The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Justin (429)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Anna (418)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_lcapHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_voting_barHåber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  Empty
IndlægEmne: Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen    Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 8:58 pm

Sted: Hjemme ved kristen xD
Vejr: Lidt overskyet
Omkring: møbler, og andre hus ting, vel?
Påklædning: En hvid skjorte og lyse bukser [ikke hvide bare lyse]
--
Edward kom gående hen af vejen, han var på vej hjem til kristen. Han vidste dog ikke om hun var hjemme, men det var et forsøg hver tænkte han.
Han havde ikke set hende i et stykke tid, og havde nu hørt at hun boede i byen. Han havde mødt hendes søster Hannah og på den måde vidste han hvor hun boede. Han gik videre op af den gade huset skulle ligge på, han gik hen til huset og kiggede på døren.
Der stod hvem der boede der, det var en op gang med mange lejligheder i, der stod at Kristen skulle bo på 3 sal.
Han smilte og gik op af trapperne, nærmest med nogle små hop. Han nåede til 3 sal og søgte stille efter hendes dør.
Han smilte da han fandt den rigtige dør, og bankede på. Det lød ikke som om der var nogle der hørte det, så han brugte rigeklokken.
Han ventede stille ved døren.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen    Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 9:41 pm

Kristen skøllede det sidste shampoo ud af hendes hår, hun lod vandet skølle det sidste på hendes hænder væk.
Hun havde sovet længe i dag, hun vidste ikke lige hvorfor men noget fik hende til st blive liggende. Måske var det den stemme inden i hendes hovede der konstant sagde: Det er weekend, sov nu!
hun vidste det ikke.
Hun kunne høre nogen rige på døren, hun stod od af badet og slyngede et håndklæde rundt om hende. Hun gik ud til døren og åbnede den kun lige halvt, så hun var dækket hvis nu hånklædet ikke kunne holde sig selv mere.
Hun smilte stort da hun så at det var Edward "heys Edward" sagde hun og åbnede døren helt. Hun kalde ham normalt Ed, fordi det var hurtigere end at sige hele navnet, men hun gjorde en undtagelse denne gang. Hun fløttede sig så han kunne komme ind og lukkede døren efter ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen    Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 9:59 pm

Edward kiggede lidt overraskede på hende, da hun kun var iført en hånklæde.
Han smilte til hende og tråtte inden for, han kunne høre at hun lukkede døren bag ham.

"Hej Kristen" svarede han stille og smilte skævt til hende, han vidste at hun elskede det smil. Han kiggede kort ind på badværelset, uden at gå der ind, døren stod bare åben så han kunne se det. Han gik stille ind i det første rum han mødte, som ikke var badværelset. Det var et lille køkken der lå ud i et med stuen, hun så sig lidt omkring og lod hende blive færdig på badværelset.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen    Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 5:04 pm

Kristen var glad for at se ham, hun havde undværet ham ca. 1 år, og hun vidste ikke en gang, at han boede i byen.
Hun var selv lige flyttet til byen så hun vidste ikke hvor lang tid han havde boet der. Hun fulgte hans blik og rødmede kort, da hun lagde mærke til hvad det var han kiggede på.
Hun smilte og lukkede døren bag ham, derefter gik hun igen ud på badværelset, hun så kort efter ham og vidste nu, at han sad i stuen. Hun lukkede ikke døren da hun vidste at han sad i stuen, hun tog hurtigt håndklædet af og hoppede i noget tøj.
Hun tog en nogle blå shorts på med en lille top, så man kunne se hendes mave.
Hun gik tilfreds ud til Edward i stuen, "hey" sagde hun igen og gav ham denne gang et knus, "man det er længe siden" hun smilte stort til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen    Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Besøg fra mig - Kristen
» Det der besøg Kris? -Kristen & Daniel
» Her vil ingen andre komme - Bella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: