The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barMusiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Musiktimer? ~ Kristen ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 4:32 pm

Kristen så lidt after ham da han gik ud efter et glas vand til hende, hun smilte skævt til ham da han kom ind igen. Hun rettede lidt på sig så hun sad ordenligt op. Hun smilte lidt til ham igen inden hun tog glaset, "tak.." Sagde hun og tog så en stor slurk af vandet.
Hun kiggede lidt på ham mens hun drak, hun så hans smil og fniste kort, da hun hande sat glaset på bordet. "Jeg ved det ikk.. for at være ærlig så håbede jeg ikke lige på et barn" Hun smilte lidt undskyldede til ham, det gav jo ikke nogen mening, men hvorfor skulle hun skjule det?
"Jeg synes det er ret tideligt.." Hun trak lidt på skulderne og afventede hans reaktion. Hun håbede på at hun snart ved lidt hjælp af Daniel, kunne stoppe med stofferne. Hun ville ikke skade barnet selv om hun ikke helt havde ønsket det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 4:52 pm


Daniel kunne godt forstå hende, for hun var jo ung og havde masser af tid foran sig. Hun havde sp meget hun burde at opleve, som hun ikke kunne fordi at hun skulle have et barn. Men når det var sagt var han sikker at at når hun fik født sin, sikkert smukke, barn ville hun elske ham/hende mere end noget andet på jorden.
"Men du har besluttet dig for at beholde barnet eller hvad" spurgte han, for det kunne jo godt være at de havde planer om at bortadoptere barnet, man kunne jo aldrig vide.
Daniel ville mere end hellere gerne hjælpe Kristen med at stoppe sin afhænighed. Han ville gøre stort set alt for hende. Han var først blevet lidt overrasket over at hun tog stoffer, men han syntes ikke dårlige om hende. Hun var stadig et godt menneske, bare at hun tog et par dårlige valg engang i mellem.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 5:12 pm

Kristen så lidt på ham, der var noget ved ham som hun stadig godt kunne lide. Inderst inde var hun måske stadig lidt vild med ham, men hun ville ikke bede ham om at gå, hun ville ikke. Hun ville have ham til at blive indtil han ikke havde tid til hende mere.
Hun kunne ikke lade være med at smile, da hun havde sat lidt tavst og stirrede på ham. Hun rystede lidt på hovedet og bed sig lidt i læben, hva' havde hun gang i? det så jo skørt ud og det ville sikket heller ikke være noget han forstod, næmere noget som forvirrede ham. Hun sukkede lidt, hun var også lidt forvirret over det. Hun rystede lidt på hoedet igen "Undskyld.. jeg.. hva' var det du sagde?" Hun rynkede brynene lidt og rødmede en smule, det var lidt pinligt at hun ikke kunne huske hvad han havde spurgt hende om for 2 sekunder siden.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 5:32 pm

Daniel så på Kristen og begyndte at grine. "Hører du ikke efter" sagde han drille og og lo stadig lidt. "Men jeg spurgte bare om i havde besluttet jer for at beholde barnet" han snakkede lidt højere bare for at drille hende lidt. Men da han fortsatte var det i normal tone. "Har i tænkt jer at flytte sammen"
"Hvordan har du det egentligt" spurgte han og skævede til hendes mave, som en hentydning til om det stadig gjorde ondt.

//Ej virkelig ingen kreativitet. Undskyld :O
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 5:54 pm

Kristens øjne flakkede forvirret rundt, hun kiggede igen på ham og kløede sig lidt i håret. "Undskyld.." hun bed sig lidt i læben igen og sukkede. Nu var hun klar til at lytte, det skulle hun være hun lagde en hånd bag det ene øre, for at være sikker på at hun ville høre det.
Hun grinte lidt og trak sig en smule tilbage da han talte højere.
"Øhh.. Vi beholder det.." Hun kiggede lidt ned da det minede hende op Matthew. Hun gyste lidt og blinkede et par gange. Hun prvede igen at høre efter, hun var liidt overrasket over at han spurgte om alt det. Ikke fordi han ikke måtte spørge, men det gik lidt hurtigt synes hun. Hun så på ham og laver en lille mistænkelig grimasse. "Du spørg som om det var noget dårligt.." Hun fniste lidt, men mente det særiøst. Hun synes det lod en smule mistænkeligt.
-Det går nok..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 7:42 pm

Daniel nikkede smilende. "Jeg er sikker på at det bliver et helt fantastisk barn" sagde han og smilte til hende. "Er barnet begyndt at sparke og bevæge sig" han var ret nysgerrig og smilte så til hende. "eller er det stadig for tidligt"
Daniel smilte. "Om det er noget dårligt at i flytter sammen" spurgte han. "nej, det syntes jeg da ikke. Hvis du elsker ham, så er der jo ikke noget i vejen for det" sagde han og mærkede et lille stik i hjertet da han sagde, men gjorde alt for at hun ikke skulle opdage det, så han smilte bare til hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 8:15 pm

Kristen smilte stort og rødmede lidt, "Tak.." hun kiggede lidt ned og bed sig kort i læben, inden hun igen kiggede på ham. Hun smilte lidt igen og begyndte så at klukke lidt. "Lidt.." hun smilte igen og tog stille hans hånd. Hun lagde hans hånd på sin mave og smilte til ham, mens hun afventede hans reaktion.
Hun smilte lidt til ham og nætstuderede hans ansigt efter spor af jalousi, hun var ikke sikker på at det var det hun kunne se, men hun synes der var noget. Hun trak lidt på skulderne "Jeg ved det ikke helt.. jeg er ret forvirret lige nu" hun sukkede lidt og smilte så igen da hun kiggede på ham. Hun kunne ikke helt forstå det men der var helt sikkert noget omkring Daniel, der gjorde hende glad.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 7:13 pm

Daniel lod hende placere hans hånd på hendes mave og han mærkede til de små bevægelser hendes mave gjorde. Det føltes ikke rigtigt som spark, så måske var barnet bare urolig og lå og vendte sig. Daniel begyndte at smile da barnet vendte sig utilfreds. Han begyndte faktisk at le lidt. "jeg tror det bliver et barn med fart i" sagde han og smilte igen til hende.
"Okay" svarede han og nikkede lidt. "Kan jeg godt forstå, det må tage mange af dine kræfter" sagde han og bed sig litd i læben.

//Hvorfor kan jeg bare ikke skrive noget ordenligt. Der er ingen længde i det, undskyld ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 1:56 pm

Kristen kunne se på ham af han kunne mærke det, hun smilte til ham og klukkede lidt. Hun kiggede ned på hans hånd og nød lidt at hans hånd varmede hendes mave lidt.
Hun grinte lidt sammen med ham "Jah.. jeg har også altid været en med god fart i.." hun grinte lidt mere og kiggede på ham, hvilke hun ikke skulle have gjord da det bare gjorde hends grin højere og længere. hun faldt ligt ned igen og smilte til ham da hun stadig ikke kunne undgå det. Hun blev en smule forvirret over hans "okay", men lyttede bare for at se om han enlig forstod det som det var, eller om han regnede med at det var noget andet.
Hun nikkede da han var færdig "Jah. det gør det.." hun tøvede lidt, han havde ikke rigtig forstået det som det var, men det kunne hun jo heller ikke regne med at han havde. Det var også ret forvirrende og det gjorde hende endnu mere forvirret. ".. Men.. det var nu ikke helt det jeg mente.." Hun kiggede ned i gulvet og koncenterede sig om ikke at se på ham, hvilket var ret svært for hende. hun tænkte lidt mens hun bed sig i læben, *hvordan skal jeg forklare det? det giver jo ikke nogen mening og det er forkert..* Hun sukkede ved tankerne og tøvede lidt igen. "Jeg ved ikke helt hvad jeg vil.." prøvede hun, men kunne ikke lige se hvordan det skulle hjælpe ham på sporet af det rigtige.

- Det er okay, håber din krea kommer tilbage på et tidspungt. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 9:24 pm

Daniel så lettere forvirret på hende. Han havde åbenbart forstået noget forkert, men så var det jo bare lige hvilken del, det var han ikke havde forstået rigtigt.
"Hvad var det så du mente" spurgte han stille. Han ville helt ikke få sig selv til at se dum ud, det var noget af det værreste der fandtes, efter hans mening.
"Du ved ikke helt hvad du vil med hensyn til barnet, eller med hensyn til at flytte sammen med Owl" spurgte han lidt forsigtigt. Han ville være helt sikker at på han havde forstået det rigtigt.
Daniel vidste ikke helt om han havde gjort hende utilpas ved alle hans spørgsmål til barnet og hendes kæreste. Han elskede hende utroligt højt og det sidste han ville gøre var at få hende til at føle sig utilpas.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musiktimer? ~ Kristen ^^   Musiktimer? ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musiktimer? ~ Kristen ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Tid til sjov - Kristen
» Hård dag! ~ Kristen
» Overraskelse til Kristen :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: