The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Justin (429)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Anna (418)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Første skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_lcapFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_voting_barFørste skole dag :D  ~ Zoey  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Første skole dag :D ~ Zoey

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:13 pm

S: Skolen
T: Lidt over 8 om morgen
O: Elever og lærer og andre ansatte på skolen
V: Solen skinner, men det er stadig ldit køligt, men lægger op til at blive en varm dag
P: Sorte bukser og en hvid skjorte

Justin parkerede bilen på skolens ansatte p-plads. Han var blevet ansat som Engelslærer, selvom han allerhelst ville være historielærer, men der var allerede 2 lærer.
Han var ung og derfor var der nogle af de ældre lære, der var meget skeptisk omkring at ansætte så ung en lærer. Han var lige uddannet, sådan lød i historien i hvert fald. Han havde været lærer i nogle år, men eftersom han ikke var ældre end 21 menneskeår, blev han nødt til at lave sine papir som han var lige blevet færdig med sin uddannelse.
Han havde en sort taske over den ene skulder og han gik med nogle papir i hånden. Et lille smil var plantet på hans læber, da han åbnede døren ind på skolen og så nogle af eleverne der gik på gangen. Han havde ikke time før lidt i 10, men han var kommet tidligt så han kunne hilse på lærerne og måske nogle af eleverne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:35 pm

P: Lyse blå jeans, en sort t-shirt, og et par sort tennissko Very Happy

Zoey var kun lige kommet. Hun var i godt tid idag. Hun gik hen til sit skab, og kiggede på sit skema, som hang på lågen. Engelsk. Hun sukkede. Så skulle de vel have virkar igen. Hun to sine bøger, og gik to drenge kom op på siden af hende. Det var Stefen og Charlie.
"Gud er du her Zoey," sagde Stefen, og skubbede hende blidt ind i Charlie.
"Hey Stefen, Hey Charlie," sagde hun opgivende. De gjorde det sammen hver morgen.
"Har i virkelig ikke noget andet at lave? Eller er der noget nyt i skal fortælle mig?" spurgte hun. Det plejede at være dem som fik alting af vide før alle andre, fordi Charlies far var Historie lære.
"Ja, vi har fået en ny Engelsk lære," sagde Charlie.
"Mener i det?" Zoey smilte. Ikke flere nedern vikare. Hun kunne hoppe af glæde, men gjorde det ikke. Så fik hun øje på Justin.
"Det er ham," sagde Stefen, og pegede på Justin.
"Mener du det?" spurgte hun, og satte farten op. Hun nåede hurtigt op på siden af ham.
"Hey Justin," sagde hun, og smilte til ham. Hun så sikkert lidt overrasket ud, men det var der jo ikke noget at sige til. Han var nu hendes Engelsk lære....

//Yay krea xD//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:48 pm

Justin blikket glide ned i sine papir, han havde nogle digte og nogle papir om personale mødet der skulle være allerede den næste morgen. Han havde glædet sig til at komme igang med at arbejde igen, det var så længe siden at han faktisk havde arbejder, sådan rigtigt.

Justin slog blikket op da han hørte Zoey's stemme. Han smilte stort da hun kom op på siden af ham. Han så hurtigt de andre elever an, og sendte også dem et kort venligt smil.
"Hey Zoey" sagde han glad og var faktisk lidt overrasket over at se hende. Han havde jo slet ikke tænkt på at Zoey også skulle gå i skole, men han håbede at hun var i hans klasse, for så var han da sikker på at der var nogle kloge elever. Det var i hvert fald hvad han syntes at hun virkede som om.
"Dejligt at se dig igen" svarede han og hans smil sad fast på læberne.

//wee Very Happy Min er ikke helt i top, men det kommer vel snart Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:59 pm

Zoey smilte.
"I lige måde," sagde hun, og kiggede rundt.
"Så du jeg den nye Engelsk lære?" spurgte hun, og kiggede ned på sine engelskbøger, som hun havde i favnen. Hun havde elsket engelsk indtil de bare havde fået den ene vikar efter den anden. Hun smilte til ham.
"Jeg er en af dine første elever," sagde hun drillende....

//Min vil bare gerne væk... Jeg håber den kommer tilbage Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 3:04 pm

Justin nikkede. "jep, jeg er den nye engelsklærer" svarede han og viftede med nogle papir.
"Jeg ansøgte som historielærer, men der var ikke mangel, så det er heldigt at jeg også er uddannet engelsklærer" sagde han og smilte til hende.
Han kiggede på hendes bøger og endnu et stort smil kom frem på hans læber.
"Så du er en af mine elever" svarede han og lo kort.
"Jeg lover ikke at være en af de der hårde lærer der giver mega mange lektier, for" sagde han og smilte.
"Jeg vil i hvert fald prøve at lade være" tilføjede han, for han havde faktisk planlagt en afleverig til næste uge, bare for at se hvor alle eleverne stod.

//Mine stikker også tit af Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 3:22 pm

Zoey smilte.
"Ja historie lære er der nok af," sagde hun. Så slog noget hende.
"Nu kommer Bonnie måske mere i skole," lo hun, og kiggede på Justin. Hun plejede kun at komme i historie timerne for at kigge på Historie læren. Alt andet var kedeligt, og nu hvor Justin var blevet Engelsk lære, så kom hun måske også i engelsk timerne.
"Jep, og så en masse andre," sagde hun, og kiggede tilbage på Stefen og Charlie, som så ret overrasket på dem. De havde ikke regnet med at hun kendte ham. Hun kiggede igen op på ham.
"Det lyder godt," sagde hun, med et smil. "At prøve er bedre end ingenting."

//Jeg tror den er på vej tilbage Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 3:36 pm

"Ja, det er der desværre" svarede han og sukkede. Men efter lidt kom et lille smil frem igen.
"Det kan være at hun ikke ligefrem er glad for at komme i skole" spurgte han og lo kort. I sin menneskelig havde han altid hadet at tage i skole. han prøvede altid at slippe for det.
Justin fulgte hendes blik og så på drenge der havde snakket med hende før. Hans smil blev lidt større. "Nogle af dine venner" spurgte han og så tilbage på hende.
Han kunne ikke lade være med at smile lidt over deres ansigtsudtryk. "De er sikkert lidt overrasket over at du snakker med mig" sagde han og lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 3:52 pm

Zoey smilte, og rystede svagt på hovedet.
"Hun bliver tvunget..... Af mig," sagde hun stille. Hun hadede at tvinge folk, men Bonnie var jo ikke folk så det gjorde jo ikke noget. Hun smilede til ham.
"Ham til højre er min eks. og ham til venstre er Mr. Salton's søn," sagde hun.
"Ja det tror jeg også. De blev lidt paf over mit glædelses udbryd," lo hun, og kiggede ned...

//No Krea... Den er blevet væk Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 4:03 pm

"Jamen så længe du tvinger hende til at komme, er det godt" sagde Justin og lo kort.
"man har kun godt af at lære noget" svarede han og sendte hende endnu et varmt smil.
Justin kiggede diskret over mod drengene. "Så har du et vennerforhold med din eks. Eller er I på det stadie hvor i hader hinanden" spurgte han og så på hende.
Han ville ikke snage, så han fugtede læberne og sendte et lille smil, som forhåbenlig viste at hun ikke behøvede at snakke om det hvis hun ikke havde lyst.
Justin kunne ikke lade være med at smile lidt da hun sagde det sidste. "Så du er glad for at jeg er blevet din lærer" spurgte han drillende.

//lad os finde den samme Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 4:18 pm

// Ja lad os det Very Happy //

Zoey smilte og nikkede.
"Ja man dør ihvertfald ikke af det," sagde hun, og lo. Hun trak på skulderne.
"Jeg ved det ikke rigtigt. Han er meget flink, men..." Hun kiggede tilbage, og så at Charlie, sagde noget som gjorde ham rimelig sur. Han stirrede surt på hende og gik tilbage. Charlie så på hende, trak på skulderne, og gik efter ham.
"Han er Jaluox!" sagde hun, og så frem for sig. Hvad havde Charlie sagt? Det fandt hun sikkert snart ud af. Hun smilte undskyldende til Justin. Han kunne godt se at han ikke vil tvinge noget ud af hende. Hun lo kort over det han sagde.
"Jeg er også glad for at du er min lære... selvom jeg sikkert ikke kommer til at se dig som en lære," sagde hun, og smilte blidt. Hun havde mødt ham før han blev hendes lære, så måske havde hun ikke helt så meget respekt, som de andre havde...

//Yay vi fandt den Very Happy Eller næsten Smile //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 5:52 pm

"lad os håbe at hun kommer noget oftere" sagde han med et lille smil.
Justin så efter dem, da de gik. Han lade mærke til at en af dem så ret ud, han så hurtigt på Zoey, da hun sagde at han var jaluox. "Han virker ikke rigtigt som en at samæe på" sagde han lidt undskyldenede. Justin så på Zoey, og trak på skulderne. "Hvis du har lyst til at gå efter ham, er det helt i orden" sagde han og fugtede læberne.
Justin smilte lidt da hun sagde det. "Og jeg kommer nok ikke rigtigt til at se dig som en elev" sagde han og lo kort. "Det villle i hvert fald blive ret svært" tilføjede han med et smil.

//det begynder i hvert fald at ligne noget.. Very Happy Min er ikke lige frem i top, men lad os håbe at det kommer ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 6:13 pm

Zoey nikkede.
"Ja lad os håbe det," sagde hun, og kiggede på ham. Hun sukkede, og rystede på hovedet.
"Nej han er ikke... jeg prøver virkelig at komme af med ham. Men så sker der noget hvor jeg ikke kan undværre ham... Jeg mangler virkelig en som jeg kan være sammen med... som ikke er ham," tilføjede hun hurtigt. Hun rystede igen på hovedet
"Helst ikke... Han er ret gal, og så vil hans vrede gå ud over mig... Ja lad os bare sige at vi så begynder at råbe af hinanden," sagde hun. Hun smilte til ham.
"Jeg tror ikke vi kan sige hinanden som lære og elev," sagde hun. En følelse af at noget dårligt var på vej. Hun kiggede undskyldene på ham.
"Om lidt kommer du til at over være et stort skænderig," sagde hun, og lavede et lille kast med hovedet. Stefen var på vej tilbage. Hun kunne høre Charlie råbe noget efter ham.
"Gå bare vidre. Bland dig for guds skyld ikke!" hviskede hun og vendte sig om mod Stefen.
"Jeg gider det ikke," sagde han vredt.
"Så er vi to," sagde hun blidt. Det gjorde bare Stefen mere vred.
"Hvad fanden her du gang i!?" Spurgte han, og kiggede foragteligt på Justin.
"Hey kig ikke sådan på ham," sagde hun, og gav uden at tænke over den slip på sine bøger.
"Han har jo ikke gjort dig noget," tilføjede hun vredt.
"Sikkert!" sagde Stefen flabet.
"Stop den barnlige opførsel, jeg gider det ikke!" sagde hun, og gik truende hen i mod ham. Hun hadede virkelig hans opførelse, når jeg var jaluox...

//Jeg anede ikke hvad jeg skulle skrive Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 6:21 pm

Justin rynkede kort på panden. Han kendte godt følelsen.
"Man har lyst til at være sammen med en, men personen der lige er til at være sammen, er ikke god for dig" sagde han og trak på skulderne.
"Livet er hårdt" sagde han stille.
Justin nikkede. "Han så ud til at være ret sur, så er det er vidst bedst du bliver her" sagde han og sendte hende et kort lille smil.
Justin rystede på hovedet. "nej, det tror jeg heller ikke at vi kan" sagde han og nikkede lidt smilende. Han var glad for at det ikke følels akavet mellem dem, for det burde det jo at have været, sådan ville han i hvert fald have det hvis en eller anden elev kom hen til ham og begyndte at snakke om så personlige ting, men han så ikke rigtigt Zoey, som en eleve, men som en ven.
Justin kiggede op og fik øje på Stefen.
Justin ville helt ikke blande sig i hendes problemer, nu hvor hun ikke ville have det, så han gik lidt videre og lod blikket falde ned på nogle af papirerne, men han ville heller ikke efterlade hende alene, hvis nu noget skete.
Han så op, da der belv talt til ham.
Justin vidste ikke helt hvad han skulle sige så han svarede det nærmeste der faldt ham ind. "Hvad mener du" spurgte han og rynkede endnu en gang på panden.

//Det er helt fint, vi for jo lidt længere indlæg nu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 6:37 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Han mener ikke noget med det," sagde hun, uden at kiggede på ham.
"Du snakker for dig selv Zoey!" sagde han vredt, og langede ud efter hende. Hun var forbedret på det, så hun hoppede tilbage. Hun et skridt frem og gav ham en lussing som gav genlyd i gangene. Hun fandt sig ikke i at han slog efter hende. Så bukede hun så og samlede bøgerne op.
"Hvor skal du hen," spurgte han og tog fat i hende arm. Hun kiggede på ham, og fik det dårligt.
"Slip mig," sagde hun hæst. Hun kiggede væk. Hendes slag havde givet ham næseblod. Det begyndte at svimle for hende.
"SLIP MIG!" Skreg hun, og han slap hende. Hun begyndte at løbe væk fra det, ellers ville hun ligge på jorden omlidt. Hun stoppede op, og lænte sig op af et skab. Tårerne gled ned ad hendes kinder. Først nu kom hun til at tænke på at Justin var vampyr, og der var blod. Hun vaklede lidt. Men gik tilbage mod Justin...

//Undskyld tiden, jeg er ikke så hurtig på tasterne Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 6:44 pm

Justin stod ikke særlig langt derfra og blev overrasket da Stefen slog ud efter hende.
Han kunne jo ikke skynde dig derover, det ville jo afsløre noget, så han tog et par hurtige skridt i menneskefart og stod hurtigt ved siden af dem. Men eftersom at hans menneskefart var lidt langsomere havde Zoey allerede slået ham.
Justin så til mens Zoey samlede sine bøger op og gik. Justin så på Stefen, med et alvorligt blik, og han skulle lige til at sige at han godt kunne følge med til rektorens kontor, for vold ville han ikke være med til, men så var det at han kunne dufte den dejlige søde duft.
Justin bed sig i læben og vendte hurtigt ryggen til Stefen. Han prøvede at koncenterede sig, men den søde duft kildrede ham i næsen.
Han bleve lettet da han hørte at Zoey vvar på vej tilbage, men istedet for at vente på hende, skyndte han sig at gå ned af gangen og ind i et tomt klasselokale. Han regnede med at Zoey så hvor han gik hen, hvis hun overhovedet havde lyst til at se eller snakke med ham lige nu.

//gør ikke noget Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 7:18 pm

Zoey Så godt den vej han gik, og hun så også hans ansigt. Stefen råbte noget med at Justin sikkert ikke kunne klare mosten.
"ORH! HOLD DOG KÆFT STEFEN," råbte hun tilbage. En slags dækken over Justin. Hun gik ind i lokalet, som Justin var i. Hun var stadig lidt rundt på gulvet, hvilket bekymrede hende selv. Hun lukkede døren, og hendes ben svigtede under hende. Hun fald sammen lige foran døren.
"Er du okay?" spurgte hun, og kiggede på ham.
"Det var ikke fair af mig... Jeg havde glemt hvor stræk jeg er... den er anden gang jeg gøre det mod ham," hviskede hun, og så ned i gulvet...

//Undskyld tiden.... Jeg skulle spise Smile //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 7:23 pm

Justin stod med ryggen til Zoey. Han hørte hende godt og nikkede bare.
"det var ikke din skyld" svarede han og lidt efter havde han fået styr på sig selv og vendte sig om mod hende.
Han gik langsomt hen til hende og satte sig ned ved siden af hende. "Sikke en første dag" sagde han stille og så på Zoey.
"Er du okay" spurgte han og blev helt alvorligt. "Jeg har aldrig opblevet en dreng med så meget temprament" sagde han og bed sig i læben. "Og han er i min engelsk klasse" sagde han og rynkede bekymret på panden. "er han altid sådan" spurgte han og så på hende.
Og igen ville han ikke snage så han fugtede læberne. "Du behøver ikke at svare, hvis du ikke har lyst" sagde han for at sikre sig at hun ikke følte sig dårlig tilpas.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 7:36 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Du tager fejl! Det er jo min skyld! Jeg ramte!" sagde hun, og gemte hovedet i hænderne. Hun blev siddene lidt.
"Jeg lod mit temprament løb af med mig," sagde hun, og over hørte hans spørgsmål. Hun forstod ikke at det var sket. Det var mange år siden at han havde givet Stefen en lussing. Hun sukkede og kiggede op ham.
"Nej ikke på den måde. Når det sker smadere han en dør eller et vindue," sagde hun, og trak benene indtil sig. Først nu opdagede hun, at han havde spurgt om hun var okay.
"Ja... Men.... Bl... Ja det og mig er en dårlig kompination... Jeg plejer at besvimme... Jeg forsøge bare at konsentrere mig om noget andet," sagde hun, og smilte beroligende til ham....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 7:43 pm

Justin rystede også på hovedet.
"Det var jo ikke dig der startede" sagde han og smilte kort over det. Det lød lidt som om at de var 5 år igen.Jamen det var ikke mig der startede
"Bliver han så let sur? og uden at vide om det han tror er sandt" spurgte han.
"Ikke ligefrem det bedste første indtryk, han gav mig" sagde han og trak lidt på skulderne.
"Men nok om det" sagde han og prøvede lidt at skifte emne.
"Blod" spurgte han og virkede overrasket. "Så dig og blod er en dårlig kompination" spurgte han lidt sarkastisk.
"Hvis det stod til mig havde jeg sprunget på ham" forsøgte han at jokke med det. Men selvfølgelig ville han ikke angribe en af hans elever og da heller ikke så åben og foran andre folk. Han burde passe mere på.

//Skal lige spise Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeLør Nov 13, 2010 7:59 pm

//Oki Doki Very Happy //

Zoey lo kort over hvor meget de lød som om de var 5. Det var ham der startede. Hun trak på skulderne.
"Ja, og nej. Når nogen siger noget som løder rigtigt, i den situation, så ja. Men ellers nej," sagde hun, og sukkede. Det var første gang han havde slået ud efter hende. Hun var lidt overrasket over at han kunne finde på dette.
"Du er ikke den eneste han har givet til dårligt indtryk. Der er mange andre lære.
"I det grad. Det er ikke praktisk hvis du bliver overfaldet af en... Og så du ser dit... blod.... Ja også ligger du der bare! Meget upraktisk," sagde hun. Hun bed sig i læben.
"Jeg forstår," sagde hun, og vidste det var en joke...

//Skal logge men kommer på igen Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 3:47 pm

Justin var stadig lidt chokket over at Stefen havde slået ud efter hende, og det gjorde ham faktisk lidt sur. For lige meget hvad en pige havde gjort mod en, slog man hende ikke. Det var for fejt.
Justin vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, så i stedet, lagde han hånden under hendes hage og løftede blidt hendes hovede op, så han kunne se hende i øjene.
"Du er helt sikker på at du er okay, det virker til at du virkelig har en forbi overfor blod" sagde han stille, men alvorligt.
"Jeg tror det er bedst at du får noget at drikke, helst noget med noget sukker" sagde han og nikkede.
En cola, ville helt sikkert være det bedste at få ligenu, hendes blodsukker var sikkert lav, efter den overraskelse.
Han rejste sig og rakte hånden frem mod hende. "meget upraktisk, men du har vel nogle heksekunster du kan bruge" sagde han med et lille smil på læben. Han brugede roligt at lettet stemmingen en smule.

//Sorry, jeg ikke kom på igår, men nettet var meget langsomt, så tænkte at jeg helle ville logge på i dag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:00 pm

//Det er helt okay Wink //

Zoey så ham i øjnene.
"Jeg er okay... måske ikke helt på toppen men okay," sagde hun, med et lille smil.
"Jeg har altid haft forbi for det," sagde hun, og sukkede ham lige op i hovedet.
"Åh undskyld," sagde hun, og prøvede at skjule et smil. Hun tog hans hånd, og lod ham hjælpe hende op.
"Nej desværre... Jeg har ikke helt styre på alle de der ting..," sagde hun, og trak på skulderne.
"Jeg håber jeg for styre på det en dag," tilføjede hun, med et smil.

//Jeg har ingen krea idag, så jeg håber den kommer Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:06 pm

Justin smilte svagt.
"og det er også forståligt" svarede han hende og smilte lidt større. Han betragtede hende lidt, mens smilet stadig sad på hans læber. Han lyttede til det hun sagde og det lille smil forsvandt langsomt, men ikke på grund af noget hun sagde. Der var bare kommet den tanke i ham, hvor tæt på at han havde været på at afsløre noget, for det var jo deres held at der ikke havde været så mange elever på gange, og næsten ingen i nærheden af dem.
Justin skubbede hurtigt den tanke væk og smilte lidt igen. "Hvad undskylder du for" spurgte han og hjalp hende op.
"Det kommer helt sikkert, for du virker som en klog pige, det skal nok komme" svarede han med et selvsikkert smil.
"Men lad os gå ned i kantinen, man må da kunne købe en sodavand der nede, og der er helt sikkert tomt, der er jo timer nu" sagde han og så på uret.
Han havde heldigvis ikke time før om halvanden times tid.

//Det skal den nok Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:45 pm

Zoey kunne ikke skjule smilte længere.
"Ikke noget... Jeg... nej glem det," sagde hun.
"Synes du virkelig at jeg virker klog?" spurgte hun tvivlende. Hun syntes ikke selv hun virkede særlig klog.
"Ja lad os håbe det," sagde hun, med et smil. Hun var glad for at hun ikke havde time end, for så havde hun haft travlt....

//Undskyld tiden, jeg skal bade en hund Neutral Og jeg tror lige pludselig ikke min Kreativitet kommer tilbage... Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:51 pm

Justin så hendes smil.
"Kom nu med det, eller er det en hemmelighed spurgte han drillende, lettet over at stemningen var blevet lidt bedre.
Justin nikkede.
"Jeg syntes at du virker som en pige, der taget skolen seriøst, dog ikke for meget. Du er ikke en nørd, men kan finde ud af de ting du skal og er ikke bange for at vise at du kender svaret. Du virker heller ikke som en der er bange for at læse lidt for at finde svar på noget" sagde han og sendte hende et lille smil. "Har jeg taget helt fejl" spurgte han og åbnede døren og holdt den for hende.
"efter dig" sagde han smilende og bukkede for hende.

//Det hjælper nok hellere ikke at jeg selv ikke svarer med alt for lange indlæg, men ellers så overlever vi det nok Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første skole dag :D  ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Første skole dag :D ~ Zoey    Første skole dag :D  ~ Zoey  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første skole dag :D ~ Zoey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fell's Church, for første gang (Zoey)
» Skole opgave.. arhh!!? nedern.. //Dem som vil ^^' /
» Min første tur

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: