The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Vampira (833)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Daniel (796)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Kristen (683)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Gideon (535)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Justin (429)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Anna (418)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Tessie (391)
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_lcapEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_voting_barEn hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeMan Jul 23, 2012 5:19 pm

Sted :: I byen, Mystic grill.
Tid :: Middags tid.
Vejr :: Solskin og dejligt sommer vejr.
Omkring :: Andre folk som sidder og snakker udenfor og inde på grillen.
Formål :: At slappe af hygge mig lidt.
Humør :: Glad.
Grund :: Det er godt vejr og en hyggelig stemning.
Tøj :: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  23wvut

__________________________________________

En ung pige med langt brunt hår, kom gående ned af gaden. Hun var klædt i et sæt tøj, som passede godt sammen. Hun gik roligt hen af gaden, meget målrettet efter det hun ville. Hun skulle ind på Grillen. Med en let bevægelse åbnede hun døren og lod sine ben vandre ind over dørtrinet. Så slap hun døren og hørte den gå i bag sig. Med et smil så hun op og fandt sig et bord at sidde ved. Et tomt bord, som ikke lå langt fra døren. Den unge pige var Kristen. Hun var ude i byen for at nye at slappe af lidt, uden at havde et stort ansvar med sig over alt. Hun havde ladt sin lille datter, Tatiana, blive hjemme hos Matt, da han havde arbejdet meget og det derfor i den sidste tid, kun havde været hende, som havde passet Tatiana. Kristen trængte til en lille pause, fra alt det forældre-halløj. Hun lod blikket glide rundt, i forsøget på at finde et kendt ansigt. Måske kunne hun finde en ven, som hun kunne snakke lidt med, det ville i hvert fald være godt med noget selvskab.

Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeMan Jul 23, 2012 5:28 pm

Daniel havde forladt sin lejlighed, da han syntes han trængte til lidt luft. Han brugt de sidste par dage på at rydde op i alle de flytte kasser han, stadig havde stående fremme, efter Kristen og ham var flyttet fra hinanden. Han gik lidt i sine egne tanker, men da han kom forbi grillen standsede han op og fik øje på Kristen som sad inden for. Beslutningen var blevet taget med det samme, han ville sige hej til hende og håbe på at han ikke forstyrede hende.
Daniel åbnede døren og fortsatte over mod det bord Kristen havde slået sig ned ved. "Kristen? Hey" sagde han venligt og smilede til hende. Han bed mærke i at hun ikke havde sin datter med, så han regnede med at hun blev passet af enten Matt eller en babysitter. "Jeg håber ikke at jeg forstyre dig i noget, men jeg kom bare lidt forbi og så dig igennem vinduet, så jeg tænkte at jeg lige ville hilse på dig" sagde han og trak stolen overfor hende ud. "Har du noget i mod at jeg sætter mig ned" spurgte han og så afventede på hende. Han blev stående med hånden på stoleryggen, for hvis hun var her sammen med en anden eller bare havde brug for at være alene, ville han ikke sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeMan Jul 23, 2012 5:46 pm

Efter lidt tid, kom der en tjener hen mod det bord Kristen nu sad ved, og spurgte hende om hun skulle have noget. Kristen bestilte en øl og gav sig til at tjekke hendes mobil. Selv om hun havde 'taget fri' i dag, og havde overladt Tatiana til Matt, så savnede hun selvfølgeligt lidt at have hende hos sig. Hun tjekkede tit sin mobil, for at se om der skulle være en besked fra Matt, hvis nu han havde brug for hjælp, eller såden noget. Ikke fordi Matt, virkede som den der ikke var god til børn, men hun følte sig en smule, afhængig af at vide hvordan hendes lille engel havde det.
Da Kristen hørte en meget kendte stemme, fra en person som tydeligt stod ved siden af bordet, lagde hun sin mobil væk. Hun rettede alt sin opmærksomhed med denne ene person, Daniel. "Heys Daniel!" hilste hun venligt og så en smule nysgerrigt på ham. "Er du også ude for at slappe af?" Det var et spørgsmål, med en drillende klang. Ikke noget helt alvorligt, nærmere sådan en smule for sjov. Hun afgav et kort nik mod ham da han gav sig til at forklare. Et lille fnis kom frem fra hendes læber, "Nej, det er helt fint. Det er godt at se dig igen.." svarede hun så og tøvede en smule til det sidste. Ikke fordi det ikke var sandt, hun havde virkelig savnet ham, da han jo var en af hendes bedste venner, trods deres baggrund sammen. Men hun synes stadig det virkede, en smule sært at sige det, efter alt det de havde været gennem.
"Nej, sæt dig endelig. Jeg kunne godt havde brug for lidt selvskab." Kristen var glad for at hun havde fundet en, som hun nu kunne snakke med. Men hun var også ret glad for at det var Daniel, for hun havde noget hun gerne ville spørge ham om, om så havde det jo også været lidt siden, at de havde snakket sammen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeMan Jul 23, 2012 9:45 pm

Daniel havde ventet på at hun havde givet ham lov til at sætte sig, før han trak stolen helt ud og lod sig dumpe ned på den. Han betragtede hende kort inden han svarede hende. "Det er også godt at se dig igen" sagde han og smilte til hende. Selvom mange ikke ville tro at det var muligt, var Kristen en af hans bedste venner og det håbede han hun ville blive ved med at være. For de havde bare været venner inden, han begyndte at føle noget mere for hende, men det havde bare ikke været muligt for ham at fortælle hende det, da hun havde en anden. Men til sidst havde han ikke kunne holde det for sig selv.
Daniel skubbede hurtigt disse tanker væk og smilte igen til hende. "Så hvor har du gjort af din smukke lille datter" spurgte han nysgerrigt.
Daniel lænede sig en smule frem og lod sine albuer hvile på bordet. Han gjorde lige som hende, han bestilte en øl. Da han øl blev bragt til bordet tog han en slurk af den, og rettede igen opmærksomheden tilbage til hende. "Så hvad laver du her på grillen?" spurgte han smilende lidt efter.


//Ja, der var ikke super meget kreativitet i mig :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeMan Jul 23, 2012 10:48 pm

//Det går nok, jeg kan alligevel meget godt, lide dit svar ^^

Tjeneren kom med Kristens øl, og gjorde et halv stort nummer ud af, at den skulle stå på en lille plade, så bordet ikke blev ødelagt af vandringe. Kristen betragtede tjeneren med lidt nysgerrige øjne, hun synes det var intresandt at se, hvordan hun var helt opslugt af arbejdet.
Sådan ville Kristen også snart blive, hvis hun altså tog det job på grillen, som faktisk lå og ventede på hende. Hun var bare ikke helt sikker på, at det var det hun ville. Daniels ord, varmede godt i Kristen, for selvom de var venner nu, så var det rart at han stadig holdt af hende, ligesom hun altid ville holde meget af ham. Sådan noget forsvandt ikke bare igen. "Hun er derhjemme.. eller hvor end Matt er," et lille fnys kunne let høres og Kristen kastede kort blikket mod gulvet. Det var en smule svært for hende, at hun skulle være alene, uden Matt og at hun stod salv med det hele. Selvom hun godt vidste, at han arbejdede for at den lille familie kunne klare sig.
Kristen betragtede blidt Daniel med et lille sødt smil, mens han bestilte sin øl og tog en tår af den, da den blev sat på bordet. Hun kunne godt lide synes af ham der sad der og hyggede sig med en øl. Det var en lidt sær følelse, men Kristen var vild med det. Det fik hende lidt til at savne den tid hvor de havde været sammen, men hun holdte det hele for sig selv. Hun ville ikke ødelægge noget for ham eller mellem hende selv og Matt. Hun smilte skævt da og kørte en hånd gennem sit lange mørke hår, da han spurgte hende hva hun lavede her. "Jeg sidder og for mig en drink med en rigtig god ven." Hun klukkede en smule og tog selv en slurk af sin øl. En ret stor en, i forholdt til hva man normalt ville gøre, men alle der kendte hende, vidste at det var fordi hun havde været langt ude både med stoffer og alkohol. "Så.. der er faktisk noget jeg vil spørge dig om." Hun rettede sig en smule op og så nysgerrigt og spændt på ham, selvom hun endnu ikke havde fortalt hva det var.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 9:06 pm

Daniel kunne godt føle sig lidt fusteret over at han ikke vidste til alt der skete i hendes liv mere. Det havde han gjort en gang, den gang de var sammen. Og han havde elsket det, men så gik de fra hinanden og han fandt sammen med Tessie. Det var ikke fordi at han fortød det overhovedet, han elskede virkelig Tessie af hele sit hjerte. Men han savnede at være en del af Kristens liv, også selvom det bare var som ven. De var stadig rigtige gode venner, men det var ikke som helt før de fandt sammen. Men på den anden side havde de været mere igennem og det håbede han at det ville gavne deres venskab i sidste ende.
Daniel skubbede tankerne fra sig og så på Kristen. "Så Matt arbejder stadig meget, og du er alene med hende for det meste" spurgte han lidt efter. Det var hvad han kunne uddrage af de gange de havde været sammen. Dette fik Daniel til at tænke på dengang Kristen troede at hun var gravid med hans barn, og han vidste at han var tvunet til at droppe ud af skolen og finde sig et job der gav flere penge. For han ville have gjordt alt for at forsørge Kristen og deres barn, men det viste sig at hun ikke var gravid alligevel. Alt ville have set anderledes ud, hvis hun havde været gravid. Det var han sikker på.
Da Kristen svarede på hans spørgsmål, lo han kort. "Jeg er glad for at du stadig betragter mig som en rigtig god ven" sagde han og smilte stort til hende, som tegn på hvor glad han var for hende. "Spørg løs" sagde han nysgerrigt.


//Det er jeg glad for at høre Smile

Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitimeOns Jul 25, 2012 12:40 am

Kristen spekulerede lidt over hendes spørgsmål. Hun havde ikke helt planlagt hvordan hun skulle spørge ham, hvilket hun nok burde havde gjort. Hun ville nemlig ikke havde det til at lyde forkert, hvilket var nemt i hendes hoved, da hun stadig elskede ham ret højt. Det var ikke det store hun ville alligevel, men det betød en del for hende. Hun havde ikke set ham et stykke tid, i det hele taget så de aldrig rigtigt hinanden, med mindre det var ved at tilfælde, eller de meget sjælende besøg. Hun ville gerne være sammen med ham igen.. Allerede den sætning forvirrede hende og ødelagde hendes konsentration. Hun rystede lidt på hovedet af sig selv og bed sig en smule fortabt i læben. Hun havde aldrig før haft en eks, som hun stadig var vild med, men nu mere som en ven. Faktisk var hun ikke rigtigt en der plejede at havde kontagt med hendes eks'er. Mest fordi de fleste endte med at såre hende, så meget at hun bare ville væk fra alt. Kristen slog tanken væk og bed sig forvirret i læben mens hun blikkede, som altid. Et sten sikkert tegn på, at hun var forvirret over noget. "Je.. Han har ikke rigtig tid.." svarede hun tøvende på hans spørgsmål. Det var tydeligt at hun ikke var glad for det, men hun kunne ikke rigtigt ændre det. Hun smed hovedet en smule på skå og tog så efter lidt tid, endnu en slurk af hendes øl. Denne gang var det endnu en stor slurk, men mere noget hun lidt tvang ned så hurtigt, uden at tænke over det. Hendes blik søgte langsomt mod gulvet. "Han har ikke rigtig tid til noget lige nu.." Sådan lød hendes triste afslutning. Hun havde ikke selv opdaget at hun faktisk sagde det højt for hun igen kiggede op på Daniel. Et lille sødt og samtidigt uskyldigt smil, gled over hendes læber. Hun ville ikke lade den korte og triste samtale ændre humøret så meget. Sket var sket og der var ikke noget hun eller Daniel, for den sags skyld, kunne gøre ved at Matt ikke havde tid til hans lille familie. "Nårh men.." Kristen tøvede kort og rettede sig så op igen med et spørgende udtryk. "Jeg tænkte lidt på.. Altså.. Kay du må ikke se noget forkert ved det her. Det er ikke sådan, men je.." Hun sukkede en smule og bed sig irreteret i læben. Hvorfor skulle det lige være så svært for hende at få ud? De var jo venner, så det var jo helt okay, at hænge ud. "Har du lyst til at hænge ud, en gang i mellem?" Da det endelig kom ud kunne Kristen ikke lade være med at føle sig en smule lettet. Hun var lettet over at det var sagt, for hun ville gerne se mere til ham, uden at ødelægge noget. Det var bare svært af en eller anden grund, da hun på en måde stadig så ham, som den fyr, hun altid kunne komme til, nat eller dag. Men sådan var det ikke mere, han havde Tess og de havde et liv sammen. Hun kunne ikke bare komme når hun havde lyst, eller tage ham i hånden og trække ham med sig. Det savnede hun lidt, og specielt nu hvor hun ikke rigtigt så nogen andre, end hendes datter. "Hvis du ikke har lyst sååe.. Jeg mener hvis du hellere vil bruge tid med Tess så forstår jeg det godt." sagde hun. Det kom ud en smule hurtigt, som om hun næsten var sikker på, at han ikke ville.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P    En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig stund med en gammel ven ~ Daniel ;P
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hyggelig eftermiddag *Taylor*
» En hyggelig middag, med Tay xD ~Tay, self.
» En hyggelig spadser tur //Tessie//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: