The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Vampira (833)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Daniel (796)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Kristen (683)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Gideon (535)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Justin (429)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Anna (418)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Tessie (391)
Det er mig igen - Kristen I_vote_lcapDet er mig igen - Kristen I_voting_barDet er mig igen - Kristen I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Det er mig igen - Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 9:12 pm

Sted: Kristens hus
Tid: Lidt over middag, en lørdag
Vejr: Solen skinner, lunt i vejret og næsten ingen vind
Tøj: lyse cowboy-bukser, sorte converse sko, en hvid t-shirt og sin sorte læder jakke over
Daniel havde ikke set Kristen i et godt stykke tid og var derfor på vej over til Kristen og Matts hus. Han vidste ikke om hun var hjemme, han havde ikke ringet eller skrevet for at sikre sig det, han ville bare gerne overraske hende. Han savnede hendes selskab og bad derfor til at hun var hjemme. Ikke for at være uforskammet eller noget håbede han, som sædvanligt, at Matt ikke var hjemme. Han havde ikke noget i mod ham, men han havde bare brug for at snakke alene med Kristen.
Daniel stod foran hendes dør, han ringede på og tog et skridt tilbage og ventede bare på at døren forhåbentlig ville blive åbnet. Han havde det meste af dagen fri, han skulle første møde ind kl halv 12 i aften nede på baren, så han håbede at Kristen havde tid til at være sammen med ham et par timer, hvis ikke mere. Daniel stak hænderne i lommen mens han ventede og så forhåbningsfuldt på døren.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 9:33 pm

Kristen havde besluttet sig for at få noget ud af dagen, selvom hun var alene hjemme og stod med Tatiana og huset for sig selv. Hun havde faktisk mest af alt lyst til at blive liggende i sin seng, men hun ville ikke være en dårlig mor. Så hun stod op alligevel og vækkede Tatiana som hun plejede. Dagen var også fortsat som normalt når Matt ikke var hjemme, bortset fra at der var en smule mere gang i Kristen nu. Hun vidste stadig ikke hvor hun stod, eller hvor Matt, Jake, Cam og alle de andre stod i forholdt til hende. Hun ville bare ikke være derhjemme alene, igen. Hun kunne jo altid tage ud og snakke med Jake om aftenen, den tanke fik hende lidt mere op. Cam var udelukket! Hun ville ikke tilbringe mere tid med ham lige forløbig, og slet ikke når hun selv skulle passe på Tatiana.
Kristen havde ikke rigtigt set andre i lang tid, så hun havde ikke overvejet andet.

Dørklokken ringede og Kristen rejste sig fra hendes, ellers altid så dejlige, sofa. Hun gik ud mod døren med rolige skridt. Hun regnede ikke med at det var noget specielt. Måske nogle pigespejdere, eller en nabo. Ikke en gang Matt, ville komme hjem nu, men hvorfor skulle han også ringe på inden? Kristen rystede sit hår på plads så hun lignede en rigtig mor, hvis nu det var små pigespejdere ville hun ikke skremme dem væk. Hun åbnede døren med et meget neutralt smil. Altså lige indtil hun så hvem det var der stod i døren. Det var ikke en nabo og det var ikke pigespejderne. Det var heller ikke Jake eller Cam, som hele tiden kom rendene for at tilbyde noget af sig selv. Nej, det var Daniel. Kristen kunne ikke tro sine egne øjne, hun sprang næsten et helt skridt tilbage før hun blinkede et par gange, og brød ud i et stort smil. "Daniel? God.. je.." Hun kom ikke rigtigt videre før hun kastede sig frem mod ham med armene åbne. Hun havde virkelig savnet ham, så det var en ren reaktion på hans dejlige smil. "Hvor har jeg savnet dig!" sagde hun muntert og lod sig kramme ham tættere ind til sig. Det var virekelig dejlige at se ham igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 9:47 pm

Daniel's tanker var ikke helt i nuet. Han tænkte på hvad han skulle nå i aften på arbejdet og om han måske skulle spørge om han kunne få endnu flere vagter selvom han havde største delen af dem, men han havde brug for pengene. Men med det samme døren åbnede sig foran ham og Kristen kom til syne, forsvandt alle de tanker og det eneste han tænkte på var Kristen og hvor meget han havde savnet hende. Han kunne ikke lade være med at blive påvirket af hendes varme velkomst og det var så dejligt at se hendes smil igen.
Daniel lukkede armene om hende og løftede let og elegant op fra jorden for at give hende et rigtigt stort kram. "Du aner ikke hvor meget jeg har savnet dig" sagde han og smilte, inden han satte hende ned igen, men lod armene blev omkring hende et ar sekunder endnu før han slap deres kram. Han så på hende og smilte stort. " hvordan har du det. Du må have travlt med Tatiana" spurgte han uden at hans smil forsvandt på hans læber.
Daniel var ked af at han ikke havde haft tid før nu, til at komme at besøge hende. Men han vidste jo også at hun selv havde travlt, nu havde hun jo en lille datter hun skulle tage sig af. Men derfor var han stadig skuffet over hans indsats med hensyn til at få besøgt hende, for selvom de havde meget historie sammen, elskede han hende stadig. Hun var stadig hans ven og han håbede ikke at de ville miste kontakten, selvom han havde Tessie og hun havde Matt. "Det er godt at se dig igen" sagde han ærligt og smilte et endnu større smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 10:09 pm

Kristen ble overvældet med savn og tyghed på samme tid. Hun havde virkelig savnet ham, alt ved ham virkede helt uvirkeligt. Men samtidigt følte hun sig også virkelig tryg i hans arme, og hun havde faktisk ikke lyst til at slippe ham igen. Uden at tænke meget over det, lod hun sit ansigt løfte lidt, så hun stod med hovedet mod hans hals. Hun nussede kort sin næse mod hans hals, hvilket gjorde savnet være. Selvom han stod lige foran hende i dette øjeblik, virkelde alt det de havde været i gennem, som noget hun bare havde efterladt på jorden. Det gjorde hende helt ked af det et split sekund. Kristen kom hurtigt ovenpå igen da Daniel løftede hende op og gjorde krammen større. Hun gjorde intet for at stå imod, tvært imod lod hun sig bare rive med. Det var helt forkert at de ikke så hinanden mere end de gjorde, det føltes som om der gik mindst et helt år mellem, så Kristen kunne ikke undgå at savne ham.
Hun lod ikke til at give op med hensyn til krammet. I hvertfald ikke i første omgang. Hun var så glad for at se ham igen, og hendes hoved var fyldt med tanker om Daniel. Hun stod bare lidt efter med et skævt smil om læberne, og med armene om ham endnu. Det var ikke rart at skulle give slip på ham igen, selvom han jo stadig ville være der. "Du må ikke blive væk så længe!" mumlede hun lavt mod hans jakke. Hun var godt klar over at hun ikke selv havde gjort så meget for at finde ham, men hun ville ikke bryde ind mellem ham og Tess. Af en eller anden grund, havde hende og Tess stadig en smule, fjendskab. Hvilket jo var fuldstændig latterligt! Men alligevel tænkte hun at han jo sikkert hellere ville tilbringe sin til med Tess. Kristen lukkede kort øjnene og duftede i smug til ham, hvilket hun slet ikke var klar over. Endnu en ting, hun bare gjorde fordi det føltes rigtigt. Hun kom så i tanke om at han måske så det lidt anderledes og måske ikke ville kunne lide det. Så hun lod langsomt hendes arme falde og lod han dermed bestemme. Hun smilte en smule skævt til ham og håbede lidt at han ikke havde lagt mærke til noget. "Jeg har det godt.. Vi har det begge to meget godt" svarede hun roligt, som svar til hans spørgsmål. Hun lod sin hånd glide gennem det lange sorte hår. "Oh.. kom ind!" Kristen var en smule overvældet af alle mulige forskellige følelser lige nu, så hun var en smule langsom i sit optræk.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 10:28 pm

Daniel havde ikke så mange venner i byen. Han havde en del han snakkede med, men få som han stolte 100% på, og Kristen var i blandt de få. Men han havde også kendt hende længe, før de var begyndt at komme sammen og flyttede sammen, havde de været venner. Hun havde en anden, men hans følelser for hende var ikke nogen han kunne gemme, og heldigvis for ham havde Kristen det på samme måde. Trods alt dette var hun stadig en af hans nærmeste venner, og han kunne ikke lade være med at være lidt sur på sig selv over at han ikke havde taget tid til at besøge hende noget oftere. Han vidste jo at hun havde travlt med sin datter og derfor var der sikkert ikke altid nemt at finde tiden til at besøge sine venner.
Daniel var bare glad for at hun også var glad for at se ham, så han var ikke den eneste der gik rundt med et savn.
Da Kristen invitere ham indenfor smilte han og trådte derefter ind i hendes hus. Han havde været der før, men som sagt var det ved at være noget tid siden. Han tog sin jakke af og hans muskuløse overkrop og overarme kom til syne. Han havde været god ved sig selv for tiden, og trods hans travle skema havde han taget tid til at få trænet, men nu ville han hellere bruge lidt tid sammen med Kristen, i stedet for at tage en tur i træningscenteret.
Daniel så på Kristen og smilte igen. "Du aner slet ikke hvor meget jeg har savnet dig" sagde han og strøg fingerspidsen hurtigt over hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 10:51 pm

Kristen stod lidt og trippede i døren. Hun var gået til side så han kunne komme ind af døren. "Tatiana sover, sååe du må være en smule stille" fortalte Kristen mens hun gik ind i stuen. Det hele var ment i sjov, for hvis hun vågnede ville hun are vugge hende stille i søvn igen. Kristen havde et drillende smil på læben, som nok også afslørrede hende lidt. Hun kastede et blik på ham og gjorde nærmest store øjne. "Wow.." det var det eneste hun lille kunne få ud, mens hun gik hen og prikkede til hans overkrop. Hun kunne ikke lade være med at nyde synet, så et par små smil kom hurtigt frem på hendes læber. Hun lod sin tunge fugte hendes læber. "Tess for sig sørme noget godt at se på" fortsatte hun lidt efter, da hun igen var i stand til at sige noget.
Kristen gav endnu et smil fra sig og vendte sig om mod møblerne i stuen. Sofaen stod som den skulle, med et fint bord til. Men bordet var ikke så rent som hun lige havde håbet på, siden Daniel var med. Hun ville gerne se ud som om hun havde overskud til det hele og det bare kørte der ud af, men hun havde ikke rigtig tid til at gøre rent. Hun havde jo Tatiana og ud over det var hende og Matt heller ikke ligefrem alt for tætte lige nu. det hele tog meget på hende, så hun så ikke lige rodet på bordet. "Bare lad som om du er hjemme." Kristen gav sig hurtigt til at samle bladene i en bunke på bordet, gå ud med de tomme dåser og lagde til sidste hendes cigaretter bag en fjernbetjening til deres tv. Ikke fordi han ikke måtte vide at hun røg, det var mere bare sådan i det hele taget. Hun ville gerne have der så pænt ud.
Kristen stod helt stille da Daniel lod sin fingerspids glide over hendes kind. Et lille sødt smil, kom frem på hendes læber kort efter. Det var en blanding af reaktionen på han kærtegn og hans ord. Hun stod lidt og betragtede ham. "Jeg har virkelig også savnet dig!" svarede hun og lod et lidt større smil astatte det andet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 11:02 pm

Daniel grinte kort og lod som om han lynede sine læber sammen og smed nøglen væk, som man gjorde da man var lille. Han kunne ikke lade være med at være overvældet af hendes status som mor. Han burde have vænnet sig til tanken, men det var alligevel ret vildt. Da Kristen prikkede til ham kunne han ikke holde sit grin tilbage. Han havde helt klart savnet hendes humor for hun kunne altid få ham til at le. "Tja, Matt har det heller ikke helt dårligt" sagde han og lod blikket glide hen over hendes smukke ansigt.
Daniel fulgte med ind i stuen, han tog sig ikke af at hun ikke havde gjort rent. Sådan så hans lejlighed også ud for tiden og han havde ikke engang et barn at tage sig af. "Har du brug for hjælp til noget skal du bare sige til" sagde han og satte sig ned og ventede på at hun svarede, for han ville mere end gerne hjælpe hende. Mens hun var gået ud med nogle tomme dåser greb han hendes cigaretter og vendte dem i hånden. "Vidste du ikke godt at det er usundt at ryge" sagde han efterfulgt af en latter. Han hadede når folk sagde sådan noget, for selvfølgelig var man da klar over det. Det kunne man ligesom ikke undgå at finde ud af med alle billeder og tekster der havde sat på pakkerne.
Daniel så på Kristen og smilte igen. "Hvad har du så lavet her for tiden" spurgte han og så undersøgende på hende.

//Jeg bliver dessvære nødt til at logge, men vi skrives snart Smile
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 11:36 pm

Der var noget over Daniel, som gav lidt extra liv i Kristen. Ikke kun det at han var en virkelig smuk og sød fyr, men også alle de små ting. Han rørte noget i hende som ingen andre kunne. Det gjorde hende normalt forvirret. Hun var virkelig glad for ham, og det havde hun jo været siden de mødtes første gang. Men minderne fik hende hele tiden til at tænke over hvad hun nu skulle gøre. Det at han før havde været en så stor del af hendes liv, og ikke mere var det. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle tro. Nogen gange var hun overbevist om at han stadig var den rigtigt for hende, og at hun bare selv havde ødelagt det hele. Det bedste i hendes liv. Men på den anden siden, havde hun også en del med Matt. Matt og Kristen havde også kendt hinanden længe, og endda inden de overhovedet var sammen, blomstrede magien mellem dem.
Men Daniel var nu ikke den samme som Matt, han havde mange værdier, som hun inderligt savnede. Hun elskede ham stadig rigtig højt, selvom de nu kun var venner, og derfor blev hun også meget forvirret hver gang der var en lille ting. F.eks. stammede fjentligheden mellem hende og Tess, fra at Tess havde ham igen og hun stod uden ham. Og selvom det var længe siden Kristen havde været sammen med ham, så blev hun stadig tit jaloux over ingenting. Selvom hun havde Matt. Men det turde hun ikke indrømme overfor Daniel.
Kristen rødmede og lod farven stige op i hendes kinder. Hun var inderst inde rigtig glad for at han så sådan på hende. Ikke fordi hun ville prøve på noget, men fordi hun så vidste at det ikke kun var hende, der stadig gemte på en del af ham. Han havde også en del af hende. "Tak.." Kristen var ikke vildt god til det med at få ord frem bagefter såden noget, som dette. Hun stod tit bare og sagde tak eller sendte personen et smil. "Nej, jeg klare det!" svarede hun en smule hurtigt til Daniel, hun ville ikke have at han skulle gå rundt og ryde op for hende. Han var jo hendes gæst. Og vigtigere end det, han var Daniel. Hun havde ikke noget imod at de lavede noget sammen, men han skulle da ikke arbejde for hende. Kristen var overbevist om at det også bare var høflighed, han havde sikkert ikke lyst. Et lille fnis undslap Kristen da hun hørte hans kommentar til hendes cigaretter. Hun kunne godt se at det ikke var så sundt, det vidste alle vel? Men hun synes også det var morsomt, hun vidste at han mente det lidt i sjov. "Yeah.. Det er nu rart nogengange.." svarede hun en smule tøvende. Hun havde ikke tænkt sig at holde op, selvom det ikke var sundt. Hun kunne godt lide at slappe af lidt med en smøg, og hun røg jo heller ikke foran Tatiana så det gjorde ingen skade.
Kristen tænkte lidt over hans sidste spørgsmål. Hun havde faktisk ikke lavet meget andet, end at hænge ud med Jake for at komme væk fra den akavede stemning derhjemme, feste lidt med Cam og Jake, og så havde hun jo passet lille Tatiana. "Hmm.. Jeg har ikke rigtigt lavet så meget" svarede hun. Hun var ikke færdig men skulle lige tænke lidt. Hun nævnte ikke det med Cam eller festerne fordi hun vidste at han måske ville være bekymret for hende, ligesom Matt altid var. "Jeg har jo passet Tatiana" afsluttede hun. Hun fik en følelse af glæde inden i, når hun tænkte på hendes lille datter. Hun ville gøre alt for hende.

//Det er okay. Vi skrives helt sikkert! Wink
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeFre Okt 19, 2012 7:32 pm

Daniel kunne ikke lade være med at tænke tilbage til den tid de havde haft sammen. Og selvom det ikke havde holdt, var det stadig en god og lykkelig tid i hans tanker. Han var glad for at Kristen havde fundet Matt, så hun kunne blive lykkelig, for det havde hun virkelig fortjent. Og nu havde hun ikke bare kun Matt, hun havde også fået sig en smuk datter. Der var så meget der havde forandret sig på ganske kort tid. Nogen gange syntes ikke rigtigt at han kunne følge med.
Daniel trak på skulderne med et lille smil, da hun sagde at hun klarede det selv. Han sad kort i sine egne tanker om det lille hus de havde købt sammen. Han huskede tydeligt hvor lykkelig de havde været da de var ved at flytte ind. De havde været ved at bygge sig en fremtid sammen, og han kunne ikke lade være med at tænke på hvor hurtigt det havde ændret sig. Det føltes ikke som om det var så lang tid siden at Tess og ham havde fundet sammen igen, Kristen fandt Matt og de fik et barn sammen. Daniel og Tessie havde planer om at flytte sammen, og det var også derfor at Daniel havde taget arbejdet så meget for tiden, først skulle han betale sin gæld og så ville han også gerne give Tess alt hvad hun ønskede sig. Det var nogle gange ret svært med Tess, for hun havde så mange penge og det havde han ikke.
Daniel skubbede tankerne væk og så på Kristen med et smil da hun sagde at det nu var rart en gang i mellem at ryge."Det er afslappende" sagde han og så kort på hende. Han kendte godt følelsen. Han havde selv røget da han var yngre. I hans vanskelige tid. Han havde drukket, horet og røget. Han havde ikke taget tabet af hans forældre særlig godt, men da han blev ældre og han flytte begyndte han at gå mere op i sin krop og han stoppede lidt efter. Dog med kamp, men han havde været røgfri et godt stykke tid nu.
Daniel lyttede til hende da hun fortalte om hvad hun gik og lavede for tiden. Han nikkede da hun sagde at hun havde passet Tatiana. "Hvordan går det med Matt. Jeg syntes ikke han er så meget hjemme. Ikke fordi at jeg er her så tit, men jeg syntes de gange jeg har været her, har han ikke været her" spurgte han lidt forsigtig. Han havde aldrig spurgt ind til Matt for, han havde bare altid lade ham blive udenfor samtalen, men han var jo en stort del af Kristens liv nu, så han burde jo spørge ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitimeLør Okt 20, 2012 5:35 pm

Kristen vidste ikke helt hvor hun skulle være i denne tid. Hun havde problemer med Matt, skulle tit selv passe Tatiana og havde rigtig svært ved det hele på en gang. Hendes venner var også væk i denne tid, altså lige bortset fra Cam, Tay og Jake, men Matt kunne ikke lide Cam eller Tay, og Jake kendte han ikke, men bar tydelig jaloux når hun talte om ham.
Det værste var at Kristen ikke vidste hvorfor Matt var så meget væk og var fjern når han var hos hende. Hun ville gerne bruge mere tid med ham, så de alle sammen kunne være samlet, og så Tatiana også havde hendes far. Hun følte lidt at de ikke var sammen mere, men i stedet kun var venner. Det sårede hende rigtig dybt, men hun vidste ikke hvad hun skulle gøre ved det. Hun gik stadig med sin ring, fordi hun jo stadig elskede ham og håbede på at det hele blev som før igen.
Kristen så på Daniel og nikkede med et smil. "Yeah.." Hun lod blikket hvile på ham lidt, hun havde godt nok savnet ham. Det var rart at se ham igen. Hun var ret nysgerrig og havde lidt mange spørgsmål til ham, som f.eks. hvad han havde lavet i al den tid de ikke havde set hinanden, hvordan det gik med ham og Tess, om han havde oplevet noget stort, eller bare levet livet. Men Kristen klappede i da han nævnte Matt. Hun havde sat sig hos ham med det samme søde smil, som altid. Kørt en hånd gennem håret og ventede lidt, mens hun stille lyttede. Men nu kunne hun ikke få et svar ud. Hendes smil forsvandt langsomt fra hendes læber, som en ren reaktion fra hendes side. Hun var virkelig ked af det der var sket mellem hende og Matt, og vidste ikke hvordan de overhovedet stod lige nu. "øhm.. je.." Kristen kunne ikke rigtig få mere ud, hun lod bare blikket glide ned til hendes fine ring. Hun havde slet ikke fortalt Daniel at hun var blevet forlovet, hun ville havde fortalt han det lige efter, men hun havde ikke kunne finde ham. det var også meningen hun ville sige det med den gde stemning, men nu var alt gået skævt efter det og Kristen havde ikke lyst til at tænke for meget på Matt. Hun drejede ringen en smule rundt på hendes finger, mens hun tænkte på den dag Matt havde givet hende den. Hun kunne tydeligt huske hans ord, men det var ikke ligefrem ord som nu gjorde hende glad. Hun savnede Matt, men hver gang de så hinanden var det igen som om de bare var venner. Det gjorde ondt på Kristen.
Kristen holdt sit blik ned mod ringen og fik langsomt tåre i øjnene. Hun blinkede lidt for at Daniel ikke skulle opdage hendes tåre. Hun sukkede dybt og opgav lidt at sklule hendes tåre..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Det er mig igen - Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Det er mig igen - Kristen   Det er mig igen - Kristen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det er mig igen - Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Mig på bar igen! (Ellis)
» Så mødes vi igen ~ Eric

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Matt og kristens hus ^.--
Gå til: