The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Justin (429)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Anna (418)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_lcapHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_voting_barHelt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*

Go down 
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 9:58 am

S: Søen ^^
T: Eftermiddag.
O: Ikke anden end det sædvanlige ^^
V: Mhm Dejligt xD
P: Løbe tøj ^^
*********************************
Zoey kom løbende med musik i ørene gennem skoven. Hun løb i takt med musiken. For engangs skyld hørte hun noget hun kunne lide... Når men, hun kom løben ned mod søen. Hun havde øjnene rettet mod jorden for ikke at falde. Da hun nåede ned til søen, stoppede hun op, og lænte sig forpudstet op af et træ...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 11:27 am

P: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Jayy_von_monroe_by_demon_girl123-d33dw3q

Jayy kom gående ned af en sti hen ikke kendte han gik bare for han ville have lidt motion. Han havde sin sædvanlige cigaret i munden, kiggede ned mog hjorden, go hænderne i lommen. Han håbede lidt at møde en, helst en pige. Han nåede ned til en sø. Han gik rundt om den og fandt en gammel bænk, og satte sig der. Han kiggede ud over søen, og var snart færdig med sin cigaret. Han åndede stille ud, og kiggede op i himmelen imens. Han slukkede sin cigaret imod bordet og smed den ud i søen. Han kiggede rundt og så en pige der stod ovre på den anden side, han kunne se hun var ude og løbe så han ville ikke forstyre hende, hvis hun nu ikke ville snakke med ham.

Håber det er fint nok ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 11:36 am

Zoey stod lidt og prøvede at for sit vejrtrækning under kontrol. Hun stod med lidt bøjede ben, og hænderne støtene mod knæerne. Da hun følte at hun havde fået styr på sig selv, rettede hun sig op, og så rundt. Hun fik øje på drengen samme tid som han fik øje på hende. Hun smilte og nikkede til ham. *Skal jeg gå over til ham?* Spurgte hun sig selv. *jo hvorfor ikke? Han mangler jo selvskab* Svarede en stemme i hendes hovede. Hun skubbede sig ud fra træet, i en elegant bevægelse, og løbe over til ham. Hun smilte til ham.
"Hey," sagde hun, og satte sig over for ham. Hun kiggede rundt.

//Det er helt fint ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 4:18 pm

Jayy så pigen løbe over mod ham og han tog en ny cigaret frem. Da hun satte sig overfor ham tændte han den. "Hej" sagde han venligt og kiggede over på hende. han tog et sug af den, og pustede det op ad så hun ikke fik det i hovedet. Han hadede selv at få det i hovedet når andre røg. Han kiggede igen over på pigen og sagde "Hva hedder du? Hvis jeg må spørge?" Han kiggede hende lige ind i øjnene mens han ventede på et svar. Han vendte sig om på bænken så han sad med ryggen mog bordet og hende, ikke for at være uhøflig, men fordi han ikke syntes hun skulle have alt røgen i hovedet. Han kiggede ud over søen og smilte "Det er et flot sted det her" sagde han med et smil. "Du må gerne kommer her over at sede hvis du vil" han pegede på pladsen hved siden af ham "jeg bider ikke som visse andre her" sagde han med sakasme i stemmen. Han kendte byen godt han havde været her som dreng mange gange.

Håber det kan bruges ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 8:06 pm

Zoey nikkede.
"Ja søen er et fantastisk sted," sagde hun, og sukkede dybt. Hun så på ham med et smil og rystede på hovedet af hans bide kommentar. men så trak hun mentalt på skulderne.
"Jeg kommer nu," sagde hun, og trak med vilje navne præsentationen. Hun rejste sig op, gik hen og satte sig ved siden af ham. Så så hun på ham.
"Jeg er Zoey," sagde hun, og ignorrede fuldstændig hans cigaret. "Og du?" spurgte hun, og lagde hovedet let på skær.

//Det kan det ^^ Underskyld længden...//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 6:51 am

"Mit navn er Jayy Von Monroe, jeg er en berømt sanger, måske du kender mig? Hvis ikke så bare kald mig Jayy." Han kiggede over på Zoey og smilte blidt. Så tog han et sug af cigareten og pustede den op i luften, den var ferdig og han skodede den og smed den ud i søen. Han kiggede igen over på Zoey og spurgte "Bor du her i byen eller løber du bare her?" Han kiggede ned på sine fødder og lagde hændene på sine ben.


Ikke så meget, hved det. Men jeg skal i skole XD


Sidst rettet af Jayy Monroe Ons Jan 26, 2011 5:36 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 12:04 pm

Zoey smilte da han sagde sit navn.
"Jeg syntes også du virkede sig bekendt," sagde hun, og nikkede. "Om jeg kender jer? Ja..." hun kiggede ned hun løftede sin ipod.
"Jeg høre dit musik nu," sagde hun, og smilte. Hun trak på skulderne.
"Jeg er ikke typen der løber langt... Nej tværdigmod jeg løber så lidt jeg kan... Men når men bror vil løber med mig, vil jeg hellere løbe et marton end at løbe sammen med ham... Jeg undviger dit spørgsmål... Jo jeg bor her i byen... Ikke langt herfra," sagde hun, med et skuldertræk...

//Mit er hellere ikke så langt.... Sorry ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 5:06 pm

Jayy stak hænderne i lommen og lænte sig afslappet tilbage. "Er du ikke spændt af at sede lige hved siden af en stjerne?" Han kiggede op i luften mens han spurgte. Han kiggede over på hende efter han havde spurgt. Han kiggede hende lige i øjnene og spurgte "Er du ikke spændt hved at være i nerheden af mig?"


Ikke så meget hved det, men jeg har ingen kreativitet lige nu XD
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 5:25 pm

Zoey kastede et blik ud over vandet, før hun svarede.
"For at være ærlig så... Så ser jeg dig ikke som en der har højere status en mig... Du er et menneske som en masse andre er," sagde hun, og så undskyldene på ham. Hun sagde med vilje ikke 'alle mennesker', men 'som en masse andre er' for vidste godt at der fandtes mere mellem himmel og jorden, end mennesker gjorde. Hun kendte til mørkes og lysets skabninger. Hun kendte jo også til sig selv, og hendes søskende. Hun smilte til ham.
"Jeg er altid glad for at møde kendte stjerne... Især musikker, der er du jo heldig... Men... Ja jeg er bare en pige der er totalt underlig," sagde hun, med et skuldertræk, og så ud over søen. Hun lukkede øjnene da solen kom frem. Hun mærkede varmen mod sin hud, og en lille brise perserede dem. Hun åbnede øjnene, og smilte til Jayy...

//Jeg er mega krea xD Eller ikke... Bare en lille smule ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 10:40 pm

Jayy grinte lidt af hende. Alle habs andre fans ville begynde at skrige hvid de stod alene med ham, og så tæt på. Han kiggede hende lige ind i øjnene igen og sagde "Når du nu kender mig som den stjerne jeg er. Hva skal jeg så hvide om dig?" Han kiggede op i himmelen mens han spurgte om det sidste. Han blev bare hved med at kigge op, mens han ventede på et svar.


Ha ha, er du nu sikker på, du er så kreativ XD
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeTors Jan 27, 2011 1:17 pm

Zoey vidste at hun var meget anerleds. Hun var typen der var helt ned på jorden. Det var hun også hvis hun mødte en ny person, der var anderleds. Fx. En Engel, eller Varulv. Hun smilte til ham, og trak på skulderne.
"Du må vide alt, hvis du bare spørger rigtigt," sagde hun, med en drillende undertone. Hun smilte stort og så ud over vandet. Bib bib.... Det gav et sæt i Zoey,da hendes mobil sagde noget. Hun tog sin iphon frem, og gik åbnede beskeden. Hun fniste da hun læste hvad der stod...

Zoe? Hvor bliver du af? Løber du eller hvad? Hvis du gør løber du længere ind du plejer... John

Hun rystede på hovedet.
"Jeg skal lige svare," sagde hun, og trykkede på besvare. Hun skrev en hurtig Besked...

Heys John ^^ Nej lige nu løber jeg ikke ^^ Men jo jeg løb, indtil du skrev... Jeg kommer tilbage på et tidspunkt. Skal lige forbi Caféen ^^ Bibbie skrev at de havde brug for min hjælp så... Vi ses ^^

Så smilte hun til Jayy. "Du må spørg lige så meget du vil," sagde hun...

//Jep Totalt krea Very Happy ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeFre Jan 28, 2011 4:16 pm

"okay, men jeg havde nu regnet med at du bare firtalte" Han kiggede over på Zoey og smilte blidt. "Jeg kender godt byen og den 'mærkelige' indbyggere, Jeg kender godt til alle de overnaturlige væsner der bor her, så....." Han kiggede stadig over på Zoey smilende. "Jeg elsker himmelen på disse dage" Sagde han for at komme til et andet emne "Jeg plejer at sede inde i et indelukket studie på disse dejlige dage, det er dejligt atkomme ud" sagde han mens han kiggede op i himmelen, og nød synet, og varmen der kom fra solen.


Ikke så meget hved det XD
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeLør Jan 29, 2011 2:04 pm

Zoey lo.
"Byen... Mærkelig.... Jaja jaja så siger vi det... Men den er ikke mærkelig men overnaturlig," sagde hun, med et smil. Hun var selv en del af det overnaturlige. Hun var jo en Heks. Hun smilte til ham.
"Jeg sidder aldrig inde... Men have fri på disse varme solrige dage, er nu vidunderlig... Selvom det er synd for Matt at han skal kører Caféen alene, sammen med de medarbejder han ikke bryder sig om," sagde hun, og rystede på hovedet.
"Men Jeg nyder det alligevel," sagde hun, og smilte stort. Hun lukkede øjnene, og nød varmen, fra solens stråller. Hun smilte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeLør Jan 29, 2011 2:20 pm

"Skal du så ikke hen og hjælpe ham?" Jayy kiggede over på Zoey og smilte. "Jeg skal aligevel afsted, vi er hved at lave en ny sang. Vi skal have indspillet musik vedioen idag" Han kiggede zoey lige i øjnene, og så så pludselig lidt overrasket, og glad ud "Jeg har lige fået en go ide, du skal da være med i den" Han grinte, og smilte til Zoey. Han rejste sig fra bænken "Hvis du vil, så kom, jeg har på fornemmelsen bilen venter på mig" Han tog en cigaret frem og tændte den "Undskyld, men jeg vil lige have en til inden jeg skal ind i det studie igen" Han begyndte at gå hen mod vejen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeLør Jan 29, 2011 2:32 pm

Zoey smilte til ham, men rystede på hovedet.
"Nej... Han insisterede på at jeg skulle blive hjemme, efter en lang dags arbejde igår," sagde hun, med et skuldertræk. Hun rystede på hovedet, og lo genert.
"Nej... Jeg tør ikke rigtigt synge for folk... så.. Der vil sikkert ikke komme noget godt ud af det," sagde hun, og smilte til ham. Hun blev siddende lidt, og forsvandt så. Hun dukkede op lige bag ham.
"Jamen det rør mig ikke... Jeg har selv ryget... Så du skal ikke undskylde," sagde kom hurtigt op på siden af ham.
"Men angående det med at være med så... Tror du virkelig det er en god idé?" spurgte hun...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeLør Jan 29, 2011 9:51 pm

"Ja, jeg er sikker på det vil være en go ide" Sagde Jayy med latter i stemmen. "Og du skal jo ikke synge det er mig og Dahvie der skal det, du skal bare være med i den, hvis du altsår vil? Ellers kan du ivertfal komme med og se hvordan det foregår" Vendte han sig om og sagde med et stort smil på læben. Han begyndte at gå op mod bilen, hun kom jo nok hvis hun ville med.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeLør Jan 29, 2011 11:46 pm

Zoey sukkede dybt.
"Godt... Jeg frygtede lidt et splidt sekundt, at jeg skulle synge et eller andet," sagde hun, og så helt lettet ud.
"Men ja.. Okay... Det kan jeg da godt," sagde hun, med et smil. Hun ville gerne hjælpe, men ikke andet. Hun smilte til ham, og gik efter ham. Hun tog hans arm i sin, så de gik arm i arm.
"Når Jayy... Ved du så hvor vi skal hen?" spurgte hun, og skjulte sin nysgerrighed, i ansigtet... Men i stemmen.... Det var umuligt, for hende...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitimeMan Jan 31, 2011 6:45 am

"Ja jeg hved hvor vi skal hen, jeg voksede op i den her by så jeg kender den som min egen bukselomme." sagde han med en let latter i stemmen. "Vi skal bare op til vejen, der holder limoncinen (staves?) og venter på os." Han tog gladeligt imod Zoeys tilbus om at gå arm i arm, men han slyngede i stedet armen om hende så han gik med den over hendes skulder.



Undskyld længden men nåede ikke mere pga skulle i skole XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* Empty
IndlægEmne: Sv: Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*   Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Helt stille og roligt som naturen er ^^ * Jayy*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Helt alene i den lune aften...
» En lille tur rundt i naturen, er du frisk? [Aiko ;D]
» En stille tur til søen - Anna

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: