The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Musiktimer? ~ Kristen ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 2:39 pm

Sted~ Kristens Lejlighed
Tid~ lørdag formiddag
Omgivelser~ daniel og ingen indtil videre
Vejr~ Solskin og dejlig varmt


Daniel stod udenfor Kristens dør, ind til hendes lejlighed. Han havde ikke snakket med hende i lang tid. Han havde været hjemme i hans egen lejlighed, travlt med at gemme at der var en verden udenfor hans dør. Han havde det ikke så godt for tiden, så det var nemmere at gemme sig i hans lejlighed. Men idag mente han at han ville gøre et forsøg på at komme videre efter alt det med Tessie, han ville ikke lide mere under hende, det var bare svært. Han havde brug for lidt opmundring, og det var der han kom til at tænke på Kristen, og at hun ville lære ham at spille guitar. Han havde været ude i det gamle hus for at hendte hans søsters guitar. Det havde krævet meget, men han overvandt det og det gav lidt styrke, nu skulle han bare bruge resten på at komme tilbage til hans rigtige liv.
Han havde taget et par mørke jeans på og en grå cardigan på, og en hvid t-shirt og sit ternet tørklæde over. han hår sad som sædvanligt, faktisk så han ud som han plejede bortset fra at det mangede 2 øjene der lyste af glæde og liv, og et stort smil på læben. Og det var den del han var overbevidst om at Kristen kunne hjælpe med. Han tog sig sammen og ringede på.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:27 pm

Kristen lå inde i stuen på sofaen, hun havde tændt sit tv, men hun så det ikke hun kiggede bare lidt ud i luften og tænkte på den sidste tid. Tiden havde gået så hurtigt og hun kunne ikke lige fatte hva' der skete for hende i den sidste tid. Hun sukkede liidt, hun havde kvalme, som sedvanlig. Hun havde virkelig lyst til at dræbe sin læge, han kunne da ikke mene at hun bare skulle ignurere smerten, det var jo umuligt.
Hun ville ikke ligge og kigge hele dagen, på en skærm som bare kørte med noget liggyldigt. Hun ville gerne lave noget, men hun kunne ikke tænke for kvalmen. Hun sætte sig op i sofaen og kiggede ud over det rod hun havde lavet, hun årkede ikke at ryde op, men hun var klar over at hvis hun ikke snart gjorde det, kunne hun ikke længere se gulvet. Hun var glad for at hun ikke havde flere stoffer i huset, og så aligevel ikke. Hun ville gerne slippe for smerten, men hun ville ikke møde den uhyggelige vampyr igen som skaffede det til hende.
Hun tænkte lidt på dem hun havde snakket med på det sidste, Alma, Jamie, Grace, Owl.. Hun stoppede sine tanker, hun savnede Owl. Hun havde det lidt som om han bare forsvandt og dykkede op når det passede ham, det gjorde hende skør. Specialt fordi han aldrig var der når hun havde brug for ham.
Hun sukkede og så ned på sin mave, lige nu gad hun ikke tænke på det, hun blev revet ud fra alle sine tanker da det ringende på døren. Hun så rundt og sukkede, *Nej nej nej.. ikke i det rod.. hva' vil andre ikke tænke?* Hun tog hurtigt noget af det rod der lå rundt omkring og smed det i den bunke de hvor det skulle ligge. Hun kunne altid ligge det på plads bagefter.
Hun gik ud til døren og mærkede et kort stik af smerte på vejen, hun gav sin mave et dræber blik "Nu stopper du!" sagde hun ireterret og åbnede døren. "Year..?" sagde hun inden hun så hvem det var. Hun begyndte at smile da hun så Daniel. "Daniel? Heys.." Hun fniste kort og lod en hånd glide gennem sit hår. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:36 pm

Daniel stod udenfor døren og ventede på at hun ville åbne. Han blev pludselig nervøs for at hun ikke var hjemme. Så var han nødt til at gå hjem igen. Hjem til de samme, efterhånden, kedelig vægge og samme opvask som stod på bordet derhjemme. Han ønskede virkelig at hun ville åbne døren, og give ham et af hendes smil, for det var virkelig det han havde brug for lige nu.
Daniel overvejede om han bare skulle give op og gå hjem, men så blev døren åbnet og der stod Kristen. Han smilte svagt til hende. "Hej Kristen" sagde han og bed sig i læben. Han ville ikke trænge sig på, hvis hun havde travlt eller ikke havde lyst til at have ham indenfor. "Jeg håber ikke at jeg forstyrrer alt for meget, men jeg tænkte på om du havde brug for lidt selskab og måske kunne du lære mig at spille lidt guitar, som du sagde sidst" spurgte han med en venlig stemme. Det var først nu han lagde mærke til at hun ikke så ud til at have det helt godt. "Er du okay" spurgte han stille og bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:55 pm

Kristen så lidt tavst på ham og smilte roligt. Hun havde ikke lige regnet med at det var ham der stod ved døren, men hun var glad for det, hun havde savnet hans smil. Hun vidste stadig ikke helt hvad hun skulle sige, hun var ret overrasket. "Øhh.." startede hun lidt tøvende, men hun havde ikke i sinde at afvise ham.
Hun fniste lidt og rystede på hovedet "Nej nej, det er helt fint.." Hun smilte stort da han nævnte guitaren. "Det kan jeg godt lære dig.." Hun smilte stort til ham igen og pustede lidt tungt ud, hun håbede ikke at han lagde mærke til det, selv om det måske var tydeligt at der var noget. Hun tråtte til siden så han kunne komme ind, hun gik i forvejen ind i stuen. Hun havde rydet lidt mere op hvis havde vidst at han kom, men nu kunne hun ikke gøre så meget uden han ville se det.
Hun vendte sig om mod ham og rystede lidt på hovedet "Jeg har det fint" sagde hun men lagde så en hånd på hendes mave da smerten igen kunne mærkes lidt tydeligere. Hun sukkede og så på ham for at se om han havde opdaget hende. "Det er bare liidt.." hun lavede en bevægelse, som fortalte at det ikke var noget særligt.
Hun kiggede igen mod stuen, som var ret lille, den var lys nok men man kunne ikke overse rodet. Hun smilte uskyldigt til ham, hun var ikke så vild med at han så hendes rod, men det måtte hun leve med.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 4:04 pm

Daniel smilte lidt. Han kunne se at hans besøg havde overrasket hende, men det var også helt spontant at han havde taget over til hende. Han havde hentet sin søsters guitar for et par uger siden og han skulle bare tage sig sammen til at tage hjem til Kristen.
"Tak" sagde han venligt da hun lod ham komme indenfor. Daniel lagde ikke rigtigt mærke til rodet, for det så vidst lidt værre ud hjemme ved ham selv. Han havde ikke rigtigt haft overskud til at få det ryddet op, så alt lå bare og flyd underlige steder.
Daniel ville ikke tvinge det ud af hende hvis hun ikke havde lyst til at fortælle hvad der var galt, så han lod bare som ingenting så. "jeg havde håbet på at du ville, for jeg tænkte at det ville være fedt af kunne" sagde han og smilte igen til hende.

//Gid jeg havde sådan en kreativitet som du har nu Smile //
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 4:19 pm

Kristen så på ham med et smil, hun kiggede igen på rodet og gik hen til sofaen igen. hun regnede med at han bare ville tage plads, hvis han kunne finde en. Hun kiggede lidt ned men rettede så blikket mod ham igen, hun ville gerne smile lidt og underligt nok fik han hende altid til det.
Hun havde det lidt som om han tænkte på noget hun ikke helt vidste hvad var. *Måske opdagede han mig tror jeg er ved at dø eller noget* Hun sed stille med et tænkende blik, men rystede det så af sig. Hun smilte lidt og kiggede igen på ham mens hun talte, "Var det kun på grund af guitar undervisningen du kom?" ser lidt trist på man men kommer så med et drillende smil. Hun tænkte lidt over hvor længe det enlig var siden hun havde set ham, hun kunne ikke lige huske det, men hun var sikker på at det var lang tid siden.
- Hehe.. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 4:28 pm

Daniel satte sig ned ikke så langt fra hende. Han kunne ikke lade være med at smile lidt til hende. Det var ved at være længe siden at han havde set hende, og han havde savnet hende.
Daniel nikkede. "ja, men det var ikke kun derfor jeg kom. Jeg manglede dig bare. Det er alt for længe siden at jeg sidst så dig" sage han og slog blikket ned i gulvet. "jeg ville bare sikre mig at du havde det godt og var glad. Og se om du måske ville være sammen med mig lidt, for jeg kan seriøst bruge lidt selskab" sagde han og smilte igen, da han så op fra gulvet og på hende.

//Hvorfor kan jeg ikke skrive så lang som dig, idag? Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 4:55 pm

Kristen fulte han med blikket da han satte sig ned, hun smilte lidt igen. Hun smilte stort da han begråndene hvorfor han var her. Hun fniste kort og smilte lidt igen, "Jeg har også savnet dig.. der har været for stille uden dig" smiler lidt igen og lytter stille. Ville ønske at han havde været her lidt mere, *men så ville du jo ikke værre sammen med Owl* ryster tanken lidt af mig og ser på ham. "Jeg er glad for du kom.." Smiler for kan ikke lade være, "og jeg har det fint nok.." smiler igen men sukker så. "Jeg ved bare ikke om jeg er glad.." ser ned i gulvet, og fortryder at jeg indrømmede det.

-Aner det ikke, men det her blev kort Sad
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:01 pm

Daniel løftede sin hånd som man gør når man giver et løfte til nogen. "Jeg lover at jeg vil besøge dig noget mere og at jeg vi larme hver gang, så her ikke bliver stille" lo han lidt. Det føltes dejligt at le igen.
det var utroligt den effekt hun havde på ham.
"Hvorfor er du ikke glad" spurgte han og rynkede på panden. "Hvad gør dig ked af dig" spurgte han og følte sig så hjælpeløs. han ville gøre alt for at gøre hende glad igen.

//Jeg kan godt nok heller ikke skrive idag! :0
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:18 pm

Kristen begynde at grine lavt. "Godt.. jeg elsker larm" Hun grinede lidt igen, men så så på ham og sukkede lidt. Hun kiggede ned, hun vidste ikke om han bare spurgte for at være sød eller om han ret faktisk gerne ville vide det. *sig det nu bare det gør ingen skade, han kan måske hjælpe dig* tænkte hun og sukkede lidt igen.
"Jeg.." tøver lidt og fortsætter så. "Jeg har et problem med stofferne.. jeg ved aldrig hvor min kærste er henne, det virker lidt som om han bare kommer og går.." Hun så på ham og sukkede, hun havde lyst til at gå over til at og give ham et kram, men hun vidste ikke lige hvordan det ville virke i den situation de var i nu. Hun kiggede ned på sin mave og tøvede lidt igen, "Jeg er gravid, men jeg dræber bare barnet mere og mere.." Hun kunne ikke holde masken mere, og begyndte at græde næsten lydløst.
- Sådan Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:23 pm

Daniel nød lyden af hendes latter. Den var perfekt og den lød så dejlig. Han smilte til hende og bed sig lidt grinende i læben, men da hun fortalte om hende problemer, forsvandt hans smil. Han vidste ikke at hun havde fpet en kæreste, hun var gravid eller at hun var på stoffer. "Du bliver nødt til at stoppe, det er ikke godt for barnet" sagde han selvom at det lødt til at hun godt vidste det.
Han ville gerne hjælpe hende, men hvordan. "Jeg vil hjælpe dig, men lige nu ved jeg ikke hvordan" sagde han og så tænkende på hende. "Du har brug for en der er omkrign der 24 timer i døgnet, en som er stærk nok til at sørge for at du ikke skaffer dig stoffer" sagde han og prøvede at udtænke en plan.

//jeg bliv sindsyg af den blå farve Smile
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:36 pm

Kristen så på ham, hendes triste blik var ikke helt væk endnu. Hun ville ønske at han kunne blive ved hende og få hende til ikke at tage dem. "Det ved jeg.." Hun så på ham og prøvede at smile med selv at se på ham virkede ikke lige nu. Hun sukkede og så ned på sin mave. "Jeg kan bare ikke.."
Hun vidste ikke hvordan det har ville komme til at lyde, det blev sikkert misforstået men hun var nød til at spørge. Hun så på ham og bed sig lidt i læben "har du en kærste?" Hun ventede tavst på svar. Hun ville så gerne have hjælp.
I gen havde hun lyst til at lægge armene om ham. I dette øjeblik ville hun ønske at hun ikke var sammen med Owl, så det ikke ville blive taget forkert.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:59 pm

"Hvor er din kæreste, hvorfor hjælper han dig ikke" spurgte han forvirret. han havde godt hørt at han bare kom og gik som det passede ham, men han kunne ikke rigtigt forstå at hvis han skulle vøre far, at han så ikke tog sig sammen og hjalp hende. Det ville han gøre hvis det havde været hans barn. Faktisk ville han hjælpe hende selvom det ikke var hans barn. "Jeg kan godt blive sammen med dig indtil din kæreste kommer, så kan han passe på dig." Daniel ville gerne være ved hende hele tiden, men han tænkte at det ikke ville være så smart hvis hendes kæreste kom.
Daniel rystede på hovedet. "nej, jeg er alene endnu" sagde han og trak på skulderne. Han så på hende og kunne ikke lade være. Han rykkede lidt tættere på hende og gav hende et lille kram. "Jeg vil gerne hjælpe dig" gentog han så, for at sikfte emne væk fra det med om han havde en kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 6:41 pm

Kristen Så på ham, og rystede lidt på hovedet. Han havde Jo aldrig sagt hvor han skulle hen eller noget han var der bare ikke. "Jeg ved det ikke.." Hun sukkede lidt og så stadig på ham. Hun havde en anelse.. nej det var mere en fornæmmelse af at Daniel ikke var sådan. Den fornæmmelse blev så bekraftet da han sagde at han gerne ville være sammen med hende mens han var væk. Hun smilte til ham "Tak.. Jeg vil virkelig også gerne have du bliver.." hun smilte lidt igen og gned sig lidt i sine øjne.
Hun krammede ham indtil sig, og nu kunne hun virkelig mærke savnen strømme frem. Hun nød at han var her igen.. selv om det vel ikke var helt på samme måde mere. Hun havde jo en kærste nu og var gravid, men hun læntes stadig lidt efter ham. Vilke gjorde hende lidt forvirret. Hun så på ham og smilte. "Tusinde tak.. hun kunne ikke lige komme i tanke om noget andet lige nu. Hun smilte og krammede ham igen indtil ham. Hvor havde hun dog savnet ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 10:28 pm

Daniel blev lidt rystet over at hendes kæreste ikke var sammen med hende hele tiden, beskyttede hende mod de dårlige valg hun havde taget med stoffer. Beskyttede hende og deres søn eller datter. Daniel vidste at hvis han havde fået chancen for at være sammen med Kristen, ville han ikke spilde den på at være andre steder. Han ville være der for hende, støtte hende og hjælpe hende gennem de dårlige tider. Daniel kunne ikke fortælle alt det til hende, for hun skulle ikke have alt det at tænke på. Det ville bare stresse hende og det ville skade barnet i sidste ende. Så han tvang bare et smil frem og bed det i ham. "Så er det en aftale, jeg bliver her ved dig indtil, din fyr kommer tilbage, så ringer du bare efter mig, når eller hvis han forsvinder igen, og så lover jeg at jeg kommer med det samme" sagde han og smilte igen. Det var et stort løfte, men han havde i sinde at holde det.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 5:59 pm

Kristen smilte skævt til ham, hun var glad for at han gad og ikke bare lod som om det gjorde noget, og så ikke hjalp. "Tak.." sagde hun og smilte lidt støre, hun bøjede sig frem og kyssede ham blidt på kinden. Hun vidste ikke helt hvordan han ville tage det men hun kunne ikke lade være.
Hun trak sig lidt væk igen så hun kunne se ham, hun smilte lidt uskyldigt. Så lod hun blikket glide rundt i stuen og sukkede lidt "Jeg ved altså godt det roder.. men." Hun lo kort, det gjorde ikke så meget for hende. Eller det gjorde det jo men hun orkede bare ikke lige at ryde op i denne tid. Hun havde lidt for meget at tænke på, til at hun kunne koncentrere sig om en ting.
Hun ville bare gerne have et godt grin igen, og Daniel var perfekt til at få det frem i hende igen. Der var ikke så mange sjove fyre, i det hele taget var der kun Daniel, hendes ved Edward og Owl..
Hun havde ikke set de andre i lang tid så hun var taknæmmelig for at Daniel gad komme.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 6:46 pm

Daniel trak bare på skulderne da hun sagde tak. "Du behøver ikke at takke, jeg gør det gerne" sagde han og smilte da hun kyssede ham på kinden. Han havde overhovedet ikke noget imod at hun gav ham et lille kys.
Daniel så lidt rundt og trak på skulderne. "det går nok, det ser næsten værre ud hjemme ved mig" Sagde han "men kun næsten" drillede han og begyndte at grine igen. "Jeg har virkelig savnet dig" sagde han ligeud. det var ikke rigtigt meningen at han skulle sige det, men det fløj bare ud af ham.

//Det blev kort, så underskylder meget ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 8:21 pm

Kristen så på ham og smilte lidt, hun bed sig i læben og så på ham. Hun beyndrede synet af ham, han var stadig lige så smuk som sidste gang hun havde set ham. Hun rystede lidt på hovedet "Nej.. jeg bliver nød til at takke dig, det betyder meget for mig at du gider." Hun smilte lidt igen og lyttede tavst til ham.
Hun fniste lidt og brød så ud i et grin, "hmm.. tak. Jah jeg sagde det jo." Hun grinte lidt mere da hun så han også grinte. Han havde underligt nok altid en god og positiv virkning på hende, hun blev altid så glad når hun var sammen med ham. Hun smilte skævt til ham, hun var glad for at han sagde det lige ud, så vidste hun da at han ikke gik og skjulte det. Hun kunne godt lide at de ord kom ud af hans mund, for det var præsis sådan hun også havde det med ham. Hun kunne ikke beskrive hvor meget hun havde savnet ham, hun tænkte lidt. Hun ville enlig ønske at tingene ikke var sket så hurtigt.
-Det er okay, jeg hader dig ikke fordi du skriver liidt kort Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 8:29 pm

"Jeg vil altid hjælpe dig. Ligemeget hvad kan du altid komme til mig" lovede Daniel og trak lidt i mundvigen, i et lille svagt smil.
Han elskede hvordan hun fik ham til at smile, samtidig med at han snakkede seriøst. Han elskede at hun fik ham til at smile ligemeget hvad, og han ville gerne fortælle det til hende, men han vidste ikke om det ville være upassende, for hun var jo sammen med en anden. Måske kunne han sige det en anden gang. I hvert fald ikke lige nu.
"Du kan bare sætte mig i arbejede" tilbød han. Normalt havde han ikke noget imod at rydde op og gøre rent, faktisk kunne han bedst lide når hans lejlighed var rent, men den sidste tid havde han ikke fået det gjordt og han havde vænnet sig til at det så sådan ud, hvilket også var derfor at han ikke havde noget imod at det rodede lidt hos Kristen. "Du vidste jo hellere ikke at jeg kom, så jeg er lidt selvom hvis det rodede" sagde han og lo kort.

//Det var lidt bedre ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 8:50 pm

Kristen havde stadig et smil på læben, smilet blev lidt større da han lovede at hun altid kunne regne med ham, "Tak.. det havde jeg lidt på fornæmmelsen allerede."
Hun kiggede ned da en plydselig rødmen kom til syne. Hun lyttede stille til hans stemme. Hun kunne så godt lide hans stemme og hun var så glad for at høre den igen. Hun så på ham og begyndte at grine igen, "vil du gerne ryde op? det er jo ikke en gang dit hus.." hun kunne ikke helt tage det særiøst, hun synes det var morsomt at han ville bruge tid på det.
Hun lænede sig lidt forover da hun var færdig af grin. Hun kunne mærke et stik af smerte og rettede sig hurtigt op igen. "Av.." hun skulede ondt ned til sin mave, kunne hun nu ikke have det sjovt mere uden at det gjorde ondt?
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 9:05 pm

Daniel nikkede smilende, da hun sagde at hun havde det på fornemmelsen. Det var kun godt, så han regnede det ud for at hun stolede på ham.
Han begyndte at le, han kunne godt se det lidt komiske i det. "Jeg ville bare hjælpe dig, for hvis du er gravid og ikke rigtigt har energi til det, kan jeg godt hjælpe dig, hvis du vil" sagde han og lo lidt igen. Men han stoppede omgående da hun havde smerter. Han rykkede hurtigt hen til hende og havde en arm om hendes skuldre og gav hende et blidt klem. "Gør det stadig ondt" spurgte han. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre for han havde ikke rigtigt kendt nogen tæt på, der var gravid.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 9:33 pm

Kristen holdt blikket på maven, hun rynkede brynene og sukkede. Så rettede hun blikket med Daniel og smilte kort, "Lidt.." indrømmdte hun selv om hun enlig havde tænk sig at lyve.
Hun kunne bare ikke få sig selv til at lyve overfor ham. "Det er ikke noget særligt.." løj hun lidt efter da hun kunne, hun sukkede lidt efter da hun ikke kunne lide at lyve for ham.
"Jeg får normalt medicin, men jeg må ikke tage det når jeg er gravid.. sååe.. jeg bliver lidt dårlig når jeg ikke får det" Hun sukkede og kiggede på på ham. Hun ville gerne se hans reaktion. Hun havde hurtigt forklaret ham hvorfor, fordi hun ikke kunne holde masken aligevel, hun kunne bare ikke lyve for ham, og hun ville ikke lyve for ham, det føltes forkert.
- Sorry, kort Sad
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 9:55 pm

Daniel sad stadig ved siden af hende for at være sikker. Men efter noget tid slap han hende og smilte trykket til hende. "Er du sikker" spurgte han. "Har du brug for at ligge ned eller noget" spurgte han og så nervøst op hende. "hvad med noget vand eller noget andet at drikke" han ville med glæde hente noget til hende.
Daniel lyttede til hende og bed sig i læben. "Er du glad for at du er gravid eller tager du det bare som det kommer" spurgte han nysgerrigt. "Ved du om det er en dreng eller en pige" spurgte han lidt efter igen. Han ville få hende til at tænke på noget andet, end lige smerten.

//Samme her fra Sad
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 10:18 pm

Kristen smilte til ham og rystede lidt på hovedet. "Nej det går.. men jeg tror godt jeg kunne bruge et glas vand" svarede hun stille. Hun kunne godt lide at han var så hjælpsom, hun havde ikke rigtigt mødt en som var så hvælpsom som Daniel var.
Hun smilte lidt og trak på skulderne, "Jeg ved det ikke helt.. det er rat tideligt men, jeg tager det lidt som det kommer.." Hun smilte lidt igen og kunne mærke at smerten ikke var så slem mere.
Hun kunne ikke lade være med at klukke let, da han blev ved med at spørge. "Nej.. det ved jeg ikke endnu." svarede hun så med et smil.
- Kort igen, men der er så fordi jeg skal logge. Vi skrives xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 10:43 pm

Daniel rejste sig og ik ud i køkkenet for at finde et glas vand. Han fandt hurtigt et rent glas og fyldte den me vand og gik ind til Kristen igen. "Her" sagde han og satte sig ned ved siden af hende og rakte hende roligt glasset. Han kunne ikke lade være med at betragte hende med et lille smil.
"Hvad håber du det er" spurgte han og bed sig i læben. Han vidste ikke helt hvad han skulle syntes, for hun var ret ung. I hvertfald til at være mor, men hun skulle nok klare det, hvis hun kunne holde sig væk fra stoffer.

//det her var hellere ikke lige det længestesvar, men ja vi skrives Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musiktimer? ~ Kristen ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musiktimer? ~ Kristen ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Tid til sjov - Kristen
» Hård dag! ~ Kristen
» Overraskelse til Kristen :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: