The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Justin (429)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Anna (418)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_lcapDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_voting_barDet der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 10:10 pm

S: Kristen og Daniels hus
T: Eftermiddag
O: Kristen og Daniels hus
V: gråvejr og smus-regn
P: hulede løse jeans, t-shirt, hættetrøje, slidte converse

Mike gik igennem bolig området. Han havde lovet Kristen at besøge hende efter hun var flyttet fra ham. Hun var hans bedste, og nok eneste, veninde, så han ville klart holde det løfte han havde givet. Hans hår dækkede hans øjne, så den klare blå farve i dem ikke kunne ses af nogen. Han gik sjældent ud, meget sjældent. Han var ekstremt dårlig socialt, et mini handicap. Han blev normalt hjemme, tøffede lidt rundt, så tv, lavede mad. Intet vigtigt eller specielt, en normal kedelig dag. Selvom det på det seneste var blevet lidt sjovere.
Han gik hen til det hus Kristen havde givet ham adressen til. Han så lidt rundt og sukkede opgivende. "Kris, jeg ber til det er dig der åbner.." hviskede han lavt inden han forsigtigt bankede på døren. Han ville gerne besøge Kristen, rigtig gerne, men han var ikke heeeelt tryg ved Daniel. Mest fordi han var ny, men også lidt fordi han var Kristen kæreste. Kristen betyd meget for ham, så mødet med hendes kæreste var meget angstfremkaldende for ham. Han havde kun hørt godt om ham, jaja, men hans var fremmed. Han så sig om i det dårlige vejr, og strøg hans pandehår til siden så hans safir blå øjne kom til syne. Han bed sig en smule nervøst i læben. "Kristen kom nu..." hviskede han lavt og bedende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Sv: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeOns Nov 09, 2011 4:40 pm

Kristen gik rundt i stuen og hyggede sig lidt med at sætte nogle ting på plads, de havde stadig ikke helt pakket ud endnu, men hun var ret tålmodig med det, hun ville ikke forhaste sig, der skulle være tid til det hele. Hun stod lidt efter og så sig rundt, med endnu et lille smil. HUn var glad for at få sit eget, med Daniel. Hun kunne ikke lige se hvem det ellers skulle være med. Det fik hende til at tænke på hvordan det ville have været hvis det var Owl. Hun fniste kort af tanken og kørte sine hænder gennem håret. Hun kiggede sig lidt omkring og gik ud i køkkenet. Hun havde kort en eller anden fornæmmelse om at der var nogen, som ikke var Daniel. Hun slog tanken væk og tog sig af skraldet. "Jeg går ud med skraldet.." sagde hun til Daniel inden hun lukkede posen og gik ud til døren. Hun kunne se en skygge, men opdagede alligevel først at der var nogen ved døren da hun havde åbnet den. Hun stirrede lidt på personen, det var Mike. Det tog lidt tid før hun kunne reagere, hun smed hurtigt skraldeposen fra sig og overfaldte Mike i et stort kram. "MIKE!!" råbte hun og begyndte at klukke lidt efter. "Så du fandt det faktisk?" smilte hun spørgende, hun vidste godt at Daniel ville kunne høre det, og regnede også lidt med at han ville komme ud til dem. Kristen rettede blikket mod Mike og smilte stort. "Man, jeg er glad for du kom!" hun så lidt på ham inden hun så igen gav ham et stort kram. Hun fniste lidt og så sig tilbage for at se om Daniel var kommet, ud til dem.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Sv: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 9:38 pm

Daniel havde været inde i deres soveværelse for at hænge et spejl op på væggen, da han hørte Kristens stemme om at hun gik ud med skraldet. "Super" sagde han og grinte lidt. Så slap han for at gøre det, han elskede at han nu kunne tænke sådan. At han var lettet over at hun ville gå ud med skraldet, selvfølgelig ville han hjælpe til i huset, men det var bare så almindeligt og fast at tænke sådan. Deres liv var begyndt sammen.
Da han havde fået hængt spejlet op, trådte han lidt tilbage for at betragte sit arbejde. Han så sin egen reflektion, og på han læber kunne et stort smil ses, indtil at han hørte Kristens stemme igen. "Mike" sagde han og gentod hvad Kristen havde sagt. Han trak underende på skulderne til sit spejlbillede og forlod derefter rummet for at gå ud til Kristen. Da han trådte ud i gangen og så at Kristen stod og snakkede med en dreng, i døren. Han gik ud fra at denne dreng måtte være Mike. "Kristen, jeg har hængt det store spejl op i soveværelset. Jeg tænkte at det ville se godt ud derinde, men hvis du ikke kan lide det, kan vi altid flytte det" sagde han til hende og stillede sig derefter ved hendes side og så på Mike. "Hej jeg er Daniel. Jeg går ud fra at du er Mike" sagde han og rakte hånden frem mod ham og smilte venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Sv: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 9:49 pm

Mike så utålmodigt på døren og ville egentlig gå igen da Kristen åbnede døren. Han lo lidt da hun krammede ham og lagde tæt hans arme om hende i et kram. "Hej Kris.." sagde han roligt. Han nussede hende kort på ryggen inden han slap hende igen. Han så lidt på hende. "Ja.. Det var ikke så svært som jeg havde troet" sagde han og smilte skævt. Det var dejligt at se Kristen, selvom han ikke brød sig særlig meget om at være ude fra hans eget hus. Dårlig vane. Han lo igen. "Jeg er glad for jeg måtte komme og besøge dig Kris.. Jeg synes ligesom det var min tur.." sagde han og krammede hende igen venligt tilbage. Han gav slip på hende da Daniel dukkede op. Han så kort og undersøgende på ham mens han snakkede til Kristen. han var lidt som han havde forestillet sig. Han så på Daniels hånd da han rakte den frem. Han tøvede meget inden han gengældte, men sit ærme trukket halvt nede over hans hånd. Han så næsten undskyldende på Daniel. "Præcis. Mike Howard" Han ville ikke ud med hans fornavn, i frygt for at Daniel så bare ville kalde ham det. Han trak sin hånd til sig igen, og tjekkede hans ærme var godt nede.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Sv: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:29 pm

Kristen smilte stort, som altid til Mike. Hun var så glad for at han gad komme. "Altid Mike.. Kay?" hun klukkede kort, hun ville gerne have mere besøg af ham. Så han var selvfølgelig altid velkommen, hos dem. Hun vendte sig om og så på Daniel med et skævt smil. Hun nikkede lidt og rystede derefter på hovedet af ham. "Nej.. det er helt perfekt.." Hun kyssede ham kort og betragtede ham og Mike lidt. Hun ville gerne have de blev gode venner, det betød rigtig meget for hende. Mike var hendes bedste ven og hun ville ikke leve uden ham. Man hun kunne da heller ikke leve uden hendes store kærlighed, Daniel. Så hun ville gerne kunne have dem i samme rum, bare et par gange. Hun smilte lidt og gik så ind i gangen og gjorde plads til dem. "Kom ind, Mike" Smilte hun og betragtede ham kort. Derefter lod hun sit blik glide over Daniel og smilte skævt igen. Hun prøvede på at læse hans ansigts udtryk, men kunne ikke helt. Hvilket gjorde hende en smule utålmodig. Men hun ventede fint til de begge var inde.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Sv: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:38 pm

"Super" svarede Daniel da hun sagde at det var helt perfekt, og han gengældte blidt hendes kys. Daniel blev kort nervøs for om han havde gjort noget forkert da Mike tøvede med at tage i mod hans hånd, men åndede lettet op da han endelig tog den. "Det er godt endelig at møde Kristens bedste ven" sagde han og smilte venligt til ham. Han gjorde ligesom Kristen, trådte tilbage så der var plads til Mike kunne komme indenfor. Han kunne godt forstå hvorfor Kristen gerne ville have dem til at kunne enes, og han ville gøre alt for at få Mike til at syntes okay om ham. Han ville gøre alt hvad der ville kunne gøre Kristen glad. Og måske var han rigtigt flink, så det var helt sikkert værd at give ham en chance.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Sv: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 6:42 pm

Han så på hende og nikkede smilende. "Jo selvfølgelig.. Men du kender mig og det med at bevæge mig udenfor" sagde han undkyldende. Han var ikke særlig god til at komme ud hjemmefra. Hans fortid havde virkelig taget hårdt på ham, og gjort ham vildt usikker. Han så på Daniel, lidt usikker. Han kunne ikke lide fremmede, det havde intet med Daniel at gøre overhovedet, han var sikkert flink, men hans sociale evner var i minus. Han smilte lidt. "Rart at se hendes kæreste. Jeg har hørt en del om dig" sagde han venligt og smilte til ham. Han havde snakket med Kristen om Daniel, en hel del. Det gjorde ham også en smule nervøs. Han smilte lidt og gik ind da han fik det tilbudt. Det var virkelig uvant for ham det her. Han tog sine sko af uden besvær. Han så på dem og smilte roligt og venligt. Der var altid en rolig og afslappet stemning omkring ham, sådan var han bare som person. Hans nervøsitet var ikke særlig tydelig, måske lidt for Kris fordi hun kendte ham, men ellers ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  Empty
IndlægEmne: Sv: Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel    Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hej you there -Kristen aka Kris-
» Et lille Besøg fra mig ;D Kristen
» Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: