The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Vampira (833)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Daniel (796)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Kristen (683)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Gideon (535)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Justin (429)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Anna (418)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Tessie (391)
Helt alene i den lune aften... I_vote_lcapHelt alene i den lune aften... I_voting_barHelt alene i den lune aften... I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Helt alene i den lune aften...

Go down 
ForfatterBesked
Alicia
Menneske
Menneske
Alicia


Fulde navn : Alicia Lisa Lautradi
URL Alder : 12 år
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Jeg ved det ikke længere..
Job/hobbies : Leder efter sin søster...
Humør : Jeg ved jeg er lille men jeg føler mig som en voksen. Min barndom forsvandt ret hurtigt i mit liv..

Helt alene i den lune aften... Empty
IndlægEmne: Helt alene i den lune aften...   Helt alene i den lune aften... I_icon_minitimeFre Maj 20, 2011 12:40 pm

S:: Søen
Å:: Forår
T:: Over Alicas sengetid
O:: Ikke så meget andet en natur ^_^
V:: Lunt efter dagens varme
P:: Min lysegrønne pyjamas
________________________________________________________

En lille lyshåret pige, på ti år, sad helt alene. Hun hed Alica. Hun sad, og så ud over vandet, for hun kunne nemlig ikke sove, på grund af et marridt, hun havde haft sidste nat. Dør hjemme hos Will, Tess, og Cherie, var ikke låst, så hun var bare listet ud, og gæt sig. Hun havde trukket knæene helt ind til brystet, og lagt armene om dem. Hun nynnede stille, en vuggevise for sig selv. Hun kom til at tænke på marridtet. Det havde handlet om Hendes forældre, og Ham vampyren. Hun havde mødt Ham en gang efter. Små tårer rullede ned af Alicas blød kinder, der var blevet lidt rødlige pågrund af det lune vejr. Hun snøftede og tørrede dem væk. Hun havde ikke fortalt nogen om sit marridt/Sin oplevelse. Kun Cherie, kendte til den, for hun havde selv været der. Alica stirrede ud i vandet, og håbede nogen ville finde hende, for hun følte sig ret ensom.
Tilbage til toppen Go down
 
Helt alene i den lune aften...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene i en ny by - Brianna
» Sidder bare helt for mig selv - Chris
» Første dag Tanja.. Og vi er helt nye.. (Der må gerne komme flere med..)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: