The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Justin (429)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Anna (418)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_lcapSidder bare helt for mig selv - Chris I_voting_barSidder bare helt for mig selv - Chris I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sidder bare helt for mig selv - Chris

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sidder bare helt for mig selv - Chris Empty
IndlægEmne: Sidder bare helt for mig selv - Chris   Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 5:14 pm

Sted: På caféen
Tid: Eftermiddag
Omgivelser: Mennesker
Vejr: Det regner

En Lysehåret pige, med flotte blå øjne, kom ind på caféen. Hun havde en hvid skjorte og et par lyseblå jeans på, og til at fuldende det et par sorte højhælede støvler, og en sort paraply der var slået sammen i hendes hånd. Hendes navn var Tara. Hun var helt ny, og havde aldrig været nogen steder i byen. Hun så rundt, og blev overrasket over hvor mange der var derinde. Hun gik langsomt gennem flokken, og nåede op til baren. Hun bestilte en cola. Hun satte sig på en barstol, og smilede da hun fik colaen. Hun lagde paraplyen, på bordet. Hun sad lidt og kiggede ned i bordpladen. Efter lidt tid, kiggede hun rundt for at se om der var nogle spændende menneske - eller andre racer - hun måske kunne snakke med.


Sidst rettet af Tara Tirs Apr 05, 2011 4:09 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder bare helt for mig selv - Chris Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare helt for mig selv - Chris   Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 10:38 pm

Chris kom gående ind på cafeén. Han havde en stor hættetrøje på, med hatten slået op. Han var vampyr og var derfor ikke så glad for sollys, så de få gang ehan bevægede sig ud i dagslys tildækkede han sig og skiftede sin foretrykkende tøjstil, mere stilrent såsom jakkesæt, uden at ligne en foretningsmand, til mere hiphop sil med hættetrøjer der var en smule for stor til ham. Han var muskuløs bygget men langt fra pumpet. Da han var kommet ind lod han blikket glide rundt på dem der opholdte sig på cafeén. Der var ikke nogen som sådan videre tiltrak hans opmærksomhed.....bortset fra en pige der sad ved baren. Et charmerende smil bredte sig på hans fyldige læber, mens han kort betraktede hende inden han gik op tilbaren ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder bare helt for mig selv - Chris Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare helt for mig selv - Chris   Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeMan Apr 04, 2011 4:09 pm

Tara fik øje på Drengen. Hun tvang sig selv til at smile skævt, til ham, for ikke at tabe kæben. Hun så han kom til sig, og drejede rundt på stolen, så hun sad som man normalt sad. Hun så på ham, da han stod ved siden af sig. "Hej" sagde hun, og smilede venligt. Hun tog colaen, med begge hænder, så hun ikke gned dem rastløst mod hinanden. Hun så stadig på ham, og smilede.

(Min kreativitet forsvandt lige lidt... Neutral)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder bare helt for mig selv - Chris Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare helt for mig selv - Chris   Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 3:14 pm

"Hej" Chris smilede det charmerende smil der fik ham til at se ud som en dreng, som var ude på ballade. Han satte sig på en af stolene ved siden af hende ved baren og slog hættetrøjens hætte ned, da han ikke sad i sollyset, kunne han godt slå den ned. Han smilede til hende og kørte en hånd hen over det helt kort klippede hår. Hans hår var mørkt og frisuren fik ham til at se lidt ældre ud end han var. "Chris"præsenterede han sig selv med et smil. Han havde intet i mod mennesker og hun var helt klart et menneske, det kunne han lugte og se, men hun var et kønt menneske, det måtte han inrømme.



//Det er da bare i orden Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder bare helt for mig selv - Chris Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare helt for mig selv - Chris   Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 4:06 pm

Tara smilede til ham, og nikkede kort som en 'hyggeligt at møde dig' gestus. Hun havde aldrig rigtigt sagt den lange høflige sætning, som alle andre sagde. Hun smilede skævt. "Tara.. Tara Gilbert" præsenterede hun sig. Hun snakkede ikke så højt, fordi det var hun vantil. Hendes blik glide ned hen over hans ansigt, da han trak hætten tilbage. Hun smilede blidt. Hun så kort rundt, før hun atter så på ham. Hun måtte indrømme at han var vildt tiltrækkende. Hun kunne næsten gætte at han var en vampyr. Hun havde kendt til dem i mange år. Hun kendte til hele den mytiske verden. Det var der ikke mange mennesker der gjorde.

(Tak Smile)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sidder bare helt for mig selv - Chris Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare helt for mig selv - Chris   Sidder bare helt for mig selv - Chris I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sidder bare helt for mig selv - Chris
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille snak - Chris ^.-
» Jeg føler mig vild xD Hmm.. PARTY!! :D ALLE ER INVITERET, SELV DE SLEMME PIGER OG DRENGE :D
» Jeg vil Bare se mig omkring... - alle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: