The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Vampira (833)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Daniel (796)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Kristen (683)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Gideon (535)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Justin (429)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Anna (418)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Tessie (391)
En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_lcapEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_voting_barEn glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En glad stemning i skoven (Arabell ;) )

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 2:05 pm

Sted ~ Skoven, ved et stort egetræ
Tid ~ 14:25
Omgivelser ~ Træer, Dyr, Natur.. Ellers stilhed
Vejr ~ Det er fint vejr (Altså lidt skyer, med sol der nogengange bryder igennem)
Påklædning ~ https://2img.net/h/oi55.tinypic.com/35c1s2x.jpg

En pige med brunt hår der var rimeligt langt, sad op af et stort egetræ. Hun hed Grace. Hun sad med en blok papir liggende ved siden af sig, og sin guitar på skødet. Hun var ved at skrive en sang. Hun var ikke noget langt, for hun kunne ikke rigtigt skrive noget i denne tid. Hun var kun noget til;
It was a dream. I thought it was a dream. But you told me that it wasn't. I never thought you told me the truth. But you did. And I was wrong.
Hun sukkede, og bed i blyantens ende. Hun kunne ikke komme på mere. Hun lagde blyanten, og tog guitaren, så hun var spilleklar. Hun spillede den, og sang. Da hun nåede til at sidste, stoppede hun, og gav sig til at tænke igen.


Sidst rettet af Grace Lør Mar 26, 2011 12:23 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 4:31 pm

Arabell, en brunette på 166 cm, kom gående gennem skoven. Det altid muntre og glade smil lå på hendes læber. Hendes brune hår var løst og bølgede svagt ned omkring hendes skuldre, og svingede og dansede i takt med hendes skridt.
Hun havde stramme lysegrå jeans på og en lyse grøn top på og en sort cardigan uden over. Meget hverdags agtig og også praktisk. Hun havde flade sko, mørke blå all stars. Arabell gik aldrig i højehæle, hun havde aldrig kunne finde ud af det og så var det også nemmere at løbe med flade, som hun jo var meget glad for.
Arabell nynnede svagt forsig selv, mens hun nød sin gå tur og det gode vejr. Hun opfangede guitat spil og blev med et nysgerrig. Hun elskede musik og sang var faktisk okay til at synge selvom det var noget hun kun gjorde når hun var alene. Hun så sig hurtigt omkring for inden hun afgjorde hvilken retning hun skulle gå for at se hvem der spillede.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 12:43 pm

Grace lagde Guitar fra sig, og prøvede at finde på noget nyt. Hun opgav det. Hun sukkede dybt, og tog sin guitar igen. Hun begyndte at spille Butterfly fly away. Hun sang stille med, da hun hørte nogen kom gående. Hun stoppede brat, og så op. Hun kunne ikke rigtigt se noget. "Hallo?" Sagde hun. Så trak hun på skulderne og for satte. Hun forsatte der hvor hun var stoppet. Hun sad stadig lænt op af træet.

(Min kreativitet forsvandt..)
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 12:49 pm

Arabell kunne høre guitar spillet og engang stoppede det, men begyndte igen lidt efter. Hun smilede muntert, den nye melodi kendte hun godt, hun havde hørt den i en film det var hun ret sikker på. Hun fortsatte i samme retning som guitar spillet kom fra. Hendes smil voksede da musiken stoppede brat og blev afløst med et Hallo?
Hun fik øje på en pige som sad lænet op af et egetræ, hun var begyndt at spille igen.
Arabell ville helst ikke afbryde hende og blev derfor stående et øjeblik og betraktede pigen. Hun var køn syntes hun og smilede. Hun skubbede sin overlæbe op til hende septum piercing og mærkede det kolde metal. "Hej"sagde hun endelig og smilede venligt til pigen. Hun gik langsomt hen mod pigen.


//Helt i orden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 5:43 pm

Grace sang videre, og fik øje på pigen. Hun smilte venligt, og stoppede med at synge, og spille. "Hej," smilte hun. Grace indtryk af pigen var; Venlig og sød - det fortalte hendes stemme og smil næsten - og imødekommende - at hun kom hen til hende. Hun smilte, og samlede sine noder, og den blok med mange forskelligt forslag. Så så hun på pigen igen. "hvad hedder du? Jeg hedder Grace," sagde hun, og lagde guitar foran sig. Det var en vane hun havde fået, med at lægge guitaren foran sig, og ikke ved siden af sig. Hun kørte en hånd igennem sit lange brune hår, mens hun smilte venligt, tilbage til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 5:47 pm

Arabell smilede til pigen da hun var imødekomne overfor hende. Nogen vill eslet ikke havde sagt noget, nogen måske kun sige hej og andre som Grace indledte en samtale med det samme. Den sidste tilhørte Arabell selv.
"Hyggeligt"Arabell smilede stor, hun havde aldrig som andre sagt, hyggeligt at møde dig, men altid kun hyggeligt, det andet var for langt og ved kun at sige hyggligt virkede hun anderledes, som hun jo godt kunne li at være. Hun lod sig glide ned ved siden af Grace, hun havde aldrig været genert og havde derfor ingen problemer med at være social. "Jeg hedder Arabell"
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 6:04 pm

Grace smilte. Hun var selv en meget genert pige, men var også meget social. Hun var mest genert når hun snakkede med drenge, så det var ikke så galt nu. Hun rakte hånden frem. "Goddag Arabell," smilte hun. Hun sagde for det meste Hyggeligt at møde dig, og andre gange gad hun ikke sige det hele så det blev i stedet til enten; Godmorgen, Goddag, Godaften, eller Godnat - kun hvis det var om natten. Hun smilte til hende. "Hvad laver du her ude?" spurgte hun, og lagde hovedet en smule på skrå, fordi det jo var et spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 7:18 pm

Arabell så smilende på Grace og var glad for at have fundet en at snakke med. Hun elskede at snakke med folk, det var spændene at h're hvad andre havde at sige. "Jeg trængte bare til en lille gå tur"svarede hun med et venligt smil og lod sit blik køre rundt på træerne omkring dem. Hun kunne godt li at være ude og var der godt vejr var det sjældent at hun opholdte sig indendøre.
"Hvad laver du selv?"spurgte Arabell med en muntert stemme, hun havde ligesom både set og hørt hvad Grace lavede. Musik:
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 7:48 pm

Grace smilte, og nikkede. "Det forstår jeg godt. Det er dejligt vejr," sagde hun, og så rundt. Hun tog en dybt indånding, og smilte. Hun trak på skulderne. *Ja hvad laver jeg egentligt her?* tænkte hun. Hun tænkte lidt før hun svarede. Det virkede måske som om hun tøvede, men det gjorde hun ikke. Så nikkede hun lidt forsig selv. "Jeg kom herud, fordi jeg ville slappe af, og det gøre jeg mest når jeg spiller. Så kom jeg på en skør idé.. Jeg ville selvfølgelig skrive en sang. Der kunne jeg så ikke skrive mere end dette." Hun tog blokken, med teksten på og vidste Arabell den. Hun smilte lidt, over sin langtrukne forklaring om hvad hun lavede her ude.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: En glad stemning i skoven (Arabell ;) )   En glad stemning i skoven (Arabell ;) ) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En glad stemning i skoven (Arabell ;) )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skoven [Jolie]
» Et roligt lille besøg på bibloteket ~ Arabell
» En dag i skoven ~Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: