The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Justin (429)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Anna (418)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_lcapFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_voting_barFørste dag på arbejdet *Kristen og andre* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Første dag på arbejdet *Kristen og andre*

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 6:35 pm

S: Strip Klubben
T: 21-tiden
O: En del mænd og kollegaer
V: Koldt
P: Se på min profil


Syrenia gik ned gennem byen. Hun havde en lang frakke på for at skjule tøjet inden under. Uanset hvad var det koldt, så hun skilte sig ikke ud. Det var hendes første aften på klubben, og hun var ikke sikker på hvad hun skulle gøre. Hun var ikke bleve instrueret, så når hun kom ville hun finde en af de andre der arbejdede der for at få tricks og info.
Hun sukkede kort, åbnede døren og gik ind. Der var musik og flere mennesker end hun lige havde regnet med. Det kunne ikke være her fra byen folk kom. Hun så sig lidt søgende om og fik øje på en der klart arbejdede her. Hun havde set hende før. Kristen.
Hun styrede over mod hende og holdte lav profil til at starte med. Man vidste ikke om hun var lige så vild som hende selv. "Undskyld, jeg er ny. Vil du hjælpe mig?" spurgte hun ret høfligt og smilte en smule. Hun håbede virkelig, for hvis ikke var hun på spanden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 7:30 pm

Kristen hoppede ned fra senen og samlede sit tøj sammen. Hun gik ud i bag lokalet for at tage det på igen. Hun lagde det på bænken der uden, som mindede hende om den gang Ever og hende var startede. Det var her de havde fået deres tøj og her det hoppede i det første gange. Hun smilte lidt ved tanken. Det var længe siden. Hun var ikke en gang sikker på at Ever længere arbejdede her, hun havde ikke været her i lang tid.
Kristen kiggede rundt og tog en lille pose op af sin jakke lomme. Jakken hang sammen med alle de andres på en knage over bænken. Det var dog kun dem der arbejdede her, der kunne benytte den. Kristen tog nogle penge, som hun havde samlet sammen, fra sine trusser og lagde dem i den lille pose. Hun lagde så posen tilbage i jakken. hun havde ikke nogle lommer så hun samlede dem i kanten af sine trusser for at have dem på sig hele tiden. Hun hoppede hurtigt i sit tøj igen og gik så ud igen. Hun smilte lidt til folk omkring hende. Hun stod stille lidt og slog så øjnene en smule overrasket op, da hun hørte en stemme tale til hende.
Kristen smilte venligt til pigen og svarede: "Øhh.. year klart" i en venlig tone.
Hun betragtede kort pigen og fulgte hende hen til baglokalet. "Du kan hænge din jakke der" sagde hun med et skævt smil og pegende på knagen over bænken.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 7:46 pm

Syrenia så sig om. Stedet var faktisk rimelig hyggeligt. Det skulle nok blive sjovt at arbejde her. På den ene eller på den anden måde. Hun fulgte med Kristen ud i baglokalet og nikkede lidt. Hun tog frakken af og hængte den op. Igen lod hun blikket vandre rundt og smilede lidt. Det var perfekt efter hendes mening. Hun så på Kristen. "Jeg er som sagt ny. Jeg kunne godt bruge tricks og intruktioner" sagde hun venligt. Hun følte sig hjemme i det rette element. Tøjet passede hende fint, og stedet var fedt og vildt. Præcis som hun kunne lide det. Hun ville sikkert få nogle sjove oplevelser herinde. Sjove for hende i hvert fald.


//ingen krea?
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 8:08 pm

Kristen så kørt på hende og bed sig lidt i læben, det var en refleks. eller nermere en vane. Hun kunne ikke helt lade være, det havde self. ikke noget med pigen at gøre. Hun lod en hånd glide gennem sit hår mens pigen hang sin frakke op. Hun rettede opmærksomheden med pigen igen og smilte skævt med et nik. "Det fik jeg med jah.." startede hun og begyndte at klukke lidt. "Tja.. jeg ved ikke lige om der er nogle speciale tricks, det kommer self. an på med hensyn til hva." Kristen tænkte kort og regte hånden frem og hende "Jeg hedder Kristen.. du kan bare kalde mig Lita. Det hedder jeg i hvertfal inden for de her mure." Hun smilte skævt til pigen. "Har du været her før eller?" Hun ville da gerne give hende en rundvisning hvis hun ikke havde. Hun kendte jo selv stedet som sit eget hus. Faktisk bedre da hun var her det meste at tiden.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 8:13 pm

Syrenia smilte til hende og gav hende hånden. "Syrenia.. Jeg har ikke et specielt navn.. Trist.." Svarede hun. Hun havde ikke lige tænkt over at strippere havde specielle navne, så det manglede hun. Det var nok ikke så smart, men det var der intet at gøre ved. HUn smilte og så på hende. "Tricks til at tjene penge. Det er det jeg er her for" svarede hun med et drillende glimt i øjet. Hun så på Kristen og rystede lidt på hovedet. "Nej jeg har ikke været herinde før. Jeg kender hverken branchen eller stedet specielt godt. Så jeg har nok brug for en del hjælp" indrømmede hun. Det var sjældent hun viste sig sårbart, men hvis hun skulle arbejde med Kristen var det vidst bedst hvis de kunne holde hinanden ud. Hun kunne godt lide stedet, hele atmosfæren om det. Hun glædede sig sygt til at begynde.


//stadig ingen krea xD
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 9:00 pm

Kristen smilte skævt da hun hørte hendes navn. Hun havde aldrig hørt navnet Syrenia før, men hun komme godt lide det. det var ikke bare noget alle gik og hed. Hun klukkede lidt "jov du har da.. jeg har aldrig hørt det før.. men jeg kan godt lide det" smilte hun. Hun gav hendes hånd et blidt klem og slap så. Kristen lyttede og nikkede så med et skævt smil "det kan jeg vel godt give dig.." startede hun og tænkte sig lidt om inden hun fortsatte. "Tja.. det handler jo bare om at gøre dem tændte.. så kan du jo gøre hva der skal til for at få dem til at være det" smilte hun. Hun kunne da godt give hende lidt mere info om hvordan hun selv gjorde, men hun ville vente lidt.

Kristen Smilte venligt til hende, hun ville gerne vise hende rundt. Faktisk var det det hun ville starte med, hun skulle jo vide hvor, hva var for at starte. "Kay.. så starter vi med en rundvisning" svarede hun med endnu et smil. Hun pegede kort rundt "Det her er så hvor vi kommer og lægger vores ting. Den der gang føre ind til en andet rum" forklarede hun og pegede på den gang som hang sammen med det lille run, som de stadig stod i. Hun gik ud af rummet og pegede op mod senen "Det er vel til at se hva det er" sagde hun kort og gik videre. Hun fandt trappen for enden af senen og tæt på hvor de stod og gik op af den. hun pegede kort rundt ovenpå og smilte kort. "Det er så her du kan score mange penge. Disse rum er til.. tja.. personlig dans eller andet." Hun smilte lidt til hende "og du så jo baren ved indgangen da du kom. det er sådan set det, det er ikke så stort" afsluttede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 9:14 pm

Hun så på hende og smilte. "Tak. Jeg er som sagt ikke van til det her." Hun fulgte ivrigt med i rundvisningen. Det var ret nødvendigt hun kendte det. HUn elskede stedet. Det hele handlede om mænd der skulle tændes, hvilket ikke var så svært. Hvis de altså var fulde nok selvfølgelig. Det var et ret lille sted, men det var ret fedt. Hun så på Kristen.
"Så.. Hvis du skal tjene mange penge skal du knalde dem. Fedt. Hvad kan jeg forlange for det?" spurgte hun nysgerrigt. Hun var på p-piller, så gravid blev hun ikke. HUn ville næsten gøre alt for at tjene en masse penge, så mange som muligt. Hun ville lære det hele, og hun ville gøre det så godt hun kunne.
"Forresten.. Skal jeg ha' et dæknavn som dig?" Hun havde en masse spørgsmål.


Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 9:45 pm

Kristen smilte skævt og klukkede lidt af hende, hun kunne godt forstå hende, men det lød og var bare så uventet. "Tja.. det kan jo diskuteres men jov." Hun smilte skævt, syrenia havde jo enlig ret. Hvis du ville tjene meget så var det jo lige netop det du skulle gøre. Med mindre du kunne gør noget andet ved dem som tændte dem lige så meget. Hun så på hende og nikkede lidt "Det er nu bare mit mellem navn" smilte hun. Dækkenavn, var vel mere sikkert, så hun havde endnu en gang ret. "Du kan bruge et mellemnavn hvis du har et.. ellers skal jeg nok hjælpe dig" forsikrede hun hende. Hun ville gerne hjælpe hende med alt, hun kunne.

- Svigt :O
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 9:51 pm

Syrenia nikkede og smilte lumsk. "Fedt.. Det skal nok gå då" sagde hun tilfreds og roligt. Hun så på Kristen og smilte. Hun kunne godt lide hende, hun var ret cool med det hele. Det var rart. Det var få der syntes strippere var en fed måde at tjene på, men på den anden side var det jo også hendes job. Hun så på Kristen. "Jeg har ikke et mellemnavn, desværre" svarede hun og smilte lidt. Kristen, eller Lita, virkede meget hjælpsom, og det var præcis det Syrenia havde brug for. Hun manglede et 'dæknavn' og hun manglede selvfølgelig en del erfaring. Det skulle nok gå det hele.


- samme her xD
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 10:07 pm

Kristen betragtede hende lidt. Hun var stadig en smule overrasket over at hun lige kom til hende, men hun havde jo også været der et godt stykke tid, så hun kunne godt forstå hvis det var sådan hun var blevet valgt. Kristen synes at Syrenia var en god lytter og hun var sikker på at hun nok skulle klare det på klubben. "Hmm.. det går ikke noget, så må vi bare lægge hovederne i blød" smilte hun og fniste kort over hendes ord. Lad mig se.. du ligner en.. Nej vent!" sagde hun og smilte lidt, hun bed sig så kort i læben og fortsatte. "Er der nogle navne du ikk kan tage?" spurgte hun. Hun ville være sikker på hun kunne lide det navn, de nu gav hende. Hun skulle jo leve med det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 10:15 pm

Hun så på Kristen og trak på skuldrene. "Nej.. Ellers siger jeg det" sagde hun og smilte til hende. "Kom med dit bud!" sagde hun lidt ivrigt og smilte til hende. Det her var en drøm der gik i opfyldelse. HUn havde altid været vild, og det her var noget af det vildeste. Mænd der gloede på hende fordi de ville tændes, piger der elskede at blive set på. Det var det helt perfekte univers.


//virkelig ingen krea oO sorry :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 10:37 pm

Kristen nikkede og tænkte sig lidt om. Hun mindede hende om hendes søster. Hun smilte skævt "Kay.. du minder mig om min søster.. så jeg ville sige Hannah" smiler skævt til hende og ser beundrende på hendes smukke hår. "Med mindre du fortrækker noget kortere" spurgte hun og ventede på hendes svar.

- er virkelig død nu :O
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 10:42 pm

Hun så på Kristen og nikkede lidt. "Hannah.. Det kan jeg godt overleve med. Faktisk er det perfekt" sagde hun smilende til hende. Hun kunne rigtig godt lide det. Det lød meget mere bad-ass end Syrenia.
Hun så på klokken. "Jeg må hellere komme igang nu.. Men.. Jeg er stadig ikke helt sikker? Kan du hjælpe mig på en eller anden diskret måde?" spurgte hun. Hun var lidt usikker på hendes første aften som stripper. Selvom hun glædede sig enormt til at se hvilke klamme typer hun kunne få tændt hurtigst.


- samme her xD
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 9:33 pm

Kristen smilte skævt, hun var glad for at hun kunne lide navnet. faktisk var det hendes hårfarve der først mindede hende om Hannah. Hun klukkede kort af hende og nikkede så "jeg er da glad for at du ser sådan på det" svarede hun så med et skævt smil. Hun havde ikke set nogen som Syrenia i lang tid, en der var frivilligt herinde og ikke nok med det, men som ville arbejde her. Hun smilte lidt, det mindede hende om hende selv.
kristen lyttede til hendes spørgsmål "det er da noget af en indstilling. Men fair nok.. hmm.. lad mig se" hun tankte sig lidt om efter et svar til det. "Du mener altså med at? arbejde eller?" hun smilte lidt. Hun havde en smule svært ved at se hva hun mente, men det havde hun som real ved folk hun lige skulle lære at kende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Første dag på arbejdet *Kristen og andre* Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på arbejdet *Kristen og andre*   Første dag på arbejdet *Kristen og andre* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første dag på arbejdet *Kristen og andre*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første dag ~ Kristen <3
» Væk fra de andre - Zoey
» Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Strip club-
Gå til: