The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Justin (429)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Anna (418)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_lcapHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_voting_barHvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTirs Maj 24, 2011 12:52 pm

Sted ~ På stripclubben
Tid ~ aften... De har lige åbnet...
Omgivelser ~ Folk der kigger på let påklædte piger ^^
Vejr ~ udenfor, er det varmt, men det regner.
Påklædning ~ En sort skjorte der står åben, så min kan se min blå bh. Et par talje korte coyboyshorts, og mine conserverse.

Grace kom indenfor. Hun havde ikke vildt meget tøj på. Hun var her pågrund Ever. Hun havde efterladt hende utroligt mange underlige telefonbeskeder, så nu tog hun kampen op. Hun skulle nok vinde de lattelige konkurrencer, Ever havde sat sig for, at udsætte hende for. Hun listede om bagved, der hvor alle stripperne stod. Nogle af dem gav hende et ellevator blik, og fnys. Grace ignorererede dem bare, og spejdede efter Ever. Hun stoppede en af pigene. "Undskyld, men ved du hvor jeg kan finde Ever?" spurgte hun roligt. Pigen kiggede underligt på hende. "Vent lidt," sagde hun, og vente sig om og gik.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTirs Maj 24, 2011 1:11 pm

På: http://cdn1.iofferphoto.com/img/item/167/912/061/mTPi.jpg
_____________________________________________________

Ever stod lænet op af væggen, og så rundt. Hun havde sagt til Grace at hun var omme bag ved, som altid. Hun så på uret. Hun havde fået tjansen, at serverer idag, så hun trippede lidt. En af hendes kollegaer kom hen til hende. "Ever, har du set hende der før?" Hun pegede på en pige, der heller ikke havde helt vildt meget tøj på. Ever genkendte hende med et sammen. "Hun siger hun kender dig," forsat hendes kollega. Hun nikkede. "Jeg kender også hende.. Faktisk ventede jeg på hende. Tak Stella," sagde hun venligt, og gik. Hun havde ikke mere at sige, så hvorfor så ikke bare gå? Hun kunne godt mærke Stellas fornæmmelse, men den generede hende ikke det mindste. Hun gik hen til Grace. "Det tog du godt nok langt tid om... Og jeg kan se du fulgte mit råd. Godt. For nu falder du ind i mængden"
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTirs Maj 24, 2011 1:18 pm

Grace stak hænderne i lommene mens hun ventede. Der var mange stripper, og ude ved alle gæstene, var det også let påklædte piger. Grace følte ikke rigtigt hun passede ind her. Hun kunne ikke forstille sig at nogen kunne drømme om at udstille sig selv på den måde.
Hun havde ikke lagt mærke til Ever eftersom, hun stod i sine egne tanker. Det gav et rynk i hende, da Ever sagde noget. Hun kiggede ned ad hende. "Nej jeg falder så sanlig ikke udenfor," sagde hun, og rullede med øjnene. Hun så på Ever. "Hvad var det så du ville? Du sagde kun, at du havde lejnet nogle konkurrencer sammen. Hvilke slags konkurrencer?" Hun så nysgerrig ud.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTirs Maj 24, 2011 1:28 pm

Ever grinede af Graces lille chok. Hun smilte blidt til hende. "Det gør du da," smilte hun. Hun grinte, og rystede på hovedet. Hun tog Grace under armen, og førte hende ud. Hun fortsatte ned til baren, hvor der sad syv mennesker og drak. Hun havde dem alle under sin kontrol, så de var tvunget til at være med. Hun lavede en håndbevægelse mod dem. Der var fire mænd, og to kvinder. De var på Grace alder. "Dette er dine konkurenter," sagde hun, med et stort smil. Hun gik igen med at præsentere dem. "Dette er Jerry, Jeff, Edd, Petro, Stinne, og Lilly," smilte hun. Hun bøjede sig ned og hviskede i Graces øre. "Vil du stadig være med?" spurgte hun, med hæst, og stille stemme.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTirs Maj 24, 2011 1:37 pm

Grace sukkede, og rystede på hovedet. "Som om." Hun var virkeligt ikke så glad for at være her. Hun fulgte modvilligt med, hen til baren. Hun kiggede bare på de 7 mennesker... MENNESKER!? Hendes hjerne gik i stå. Hvad var der her? Hun så på dem. Et eller andet ved dem, fik hende til at ønske hun ikke var kommet. Hun vidste at dette ville ende galt. Ever havde en plan bag dette. Var det mon den druk ting, for nogle dage siden? Men hun kunne jo ikke drukke sådan igen. Hun kunne ikke. Hun så på Ever efter at hun havde hvisket det. "Jeg vil ikke.. Jeg kan ikke Ever!" Hun vendte sig om jeg gik hen mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTirs Maj 24, 2011 1:47 pm

Ever's smil blegnede ikke, da Grace gik mod døren. Hun vendte sig mod Jerry. "Gider du serverer for mig? Jeg skal lige snakke med hende," Sagde hun, og så ham dybt i øjnene. Hendes stemme var fortryllende, mest hun talte, og hendes propiller blev små. Hun smilte, da han nikkede. Så vendte hun sig om, og gik efter Grace. Hendes smil sad stadig på hendes læber, men hende hjørnetænder stak svagt frem, under hende overlæber. Hun kom stod foran døren, før Grace. "Du er altså ikke særlig sjov..." sagde hun, mens hun studerede sine negle.

(Det blev lidt kort ^^ Men det må vi leve med.. Skal logge.. Ses ^^)
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeOns Maj 25, 2011 10:46 pm

Grace gik så hurtigt hun kunne uden at løbe. Hun ville ikke se ud som om hun stak af fra noget, selv om det var det hun gjorde. Hun var lige ved at nå døren, da Ever stod der. Hun gispede højt, og stivnede. Hun stirrede på hende. Hvad skulle hun sige? "Jeg gider ikke idag.. Dine julelege kører i ring Ever," sagde hun sammenbidt. Hun ville gerne væk, og det skulle være nu.
Tilbage til toppen Go down
Chad
Kitsuni
Kitsuni



Fulde navn : Chad christoffer light fox
URL Alder : 17-18
Antal indlæg : 58
Geografisk sted : Jorden År 2068
Job/hobbies : Sværd trænning og prøver at få en kæreste :p
Humør : ???

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 8:52 pm

Chad gik ind og spurgte efter ejeren.
Han tilbød 10.000 dollar hvis han solgte strip klubben til ham.
han ville lave det om til en nat klub.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeTors Jun 30, 2011 7:13 am

Lat sad inde på et kontor og lavede parpirer da han hørte der var en der spurgte efter en ejer på stripclubben. Han var ikke ejeren, men medejer. Han lukkede roligt det ringbind han avde sidet og skrevet i. Han plejede ikke blande sig i det der skete ude i selve baren, kun når pigerne ville have en prøveklud. Han manglede lidt sin søster lige nu, men hun var sikkert ved at øve et sted. Hun arbejdede også på baren som stripper, mens han ordnede parpire. Han gik roligt ud af døren og så sig lidt om efter en der kunne se ud til at ville ham noget. Han havde sit normale outfit på, T-shirt, cowboy bukser, halstørklæde og handsker. Han gik hen til baren og satte sig ned, bestilte en drink og satte sig så med ryggen til baren og så rundt.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 9:11 am

Ever lo højt. "mine lege kører aldrig i ring, for det er forskellige måder folk reagere på," sagde hun og fortsatte med at studere sine neglebånd. Hun forstod ikke hvad der var galt med Grace idag. Hun plejede altid at være sjovere. "hvad er der egentligt med dig Idag? Du er ikke så.. Så.. Sjov?" hun løftede det ene øjenbryn, og så skuffet på hende. Hun ville gerne vide hvad det skyldtes.

(min kreativet er ret meget væk :O )
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 9:26 am

Grace så på Ever mens hun talte. Da spørgsmålet kom, blev hun paf. Skulle hun svare eller lad vær? Hun så hurtigt rundt og fik øje på Let. Hun løb over til ham og skyndte sig at sætte sig på hans skød og lægge armene om halsen på ham. "sig du arbejde her!" hviskede hun bedende. Hun ville ikke snakke men Ever om hvad der var galt, og hun vidste fra Tina at Let var en man kunne stole på. Hun rystede lidt, og hendes halskæde glimtede svagt i lyset. Hun forblev siddene blev ved med at kigge på ham, og håbede virkeligt ikke at han skubbede hende væk, og lod Ever tage hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 1:33 pm

Let så først forskrækket, så lidt undrende på Grace, men fandt så e smil da hun spurgte omhan arbejdede der "Jo jeg arbejder her, eller jeg er medejer. Hvorfor da?" Han lagde selv uden at vide det armene om hende da hun sad på hans skød. Han var blevet for van til det. Han så roligt på Grace og kunne så fornemme Ever og så roligt over på hende.
Tilbage til toppen Go down
Chad
Kitsuni
Kitsuni



Fulde navn : Chad christoffer light fox
URL Alder : 17-18
Antal indlæg : 58
Geografisk sted : Jorden År 2068
Job/hobbies : Sværd trænning og prøver at få en kæreste :p
Humør : ???

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 2:19 pm

"Let der er du."
"Har prøvet at finde dig helle dagen."
//Vi siger bare i kender hinanden for gider ikke alt det der Hej sige navne og alt det xP//
Chad havde om bestemt sig da han fik at vide Let var medejer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 10:32 am

Let så undrende hen på Chad "Og hvorfor så det?" Han havde sine arme omGrace, men viste ikke rigtig selv hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Chad
Kitsuni
Kitsuni



Fulde navn : Chad christoffer light fox
URL Alder : 17-18
Antal indlæg : 58
Geografisk sted : Jorden År 2068
Job/hobbies : Sværd trænning og prøver at få en kæreste :p
Humør : ???

Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitimeOns Aug 17, 2011 4:03 pm

"Der er en ting jeg skal vise dig."
Chad gav ham et cd.
"Det er en vidieo af noget meget underligt der skete i går."
"To personer gik langsomt og pludselig forsvandt de bare."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )   Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D ) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor skal vi begynde? ~ Ever (Andre må self også komme med ;D )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Her vil ingen andre komme - Bella
» Lad Ragnerok begynde! ~Blayne, Gideon og Paige
» Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Strip club-
Gå til: