The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 18 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 18 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Justin (429)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Anna (418)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Overraskelse til Kristen :) I_vote_lcapOverraskelse til Kristen :) I_voting_barOverraskelse til Kristen :) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Overraskelse til Kristen :)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 9:17 pm

Sted:: Kristens lejlighed
Tid:: Fredag aften
Omgivelser:: Ingen
Vejr:: Regner, blæser og meget koldt, kort sagt noget rigtigt møgvejr
Påklædning:: Sorte bukser og en hvid langærmet bluse og en sort læderjakke over.



Daniel havde taget bilen hen til Kristen. De boede ikke så forfærdelig langt fra hinanden, men det regnede noget så voldsomt, og det lagde vidst op til torden. Så for at undgå at blive våd, bestemte han sig for at køre over til hende. Han havde købt 13 røde roser og en æske chokolade. Han ville gerne overraske hende, men han var ikke den bedste til at købe gaver til andre, så han gik den sikre vej og købte roser. Daniel skyndte sig fra bilen og hen til opgangen, til Kristens lejlighed, og ringede på. Han glædede sig til at se Kristen igen, det var ikke særlig længe siden at de havde været sammen, men når han ikke var ved hende, savnede han hende som en sindsyg.

Daniel gemte roserne og chokoladen bag ryggen, og gjorde sig klar til at hun åbnede døren. Først nu slog det ham at det ikke var sikker på at hun var hjemme, han havde jo ikke sagt noget om at han ville komme over. Han bed sig i læben og håbede nu bare at hun ville åbne døren.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 9:38 pm

Kristen sad inde i stuen i sin lille lejelighed. Hun havde ikke så meget at lave, hun havde ikke et tv, som de fleste eller bare brugte tid på, men hun havde jo også ret meget arbejde, og det var jo altid underlige tider, så det havde hun vel enlig heller ikke brug for. Det var kun nu hvor hun sad allene i stuen, hun godt kunne have noget som f.eks. et tv, som hun kunne bruge tiden på. Hun sad roligt lidt og hoppede så ned fra sofaen, og gik ud i køkkenet efter noget at drikke. Hun tog bare noget vand, hun ville have taget noget andet, men hun kunne høre der var nogen ved døren. Hun satte hurtigt sit glas ned på køkkenbordet og gik mod døren. Hun havde sæt sin hår op i en knold, da hun lige var kommet hjem fra arbejde for en time siden, og derfor lige havde været i bad.. Derfor var hendes hår stadig ret vådt, men hun tog sig ikke af det. Hun gik rundt i nogle korte shorts, som hun mest brugte til at sover i eller bare have på om aftnen, i stedet for nattøj. Hun havde ikke regnet med at der ville komme nogen på denne tid, næsten alle dem hun kendte vidste da at hun først lige var kommet hjem. Men hun var ved at kede sig i søvn, så det gjorde hende ikke noget.

Kristen greb en lille trøje inden hun nåede ud til døren. Hun tog den hurtigt på og gav sig til at låse døren op. Normalt havde hun låst den ved denne tid, fordi hun som de fleste gange ville falde i søvn. Hun Åbnede døren lidt stille, hun kunne høre regnen udenfor, "Year?" spurgte hun og kørte en hånd gennem sit pandehår inden hun så op, Hun smilte lidt og lod sin tunge glide over sinde tænder. Hun havde ikke regnede med det ville være Daniel. "Heys.." smilte hun glad og åbnede døren helt, hun ville enlig have spurgt han hvad han lavde her, men hun ville ikke have han blev forkølet, så hun ville lige lukke ham ind først. Da han var kommet ind lukkede hun døren igen og smilte ldit større. "Hvad laver du her?" spurgte hun, det var tydeligt at det kom som en overraskelse, for hende. Men hun var selvfølgelig glad, meget glad, hun ville for alt i verden gerne tilbring tid med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 9:47 pm

Daniel så op da døren blev åbnet og Kristen stod foran ham. Da han så hendes ansigt kunne han ikke lade være med at smil, det var den effekt hun havde på ham. Hun gjorde ham bare så glad, og han kunne slet ikke lade være med at smil, hver gang han ser hende. Daniel gik indenfor, da hun åbnede døren så han kunne komme helt ind. Han smilte igen stort til hende. "Jeg savnede dig bare så meget at jeg tænkte jeg lige ville smutte fordi, jeg forstyrer vil ikke noget" svarede han til hendes spørgsmål.

Da han havde snakket færdig tog han hænderne frem, fra bag ryggen, og viste hende roserne og den æske chokolade, han havde købt. "Jeg har købt lidt til dig. Ikke noget vildt, men bare for at fortælle hvor meget at jeg elsker dig, og at jeg aldrig vil såre dig eller svigte dig" sagde han og mente hvert ord han sagde.

Først nu så han at hun ikke havde så meget tøj på og at hendes hår var vådt, men trods det syntes han stadig at hun lignede en million. Hun ville altid være perfekt i hans øjene. Han bøjede sig frem og pressede sine læber mod hendes. Han havde ville gøre det, fra det øjeblik at han bestemte sig for at besøge hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 10:05 pm

Kristen stod lidt og så nysgerrigt på ham. Hun kunne heller ikke lade være med at smile, og af en eller anden grund blev smilet hele tiden lidt større. Hun klukkede lidt da han gav sin forklaring på hvorfor han var kommet. "Du er så sød.." sagde hun med en glad stemme, hun smilte stort til ham og skulle lige til at give ham et knus, da han tog roserne og chokoladen frem. Hun smilte lidt forvirret da hun hørte hvad han sagde "Hvad?" hendes ord blev så efterfyldt af en tavshed. Hun kiggede ned på roserne og chokoladen og smilte så stort. "Oh my.." hun fniste kort og tog imod tingene. Hun bed sig kort i læben mens hun lukkede øjnene, hun åbnede dem hurtigt igen og lagde roserne og chkoladen fra sig på et lille bord, som stod bag hende. Denne gang gav hun ham så det kram, som hun før ville have givet ham, nu var det vare blevet en anelse større. Hun smilte stort og kyssede ham blidt igen. "Jeg.. jeg ved ikke hvad jeg skal sige" indrømmte hun og slog kort blikket ned. "Tak!.." smilte hun stort og kyssede ham blidt igen. Hun tog så roserne fra bordet og gik ind og fandt en vase til dem, hun hældte lidt vand i vasen og satte roserne i. Derefter gik hun hurtigt tilbage til ham igen, hun kiggede lidt på chokoladen og fniste lidt. "Du er alt for godt til mig.." hun krammede sig godt indtil ham og smilte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 8:49 pm

Daniel var bare glad for at hun kunne lide blomsterne og chokoladen. Han var som sagt ikke særlig godt til at købe gaver, så han havde jo bare taget det lette valg. Han ville bare gerne vise Kristen at han virkelig elskede hende, og at han ville gøre alt for hende.

Daniel gengældte varmt krammet. Han elskede at mærke hende så tæt på sig, og savnede følelsen af hende mod sig, da hun slap ham igen. Han kom til at på den anden aften, de havde haft sammen. Den havde været perfekt. Da Kristen sagde at han var alt for god til hende, grinte han bare og rystede på hovedet. "Det er jeg i hvert fald ikke." sagde han og kyssede hende på munden. "Hvad lavede du, indtil jeg kom og forstyrrede dig" spurgte han og så på hende. Han elskede smilet på hendes læber og glimtet i hendes øjne. Han elskede bare alt ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 9:11 pm

Kristen fylte sine næsebor med hans duft inden hun slap ham igen. Hun bed sig lidt i læben og kørte en hånd gennem håret. Hun kunne ikke fatte at han var komme hele vejen over til hende, i det vejr, for at give hende roser og chokolade. Han var bare for meget, på den gode måde. Endnu en ting hun godt kunne lide ved ham, det var som om det blev svære og svære at finde noget hun ikke kunne lide. Hun elskede sempelthen bare alt ved ham. Hun klukkede lidt og rystede svagt på hovedet, "Nej.. du er endnu bedre.." smilte hun stort og kyssede han blidt igen. Hun lænede sig helt ind mod ham og lukkede øjnene mens hun lagde armene om ham igen. "Ikke noget.. Jeg er lige kommet hjem for en time siden, så er ret smadret.." Hun smilte skævt og bed sig lidt i læben da hun så ham i øjnene og sagde det.

Kristen havde slet ikke tænkt over at han måske var våd, eller det at hun ikke salv havde så meget tøj på, hun ville bare være hos ham. Hun nussede hamblidt på ryggen og lagde sin hage mod hans hals og skulede op til hans mund med et lille smil på læben. "Hvorfor?" spurgte hun stille, strakkede sig lidt og kyssede ham blidt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 9:43 pm

Daniel betragtede hende kort. Hun havde ikke ligefrem meget tøj på, men det havde han ikke noget i mod. Han mærkede sin hud, nærmeste brænde, da de stod så tæt og deres hud mødtes. Han elskede virkelig at være så tæt på hende, og hvis det stod til ham, forlod de aldrig hendes lejlighed, men blev i det og kyssede, krammede, hygge og fortalte hinanden deres dybeste hemligheder. For Daniel var ikke ude på at bare udnytte hende eller noget. Han ville gerne vide alt om hende. Hvad hendes ynglings farve var, hendes bedste oplevelse, farvorit slik og andre underlige ting som det. Han ville virkelig lære alt om Kristen, hvis hun tillod ham det.

"Nårh, ikke for noget. Så du har tid til at være lige sammen med mig" spurgte han og nød at hun kyssede ham på halsen. Han mærkede at hun nussede ham på ryggen og han kunne ikke lade være med at smile stort. Han trykkede hende tættere ind til sig og kærtegnede hende blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:00 pm

Kristen smilte skævt og klukkede kort, inden hun trak hans hovede helt ned til hendes og kyssede ham blidt et par gange. Hun lukkede øjnene et kort øjeblik og smilede så stort da hun igen åbnede dem. Hun tog ham i hånden og hev ham med ind i stuen, hvor tvet bare kørte, med en eller anden tøse film. Hun smilte skævt og regnede faktisk lidt med at hendes kys havde været svar nok for ham. Hun ville gerne vaære sammen med ham, der var ikke noget hun hellere ville. Hun holdt sig helt indtil ham igen og smilte lumsk til ham. "Jeg elsker dig, virkelig virkelig højt.. vidste du godt det?" spurgte hun så og trak det lidet ud. I slutningen kunne hun ikke lade være med at lyde lidt, drillende, for han vidste det jo godt. Det burde han i hvertfal vide.

Kristen stod lidt og smilte til ham, hun trak ham så over til sofaen og bed sig lidt i læben, "2 sekunder.." sagde hun og luntede ud i køkkenet. Hun lænede sig mod bordpladen og sukkede lidt. Så gav hun sig til at rode i nogle skuffer efter sine piller. Hun fandt dem endelig og tog nogle af dem sammen med noget vand, som hun hurtigt skyllede ned. Hun stod stille lidt og tænkte over hvad han mund troede hun havde gang i. Hun ville ikke have ham til at opdage det, hvorfor vidste hun ikke helt. Men hun var vel en smule flov over det. Da hun var sikker på at det virkede gik hun stille tilbage til stuen. Hun smilte blidt til ham og hoppede op i sofaen. "Sååe.. hvordan vidste du at jeg var hjemme?" spurgte hun roligt, men en tone der viste at hun var lidt inponerent.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:10 pm

Kristens kys, fik Daniel til at smile endnu mere. Han kunne slet ikke lade være med at kysse tilbage, der var ikke noget bedre i verdens end Kristens kys. De kunne redde en dag. Han fulgte efter hende, ind i stuen, og smilte stort til hende, da hun sagde at hun elskede ham. Ligemeget hvor mange gange Kristen sagde det, blev han aldrig træt af at høre det. Og han elskede hende mindst lige så højt. Han var ret sikker på at han elskede hende mere, men Kristen var sikkert ham uenig. Hvilket bare fik ham til at elske hende endnu mere, hvis det var muligt.

Daniel så efter hende mens hun gik ud i køknet. Han undrede sig kort over hvad hun mon lavede, men tænkte ikke rigtigt mere over det. Han vidste overhovedet ikke noget om hendes sygdom, og havde hellere ikke mistanke til noget, derfor undrede han sig ikke så meget over hvad hun mon lavede. Da hun kom tilbage, smilte han og lo kort. "Jeg håbede det bare" sagde han kort og satte sig ned i sofaen tæt på hende. Han kunne slet ikke lade være, og bøjede sig frem og lagde armene om hende. "Jeg håber ikke at du har planer om at se filmen, for jeg kan slet ikke holde fingerne fra dig" sagde han drillende og kyssede hende på halsen.



//Undskyld tiden, mit net fucker lige Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:25 pm

Kristen kunne godt mærke hvilken efekt hun havde på ham, det var hun van til at se, så hun kunne nu nemt bedømme om han havde det ligesom hende. Det havde han heldigvis, efter hvad hun kunne se, og det gjorde hende ret glad. Hun var van til at kæmpe for at på den resktion frem, sådan at hun bagefter nærmest råbte "yes" inden i hovedet, når det havde lykkedes, men her, sammen med ham, var det som om det hele kom af sig selv. Hun var ret træt da hun lige var kommet hjem efter en laaang dag, hun var helt smadret men hun kunne ikke modstå ham. Det var bare ikke muligt at afvise ham, så hun lod som om hun ikke var det mindste træt. Hun smilte stort over hans svar, havde han virkelig bare gættet? Det ville hun nok ikke selv have gjort, eftersom hun havde prøvet det før og det ændte ikke så godt. Man hun var så gald for at han gad tage over til hende for at være sammen med hende. Det var så sødt gjort af ham.

Kristen lænede sig lidt mod ham og hendes smil blev større og større da han bøjede sig frem og lagde armene om hende. Hun bed sig lidt i læben og lod sine fingerspidser kærtegne hans nakke blidt. Hun kyssede ham blidt og holdt ham helt tæt på hende hele tiden. "Hun havde ikke lyst til at se den film, ikke når han var her. Flimen var da enlig god nok, men hun havde ikke tid til den nu, den var slet ikke vigtig nok.

// det er okay x3
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:34 pm

Daniel ville ikke holde Kristen vågne, hvis hun var meget træt. For hans skyld, kunne de bare sidde og se filmen sammen. Hun ville kunne slappe af og han ville sidde med armene omkring hende. Han ville gøre alt for hende. Daniel mærkede kort på hende at hun var træt, men lidt efter virkede hun faktisk okay frisk igen. "Har du haft en god dag" spurgte han og kyssede hende igen. Han trak sig lidt fra hende igen, så hun kunne svare. "Er du træt" spurgte han lidt efter.

Daniel havde stadig armene omkring hende, og med den ene hånd nussede han, hende på låret. Han så på hende med et meget forelsket blik. Han elskede hende, men han var også stadig forelsket i hende. Han kunne stadig ikke med lade være med at smile hver gang han så hende, han kunne slet ikke lade være med at tænke på hende og han kunne slet ikke vente med at se hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:51 pm

Kristen havde ikke lyst til at sove, hun kunne godt klare det og det ville hun, for hun ville være sammen med ham. Og hvis hun bare sov, så sov hun jo fra alt det gode. Hun havde virkelig savnet ham selvom det ikke var længe siden hun sidst havde været sammen med ham. Det virkede nok lidt skørt for andre der så det ude fra, men for hende var det bare såden hun havde det hele dagen. Havde hun set ham om morgenen så savnede hun ham igen midt på dagen. Defor ville hun ikke sove, hun ville havde sig selv hvis hun faldt i søvn på et, så vigtigt tidspunkt. Hun lyttede til hans alt for bløde og dejlige stemme og puttede sig godt indtil ham før hun svarede. "Jeg har da tjent et pr. penge sååe.. det var det vel" svarede hun og smilte lidt. Hun ville ikke lige uddybe det nærmere for hun havde regnet ud at, han måske ikke lige havde det så godt med alle detaljerne fra klubben. Hun ville jo heller ikke kede ham i søvn eller noget, så hun svarede bare kort. Hun havde nydt hans kys, og havde derfor også taget lidt tid om at svare. "Year" svarede hun med et lille fnis og gemte sit hovede væk ved hans bryst. Hun havde ikke regnet med at det ville vøre så tydeligt. Hun lod en hånd liste under hans bluse og nussede ham blidt på maven. Hun kunne godt lide at mærke hans bløde, brune og alt for perfekte hud, det gjorde hende på en eller anden måde mere afslappet. Hun kunne godt lide at han kiggede sådan på hende, hun besvarede hans blik med et der var mindst ligeså sødt. Hun var helt væk i ham, han var bare den helt perfekte fyr, hun ikke kunne fatte hun havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 2:09 pm

Daniel prøvede at lades som det ikke gik ham lidt på, det med klubben. Bare tanken om at Kristen, viste sig frem for en masse fremmede mænd. Hans kæreste, som han elskede højere end noget andet, vidste sig frem for andre end ham. Tanken var forfærdelig, men det var ikke en grund til at give slip på Kristen, for trods det, elskede han hende ubetingeligt. Og han var abre glad for at hun elskede ham tilbage.

Daniel bed sig smilende i læben, da hun nussede ham på maven. Han nød det virkelig og smilte til hende. Han bøjede sig frem og kyssede hende på munden, mens han stadig havde armene omkring hende. Han nussede hende stille på låret, mens han stadig kyssede hende. Han havde gået det meste af dagen, og ventet på at han kunne få mulighed for at se Kristen igen. Han savnede hendes kys. Derfor var han grådig og kyssede hende inderligt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 7:47 pm

Kristen nød at sidde sådan med ham, det var alt det hun ville lige nu. Hun var så glad for at han var kommet forbi. Hun smilede stort til ham og fniste lidt inden hun ivrigt kyssede med. Hun nød virkelig at være hos ham, og hun kunne overhovedet ikke se et liv for sig uden ham. Hun havde bare et behov for at se ham, for at mærke hans læber mod sine egne. Hun kunne godt mærke at han var grådig og det gjorde hende bestemt ikke noget. Hun flettede sine finger ind i hans hår og lavede stille men ret ivrigt kysset om til en snav. Hun skubbede ham tilbage i sofaen og satte sig på ham med et ben på hver side af ham, så rykkede hun helt indtil ham uden at slippen snaven. Hun ville ønske dette øjeblik aldrig ville forsvinde, ligesom de så mange andre gange hun havde håbet på det.

Kristen satte sig ned på ham og skubbede ham indtil hende, så de rørte hinanden med hele kroppen. Hun kunne bare ikke holde igen, det var så dejligt at være tæt på ham, hun nød det virkeligt. Hun begyndte at nusse ham på brystet med den ene hånd, mens hun holdt hans hovede tæt på hendes.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 8:16 pm

Daniel blev virkelig tændt da hun skubbede ham tilbage i sofaen og satte sig ovenpå ham. Han besvarede kysset ligeså ivrigt, som Kristen. Da hun flettede fingerne ind i hans hår, blev han bare endnu mere tændt, for følelsen af hende så tæt på og så ivrig og stræk, det var bare sådan han ville have det. Han trykkede inde ind til sig og nussede hende på ryggen, og efter lidt lod han sine hænder glide op under hendes trøje, for at nusse hende videre på ryggen.

Daniel kom til at tænke på den første gang de mødtes. Da hun fortalte om at hun ville starte hendes egen band, han kunne ikke lade være med at smil ved tanken. Han var så lykkelig over at han havde været på caféen den dag. Han kunne ikke lade være med at syntes det var lidt underligt, hvis han ikke havde været der, havde de måske ikke mødt hinanden. Det kunne godt være at de havde stødt på hinanden nogen gange, men det var ikke sikkert at de ville forelske sig, og efter lang tid endelig finde sammen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 8:36 pm

Kristen smilte lidt, men uden at afbryde.

Hun elskede ham virkelig, hun havde det altid som om der manglede noget når han ikke var der, og når han var der, havde hun bare lyst til ham. Hun slap hans læber lidt og lagde hovedet mod hans skulder, mens hun stadig rode lidt op i hans hår. Hun bed sig lidt i læben og så ham så i øjnene, med et skævt smil, der faktisk var ret, stort. Hun kyssede ham ivrigt igen og skubbede lidt til ham igen, så han denne gang kom til at ligge ned. Hun lagde sig roligt ned over ham, med et ben mellem hans. Hun slap igen hans læber og kyssede ham på halsen. Så lod hun sine kys vandre op til hans øre, "Hvorfor stoler du ikke på mig?" hviskede hun så stille i hans øre, med en lille drillende stemme. Hun vidste godt han ikke var glad for det med klubben og det var ligesom det hun hentyde til. Hun havde lidt den følelse at han ikke stolede på hende, når hun var på arbejde. Hun holdte dog stadig sin stemme, med lidt drilleri i. Hun havde lyst til at drille ham lidt. Hun lod sine hænder glide under hans bluse og trak den så af ham. Derefter lagde hun sig så helt tæt ned til ham igen og hviskede: "Er du bange for jeg gør det her?" hun smilte lidt og kyssede ham igen, mens hun lod sine hænder glide ned af ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 8:44 pm

Da Kristen slap snavet, så han på hende med et lille smil. Han kunne slet ikke lade være med at smile hver gang han så hende, for hun gjorde ham så lykkelig. Så lykkelig at det slet ikke kunne beskrives.
Han besvarede ivrigt kysset da hun igen trykkede sine læber mod hans, og det øjeblik måtte for hans skyld, gerne blive ved for evigt. Det ville bare være perfekt og desværre også umuligt. Han stønnede svagt da hun kyssede ham op ad halsen, det var han helt vildt med. Bare det at hendes perfekte, røde læber rørte hans nøgne hud, fik ham helt op at køre. Da hun hviskede noget i hans øre, smilte han svagt, ved lyden af hendes stemme. "Jeg stoler skam på dig" sagde han og lod hende tage hans trøje af, og hans lod hans hænder glide ned af ryggen på hende, til hendes røv. "Jeg er bare ikke vild med tanken om at du smider tøjet foran en masse liderlig gamle mænde" Daniel havde aldrig være inde på stripklubben, så han vidste ikke hvilke kunder de havde flest af, men hans syntes det lød bedst at understrege det med at det var gamle mænd.


Daniel var virkelig tændt nu. Hun var virkelig fræk i aften, hviket han elskede. Han blev lidt mere ivrig og tog nu hendes trøje af og smed den på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 9:05 pm

Kristen nød virkelig dette øjeblik, hun kunne godt lide det at hun fik svar ud af ham, mens de hyggede sig. Hun fniste lidt da hun hørte ham stønne. Hun lyttede stille og nød bare at være så tæt på ham igen. Hun havde faktisk savnet ham, på den måde, selvom det heller ikke var lang tid siden. "Hey.. det er kun en dans, skat" svarede hun stille smilte lidt, da hun kunne mærke hans hænder mod hendes røv. Hun smilte skævt og kyssede ivrigt og inderligt igen. Hun vidste jo godt at han havde ret i at der var nogle gamle mænd, og nogle af dem var virkelig også klamme, men de fleste som var sådan lod hun bare være til de andre. "Du er så dejlig" smilte hun, igen ret stort. Hun fniste lidt af ham da hun så han var så ivrig. Hun nussede blidt hans bryst og gned sig lidt op af ham mens hun hold fast i kysset. Hun elskede ham virkelig, meget højt, og hun ville godt nok blive helt knust hvis hun pludselig ikke havde ham hos sig, mere. Hun lod en hånd glide ned til hans bukser og nussede ham lidt der ved buksekanten. Hun vidste ikke hvordan han ville reagere nu hvor han i forvejen var ret tændt, men det skulle nok blive godt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Overraskelse til Kristen :) Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse til Kristen :)   Overraskelse til Kristen :) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overraskelse til Kristen :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel
» Musiktimer? ~ Kristen ^^
» Her ved søen (Kristen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: