The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 17 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 17 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Justin (429)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Anna (418)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_lcapEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_voting_barEt roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 21, 2011 7:48 pm

Sted: Bibloteket
Tid: eftermiddagen
Omgivelser: ikke rigtigt nogen.. Der er jo de vante ^^
Vejr: Vi er inden for der er ikke rigtigt nogen ændring end det plejer, men udenfor regner det ^^
Humør: Glad, og føler mig fri ^^
Påklædning: Mit normale sportslie-out-fit
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Ever sad med en bog i hænderne. Hun smilte, og læste videre. Det var tredje gang hun læste det. Hun løftede blikket og så rundt. Hvorfor var her ingen? Hun sukkede dybt, og skuffet. Så læste hun videre. Hun syntes det var en meget spændende bog. Den hed Vildskab.. Den handlede desværre om varulve.. Hendes egentlige fjende.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 21, 2011 7:58 pm

Arabell kom små løbene ind på biblioteket. Hendes lange brune hår var fugtig, et bevis på at hun netop havde været ude i regnen. Hendes blå øjne gled langsomt hen over de mange reoler, som var fyldt med bøger, nye, gamle og så dem der værken var nye eller gamle, men bare var lidt brugte. Hun tog fin flødefarvede frakke af, som var strammet ind i taljen med et 5 cm bredt matchene bælte. Jakken så meget fashion agtig ud, men det tøj hun havde på inden under var ganske simpelt. En tynd sort cardigan og et par lysegrå jeans, hendes sko var almindelige allstars, som var en smule slidte og som var blå.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 4:16 pm

Ever sad stille og læste videre. Hun så op, og fik øje på pigen, der kom ind. Et lille smil var på hendes yndige rosa røde læber. Hun så ned i bogen igen. Hun elskede den bog, men var desværre færdig med den igen. Hun rejste sig, op med et langt suk. Hun stillede bogen på plads, og begyndte at lede igen. Hun vidste ikke rigtigt om hun skulle gå over og sige hej til pigen.

Min kreativitet er væk
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 4:21 pm

Arabell roede lidt op i sit hår for at få det til at sidde lidt bedre. Hun opgav, det skulle alligevel blive tørt først. Hun blev opmærksom på en køn pige der rejste sig, det lod til at hun var færdig med den bog hun havde siddet og læst i...eller også havde den bare været kedelig og så havde hun bestemt sig for at finde en anden, hvem kunne vide det?
Arabell klikkede med tungen. Måske hun selv skulle finde en bog og sætte sig til at læse, regnen stoppede vel ikke igen med det samme. Hun gik hen til reolerne. Hun satte en finger mod ryggene på bøgerne og gik lige så langsomt ned langs reolen, mens hun læste titlerne. Ja det var hendes måde at finde en bog på.


// helt i orden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:07 pm

Ever snussede lidt rundt. Hun fandt en bøg, der så meget spændende ud. Hun smilte og tog den ned. Hun slog op på en tilfældig side, og læste lidt. Den virkede lidt lang trukken. Hun sukkede, og satte den tilbage. Hun gik lidt videre, og støtte på pigen. "Heey," sagde hun, og smilte blidt. Hun så på hylden, med bøgerne, og gik så lidt videre. Hun kunne ikke rigtigt finde noget spændende, indtil hun støtte på bogen evermore. Hun smilte lidt over titlen. Evermore.. Hun tog den ned, og læste lidt. Den fangede hun ret godt. Hun gik ned til bordet, med bogen åben i hænderne, og næsen peget mod ordene. Mennesker ville sikkert have været gået ind i bordet, men Ever igen elengant en bue udenom det uden at se op.

Lidt mere krea ^^
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:10 pm

Arabell fjernede blikket fra bøgerne i det en pige hilste på hende. "Hej"sagde hun smilede og så efter pigen, der fortsatte i sin søgen after en bog. Arabell så efter hende et lille stykke tid, mens Ever fandt en bog. Arabell rynkede lidt på næsen da hun igen lod sin opmærksomhed gå til bøgerne. Hun havde altid så svært ved at vælge en bog at læse i, da hun ikke var typen der sad stille længe af gangen og hvis bogen ikke var spændene nok, så nåede hun aldrig færdig med dem. Hun sukkede kort og ledte efter en bog i nærheden af pigen som havde hilst på hende.



//Jeg er ikke så kreativ lige nu :/
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:18 pm

Ever fik hurtigt læst en masse sider. Hun så op da hun kunne mærke pigen. Hun smilte og kiggede på hende. "Kan du ikke bestemme dig, eller leder d efter noget bestemt?" spurgte hun, med en mig venlig, og imødekommende stemme. Det kom helt bag på hende at hun kunne lyde sådan. Hun trak på skulderne, og smilte så sit varme, og venligt smil igen. Hun var en meget nysgerrig pige, så hun var vantil bare at spørge om ting ud i den blå luft.

Min forsvandt lidt --'
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:22 pm

"Nææh.."savrede Arabell med et smil uden at tage blikket fra bøgerne, der var ingen der lige tiltalte hende. Hun vendte sig mod pigen og smilede sit altid glad og muntre smil. "Hvad har du fundet?"spurgte Arabell og gik hen til pigen. Hun virkede venlig så hun kunne vel godt indlede en samtale, nu hvor hun havde opgivet at finde en bog og desuden vill ehun nok aldrig blive færdig med den. Aldrig i sit liv havde Arabell fået læst en hel bog, blev den kedelig eller for langtrukken, eller måske skete der ikke de ting i handlingen som Arabell syntes at der skulle ske og så gad hun ikke at læse den færdig.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:32 pm

Ever smilte til pigen. Hun nikkede lidt. "Nej.. Det er også svært at finde en bog der bare fanger en med det sammen," sagde hun, og smilte mens hun bladrede videre i bogen, hun stod med. Hun havde sat sig på bordet, og havde bogen i hænderne. Hun så over på pigen. "Evermore," sagde hun, og viste titlen til hende. "Det er en meget intersant bogen. Selve serien hedder de udødelige," sagde hun. Hun så ned, og så på pigen. "Du læser ikke meget vel?" spurgte hun, lidt stille og forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:36 pm

Arabell smilede venligt. Hun havde opdaget for længe siden at mange elskede at læse, og at hun ikke helt passede sammen med mennesker der elskede det. Det var mest fordi at de begyndte at holde fordrag m hvor sjovt og spændene det var alt læse. De havde vel ret, men ingen havde endnu kunne fået hende itl at læse en bog. Også den serie pigen sad og læste i havde hun forsgøt sig med, hun var nået gennem den første, men gik så død i to'eren.
"Nej, jeg læser ikke så tit, jeg har fortravlt til at kunne få læst en bog inden jeg glemmer starten"savrede hun med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:47 pm

Ever smilte, og nikkede. "Nej det kan jeg godt ser. Det må være irriterende ikke at kunne huske starten.." Sagde hun, med et tænktsomt ansigts udtryk. Så rystede hun på hovedet. "Hvor er jeg uhøflig! Mit navn er Evandelina," sagde hun formelt, helt uden at tænke over at. Hun var jo fra en anden tidsalder, så det var jo ikke så sært. Hun smilte og håbede ikke rigtigt at pigen bemærkede det formelle i hendes stemme. "Og du hedder?" spurgte hun, lidt hurtigt, for at dække over sin lille ubevidste fejl.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:56 pm

Arabell trak svagt på skulderne "Tjoo.."sagde hun med et skævt smil, ja det var vel irriterende ikke at kunne huske starten af en bog, men nu var hun også ret længe om at læse så det tog sin tid og så var det så sjældent at hun fik tid til at læse.
"Hyggeligt"sagde Arabell da Ever præsenterede sig, hun sagde altid kun hyggeligt, det følgene ord, at møde dig, havde hun taget af. Hun syntes at det lød alt for formelt og almindeligt. "Jeg hedder Arabell, men kald mig Bell, det gør de fleste"præsenterede hun sig selv med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 10:13 pm

Ever smilte lidt. "En fornøjelse at møde dig Bell," sagde hun, og smilte. Lidt efter skar hun en grimasse. Hun kunne ikke komme over det. Hun var kørt helt af sin normale spor. Hun havde ikke sagt 'En fornøjelse at møde dig' i mange år. Hun sukkede. "Undskyld hvis jeg begynder at vrøvle så er det bare fordi, jeg nogengange tænker anderleds," sagde hun, i et undskyldende tonefald. Hun klappede bogen sammen, uden at komme et bogmærke i eller noget. Hun kunne sagtens huske hvor langt hun var nået.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Sponsoreret inhold





Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell Empty
IndlægEmne: Sv: Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell   Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et lille Besøg fra mig ;D Kristen
» Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*
» En glad stemning i skoven (Arabell ;) )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: