. Hun lukkede øjnene og sad lidt tavs, mens hun lyttede. Hun vidste ikke helt om hun måtte komme med nu, men hun håbede på det. Hun kunne ikke rigtigt vente, lige siden han fortalte hende om det, havde hun haft lyst til at prøve det. Med ham. Hun kendte ikke ligefrem andre der hade en motorcykkel, så det var lidt klart. Men hun var stadig ret glad for at det var sammen med ham. Hun havde faktisk savnet ham ret meget og hun ville gerne tilbringe mere tid sammen med ham, hvis han kunne holde hende ud. Hun slog øjnene op og smilte lidt, "Det ved jeg ikke?" svarede hun kort, men hun vidste godt at det var såden et spørgsmål som hun nok ikke skulle svare på. Hun smilte stort til ham, "Virkelig?" hun tog en jakke fra knagen da hun hurtigt var ude ved døren. "Kay.. så er jeg klar" smilte hun blidt. Hun ville så gerne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 8:51 pm

Matt smilte skævt over hende. Han nikkede. "Ja selvfølgelig," sagde han, og smilte til hende. Han lo lidt over hende. Han nikkede. "Jamen så kom," sagde han og tog hendes hånd. Han førte hende roligt ud af hendes lejlighed, men lod hende lås døren hvis hun ville. Bag efter viste han hende ned til hans motorcykel. Han smilte til hende. "Den er ikke rigtigt noget særligt," sagde han og trak på skulderne. Pegede pegede hen på den. Det var den eneste motorcykel på parkerings pladsen, så den var ikke svære at få øje på. Han førte hende roligt hen til den, og smilte lidt skævt til hende.

//Jeg har virkeligt vredet min u kreative hjerne xD
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 9:02 pm

Kristen var glad for at han overhovedet ville køre med hende, at han ville komme hen til hende, var stort i hendes øjne. Han var virkelig en god ven, hun så ham nok som sin bedste ven, nu hvor Ed var flyttet og hun ikke så mere til ham. Hun elskede ham virkelig, han var lidt som en bror for hende, og så alligevel slet ikke. Hun vidste ikke hvor hun skulle plasere ham, han var flink, sød og så faktisk godt ud, så det kunne ikke helt bare være som bror. Han betød nok mere for hende, en han ville have gjort som hendes bror. Hun gik hurtigt og ivrigt med ham ud af døren. Hun kunne godt lide at gå med ham i hånden. Hun smilte lidt og låste hurtigt døren før de gik videre. Hun lænede sig ind mod ham mens hun kiggede overrasket på hans motercykel. "Wow.." hun bed sig lidt i læben og klukkede kort. Så vendte hun blikket mod ham, "Det er det da.. den er mega fed Matt.." Hun smilte stort og gik undersøgende tættere på den. "Hvad er det? Susukki?" hun så spændt tilbage på ham. Hun ville gerne vide det.

//Det er okay xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 9:28 pm

Matt kunne virkeligt godt lide at være sammen med Kristen. Han var meget afslappet i hendes selskab. Han holde meget af hende, og derfor var han nok lide overbeskyttende en gang mellem. Han ville bare ikke have hun forsvandt for ham. Kris var virkeligt en af hans bedste venner. Han smilte lidt skævt til hende. "Jeg takker," sagde han og lo lidt. Han smilte skævt, og lod hende nærstudere den. Han smilte over hendes spørgsmål. "Nej.. Men et godt spørgsmål," sagde han. "Det er en Aprilia Shiver 750," sagde han lidt stolt. Han låste den op, og åbnede bagefter sædet. Han smed låsen ned i rummet, og trak bagefter en hjelm op. Han så på hende, og rækkede den til hende. "Vi skal passe på hovedet," sagde han lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 9:52 pm

Kristen så lidt på hans "maskine" med et indtraseret blik. Hun kunne godt lide den, den var faktisk rigtig sej. Hun fniste kort og så med ham da han svarede på hendes spørgsmål. Hun var ikke god til det med at kende maskiner, men hun havde jo næsten heller ikke set nogen. Dette var den 3 "maskine" hun havde set, så hun var ikke ret van til at se dem og kende dem.

Kristen nikkede lidt og smilte stort, "Nice" svarede hun kort, hun vidste ikke lige hvad det var for en, men det lød da okat cool. Hun Betragtede den lidt igen og gik et par skridt tilbage da Matt gik hen og låste den op. Hun så på ham med et lille smil, på en måde et lidt lumsk smil. det kunne godt ligne at hun havde lumske planer. Hun klukkede lidt da hun hørte hvad han sagde om at passe på hovedet. "Mit hovede er allerede ødelagt inden i Matt" klukkede hun lidt, men tog imod hjelmen og tog den på. Hun Gav han et lille kram bag fra. Hvilket var svært, da Matt var større, og højere en hende. Hun havde lagt sine arme om halsen på ham og krammede ham indtil sig. Hun lukkede kort øjnene og nød det lidt. Så åbnede hun igen sine øjne og smilte lidt da hun slap ham. "Må jeg hoppe på?" spurgte hun og det ivrigt i hendes stemme vendte tilbage.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 10:18 pm

Matt ser roligt på hende, mens hun kiggede på den. Han lod hende bruge den tid hun skulle bruge, for at se den an. Han stod stille og betragtede hans motorcykel. Han havde virkeligt repareret den mange gange efterhånden. Den så alligevel ikke særlig gammel ud. Han smilte lidt for sig selv.
Matt lo. "du aner ikke hvad jeg snakker om vel?" spurgte han. Han kunne tydeligt se på hende at navnet på motorcyklen ikke sagde hende noget. Han smilte skævt og så på hende da hun tog hjelmen på. Han smilte skævt. Han lo lidt da hun trådte hen og krammede ham. Han havde ikke lide set det kom. Han krammede hende blidt. Han nussede hende lidt ubevist på ryggen. Han nød det faktisk lidt. Han slap hende roligt og smilte. Han lo igen. "Selvfølgelig," sagde han, og hoppede op først. Han så på hende, med et skævt smil. "Bare spring op når du har lyst," sagde han roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitimeTors Sep 15, 2011 10:31 pm

Kristen så rolig på Matt og smilte skævt, "Hvad snakker du om.. jeg er top profetionel.." hun klukkede lidt og bed sig lidt i læben. HUn måtte vist bare indse at hun var bostet. Hun Smilte lidt og slog blikket ned. Hun synes selv at hun så hærens ud, med hjelmen på, men Matt havde nok fat i noget, hvis hun ikke havde den på kunne hun jo kommetil skade. Hun tænkte lidt over det og fandt frem til at Matt ikke ville miste hende, det gjorde hende ret glad. Hun betragtede ham lidt da han havde sat sig op, han så ret sød ud. Ikke fordi han ikke så sød ud ellers, men det så ret sejt ud på en måde, gjorde ham mere mandig at se på. Hun bed sig lidt i læben og blinkede så et par gange. HUn kunne godt lide synet og det fik hende kort til at glemme hvad de havde gang i. HUn smilte så stort og hoppede om bag på. Hun sad stille og rykkede sig så langt ind mod ham, som hun kunne. Derefter lukkede hun bare øjnene og ventede på at turen skulle begynde. Hun lagde sin hage med hans ryg og nussede ham blidt på maven da hun lage sige arme om ham. Hun ville ikke resikere at falde af.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Et lille Besøg fra mig ;D Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Besøg fra mig ;D Kristen   Et lille Besøg fra mig ;D Kristen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille Besøg fra mig ;D Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Besøg fra mig - Kristen
» Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen
» Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: