The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Justin (429)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Anna (418)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et besøg ~ Will I_vote_lcapEt besøg ~ Will I_voting_barEt besøg ~ Will I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et besøg ~ Will

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTors Feb 24, 2011 6:39 pm

S:Mit hus
T:Efter skole
O:Mit hus o0
V:Regnvejr
P:http://lh6.ggpht.com/_QmykW6KKkJ4/SZwyZvPDxSI/AAAAAAAAdyM/4KrPqHZO_Fc/s800/taylor-swift-090218003.jpg


Tess sad og kiggede ud på regnen.
Vandet der løb ned af hendes vinduer peppede ikke hendes humør op.
Hun havde tændt et par stearinlys og sad med Tiffanie på skødet.
Fjernsynet kørte, selvom hun for længe siden opgav at lytte efter.
Hendes lektier lå spredt over hele hendes stuebord.
Hun gad ikke begynde på dem.
Den eneste grund til hun var begyndt i skole igen var fordi Tamora havde tvunget hende.
Hendes åndssvage iglesøster som alle elskede så højt.
Hun sukkede tung og lagde hovedet mod ryglænet.
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTors Feb 24, 2011 7:15 pm

Regnen der silede ned gjorde det ikke ligefrem lettere at finde hen til det hus som Will søgte efter. Han havde aldrig været der før, men han gik målrettet derhen med jakken tæt om sig og med vådt hår der klistrede sig til hans ansigt.
Han søgte efter det ene hus, som han kun havde turdet drømme om.
Tess' hus.
Wills ben bevægede sig hen ad gaden, i håb om snart at være henne ved huset og få læ der. Først når han nåede sit mål ville han kunne få fred for den forbistrede tanke.
Han gik i sit våde tøj og prøvede at skimte de forskellige huse fra hinanden. Det var svært for hans i forvejen menneske svage øjne. Men efter at have gået i nogle få minutter til fik han øje på det hus han søgt.
Hans ben bevægede sig hurtigere og hurtigere indtil at han til sidst løb op af gaden og ind i indkørslen, op af den lille trappe og stod først stille da han nåede hoveddøren. Han bankede forsigtigt på.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTors Feb 24, 2011 7:24 pm

Tiffanie var den første der reagerede på banke lydene mod døren.
Hunden hoppede ned fra Tess' skød og begyndte at gø.
Tess tænkte over hvem der ville komme i det her dumme vejr.
Hun gik ud i entréen og tog Tiffanie op så hun ikke angreb hvem det nu måtte være.
Hun låste døren op og åbnede.
Da hun så Will stod der ude blev hun både overrasket og glad.
" Will! Kom ind, du er helt gennemblødt" sagde hun glad.
Hun trådte til side så han kunne komme forbi hende.
Hunden i hendes arme vred sig for at komme i nærheden af det nye menneske.
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTors Feb 24, 2011 7:40 pm

Will lo og trådte indenfor. Han var ikke meget for at skulle gøre det fine gulv vådt, men nu var det for sent. "Heej Tess... Tak tak" Sagde han med et smil.
Han tog jakken af og hængte den på en knage. Han vendte sig om mod Tess og hendes hund med et bredt smil. "Hvem har vi så her?" sagde han med en glad stemme og hentydede til hunden i Tess' arme. Han rejste blikket fra hendes arme og op til hendes ansigt. Han smilte stort til hende og bøjede sig ned for at kysse hende i panden.
"Jeg regnede med at det var okay at jeg lige kom et smut forbi." sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeTors Feb 24, 2011 7:50 pm

Tess lukkede døren og satte Tiffanie ned som straks løb hen til Will og begyndte og snuse.
Hun grinte lidt over hunden.
"Tiffanie. Hun lystre mest på Tiff" svarede hun til hans spørgsmål.
"Okay? Du har reddet mig fra at dø af kedsomhed. Du må hellere få noget tørt tøj på, og få tørret dit hår" sagde hun og trak ham blidt med ind i køkkenet og mod det lille badeværelse.
Hun kyssede ham blidt og så ham ind i øjnene.
"Jeg er glad for du kom" sagde hun med et smil.

//okay, NO krea xD
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeLør Feb 26, 2011 12:36 pm

Will smilte skævt til hende og så ned på hunden Tiffanie. Han satte sig på hug og klappede hunden. "Hun er smuk" sagde han og kiggede op på Tess. Han rejste sig op og lagde den ene arm om hende. "Det er lidt dårligt planlagt, men jeg syntes det var mere romantisk at komme gående i regnvejr end at køre herhen. Jeg glemte bare at jeg ikke har noget tøj her" Han lavede en grimasse og kørte en hånd igennem sit våde hår.
Han smilte til hende, et kærligt smil. "Du har vel ikke noget tøj, fra en gammel kæreste som jeg måske kan passe?" han så spørgende på hende og smilte skævt og drillende.
Will kiggede rundt i huset og var forbløffet over størrelsen på huset, nu da han vidste at der kun både Tess og Tiffanie. Han stod lidt og tænkte men så vendte smilet tilbage til hans læber.


//Virkelig ingen krea --' //
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeLør Feb 26, 2011 12:49 pm

Tessie smilte over Will og Tiffanie.
"Romantisk, ja, praktis, det kniber. Næsten gang du får lyst til at lege romeo, kan du så ikke smide en taske med tørt tøj over skuldrene? Så ville det her være lidt nemmere" sagde hun drillende.
Hun var selvfølgelig vildt glad og begejstret over at han var kommet.
"Fra en gammel kæreste? ikke nogen så gammel som dig. Men jeg har vist noget af min fætters. Spørg mig ikke hvorfor" sagde hun med et smil.
Hun kyssede ham kort inden hun gik hen til et skab, satte sig på hug og begyndte at lede efter noget Will kunne passe.

//du skriver stadig mere end mig x3
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeLør Feb 26, 2011 12:57 pm

Will smilte stort og lo. "Lege Romeo. Ha... " Han en kørte en hånd igennem sit stadig våde hår. "Det skal jeg nok huske. Men hvad med at jeg kommer her hen med en taske med tøj, så jeg altid kan komme på uanmeldt besøg når det passer mig" sagde han med et skævt og drillende smil.
Hans ansigts udtryk ændrede sig kraftigt da han sagde at hun havde noget af sin fætters tøj hos hende. Han rynkede bryne men trak på skuldrende. Han satte sig ned på hug igen og klappede Tiffanie blidt. Han kiggede hen på Tess med et skævt smil.
"Ville det være okay hvis jeg lånte dit badeværelse og tog et bad og bagefter tog tøjet på?" Han rejste sig op og kiggede på hende med et spørgende blik og nysgerrigt blik.


//Det ikke det jeg mener... jeg skriver bare ubetydelige ting og gentager ting i det andet emne --' //
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitimeLør Feb 26, 2011 1:07 pm

Tess smilte over hans forslag angående tøjet.
"Det er fint nok med mig. Jeg får næsten aldrig besøg, så det vil kun gøre mig glad" svarede hun og smilte til ham.
Hun fortsatte sin søgen på det tøj hun vidste hun havde liggende.
Hvorfor hendes fætters tøj lå ved hende kunne hun ikke huske.
Men det var her et sted, det var hun helt sikker på.
"Det er helt okay. Tag det store badeværelset, vandet er mere behageligt der" sagde hun og smilte.
Til sidst fandt hun tøjet og rakte det til Will.
"Der ligge håndklæder i skabet under vasken"

//tjo.. Det fylder i det mindste noget xD for mig er det helt okay x3
/// du ved det sikkert, men du kan se mit hus og mine rum på min profil ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et besøg ~ Will Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg ~ Will   Et besøg ~ Will I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et besøg ~ Will
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Besøg fra mig - Kristen
» Første besøg - Aleck
» Et venligt besøg~Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: