The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Justin (429)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Anna (418)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 03, 2011 9:51 pm

Sted: Clubben
Tid: Aften, efterhånden sent
Omgivelser: Strippere, barer, folk, hvad der nu plejer at være...
Vejr: Stjerneklart og halvmåne

Owl kom gående op af vejen til clubben, han var ikke i et så godt humør så han høbede han kunne komme væk fra det hele på en måde. Han kom der op og mødte nogen af dem der plejer at være der uden for klubben, han fandt et falsk smil og hilste på dem som han plejede og gik så ind. Han var ikke sikker på om Kristen ville være der i aften, men han håbede på begge dele. Han gik direkte op til baren og bestilte en øl ved den der nu stod der og så hende kort i øjnene da hun sagde jeg ikke skulle have for mange i dag. Kendte jeg hende? Jeg kunne ikke huske det. Men han tog imod ølen og sætte sig på en barstol ved baren og så afslappet om, han lyttede til musikken og så grænskende på dem der dansede i aften med et lidt lumsk smil. Han tog en slurk af ølen og kiggede så videre.

Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 03, 2011 10:30 pm

Kristen var som så mange andre gange, på arbejde. Hun stod oven på og snakkede med en pige på hendes alder. Hun ville gerne låne nogle penge af hende, hun skulle lige have noget af drikke og hun kunne ikk' lige klare at logge en eller anden igen. Efter lidt fik hun pengene ved pigen, hun takkede og gik med lidt hurtige skridt ned af trappen. Hun hoppede forbi dem der stod i vejen og hoppede op på senen for at tage en omvej. Hun vinkede kort til nogen der var ved at tage hjem, så hoppede hun ned og snoede sig hen til baren. Hun smilte skævt og lænede sig ind over barbordet. "Må jeg få en øl?" spurgte hun og viftede lidt med pengene. Hun kiggede rundt mens hun ventede på den.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeSøn Aug 07, 2011 12:24 pm

Owl så godt Kristen kravle hen over cenen, men han viste ikke om han skulle gøre noget. Han drak roligt af sin øl og så på pigerne der dansede med et lidt fjernt blik. Han stilte så sin tomme øl på baren og begyndte at gå hen til cenen hvor der stod nogle andre og så på en af pigerne, nogenlunde der Kristen var gået over.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeSøn Aug 07, 2011 5:31 pm

Kristen fik sin øl og hun begyndte stille at drikke af den. Hun havde ikk fået noget i lang tid. Hun smilte lidt og drejede så rundt så hun stod med ryggen op af barbordet. Hun kiggede op mod senene og holdt øje med en af sine veninder, der var i gang med at danse. Hun smilte skævt til hende og lod så blikket glide rundt. Hun tog sin øl med sig og snoede sig hen til det hjørne hvor der altid var et eller andet ulovligt stof på det lille bord. Hun smilte skævt til dem der sad rundt om bordet og gav sig til at tale lidt med den ene dreng, som sad der aften efter aften. Hun gav ham en lille pose og klappede ham blidt på skulderen, inden hun vendte sig og gik. Hun drak en stor slurk af sin øl, da hun kort stansede midt på gulvet. "Lita?" Kunne hun høre nogen der råbte. Hun så rundt og fik øjenkontakt med en gammel kunde. "Heys.. går du ikk med op?" spurgte han hende og smilte skævt. Hun smilte venligt og rystede på hovedet "Jeg er kun danser i dag.." Hun gik hen og satte sig på sene kanten, hun vidste ikk helt om hun skulle gå der op.

- Vidste ikk lige hva jeg skulle skrive. ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeMan Aug 08, 2011 8:45 am

Owl fik øje på Kristen da hun satte sig på cenekanten. Han gik så roligt hen til hende og stilte sig lige foran hende "Hej Kristen..." Han smilte roligt og så på hende.

//Okay...Har heller ingen krea...
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeMan Aug 08, 2011 3:27 pm

Kristen lagde sig op på senen og kiggede ud over det hele, hvor var der bare mange mennesker. Hun sætter sine ben op på sene kanten og slapper af sådan. Hun ser Owl kommer hen til hende og smiler lidt overrasket til ham. "Owl? Heys.. det er rart at se dig her igen.." Hun smiler skævt og bliver liggende som hun nu gør. "Hvordan går det?" Smilte hun skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:08 pm

Owl gik hen foran hende og tog en stol og satte sig på den der. "Hej...Det går okay..." Han smilte og satte benen mod ceren "Får du tjænt noget?" Han lænte sig roligt tilbage og nød udsigten han havde sat sig til.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:04 pm

Kristen så på ham og smilte skævt mens hun bevægede sine ben rem og tilbage på senen. "Nej.." sagde hun og fniste kort. "Jeg ved ikk helt om jeg gider i dag" Smilte hun. Et skævt smil som altid. Ser en smule undrende på ham og lægger armene bag hovedet. "Hva kigger du på?" Sætter mig kort op og ser mistænksomt på ham. Ligger mig som ligesom før.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:15 pm

Owl smilte og grinte kort "Din smukke krop..." Han sad roligt og tilbagelænet og så på hende "Ærgeligt jeg ikke må røre..." Han sagde det en smule drillende og så stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:22 pm

Kristen fniste kort "wau.." hun begyndte at køre sine ben frem og tilbage igen, som om hun kede sig. Hun hørte tydeligt hva Owl sagde men hun bliv liggende kort. Så rejste hun sig op og sætte sig på hams skød. "hmm.. jeg er kun danser i aften" hun smilte skævt og trak kort på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:26 pm

Owl sad roligt og smilte til hende "Synd...men du kender også min holdning" Han smilte lidt lumsk og lagde så hænderne bag hovedet, så bare roligt på hende "Jeg troede faktisk ikke du var her i aften..." Han talte roligtmen højt noktil at overdøve musikken.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:34 pm

Kristen nikkede og smilte lumsk til ham. "Year.. jeg vil heller ikk have penge for det.." Hun smilte skævt og tog fat i hans trøje. Hun lyttede og så så en anelse forvirret på ham "hvorfor skulle jeg ikk være det?" hun lyttede nysgerrigt og ventede på svar mens hun lænede sig en smule mod ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:37 pm

Han trak på skuldrene og så roligt på hende "Det ved jeg ikke...det havde jeg bare ikke troet. Men det er nu rart..." Han rynkede brynene da hun sagde hun ikke ville have betalind for det "Den var ny?"
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:40 pm

Kristen nikkede men var stadig en smule forvirret. "hmm.. kay.. du ved jo jeg plejer at være her.." Hun så kort på hans trøje igen og begyndte at lege lidt med den. Hun så på ham igen og klukkede lidt "Nej den var ikk.. jeg gør det ikk.." svarede hun så og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:43 pm

Han grinte lidt og sad roligt og så på hende "Så kan jeg bedre forstå det...men det er dejligt du er her...ellers var jeg allerede fuld nu...." Han så roligt på hende og hade sine ben mod cenen og hænderne bag hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:47 pm

Kristen så en smule surt på ham "hvorfor? tror du ikk jeg kunne gøre det?.." hun lyttede til resten af hans sætning og smilte så lidt. "Det tror jeg på.." hun klukkede kort og så igen ned på hans trøje. Hun åbnede den lidt og smilte skævt til ham "det ser bedre ud sådan.."
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 11:52 pm

Han smilte lidt og lagde så en hånd oven på hendes hænder. "Tja...der kan bare kommemere ned på en gang så..." Han så på hans skjorte og sukkede så, han tog så roligt hans slips af og tog det over hendes hovede "Ikke den rigtige farve, men what ever..." Han lagde så igen sine hænder bag sovedet og sad afslappet "Jeg tror skam på du kan gøre det, men jeg vil nu ikke have dig til det..."
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 10, 2011 12:00 am

Kristen smilte lidt over ham og pillede videre ved hans skjorte. Hun lyttede og nikkede så roligt. Hun så en smule overrasket på ham og smilte så stort. "Hva nu? det er din.." sagde hun og smilte skævt igen. Hun så lidt på ham uden at sige noget. Hun var sikker på at han inderst inden ikk troede på hende. "Hmm.. Det kan jeg også.. jeg gider bare ikk mere." hun sukkede lidt, det var ikke meningen at han skulle vide det. "Hvorfor ikk?" spurgte hun så da hun kom i tanke om det sidste han havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 10, 2011 12:05 am

"Er der nogen grund til det? hygger vi ikke godt nok nu?" Han smilte roligt og tog lidt fadt i hans slips om hendes hals og åbnede det list mere så det hang rigtigt "Jeg tror på jeg nokskal fådet tilbage en dag, og jeg har flere at dem, så kommer ikke til at mangle det..." Han så roligt på hende og lagde så hænderne bag hovedet en gang til.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 10, 2011 12:33 pm

Kristen smilte skævt og udstødte et kort fnis. Han morede hende faktisk ret meget. "Hmm.. det er der måske" svarede hun med endnu et skævt smil. Hun Kiggede ned på slipset hun lige havde fået og løftede så det ene ben over hans hoved inden hun rejste sig og sætte sig på senene igen. "Nej.." svarede hun så for sjov og smilte lumsk til ham. "Tak Owl.." hun lænte sig kort indover ham og kyssede ham på kinden inden hun hoppede op på senen til de andre. "arbejdet kalder.." sagde hun og gik om til en af de andre danser. "har du brug for en pause?" spurgte hun hende og smilte venligt. "Tak Lita" svarede pigen bare kort og gik ned fra senene.

Kristen smilte venligt til hende og begyndte selv at danse, hun gik en smule frem mod Owl og hviskede til ham. "luk dine øjne hvis du ikk kan tåle det.."
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 10, 2011 3:13 pm

Owl sad roligt tilbagelænet og så på hende, hun var smuk uanset hvad hun lavede eller havde på. Jeg klarer det..." Han smilte skævt og så roligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeOns Aug 10, 2011 11:04 pm

Kristen smilte skævt til ham og gik helt ud på senen igen. Hun begyndte at danse igen. Hun snoede let og sexede sig omkring den pæl som stod i hendes side på senen. Hun holdt hele tiden øje med Owl, bare for sjov. Hun ville gerne se hans reakion selvom hun før havde set den. Hun vente sig om og snørrede sig op, hvorefter hun så smed toppen på senen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 2:49 pm

Owl sad stadig roligt og så på hende, han fortrak ikke en mine da der var flere andre der fløjtede og piftede af hende. Han smilte roligt til hende og nikkede så roligt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 8:45 pm

Kristen holdte ikke længere øje med Owl, hun havde set hans reaktion som var ret overraskende efter hendes mening. Nu gad hun ikke mere, hun dansede bare videre uden. Hun smilte skævt mens hun gik rundt på senen og rundt om pælen. Hun smed nu også hendes nederdel, på senen og skubbede den over til hendes top med foden.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 9:09 pm

Owl smilte roligt og så beundrende på hende danse. Han gemte hans følelser og sad roligt som han havde gjort med hende på skødet. Han klukkede kort og rejste sig og gik hen til baren og købte en øl. Da han kom tilbage var stolen taget så han stilte sig op af cenen og stilte sin øl på den. Han så roligt på hende med et beundrende smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» In need! (Folk der arbejder her, men andre er også velkomne d: )
» Endnu en arbejdsaften i klubben.. - Alle er velkomne ^^ Om de arbejder her eller ej xD
» Første dag på arbejdet *Kristen og andre*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Strip club-
Gå til: