The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_lcapOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_voting_barOverraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeMan Jan 09, 2012 8:07 pm

S: Baren
T: Aften
O: En del mennesker
V: overskyet og koldt
P: http://4.bp.blogspot.com/_TMvkTSONVNw/SdHepGxoPGI/AAAAAAAAAlI/W1qCOTKR-Zs/s400/style%2525252Bguide%2525252B74.jpg

Tessie gik igennem byen. Det var aften og koldt. Mørket havde sænket sig, og lysene i vinduerne var få. Hun nød at gå her lidt alene i mørket. Lige nu glædede hun sig til at komme hen og se Daniel. Hun havde haft travlt, så det var nogle dagen siden hun sidst havde haft muligheden for at være sammen med ham. Hun savnede ham forfærdeligt allerede, og hun vidste han var på arbejde i aften. Hun ville selvfølgelig ikke forstyrre ham for meget, men hun ville altså se ham, og lige hilse på ham. Fem minutter var det eneste krav. Hun kunne ikke forlange han gav hende mere tid, det vidste hun godt.
Hun åbnede døren og gik indenfor. Det var dejligt at være i blandt andre mennesker igen. Hun var meget for sig selv, så hun kunne ikke lade vær med at smile. Hun strakte sig lidt for at få øje på Daniel, hvilket var lidt svært da hun ikke var så forfærdelig høj, og ser var mange mennesker. Hun opgav og gik istedet mod bardisken for at finde ham der. Hun håbede virkelig ikke hun forstyrrede ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 4:55 pm

Daniel stod i baren sammen med et par af de andre bartender. Der var sat 4 på vagten, men de var ikke alle sammen i baren. Der var også mange andre jobs der skulle ordnes mens aftenen skred frem. Han var i gang med at mikse et par rigtige tøsedrinks til en flok unge piger. Han kaldte altid sådanne drinks de havde bestilt for tøsedrink, for de var fyldt med farver og alle mulige ting som ikke var nødvendigt og så smagte de altid så fandmes søde. Da han var færdig og de havde betalt, fik han øje på Tessie. Han kunne slet ikke lade være med at smil. De havde ikke set hinanden i et par dage og han havde virkelig savnet hende.
Daniel skyndte sig hen til hende. "Hej skat" sagde han helt vildt glad. "Hvad laver du her" spurgte han og bøjede sig indover baren for at stjæle et hurtigt kys fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:31 pm

Tess kæmpede lidt for at komme igennem mængden af mennesker. Hun undgik et par fyre der var højrøstede og himlede med øjnene over dem. Hun fortsatte mod disken og smilte da hun så Daniel. Hun skyndte sig op til ham og stillede sig foran ham. "Hej" sagde hun glad og var lettet over han virkede så positiv. Hun havde frygtet han ikke havde tid til hende. Hun gengældte kort hans kys og smilte. For første gang i lang tid følte hun sig rigtig som en forelsket teenager igen, ikke en voksen. "Jeg ville se dig.. Jeg har savnet dig" svarede hun på hans spørgsmål og kyssede ham kort igen. Han kunne noget specielt ved hende, noget han sikkert ikke vidste han kunne. Hun så sig lidt omkring inden hun igen så på ham. "Forstyrre jeg? Har du overhovedet tid til mig?" spurgte hun og lo lidt. Det ville være ret akavet at stå her hvis der var alt for meget at lave. Hun løftede sin hånd og kærtegnede blidt hans kind. Hun kunne ikke lade vær, de havde været adskilt alt for længe efter hendes smag.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:39 pm

Daniel smilte ved lyden af hendes stemme, selvom den var ganske svagt for larmen og musikken. "Jeg er glad for at du er kommet, jeg har nemlig også savnet dig" sagde han og kunne slet ikke få øjene fra hende, selvom han godt vidste at der ved at godt fyldt ved baren. Og det gjorde det ikke nemmere at løsrive sig fra hende, da hun kærtegnede hans kind. Han smilte til hende og tog hendes hånd og kyssede den. "Kom her om på denne side af disken, så du ikke behøver at blive skubbet til af fulde mennesker" tilbød han. Og så ville han også være tættere på hende.
"Bare kom her" sagde han og åbnede låget i bordet som var en genvej til hvis bartenderen havde travlt, men den var ikke særlig praktisk når der var mange mennesker. Der bruge de bare åbningen for enden af bardisken. "Du er meget velkomme heromme" sagde han og lo lidt. "Jeg har jo en super sød chef" smilte han. Zoey var jo hans chef og han vidste at hun ikke ville have noget i mod det, så længe bare at han kunne passe sit arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:49 pm

Hun smilte over hans svar. Han havde savnet hende, det var godt. Så var hun ikke kommet forgæves. Det havde hun nu heller ikke regnet med. Hun lagde slet ikke mærke til alle folkene omkring sig, selvom larmen var slem. Den eneste der var vigtig i hendes verden lige nu var Daniel, så det var ham hun så. Hun smilte over hans kys på hendes hånd. "Du skør. Og jo tak" sagde hun med et smil. Hun ville gerne meget tættere på ham. At havde en bardisk mellem ham og hende selv var ikke lige den drøm hun havde.
Hun fulgte hans instruktioner og gik om til ham. Hun følte sig lidt VIP agtig og kunne ikke lade vær med at smile over den tanke. Hun lagde armene om ham i et kort kram, bare for at mærke ham hos hende igen. Hun så på ham da han snakkede og smilede. "Ja, hun er vel okay" sagde hun ligegyldigt men smilede drillende til ham. Det var skønt at være hos ham igen, selv med fulde mennesker og høj musik rundt omkring. På en eller anden måde var det ret romantisk at stå her midt i det hele, så alle kunne se hun elskede ham. "Hay, ved du forresten hvad?" sagde hun blidt og så ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:57 pm

Daniel nikkede da hun sagde at han var skør. "Jeg er skør med dig" sagde han og kyssede hende på munden, men desværre blev kysset ikke særlig langt da bartenderne gik frem og tilbage efter de forskellige slags sprutflaske og folk ventede. Han smilte til hende, for han vidste at hvis det skulle være kunne han bytte med ham der havde fået tjansen at rydde op, vaske glas, tørre bordene og tjekke lageret. Hvis han spurgte om han ville bytte fik han helt sikkert ja og så ville han kunne være alene med Tessie, men før han forslog det ville han høre hvad hun havde at sige til ham. "Nej det ved jeg ikke" sagde han spændt og så på hende.
//Wow ingen kreativitet, det må du undskylde :/
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:05 pm

Hun lo lidt over hans søde svar. "Tossede fyr.." mumlede hun til sig selv, men højt nok til han kunne hører det. Hun smiler og så lidt på de andre der arbejdede. hun ville ikke forstyrre, men hun ville heller ikke væk fra Daniel igen. Hun lagde sine arme om halsen på ham, lidt for at være sikker på ingen tog ham fra hende. Hun så ind i hans øjne og smilede drillende. "Jeg elsker dig" sagde hun som svar på hvad han ikke vidste. Hun kyssede ham kort og så ind i hans øjne igen. "Er du sikker på jeg ikke er i vejen? Til besvær? Jeg vil virkelig ikke ødelægge noget" sagde hun lidt bekymret. Hun elskede ham højt, og kunne aldrig finde på at komme i vejen med vilje. Hun så mod de mennesker der stod på den anden side af disken, men så hurtigt væk med røde kinder da en del af dem havde valgt at lægge deres opmærksomhed på dem. Hun lo lidt, hun plejede ikke at ha' et problem med at være i centrum. Hun skjulte sit ansigt ind mod hans bryst. "De kigger..."

//Det går, jeg er helt høj på jeg kan få farve på min tekst xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:28 pm

Daniel kunne ikke lade være med at le lidt. Han havde regnet med at det var en stor nyhed hun ville fortælle ham, men han blev overhovedet ikke skuffet da hun så sagde at hun elskede ham. Han smilte stort. "Jeg elsker dig" sagde han og lagde tryk på "dig"
Daniel syntes ikke at hun var i vejen, han havde bare ikke lyst til at arbejde når hun var der. Det virkede som om at det var spildt af tid med hende, på at være uopmærksom på hende og snakke med andre mennsker. "Du er ikke i vejen, men hvis du vil have det bedre kan jeg spørge en om han vil bytte med mig. Så kan du hjælpe mig med at tørre bordene af og vaske op" lo han.
Da hun sagde at de kiggede, så han på menneskerne og lo højt. "lad os give dem noget at kigge på" sagde han og lagde armene om hende og vippede hende bagover, støttede hende på ryggen og så trykkede han læberne mod hendes, lige som de gjorde i film. Og da han kyssede hende begyndte de at klappe og flere rettede opmærksomheden mod dem. Lidt efter slap han hendes læber og lo lidt og derefter rettede han sig op og hev hende med op. "Opdagede du at de kiggede" spurgte han og lo lidt igen.
//Hahaha! Det er da også noget du skal nyde, så længe at der kan være farve på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:46 pm

Tessie lo lidt, det var tydeligt det ikke var det han havde forventet at få at vide, men han så i det mindste ikke skuffet ud. Hun elskede når de tre ord kom fra hans mund. Det var som om alt i hendes verden så bare gav mening igen. "Det er jeg glad for" svarede hun igen og smilede lidt over deres småsnak.
Hun så på ham og smilte. "Det lyder mere lokkende end at stå her mens der render fyre rundt om os og serverer alkohol til fulde folk. Det er knap så romantisk" sagde hun drillende til ham. Hun havde faktisk ikke noget imod at hjælpe, hun lavede trods alt ikek så meget til hverdag. Desuden var al tid sammen med ham herlig, arbejde eller fornøjelse. Bare de var sammen om noget var hun godt tilfreds. Andet behøvede hun ikke.
Hun så på ham. "Hvad m.." hun nåede ikke at sige mere inden Daniel var igang med hans plan. Hun lo lidt, men gengældt glædeligt hans kys. Hun rødmede imens, da det var tydeligt at de fik stor opmærksomhed. Et eller andet sted gjorde det hende ikke noget, selvom hun havde lyst til at gemme sig bag noget. Folk kunne se dem sammen, en drøm for hende. Hun fulgte med op og så på ham med røde kinder. "Jeg gentager mig selv, du skør!" lo hun og krammede ham med armene omkring hans hals. "Du har de underligste idéer, med god underholdningsværdig.." hviskede hun blidt i hans øre.


//Ja! Om lidt vil den sikker ikke xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 10:01 pm

Daniel smilte, "Og jeg er glad for at du er glad for det" lo han. Han var i super humør i dag og det var ikke svært at gætte hvorfor. For grunden stod lige foran ham med armene om hans hals og han nød det fuldt ud. Han kunne slet ikke fatte at de var sammen igen, lige som starten. Denne gang var det bare holdbart og de var vidst begge blevet klogere og mere voksen.
Han nikkede for han vidste at han ville ikke kunne koncenterede sig om andre end hende lige nu. Så det var måske meget godt at kunne være alene med hende og arbejde stille og rolig. "Det er nu hellere ikke fordi at køkkent og lageret er særlig romantisk, men vi er i det mindste alene" sagde han og kyssede hende på panden. "Vent her, jeg bytter lige" sagde han og slap hende modvilligt. Han skyndte sig ud væk fra bardisken og forsvandt ind ad en dør, hvor der stod "kun for personale" og lidt efter kom han gående ud, med en anden mand gående bag ham. Han skyndte sig om til Tessie igen. "Så er det i orden. Vil du med" spurgte han og tog hendes hånd og viste vej. Han gik ind ad den samme dør fra før og de trådte ind i et køkken. Ikke et normalt køkken som alle mennesker havde. Der var bare opvaskemasine og bord med plads til at lave velkomst drinks, hvis der var en begivenhed på baren. "Og det er her vi skal tilbringe et par romantiske timer sammen" lo han og trak hende ind til sig og lagde armene omkring hende. "Du skulle bare vide hvor meget jeg elsker dig. Jeg kan slet ikke beskrive det" sagde han og så hende i øjene.
//Det ville være typisk Smile Logger af nu, så vi skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeOns Jan 11, 2012 1:39 pm

Hun lo lidt. "Alt er romantisk når vi to er alene" svarede hun drillende og nød hans kys. Hun skulle til at protesterer over at han ville efterlade hende her, godt nok kort, men alligevel. Hun nåede det bare ikke rigtigt før han var væk. Hun så sig lidt om og havde heldigvis ikke særlig manges opmærksomhed mere. De fleste var enten fulde eller igang med noget vigtigt. Hun sørgede for at holde sig lidt i baggrunden for ikke at være i vejen. Hun så hurtigt mod døren kun til personale da den gik op igen og Daniel kom tilbage. Hun følte sig langt mere sikker og tryg med ham i nærheden. Hun nikkede. "Jo tak" svarede hun og gik glædeligt med ham. Hun så sig kort omkring i køkkenet og så på ham da han talte. Hun lo lidt. "Det er hvad man gør det til" sagde hun drillende og lagde sine arme omkring hans hals. Hun rødmede igen en smule over han ord. "Jeg elsker også dig.. Meget højt" svarede hun lavt og følsomt. Der var aldrig nogen der havde haft sammen virkning på hende som Daniel. Det var som om alt bare var rigtigt nå han var hos hende. "Du aner ikke hvor glad jeg er for at du ville ha' mig igen.." hviskede hun blidt og så ham i øjnene. Hun kærtegnede ham blidt i nakken. Hvis hun ikke havde haft ham, havde hun sikkert ikke været i byen mere, og hun ville sikkert aldrig være kommet tilbage. Han havde virkelig været hans redning. Hun så lidt omkring og løsrev sig fra hans mørke øjne. "Så, hvilket slave arbejde vil du sætte mig til?" sagde hun drillende til ham og så igen ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 6:20 pm

Daniel kunne slet ikke stoppe med at smile, det var bare sådan en virkning hun havde på ham. Hun fik ham til at føle sig glad og lykkelig, så hvorfor skulle han ikke ville tage hende tilbage. "Det er jeg glad for at høre" hviskede han, da hun sagde at hun også elskede ham. Han lo en smule da hun snakkede om at tage hende tilbage. "Og du aner ikke hvor glad jeg er for at du stadig havde følelser for mig." han smilede stort til hende. Han var så lykkelig lige nu, med hende i hans arme.
Daniel så kort rundt i køkkenet da hun spurgte om hvad han ville sætte hende til. "Øhhm. Vi skal have skyllet nogle drinskglas og shotsglas af og sat i opvaskmaskinen" sagde han og tog hende hånd for at gå hen til vasken. Han slap hendes hånd og åbnede for vandet. Han sprøjtede en smule vand på hende og lo. Han kunne ikke lade være. "Jeg håber du kan lide vand" sagde han og sprøjtede lidt til på hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 7:05 pm

Tessie smilte kærligt til ham. Hun kunne ikke helt fatte at de var sammen, at han rent faktisk ville stå med armene om hende. "Jeg holdte aldrig op med at elske dig.. Men jeg synes ikke vi skal ind på det triste emne" sagde hun kærligt itl hende. Hun krammede sig tæt ind til ham. Hans duft fyldte hende og det var alt hun ønskede lige nu. Hendes Daniel.
Hun så på ham da hans opmærksomhed ikke var på hende mere. Hun så omkring og nikkede. "Fedt, opvask. Så ved jeg du kan finde ud af det. Det kan udnyttes en dag" sagde hun drillende. Hun rystede på hovedet og grinte over ham. "Nej min skat, spørgsmålet er ikke om jeg kan" sagde hun drillende og lusket. Hun sprøjtede vand tilbage på ham og smilede uskyldigt til ham. Hun elskede at 'drille' ham, det var så sjovt. Hun gav slip på ham og bakkede lidt væk fra ham i sikkerhed for ikke at blive våd selv. "Lad os nu starte arbejdet" sagde hun og ville gerne flytte fokus fra vandkampen.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeLør Jan 28, 2012 9:55 pm

Daniel mærkede hvordan hans hjerte satte farten op, da hun sagde at hun aldrig havde stoppet med at elske ham. Han havde hellere aldrig helt stoppet med at elske hende. Han havde bare bildt sig selv ind at han var over hende og at han kunne være sammen med Kristen, men det at se Tessie hver dag i skolen, indtil hun blev gravid, var bare for svært. Og da hun var blevet gravid og han var sammen med Kristen var det bare som om at alt var lukket for dem. Men heldigvis ikke, for det var dette øjeblik et bevis på. De var sammen og han var lykkelig, han håbede bare at hun var det samme.
Han lo lidt, men nikkede så. "Lad os arbejde" sagde han muntert. Det at Tessie var sammen med ham nu, fik ham til at se frem til at tage opvasken. Men allermest til han havde fri. "Må jeg spørge dig om noget" spurgte han lidt efter. Han så på hende, mens hans hænder var beskæftiget med at skylle glassene af. Han ventede ikke på at hun ville svare ham, men stillede i stedet spørgsmål til hende. "Du sagde at Will ikke var far til tvillingerne. Hvorfor er han ikke det. Altså det jeg mener, I var vel sammen den gang du blev gravid, så hvorfor var du sammen med en anden." Han var overhovedet ikke sur, bare nysgerrig, for det var noget han havde tænkt over lidt tid nu.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 8:12 pm

Tessie så på ham. Hun begyndte at finde viskestykker og andre nødvendige ting frem til opvasken. Hun hyggede sig virkelig når hun var sammen med ham. "øhm.." hun ville gerne svare, men han begyndte at spørger inden hun nåede. Hun stod stille og så på ham lidt tid uden at bevæge sig og uden at sige noget. Hun så ned og lænede sig mod bordet. "Det er lidt indviklet faktisk.. ikke særlig rart" begyndte hun. Hun ville ikke se på ham, hun var ikke stolt af det her. Hun sukkede tøvende. "Okay.. Du ved jeg var dig utro. Og det må du virkelig undskylde. Men.. Ham jeg var sammen var vampyr. Eric" sagde hun. Hun så lidt tøvende op og ind i hans øjne. "Alt på vampyre er 100 gange stærkere. Også deres.. du ved.. Sæd" sagde hun lavt og rødmende. "Jeg var sammen med Will, jeg har aldrig været ham utro. Men, Erics.. sæd, sad så stadig i mig og levede da jeg var sammen med WIll. Derfor blev jeg gravid med Erics børn uden at være Will utro. Derfor voksede tvillingerne så hurtigt" forklarede hun lidt langsomt. Hun havde kun snakket med Eric og Will om det her. Min Daniel var jo hendes kæreste, han skulle da vide hvem der var far til hans kærestes børn. Ikke fordi hun så børnene eller noget. Faktisk håbede hun på at hun en dag ville få Daniels børn. En dag.
Hun tog sig sammen og gik hen til ham. "Forstår du det eller...?" spurgte hun roligt. Hun ville gerne svare på alle de spørgsmål han havde.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 8:50 pm

Daniel lyttede til hende mens hun fortalt. Der var virkelig meget han ikke viste om vampyr, trods det at han havde kendt til dem i lang tid efterhånden. På en måde ville han gerne vide alt om det, men på den anden side var det ret skræmmende. Hans søster var en vampyr og derfor var han nødt til at vænne sig til at de fandtes, hans kæreste var ulv og hans bedste ven var en heks og andre af hans venner var dobbeltgænger. Det hele var meget forvirrende.
"Så du var mig utro med ham Eric og da du så var sammen med Will, blev du gravid med Erics børn" sagde han lidt efter, for at være sikker på at han havde forstået det rigtigt. Han vidste ikke helt hvordan han skulle have det med det, men han elskede tvilingerne, selvom han ikke havde meget med dem at gøre, men fordi at de var en del af Tessie. "Det med at være mig utro ligger i fortiden, bare det ikke sker igen er jeg tilfreds og det ved jeg at du aldrig ville gøre" sagde han og smilte. Han stolede 120 % på hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Feb 07, 2012 7:11 pm

Tess nikkede en smule til ham. Det lød ret underligt, men det var sådan tingene hang sammen. hun så lidt ned. "Jeg har det altså vildt dårligt med det Daniel" sagde hun og så på ham. Hun snakkede både om tvillingerne og at hun var ham utro. "jeg ved ikke hvad der skete.. Jeg fortjener dig ikke.." sagde hun næsten undskyldende. Hun slog sine arme omkring hans hals og sukkede lidt. Hun forstod virkelig ikke hvorfor han havde taget hende tilbage. Hun havde gjort noget utilgiveligt. Hun havde selv prøvet at blive svigtet sådan nu. Hun fortrød groft hun havde gjort det. Hun så ind i hans øjne. "Men jeg elsker dig. Højt" sagde hun kærligt. Hun kyssede ham kort og krammede sig ind til ham.
Lidt efter slap hun ham og vendte tilbage til arbejdet. "Vi må hellere komme igang. Zoey betaler dig ikke for at nusse med mig" sagde hun drillende til ham og satte sit hår op i en hestehale så det ikke ville komme i vejen når de startede arbejdet. hun håbede det ville lette hendes skyldfølelse lidt. Hun ville ikke være trist og ked af det når hun var så heldig at have Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTirs Feb 07, 2012 7:21 pm

Daniel trak på skulderne og smilte lidt til hende. "Det hører fortiden til. Vi har fået san chance til og jeg er sikker på at vi klarer det denne gang" sagde han og trykkede hende blidt ind til sig og kyssede hende hurtigt og kort. "Jeg elsker virkelig også dig meget højt" sagde han og smilte endnu en gang. Han gengældte kysset, da hun kyssede ham. Han lo lidt da hun vendte tilbage til arbejdet og nævnte Zoey.
"Nej du har ret, så hvis jeg får problemer siger jeg bare at det var dig der distraherede mig" drillede han og lo lidt. Han elskede virkelig at være sammen med Tessie, han var stort set altid glad når de var sammen. Han kunne ikke være andet, for hun gjorde ham glad. Han betragtede hende mens hun satte håret op, han kunne slet ikke få øjene fra hende, for hun var gude smuk. Han løsrev endelig blikket og begyndte på opvasken. "Så ved tvilingerne egentlig hvem deres biologiske far er" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 11:41 pm

Tess så på ham. "Vi klarer det. Den fejl laver jeg kun en gang." Hun fik det til at lyde som et løfte. Det var det også, hun ville aldrig nogensinde ha' andre end Daniel igen. Han var hendes rigtige. Hun smilede og kyssede kort med. Tiden sammen med ham var den bedste tid hun havde.
Hun lo lidt. "Så siger jeg at det ikke passer. Hun er min bedste veninde, mig vil hun rent faktisk lytte til" sagde hun drillende og prikkede ham på næsen for ligesom at påpege hendes sejr. Hun begyndte at hjælpe Daniel med opvasken. Hun nikkede til ham. "Ja. Luna bor hos Eric nu. Det er klart det bedste for hende, han er som hun er. Jeg ville ikke kunne forstå hendes behov. Lupus der imod.." sagde hun og tav lidt. Hun arbejde imens hun tænkte over hvordan hun skulle formulere det rigtigt. Hun elskede virkelig hendes børn. Men hun havde det som om hun ikke rigtigt kendte dem mere. "Jeg hører aldrig noget om ham. Jeg aner ikke hvordan han går og har det. Og jeg har det ret dårligt med det" forklarede hun og så på Daniel. "Forstår du hvad jeg mener?" Hun regnede ikke med at Daniel kunne sætte sig ind i forældre rollen. Det var svært, men måske kunne han forstå det.


/krea svigt oO
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 6:07 pm

Da Tessie sagde at de ville klare den, smilte han lettet til hende. Ikke fordi at han havde været bange for at hun skulle være ham utro eller forlade ham, men fordi at han var bange for at han var den eneste der troede på at de ville klare den. Men det at hun havde det på samme måde gjorde ham glad. "Uhhh, du er ond" sagde han drillende og smilte til hende.
Daniel lyttede til hende mens de klarede opvasken. Han så nogen gange på hende, og han ville ønske at der var noget han kunne gøre for at hjælpe hende og hendes børn. Han ville gøre alt for at gøre hende glad. "Jeg kender desværre ikke noget til det med at være forældre, men jeg ved hvordan det er at ikke vide hvordan, en man elsker, har det og går rundt og laver" sagde han stille. Sådan havde han haft det med Tanya, mens hun havde været væk. Nu var det bare noget andet, for det var jo Tessies søn de snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 6:22 pm

Hun så på ham og lyttede. Hun vidste ikke helt hvordan han egentlig havde det med hun havde børn med en anden nu hvor de var sammen, men hun ville ikke spørger lige nu. Det var ikke rigtig det rette sted eller tid. HUn smilte lidt. "Hmm.. Ja.. Hvordan har din søster det egentlig? Du har næsten ikke fortalt mig noget om hende" sagde hun nysgerrigt og interesseret. Tess ville gerne møde hans søster, det var lidt som at møde hans familie. Daniel kendte hendes søster, så hun ville gerne kende hans oven i. Måske kunne hun fortælle historier om Daniel da han var lille, noget Daniel sikkert ikke selv sad og fortalte om. Hun håbede det ville blive muligt, selvom hun vidste at Tanya var vampyr. Hun brød sig ikke om vampyrer, men siden hendes datter var blevet en af dem, havde hun lidt accepteret dem mere. Den sag havde hun heller ikke snakket med Daniel om. Hun trængte virkelig til bare at snakke med ham om alt muligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 6:48 pm

Daniel blev lidt overrasket da hun skiftede emne. Og specielt at emnet var hans søster. Hun var jo vampyr og derfor var han ikke sikker på hvordan Tessie ville have det med at møde hende, selvom det vile glæde ham meget. For Tanya var den eneste han havde tilbage fra sin familie. Han ville dog hellere ikke sætte Tessie igennem en masse som hun ikke havde lyst til, derfor havde han ikke spurgt hende om hun ville møde hans søster endnu.
"Det er ved at være noget tid siden jeg sidst snakkede med hende, men jeg tror at hun er lidt ensom. Hun har ikke andre venner endnu mig her i byen. I hvert fald ikke andre venner jeg kender til."
Daniel smilte til hende. "Vil du da gerne vide noget om hende. For du ved jo hun er vampyr" spurgte han. Daniel hadede ikke sin søster trods det at hun var vampyr, han var bare glad for at hun holdt fast i sin menneskelighed, så godt som hun overhovedet kunne.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 7:21 pm

Tessie så på ham og smilte blidt til ham. Han var vist glad for hendes emne skift. Hun begyndte at tørre af efter hun havde rettet lidt på sit hår. Hun så på ham imens hun tørrede af og nikkede lidt. "Daniel, hun er din familie.. Jeg vil gerne kende hende. Jeg ved godt hun er vampyr.. Men det er min egen datter også.. Det skal ikke holde mig fra din familie" sagde hun roligt og smilede til ham. Hun mente virkelig det hun sagde.
"Men.. Jeg forstår ikke det med hun er ensom. Der er massere af vampyre i byen hun ville kunne snakke med.. Hvordan har hun det egentlig med mennesker? For.. Det er jo også en mulighed i dem som venner." sagde hun roligt. Hun synes normalt vampyre var hurtige til at allierer sig med hinanden. Men, hun vidste ikke så meget igen, hun var trods alt kun ulv.
"Du kender jo også min søster selvom hun er vampyr, ikke? Så, der er jo ikke den store forskel" afsluttede hun og kyssede ham kort. Hun begyndte at stiller forskellige ting hun havde tørret af på plads. Hun arbejde roligt og uden at tøve eller brokke sig. Hun nynnede lavt imens, uden rigtigt at tænke over det. Hun var vant til mange ensomme timer i det store hus, så hun nynnede tit eller snakkede med sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 7:35 pm

Daniel smilte mens hun svarede ham. Han var virkelig glad for det hun sagde, for det betød meget for ham at hun ikke dømte hans søster inden hun havde mødt hende. Han nikkede da hun nævnede hendes datter. Han kunne slet ikke sætte sig ind i hvordan det måtte være at have en datter som var vampyr når man selv var varulv. Det måtte være virkelig svært for dem. Men de havde vidst ikke så meget kontakt, desværre.
"Du ved jeg ikke hvor meget jeg elsker dig for at sige det. Så du vil gerne måde Tanya" spurgte han lidt efter. Hans ansigt var lyst op i et stort smil. Han kunne ikke lade være.
Daniel kyssede hende tilbage da hun kort kyssede ham. Han syntes at det var utroligt den magt hun havde over hans humør, hun kunne altid gøre ham glad.
Daniel begyndte og at tørre det rene af og sætte det på plads. "Jeg ved det faktisk ikke hvorfor hun holder sig så meget for sig selv. Hun fortalte mig om sin tid da hun var alene, og hun sagde at det ikke havde været nemt, så det må have noget at gøre med det. " Daniel så på hende da hun spurgte om hvordan hun havde det med mennsker, han trak på skulderne for han havde ikke direkte spurgt hende. "Hun har ingen problemer når hun er sammen med mig, i hvert fald ikke nogen hun viser. Og hun siger at hun ikke vil skade mennesker, så det kunne da være en mulighed for hende at få nogle venner der" sagde han lidt efter.
Da hun begyndte at nynne, smilte han mens han betragtede hende. Han kunne slet ikke beskrive hvor glad han var for at de var sammen igen.
//Jeg logger af nu Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel   Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare
» Håber jeg må komme på besøg xD *Kristen
» Ups.. Jeg håber ikke at miss Laurent bliver sur :D (Åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: