The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Første dag ~ Kristen <3 I_vote_lcapFørste dag ~ Kristen <3 I_voting_barFørste dag ~ Kristen <3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Første dag ~ Kristen <3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 8:38 pm

Sted ~ Daniel og Kristen's nye hus
Tid ~ Sent på eftermiddagen, omkring kl. 5
Omgivelser ~ Ikke andre end Daniel og Kristen
Vejr ~ Solskin, vindstille og skyfri himmel
Påklædning ~ Sorte løssidende busker og en hvid t-shirt
Daniel var i gang med sætte de sidste flyttekasser ned i kælderen. De havde fået flyttet de fleste af deres ting på plads, men der var lang vej endnu. De manglede at få tomt alle kasserne, sat tingene på plads og sætte billeder op. Det eneste der nogenlunde var soveværelset og køkkenet. Daniel kunne slet ikke lade være med at smil stort over at han nu officelt boede sammen med Kristen. Han havde glædet sig til det længe og nu var det endelig blevet til virkelighed. De skulle have deres første nat i huset, denne dag. Han så frem til at vågne op med hende ved sin side, hver morgen, forhåbentlig resten af sit liv.
Daniel gik op ad trappen igen og gik ind til Kristen, stadig med et stort smil på læben. Han elskede synet af hende i deres hus. Det var som et ønske der lige var gået i opfyldelse. "Hvor bliver det godt" sagde han og lagde hænderne på hver side af hende, på hendes hofter, og hev hende ind til sig og trykkede hurtigt sine læber mod hendes. "Jeg elsker dig. Har jeg fortalt dig det" spurgte han og lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 8:56 pm

Kristen smilte skævt for sig selv. HUn gik lidt rundt og satte nogle få ting på plads. Resten af tingene kom ned i kælderen så de kunne komme op lidt senere. HUn var der pause. Hun kørte hænderne gennem håret og begynder at klukker lidt, mens hun så rundt. Det her va jo bare livet, et hus sammen med Daniel. Hun ville aldrig mere være alene, og hun ville være sammen med den eneste hun helt sikkert aldrig ville blive træt af. Hun så kort ned af sig selv og rettede sit tøj i det hun så Daniel komme på fra kælderen. Hun smilte stort og gik ham i møde. "Year, det bedste" svarede hun med et lille lykkeligt fnis. Hun lod sit blik dale ned til hans hænder på hendes hofter. Det fik hende igen til at smile stort. Hun smilte lidt og kyssede ham blidt igen. Derefter lagde hun armene om ham og kyssede ham blidt igen. "Jah.. et par gange.." svarede hun så og bed sig lidt i læben. "Men bliv endelig ved!" klukkede hun som fortsættelse. Hun havde intet imod det, faktisk var hun helt vild med det, det var alt, hvad hun ønskede. Hun lod sine finger nusse ham blidt i nakken mens hun blidt så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 9:04 pm

Daniel så hende i øjene og smilte stort. "Jeg kan slet ikke vente med at starte et liv sammen med dig" sagde han og bøjede sig frem for at kysse hende på munden. Han holdt kysset lidt og nød at have hende så tæt på. da han slap kysset så han hende i øjene igen og lo kort. "Hvis det stod til mig, ville jeg bruge resten af mit liv på at fortælle dig hvor meget jeg elsker dig" sagde han til hende. Han kunne slet ikke fatte at de nu boede sammen og de skulle klare alt sammen. Han kunne slet ikke vente med at komme i gang. Det ville bare være så super fantastisk.
"Jeg kan slet ikke vente med at få indviet alle rummene med dig" hviskede han hende i øret og kyssede hende ned af halsen. I filmene havde de altid den tradition at hvis et par flyttede sammen skulle de indviet rummet ved at have sex i hvert rum. Daniel løsrev sig fra hendes hals for at smile til hende, inden han kyssede hende på munden.
//Logger af nu, så vi skrives Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 9:38 pm

Kristen Smilte skævt til ham, mens hun stod og betragtede hans smukke ansigt lidt. Hun bed sig lidt i læben og svarede så med en blød fortryllende stemme "Skat? vores liv er startet." Hun smilte skævt og kyssede ham blidt men alligevel en smule ivrigt tilbage. HUn elskede virkelig at stå sådan med ham, det var bare det bedste. Hun havde sådan glædet sig til at dette ville blive virkelighed, at dette kunne ske hver eneste dag. Kristen begyndte at grine da han fortsatte med en sød latter. Det var ikke det hun lige havde regnet med at han ville sige, men hun kunne ikke andet end at elske det. Elske ham, når han var sådan. Han havde altid været så sød ved hende, selv da de lige havde mødt hinanden og ikke rigtigt snakkede sammen endnu. "Det er ikke helt fair, hvornår skal jeg så fortælle hvor dejlig du er?" svarede hun med et stort smil. Hun kunne rigtig godt lide den samtale de lige nu havde kørende. Den var perfekt, ligesom dette øjeblik.
Kristen kunne se fremtiden i dette hus, fremtiden som hun allerede havde planlagt med ham ved sin side. Hun smilte lidt over tanken og lod kort blikket glide rundt i rummet de nu stod i. Derefter så hun hurtigt ind i hans øjne igen og lyttede til endnu en af hans vidunderlige taler. Hun smilte stort og bed sig i læben. Hun kunne godt lide at høre det. Hun tog det lidt som noget morsomt, en slags joke, men hun ville da ikke have noget imod at opfylde hans ønske alligevel. Hun kunne ikke svare da han begyndte at kysse hende på halsen. Hun blottede sig hals helt og holdte sig helt tæt indtil ham. Hvor var han bare sød, dejelig, vidunderlig! Hun havde ikke mindre end 10 ord, hun kunne bruge i den sammenhæng. Han var bare alt hvad man kunne ønske sig. Kristen så på ham med endnu et stort smil, inden hun ivrigt gengældte hans kys. Hun holdte kysset lidt og lod så langsomt sin tunge finde en smutvej ind i hans mund. Hun åbnede munden lidt mere og trak hans ansigt tættere på sit.
//Kay, see ya x3 Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 9:22 pm

Daniel kunne slet ikke lade være med at smile, da hun sagde at deres liv allerede var startet. Han kyssede hende på munden og nikkede. "Og jeg har glædet mig til det lige fra første kys" sagde han og smilte igen til hende. Han kunne tydeligt huske deres første møde, de havde bare klikket med det samme, men desværre havde Kristen fet sig en kæreste ikke længe efter, og han måtte pænt vente til hun blev ledig. Og heldigvis sket det og han havde elsket hende lige siden.
Daniel lo lidt. "Det tror jeg ikke rigtigt at du kan få tid til, for hvis jeg virkelig skal fortælle dig hvor meget jeg elsker dig, vil det virkelig tage resten af vores liv" sagde han og lo lidt igen. Han kunne slet ikke lade være med at smile hver gang han så hende, derfor var han også så lykkelig over at de nu boede sammen. Så skulle de se hinanden hver dag, og han vidste at han aldrig ville blive træt af hende.
Daniel besvarede kysset ligeså ivrigt og trykkede hende ind til sig. Hver gang at Kristen var så tæt på ham, mistede han konsentrationen, som for eksempel nu. Det var meningen at de skulle flytte de sidste ting på plads og ryddet op, men han blev distraheret af hende. Men det havde han nu hellere ikke noget i mod. Roderiet ville stadig være der, når de ville få taget sig sammen til at slippe hinanden, og det kunne godt være at det ville komme til at tage noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeOns Nov 09, 2011 4:18 pm

Kristen lukkede kort øjnene mens han fortalte at han havde glædet sig siden deres første kys. Hun fniste lidt og åbnede så derpå hurtigt øjnene igen. Hun så ind i hans og bed sig kort i læben. "Hmm.." mumlede hun lavet. Hun var en smule usikker på hvad hun skulle sige, for hun kunne faktisk ikke rigtigt for ordene frem. Hun stod lidt og så på ham mens han fortsat fortalte hvor lang tid det ville tage ham, at fortælle hende hvor meget han elskede hende. Hun kunne ikke lade være med at skile extra stort, da hun hørte det. Hvor var han bare sød, hun kunne slet ikke komme sig over det. Hun elskede den måde han var på, også selvom han måske ikke vidste det. For hun havde jo ikke fortalt det, eller noget. Hun var ret optaget af hans øjne mens hun tænkte tilbage på dengang hun havde mødt ham for første gang. Hun havde bare været på Caféen/Grillen på det helt rigtige tidspunkt. Hun havde endeligt ikke regnet med at få selvskab den dag, men så havde hun set ham. Hun kunne tydeligt huske det hele, lige fra hun så ham inde på Caféen/Grillen og til de sad sammen udenfor. Hun fugtede kort læberne da hun huskede deres første kys. Det havde været en overraskelse den gang, ikke at hun ikke ville, men hun var bare ikke van til det. Derefter havde hun ikke set ham længe, hvilket hun var rigtig ked af. Han dukkede op igen, men der havde hun Owl, hvilket bare gjorde det sværer for hende. Hun var stadig helt vild med Daniel, men hun kunne ikke længer se om det var det sammen for ham, og hun elskede jo også Owl. Derefter havde hun så fundet ud af at han var sammen med Tessie. Hendes tanker stoppede der, hun ville ikke ind på hende nu! Hun ville bare nyde at det var hende og Daniel der var sammen nu og forhåbenligt i rigtig laang tid fremover.

Kristen lod sig rive med og blev mere ivrigt, hun kunne ikke helt holde sig tilbage. Han var så tæt på hende at hun var sikker på at hun havde hørt hans hjerte slå. Hun smilede lidt for sig selv og lod sine hænder glide ned af hans bryst og ned over hans mave. Hun lod derefter hænderne vile ved hans bukse kant, mens hun ivrigt lod sin tunge maserer hans. Hun flyttede kort sin ene hånd for at holde sig indtil ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 9:32 pm

Daniel holdt hende tæt ind til sig og elskede virkelig følelsen af dem så tæt sammen. Han elskede bare generalt at være tæt på Kristen, og det var han sikker på at sådan ville han havde det resten af sit liv, det håbede han i hvert fald. Selvfølgelig ville de havde deres skænderier og problemer, men hvilket par havde ikke det? Faktisk så han frem til det, for det gjorde bare det hele mere virkeligt. Det gjordet virkelig på den måde at selvom de elskede hinanden, ville de kunne drive hinanden til vanvid. Og der var ikke noget så godt som en omgang vanvid, til at holde liv i gnisten. Daniel lod sine hænder glide op af hendes ryg, mens han masserede hende og kærtegnede hver et lille stykke hud, indtil han lod dem glide ned af ryggen igen, for at tage hendes trøje af. Han slap deres snav for at hive hendes trøje over hovedet. Daniel kunne slet ikke holde fingerne fra hende når de var sammen.
Da han havde taget trøjen af hende smed han den fra sig og trykkede derefter sine læber mod hendes og lod sin tunge blidt glide ind for at lege lidt med hende. Han lagde hænderne under hendes numse, for at løfte hende op. Mens han bar hende gik han hen til deres køkkenbord, han kom til at smile ved tanken om at det var deres sammen. Han satte hende på den, mens han stillede sig imellem hendes ben. Alt dette var forgået uden at slippe deres kys.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:07 pm

Kristen sukkede af nydelse mod hans læber, uden at ødelægge noget. Hun var helt væk i ham, lige nu kunne han gøre hvad han ville med hende. Og hun ville ikke gøre modstand. Hun elskede hans varme hud mod hendes, underligt nok, altid ret kolde hud. Nu var de sammen i deres hus, hun kunne ikke tænke sig andet end at dette ville blive ved. Hun så roligt på ham med et stort smil, da han slap snaven for at få hendes trøje af. Hun smilede skævt og fumlede hurtigt med hans trøje. Hun var altid rimlig dårlig, til at gøre dette på en god eller sexy mode, men hun fik da hans trøje af også. Hun smed den også på gulvet og lod sig overgive til ham igen. Kysser ham ivrigt igen og finder hans tunge med min egen. Lægger armene om ham og hopper op til ham. Smiler lidt over han gor mod bordet, men har ikke noget imod det. Ser kort på ham, da han sætter mig på bordet, og lukker så mine øjne igen. Hun holdte omhyggeligt hans hovede mod sit eget og blev ved uden at slippe snaven. Så spredte hun sine ben mere så han kunne komme tættere på hende. Det var som om hun ikke kunne få ham tæt nok på sig. Hun nød det virkeligt, alt dette der skete nu, på en og samme tid. Hun lod ivrigt sine hænder glide over hans overkrop og endte tilsidst ved hans bukser. Hun tøvede kort før hun begyndte at åbne dem.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:26 pm

Daniel troede virkelig at Tessie havde været den han skulle være sammen med resten af hans liv, men der vidste han at han havde taget fejl. Det var Kristen. Deres forhold var perfekt, i hvert fald i hans øjene, og han kunne slet ikke forstille sig hvad der skulel komme i deres vej. Han kunne slet ikke forstille sig at han nogensinde ville stoppe med at elske hende, og han håbede at hun havde det på samme måde, men at dømme ud for hendes reaktioner på ham og de ting han sagde, virkede til også til at hun havde det sådan. Det var dog ikke noget han kunne vide med sikkerhed, for han kunne jo ikke læse tanker.
Daniel smilede da hun tøvede med at åbne hans busker. Han rykkede tættere på hende, så der ikke var noget tomhed imellem dem overhovedet, stadig uden at slippet kysset. Han kunne slet ikke fatte at de havde startet deres liv sammen, at de nu boede sammen. Sådan havde hans tanker været ligesiden at de var begyndt at flytte deres ting ind i huset. Hun skulle bare vide hvor meget han havde glæder sig til dette øjeblik. Daniel gjorde ligesom hende, og åbnede hendes bukser, men mere kunne han ikke rigtigt gøre mens hun sad på bordet, så han tog igen fat om hende og løftede hende ned fra bordet for at tage dem af hende. Da de også var af løftede han hende som de stod for.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:48 pm

Kristen havde aldrig nogensinde mødt nogen fyr, som var ligesom, eller bedre end Daniel. Nej, han var helt enestående, perfekt. Og der var kun en af ham, hun kunne ikke se hvem der skulle være bedre end ham. Hun havde jo heller ikke haft så mange, kærester før. Eller det var jo løgn, hun havde haft kærester helt fra 7 klasse, men hun havde kun været forelsket i 2 af dem. Daniel og Owl. Owl var den hun troede det skulle være, men efter at have mødt Daniel, var det helt udelukket, at det kunne være andre end ham. Hun havde det præcis ligesom ham. Kristen kunne mærke at han rykkede tættere på hende, hvilket fik hende til igen, at være mere ivrig efter ham. Hun kunne slet ikke beskrive det han gjorde ved hende. Hun smilte skævt da hun hunne mærke hvad han ville. Hun skulede kort og hurtigt ned til sine bukser og lod ham løfte hende op. da hun fik bukserne af kunne hun igen fortsætte med hans. Hun hev dem bare helt op og skubbede dem ned til ans ankler. Så lagde hun igen armene om ham, på en ny måde, så hun nu alligevel kom tættere på ham. Hun lod kort sin ene hånd glide ned over ham hvorpå hun slap snaven. Hun så ham i øjnene med et lille smil, og hviskede så roligt. "Jeg ville virkelig ønske at det var dig der havde taget min mødom" Hun sfsluttede med et lille fnis hvorefter hun ivrigt kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:05 am

Daniel smilte lidt da hun hev hans bukser ned til anklerne, men ikke længere. Han elskede virkelig at være sammen med hende, hun var noget af det bedste der var sket for ham. Han kom i tanke om at han slet ikke havde fået fortalt hende om Tanya og at hun var tilbage, men nu var han alt for optaget. Han skyndte sig at skubbe alle tankerne om sin søster væk. Det var ikke særlig svært eftersom det var Kristen han var sammen med. Da hun slap kysset så han på hende og smilte lidt. "Det ville jeg også have ønsket. Det kunne jeg have set det smukke i" sagde han inden hun kyssede ham igen. Han kunne godt lide tanken om at tage hendes mødom, det ville bare gøre det mere fast at det skulle være dem.
Daniel kyssede hende ivrigt tilbage, mens han lod sin ene hånd åbne hendes bh. Det tog ham ikke længe og denne gang slap han grebet om hende, men ikke kysset, for at tage hende bh helt af hende og lade den dale ned på jorden til det andet tøj. Han kunne slet ikke komme sig over hvor smuk og perfekt hun var i hans øjene. Han ville aldrig være træt af at kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:36 am

Kristen så på ham og fniste kort i det han besvarede hendes spørgsmål. Der efter havde hun kysset ham så han ikke kunne sige mere, ikke fordi hun ikke ville høre på ham. det ville hun helt vildt gerne, men hun ville gerne kysse ham. Mærke hans læber mod hende, hans krop mod hende. Hun kunne slet ikke koncentrere sig om andet end ham lige nu.
Hun holdt kysset og smilte lidt mod hans læber da han slap hende. Hun kyssede ham blidt igen uden at afbryde noget, mens hun rystede sine arme lidt så stropperne ville falde ned. På den måde ville det hjælpe ham til at få den hurtigere af. Hun lagde så armene om ham og trak ham helt ind til sig, mens hun ivrigt begyndte på en snav. Hun lod sine finger flette sig ind i hans hår idet hun havde hænderne bag hans nakke. Han gjorde hende helt rundt på gulvet, og det at han var så tæt på hende nu, uden næsten alt tøjet på, fik hende ikke lige frem til at slappe mere af. Hun hev ham lidt med bagud, inden hun satte sig på bordet. Hun vidste næsten ikke helt hvordan hun skulle reagere, hun ville bare helt tæt på ham. Hendes fingere slap hans hår og gled ned over hans brystkasse. Helt ned til kanten af hans underbukser. Der lod hun sine hænder vile lidt, mens hun ivrigt holdt snaven, mellem dem. Hun var blevet mere ivrig i mellem tiden, da han virkelig havde tændt hende. Hun ville så gerne være sammen med ham. Hun elskede hver lille berøring fra ham og hver lille kontakt mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Første dag ~ Kristen <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag ~ Kristen <3   Første dag ~ Kristen <3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første dag ~ Kristen <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første dag på arbejdet *Kristen og andre*
» De første skridt //Jack//
» Første besøg - Aleck

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: