The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Justin (429)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Anna (418)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_lcapEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_voting_barEr jeg for gammel til det her? - Kristen  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er jeg for gammel til det her? - Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er jeg for gammel til det her? - Kristen  Empty
IndlægEmne: Er jeg for gammel til det her? - Kristen    Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 10:17 pm

Sted: En legeplads i byen
Tid: Lidt over middage
Omgivelser: Et par enkelte mødre med deres børn
Vejr: Solen er fremme og det er dejligt varmt
Daniel var gået sig en tur i byen. Han havde ikke set mange af sine venner i lang tid, og derfor ville han gå igennem byen og måske ville han støde på nogle bekendte fra skolen eller nogle af hans bedre venner. Han gik ned af gaden, da han fik øje på en lille legeplads, hvor nogle mødre havde taget deres børn med for at få dem til at bruge så meget energi at de ville kunne sove til natten.
Daniel gik ind og satte sig på en tom bænk, hvor han sad stille og betragede nogle af de legende børn. Han tænkte over den gang hvor han havde været sammen med Kristen og hun var bange for at hun var gravid. Han tænkte på hvor meget anderledes hans liv havde været nu. Han ville have været en far med et stort ansvar, men han var sikker på at han ville have elsket det. Et lille smukt barn, som han skulle beskytte mod omverden. Men sådan skulle det ikke være. Han smilede lidt over hvor meget lidt der skulle til for ens liv forandrede sig. Skræmmende på en måde!

//Ikke en super kreativitet jeg lige havde der, men håber du overlever! ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Er jeg for gammel til det her? - Kristen  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg for gammel til det her? - Kristen    Er jeg for gammel til det her? - Kristen  I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 10:40 pm

Kristen sad en smule sammenbukket ved et træ. Hun havde træet mod sin ryg og sad bare og lignede nok mest af alt en der sov og nok havde været her hele natten. En smule underligt.. Kristen slog sine øjne op igen og lod tårende glide ned over kinderne. Hun fejede dem så væk med sin hånd, eller det prøvede hun på, men det endte bare op i, at hun var våd i hele ansigtet. Hendes øjne havde en smule mørke render under sig og hun sad bare og stirrede ud over legepladsen, ud mod de andre mødre og børnene, som mindede hende om hvilket dårlig mor hun var.
Hun kunne ikke huske hvordan hun var kommet herhen, eller hvor hun havde tilbragt natten, hun vidste bare en ting. Hun havde ikke været derhjemme hos hendes lille datter, som den mor hun burde være, nej hun havde været et andet sted, nok med en hel flok mennesker fra klubben eller sådn noget lignene. Kristen tog sig kort til hovedet og forsøgte at huske hvad hun havde lavet. Hun kunne huske Cam, og et par andre fra klubben som hun i den tid, havde arbejdet sammen med. Måske var hun sammen med dem hele aftenen? Men hvordan var hun så havnet her? Et lavt men alligevel ret tyngt suk, forlod hendes læber og hun lod sig selv synge en smule mere sammen. På den måde kom hun til at se ned af sig selv, og hun bemærkede først nu hvad hun havde på. En ret tynd hvis bluse og et par lysegrå jogginbukser. Det lignede ikke noget hun normalt ville gå i, faktisk ville hun normalt slet ikke vise sig i dette tøj, altså lige undtagen hvis hun var sammen med en fyr, så skjulte hun ikke, at hun nogle gange gik sådan rondt derhjemme. Men Kristen havde ingen fyr, ikke mere.. Tankerne var for stærke for hende, det hele kom næsten tilbage igen med dobbelt så meget med sig. Kristen tørede igen hendes tåre væk med håndfladen. Med samme dumme resultat som sidste gang.

//Selvfølgelig overlever jeg. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
 
Er jeg for gammel til det her? - Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P
» Første dag ~ Kristen <3
» Det er mig igen - Kristen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
Gå til: