The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Musik ved vandet! (Arabell)  I_vote_lcapMusik ved vandet! (Arabell)  I_voting_barMusik ved vandet! (Arabell)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Musik ved vandet! (Arabell)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 9:36 pm

Sted: Drowning Creek
Tid: Ved en 4 tiden om eftermiddagen
Vejr: Varmt, masser af solskin og næsten ingen blæst
Omgivelser: Ingen andre end Jeremy indtil videre
Påklædning: Grå tætsiddende bukser, lyseblå t-shrit og sort/rød ternet sneakers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeremy sad nede ved vandet med sin guitar. Han var lige flyttet til at kendte inden i byen. Det hele var meget overvældende at flytte til, og derfor havde han bare brug for at sidde ude i det dejlige vejr og slappe af. Han spillede lidt på sin gitar, mens han stille nynnede med på melodien. Det var ikke nogen sang, men bare noget han sad og digtede ud af det blå. Han ville gerne være musikker ligesom sin far, han ville starte sit eget band, skrive sange og rejse verden rund og finde hans eneste ene. Men hvem ville ikke gerne det. men lige i øjeblikket ville han bare gerne have nogle venner, det ville være ret så ensomt hvis han ikke fik nogen.
Jeremy så på den skfri, blå himmel og blev nødt til at misse med øjnene mød den stærke sol. Han elskede sommer og sol, det var noget af det bedste han vidste, han føltes sig altid glad, frisk og klar når solen skinnede og varmede hans blege kinder op. Han spilllede videre og nynnede stadig med.


Sidst rettet af Jeremy Fre Mar 25, 2011 6:42 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 9:50 pm

Arabell kom lige så stille gående ned mod søen. Hendes lange brune hår var som altid løst og bølgede fint ned omkring hendes skuldre. Hun havde en sommer lyserød sommer kjole (Kig ava/billede) på og et par sandaler med tynde ræmmer. Hun var meget feminin i sin påklædning, det eneste der mangelede var at hun havde hele ansigtet smurt ind i make up. Men Arabell kunne bedst li at have meget lidt make up på i hverdagene, så hun havde kun lidt rundt omkring de chokolade brune øjne.
Hendes blik var rettet ned mod søen, hvor hun fik øje på en dreng der sad og spillede på guitar. Et smil bredte sig på de rosarøde læber, da hun hørte hans nynnen. En musiker. Hun gik lige så stille i retning af drengen. Hun elskede at være social og søgte tit selvskab. Hun havde også regnet med at der ville være nogen ved søen, nu hvor vejret var så godt.


Sidst rettet af Arabell Tors Mar 24, 2011 3:53 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 10:02 pm

Jeremy begyndte at nynne lidt højere. Han havde slet ikke tænkt på at der ville kunne komme nogen, men når han spillede, sad han nærmest i sin egen verden. Han kunne sidde sådan i flere timer, hvis det stod til ham. Han lukkede øjene og lod plektaret glide ned over de spændte strenge. Pludselig stoppede han og åbnede øjene, og så op på himlen igen. Hans blik fulgte en flok fulge der fløj hurtigt hen over det lyseblå luftrum. Han trak lidt på det lille smil, han elskede bare når solen skinnede, det var som om verden var mere i live.
Jeremy begyndte at spille igen, men det varede kun 2 sekunder før han igen stoppede og vendte hovedet i retningen af pigen. Han mærkede sine kinder blusse svagt op, hvor var det bar typisk ham at rødme. Han var genert og var ikke så udadvendt og havde derfor ikke så nemt var at snakke til fremmede.

"Hej" sagde Jeremy stille og smilte venligt i hendes retning. Han kom i tanke om at han havde siddet og nynnet sikkert mens hun havde hørt det og han rødmede igen. Han skubbede gitaren ned i skødet og smilte så lidt genert.

//Logger af nu x)
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 10:08 pm

Arabell smilede da drengen blev opmærksom på hende. Hun var et lille stykke fra ham, så hun kunne se da hans kinder fik en rødmede farve. Hvor kært! Hendes smil blev venligt mens hun næsmede sig ham. "Hej"hilste hun igen med sin altid munter og glade stemme. Hun havde aldrig prøvet at rødme, ikke så vidt hun kunne huske, hun havde altid været social og havde altid kunne snakke med folk, uden at føle sig pinligt berørt. Hun stillede sig ved siden af ham, da hun var nået helt der hen.
"Du behøver da ikke at stoppe for min skyld"sagde hun med et smil og lod sig glide ned at sidde på jorden et par centimeter ved siden af ham.



//Okay Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeOns Mar 23, 2011 5:14 pm

Jeremy var lettet over at hun ikke havde givet sig til at grine over at han sad og nynnede med. Men han kunne jo ikke rigtigt synge en sang, som slet ikke havde fået ord endnu. Han smilte venligt tilbage til hende, da han så hendes muntere smil. Jeremy kunne godt bruge nogle venner, så han vidste at han skulle tage sig sammen og ikke skræmme hende væk, ved at være alt for genert.
Jeremy så på guitaren i sit skød. Han regnede ikke med at hun gad sidde og høre på at han spillede så han rystede bare på hovedet. "jeg vil nødig kede dig" sagde han og smilte igen. "Jeg hedder forresten Jeremy" sagde han og vidste ikke helt om han skulle række hånden frem til hende, men bestemte sig for at det var ikke noget man sådan rigtigt gjorde i dag, så han lod være.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeOns Mar 23, 2011 6:13 pm

Arabell smilede, som hun altid gjorde, og så på ham. Han virkede lettet, over hvad mun?
"Der skal meget til før jeg keder mig"sagde hun med et stort muntert smil på de rosarøde læber. Arabell kede sig sjældent, hun kunne se alt som sjov. Mange syntes at hun var vildt irriterende med sit muntre humør og det altid smilende ansigt. Men hvad pokker, skulle hun tage sig af at de gerne ville kede sig og ikke have det sjovt?
"Hyggeligt"sagde hun med et smil, da Jeremy præsenterede sig, men plejede at sige hyggeligt at møde dig, og så måske et navn, men Arabell havde kortet det ned til et ord. Hyggeligt. "Jeg hedder Arabell"præsenterede hun sig selv og så på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeOns Mar 23, 2011 9:23 pm

Jeremy smilte til hende uden at kommentere hende hyggeligt. "Arabell" sagde han for at være sikker på at han udtale det rigtigt. "Det er et specielt navn" sagde han og smilte igen til hende. "Men meget kønt" tilføjede han og mærkede igen varmen stige op i kinderne på ham. Han rødmede altid når han skulle give en anden en kompliment, han vidste ikke hvorfor. Det var så ligemeget om det var hans stedsøster, hans ven eller en fremmede pige. Den eneste han ikke rødmede ved, var når han gav hans mor en kompliment, men det var sikkert fordi at hans mor var et stykke af hans far, kan man vel sige. Og han var rigtigt tæt med hans far.
"Jeg er lige flyttet til, så jeg kender ikke rigtigt nogen her omkring, men jeg går ud fra at du bor her" spurgte han for at være sikker.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTors Mar 24, 2011 7:44 am

"Ja, og tak"sagde Arabell med et smil på læben og så på hans rødmene kinder. Hun havde altid syntes at folk der rødmede var kære, og det var sjælendt at hun havde mødt en dreng som rødmede af at give komnplimenter. Det var da mega kært. Hun syntes at det var charmerende når flk rødmede eller blev lidt flove, det viste jo faktisk bare at de havde et hjerte et sted i kroppem som bankede...og det var jo egentlig godt, for ellers ville de jo ikke være i live.
"Hvis det er kan du kalde mig Bell" hun smilede venligt til ham, hun kom til at tænke på at hun en gang var blevet kaldet bell-eklang i de mindre klasser, fordi hun havde været lige så irriterende som lyden af en bjælle der hele tiden bjællede.
"Jeg har boet her i noget tid"sagde hun med et smil "Så ja det gør jeg" svarede hun med hendes muntre stemme.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeTors Mar 24, 2011 6:55 pm

"Bell, det er meget hurtigere" sagde Jeremy og nikkede, som tegn for at det ville han kalde hende i stedet for. Og så var det jo også ret sødt. Jeremy havde kun et par kælenavne, som hans bedste venner kaldte ham, der hvor han boede før, og alle hans lærer kaldte ham bare for hans efternavn. Det var ikke tit at han var blevet kaldt for Jeremy, men det skulle han vel til at vænne sig til det nye sted.
"Går du i skole, eller arbejder du" spurgte han og håbede faktisk lidt på at hun gik på gymnasiet i byen, for så ville han da i det mindste kende en.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 4:22 pm

Arabell smilede sit muntre smil da han komenterede Bell. Ja det var jo lidt hurtigere at sige en Arabell, det lød egentlig som noget en fra Arabien eller et land der omkring. Hun smilede muntert af tanken, så vidt hun vidste havde hun igen familie i den retning. Hun kastede tanken væk og koncentrerede sig om Jeremy igen. "Jeg går i skole, gymnasiet"svarede hun med et smil og satte sig i skræderstilling. "Skal du også gå der eller er du begyndt?"spurgte hun med et smil. Hun regnede med at han også gik i skole, han så i hvert fald ud til at være på alder med hende og han virkede ikke som en som droppede ud af skolen.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 6:41 pm

Jeremy smilte stort da hun sagde at hun også gik i gymnasiet, for så vidste han da at han kendte én person. Det var da en stort. "Jeg er lige begyndt idag" sagde han og lagde sin guitar fra sig i græsset, ved siden af sig. "Det er dejligt at bare kende en" sagde han og smilte til hende. "Jeg hader at være den nye dreng" sagde han og så på hende med et nyt lille smil.
Jeremy var bestemt ikke den der droppede ud af skolen. Han elskede at læse og skrive, men dog kunne han blive skoletræt, som alle andre. Det var lidt underligt, at han gerne ville være musikker, men han var vildt genert, han gik i skole, han drak sjældent, men så røg han. Nogle af tingene i hans liv, burde være helt anderledes, men sådan var han nu engang.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 6:50 pm

Arabell lyttede smilende mens han snakkede. Hun elskede at snakke, og selvfølgelig også at lytte til hvad folk havde at sige. Når man snakkede med folk lærte man ting, men hørte andre meninger end ens egne og man lærte personen at kende.
"Har du skiftet skole tit eller?"spurgte hun med et nysgerrigt smil på læben, da han sagde at han hadede at være den nye dreng, det kunne jo betyde at han havde prøvet det før. Hende selv havde altid boet det samme sted hele livet, hun havde altid tænkt på at flytte derfra så snart hun kunne, men så alligevel...hun kunne ikke efterlade hendes mor, som hendes far havde gjort. Hun fik altid skyldfølelse hver gang tanken havde paceret hendes hoved. Hendes mor havde altid været forstående og hun havde sjældent fået skæld ud. Ikke en gang da hun kom hjem med sin septum piercing, uden at havde fået lov til at få den, fik hun ikke engang skæld ud.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 6:59 pm

Jeremy rystede på hovedet. "Ikke tit, men jeg har skiftet skole en gang, min far havde et band og så flyttede vi til La. for at han bedre kunne få job" sagde han og trak på skulderne. "men efter min fars død, blev min mor gift igen og så har jeg jo været den 'nye dreng' til alle familiemiddagerne på hans side" sagde han og rynkede på næsen da han kom til at tænke på hans stedfar. Jeremy var ret stolt for han havde fortalt hans historie, dog den korte version, uden at rødme. Normalt når han snakkede om sig selv, rødmede han, fordi han ikke ville have at den anden skulle tro at han var en af de personer der kun snakkede om sig selv.
"Min stedfar har boet her i 25 år, og han krævede at vi flyttede hertil, efter de blev gift" forklarede han. Hans stedfar, havde før taget de mange timer over til hende, men så var han der også nogle uger af gangen. Han havde kun været over ved ham en gang siden og han havde ikke bevæget sig udenfor en dør. Han havde låst sig inde på det lille gæsteværelse han fik.

//Skal spise x)
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 7:04 pm

Arabells muntre smil falmede da han fotalte om hans far. Hun nikkede svagt men sagde ikke rigtig noget til det, hun vidste ikke hvordan det var at have en rigtig fa rog så miste ham. Hun havde aldrig mødt sin far og hendes mors nye kæreste var ikke rigtig nogen far for hende, hun kendte ham ikke særlig godt og de kunne heller ikke finde ud af at snakke uden at begynde at råbe, så det forholdte sig fordet meste tavse og spillede skuespil hvergang hendes mor var i nærheden. Arabell vidste at han bare ventede på at hun flyttede, han havde nemlig snakket om hvad de skulle bruge hendes værelse til når hun engang flyttede.
"Så må det være fra din far at du har det musikalske fra"sagde hun med et lille munter smil på læben. Hun havde aldrig været god til at snakke om fædre, da hun ikke vidste så meget om det, ud over det hun havde set og hørt.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 1:06 pm

"Ja, det går jeg stærkt ud fra" sagde Jeremy og lo lidt. "Min mor kan ikke synge uden at alt glas går i stykker" jokkede han. Han ville gerne skifte emne, væk fra hans far. Ikke fordi at han ville give sig til at græde eller noget, men det var bare et tungt emne og ikke spor behageligt at snakke om.
"Bor du sammen med din familie, eller bor du alene" spurgte han hende med et lille smil. Det var faktisk utroligt hvor godt det gik for ham, han havde ikke rigtigt ødelagt noget endnu, sagt et eller andet dumt. Og det var ved at være et stykke tid siden at han sidst havde rødme, eller ikke. Da han kom i tanke om det mærkede han varmen i kinderne, heldigvis var det ikke så voldsomt. Han skjulte det ved at smile og vendte blikket mod den skyfrihimel, og efter lidt tilbage til hende.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 6:42 pm

Arabell kunne ikke lade være med et grine smilende, da han jokkede med hans mor. Hun elskede når folk kunne få hende til at grine, hun elskede i det hele taget alt der kunne få hende til at grine bare en lille bitte smule.
"Jeg bor sammen med min mor"svarede Arabell med et smil og lagde hovedet en lille smule på skrå, så det lange hår faldt lidt til højre side. Nogen gange kunne man godt sige at hun boede alene. Hendes mor tog tit hjem til hendes kæreste og var der et par dage og andre gange tog hun ham med hjem, og så var de tre i huset, i stedet for kun at være Arabell selv og hendes mor, er der pludselig en mand der også. Hun havde stadig ikke vændet sig til at have en mand i huset.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik ved vandet! (Arabell)  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik ved vandet! (Arabell)    Musik ved vandet! (Arabell)  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik ved vandet! (Arabell)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Musik op caféen~Tina & Tanja
» Sus i vinden, og rislen i vandet.
» Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: