The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Vampira (833)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Daniel (796)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Kristen (683)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Gideon (535)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Justin (429)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Anna (418)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Tessie (391)
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_lcapPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_voting_barPå arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 2:33 pm

Sted: Caféens bar
Tid: Lidt over 12 om natten
Omgivelser: En god flok gæster og ansatte
Vejr: Stille, køligt, klart og stjernehimel
Påklædning: Den sorte t-shirt, med barens navn og logo på + mørkeblå
bukser og sorte sneakers



Daniel var på arbejde, denne aften. Han mødte ind klokken 9, for at gøre klar til natten. Han stod nu bag baren og miksede til par drinks til et par piger, han havde set på skolen i Fell's Church. Det så også ud til at de genkendte ham og smilte venligt til ham, da de betalte for drinksene.

Det var ikke en helt normalt aften, denne aften. Det var også Daniels fødelsdag. Han regnede ikke med at der var nogen der vidste at han blev 19, så han havde taget en ekstra vagt, for så kunne han vel lige så godt arbejde, trods det at han ikke længere var tvunget til at arbejde så meget, for pengene. For det første gav Zoey ham en okay god løn, og for det andet så var han nu fyldt 19, og kunne nu få udbetalt sin arv efter sine forældre. Dog ville han hellere gemme pengene til hvis han en gang skulle få brug for dem. Daniel tørrede baren af, mens han holdt en smule øje med døren. Han håbede på at nogen, han kendte, ville komme ind, så han havde nogen at underholde sig med, fremfor bare at arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 3:40 pm

Påklædning: http://www.thefashiontime.com/wp-content/themes/mimbo2.2/images/2010/03/Nikki-Reed.jpg

Tanja var for engangs skyld taget afsted hjemme fra. Hun havde ikke været op nogen bar siden den dag en mandlig vampyr havde slæbt hende ud på toiletterne og drukket af hende. Hun gik lidt langsomt ind. Hun anede ikke om der var nogen fra skolen. Hun kendte ikke alle der, men måske var der nogen hun havde set på gangene eller andre steder. Hun gik op til baren og satte sig ned. Hun så rundt og lod en hånd glide gennem sit brune lidt kraftige hår. Hun gik halvt i panik, for hun havde jo ikke sin søster hos sig. Hun rystede lidt på hovedet og grinede stille af sig selv. Hun så på bartenderen der tørrede baren af. Havde hun ikke set ham på skolen? Måske. Hun synes hun havde set ham en enkelt gang eller to, men aldrig snakket med ham. Hun smilte lidt for sig selv og kiggede rundt. Hun havde altid været for genert til bare sådan at snakke og så alligevel ikke. Hun kunne tale i timevis hvis det var om noget der interesserede hende. Hun lagde det ene ben over det andet og fugtede læberne med tungen af ren vane.

//synes lige jeg ville være med Wink
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 5:10 pm

Det virkede til at det ville blive en lang aften. Nogle af de unge var allerede godt fulde, og de lidt ældre prøvede forgæves at virke yngere ved at drikke mere. Han var træt i forvejen, for de andre vagter han havde taget, så han ville ikke være særlig tålmodig, vidste han.
Daniel så på pigen der satte sig ved baren. Han genkendte hende fra skolen. Han havde vidste set hende der, en gang eller to. Han vidste dog intet om hende, han havde aldrig snakket med hende. Han gik hen til hende og sendte hende et velkommen smil. "Hvad skulle det være" spurgte han, hende. "Har jeg ikke set dig på skolen" spurgte han lidt efter. Han ville lige være sikker på at det var hende, og at han ikke havde forvekslet hende med en anden.



//Jeg undskylder at det ikke blev særlig langt :p
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 6:00 pm

Tanja så på ham. Hun smilte venligt til ham. "Hmm.. En cola med rom tak," sagde hun og lagde tasken op på baren. Hun lænte sig lidt frem, da hun lagde armene roligt armene over tasken. Hun så på ham og smiler lidt. "Jo.. Jo det har du sikkert.. Eller også har du set min søster.. Jeg har i hvertfald set dig," sagde hun, med et lidt skævt smil. Hun rakte ham hånden. "Jeg hedder Tanja Carey," sagde hun roligt. Hun så kort rundt. Hun var ikke helt sikker på om det samme som sidst kunne ske igen. Hun så på ham igen bagefter.

//Det er okay ^^ Mit blev heller ikke så langt xD


Sidst rettet af Tanja Søn Sep 18, 2011 7:25 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 6:07 pm

Daniel nikkede da hun fortalte ham, hvad hun gerne ville have. Han fandt et glas frem, men nåede ikke længere end det, da hun svarede på hans spørgsmål. "Din søster, ligner hun da dig så meget" spurgte han og tog i mod hendes hånd. "Hyggeligt at møde dig Tanja" sagde han og smilte igen til hende. "Jeg hedder Daniel Night" præssenterede han sig selv. "Jeg er ret sikker på at det er dig jeg har set" sagde han og smilte igen.

Daniel fortsatte med hendes bestilling og fandt den gode rom frem og holdte en smule op i glaset og fyldte derefter op med cola. Han satte drinken foran hende. "Min omgang" sagde han og smilte skævt til hende. Han måtte gerne give en enkelt drinks en gang i mellem, ellers skulle han selv skrive det på sin regning, hvilket også var fair nok.



//Skal logge ^^
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 7:22 pm

Tanja fuldte med i det han lavede. Hun nikkede. "Ja.. Hun har kun lige farvet sit hår, så vi ikke ligner hinanden så gevaldigt meget," sagde hun, med et skuldertræk. Hun smilte til ham. "Det er skam også hyggeligt at møde dig Daniel," sagde hun og smilte lidt skævt. Hun lo lidt. "Så er det helt sikkert også mig." Hun smilte.
Hun fuldte roligt med i det han lavede. Hun smilte lidt. Hun kiggede lidt rundt og så på ham. "Men er du det?" spurgte hun, lidt overrasket. Hun smilte lidt skævt. Det havde hun aldrig rigtigt været ude for før, men hun havde heller ikke været på en bar i meget lang tid. Hun smilte skævt til ham. "Tak du."
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 7:32 pm

Kristen sad stille i et hjørne. Hun sad bare helt stille og så ned på sine hænder. Hun havde det ikke så godt, derfor var hun heller ikke på klubben som hun burde være. Hun sad lænet forover med sit hovede ned af og med hænderne foran ansigtet, så man ikke kunne se det. Hun sukkede lavt og tog sig til maven, hvad fanden var der nu galt? Hun kunne ikke finde at svar. Hun var ikke kommet for at drikke, selvom det nok var grunden til at de fleste kom her. Hun ville bare ikke være på klubben når hun havde det sådan, det ville også påvirke hendes arbejde en del. Hun sad i sit arbejdstøj, men med den lange jakke helt lukket. Hun havde også de lange støvler på, så det var kun hendes ben der måske virkede en smule mistænkelige. Hun overvejede lidt at tage hen til Matt, men hvorfor enlig? Han var der sikkert ikke, så kunne hun ligeså godt tage hjem til sin lejlighed. Hun havde nøglen til Matts hus i lommen, men hun havde ikke lige tænkt over hvorfor hun havde taget den med. Men hvis der skete noget, og hun fik det ret meget dåligere, så ville hun helt sikkert tage hen til ham. Han ville nok godt hjælpe, hvis han kunne.

// Svare lige x3
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 8:28 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smile da hun blev så glad for at have fået en drinks. Men han havde ikke givet nogen ud siden han var begyndt, så han kunne jo nemt give en til hende nu. Han nikkede. "Det var så lidt" sagde han og smilte til hende igen.
Det var først nu at Daniel fik øje på Kristen, der sad over i hjørnet. Han havde slet ikke set at hun var kommet ind i løbet af aften. Det så ud til at hun ikke havde det alt for godt. Og med det samme han havde lagt mærke til det, blev han nervøs. Han vidste ikke hvad der var galt og skyndte sig at smile undskyldende til Tanja. "Undskyld mig lige et øjeblik" sagde han og gik fra baren og over til Kristen, hvor han satte sig på knæ foran hende. "Kristen" begyndte han. "Er du okay, skat" spurgte han stille og bekymringen lyste ud af ham.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 8:49 pm

Kristen sad helt stille, hun sukkede lidt, hun kunne mærke kvalmen tydeligt. Hun havde lagt armene om sig selv og knuede dem om sig selv, hun kunne ikke helt forstå hvad der var galt med hende, men et vidste hun, hun havde det ikke godt. Hun så lidt overrasket op da hun hørte Daniels stemme, hun kunne tydeligt genkende den. Hun havde slet ikke set ham før nu, hvilket også var mærkeligt. Hun bildte sig selv ind at det var fordi hun ikke kunne tænke klart. Hun rettede sin opmærksomhed mod ham og så lidt chokket på ham. Hun havde ikke regnet med at han ville være her, hun begyndte at tøve lidt. Hvad skulle hun sige til ham? Hun kunne ikke lyve! dels fordi det var ham, og dels fordi hun ikke kunne skjule at hun havde det dårligt. Hun sukkede lidt, han skulle jo enlig også vide det, ellers var der bare mere hun skulle forklare ham senere, det kunne hun hellere ikke overskue. Hun prøvede at fokusere på hans øjne. "Jeg.. jeg.." hun sukkede lidt og rystede på hovedet. "Nej" mumlede hun så og slog blikket ned. Hun prøvede at holde kvalmen tilbage og støttede sig lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 9:04 pm

Daniel så nervøst på Kristen, han kunne tydeligt se at hun ikke havde det godt, og han vidste ikke hvad der var galt. Han var sur på sig selv over at han ikke havde set hende før, så han kunne gøre noget, noget før. "Kom med op til baren, så kan du få noget vand" sagde han og lagde en arm om hende, for at støtte hende bedre.
Daniel gik stille og roligt op til baren hvor han hjalp Kristen op på en af de ledige stole. Han slap hende ikke før at han var sikker på at hun ville besvime eller noget. Han skyndte sig om bag baren for at fylde et glas med vand. Han vidste ikke rigtigt hvad han ellers skulle gøre. På vej tilbage til Kristen sendte han Tanja et hurtigt smil. Det var fyldt med bekymring for Kristen. "Håber at din rom og cola smager godt" sagde han venligt og satte sig så ved siden af Kristen og rakte hende glasset. Han støttede hende igen, af frygt for at hun skulle falde sammen. Han vidste ikke hvorfor hun havde det dårligt, og håbede bare ikke at hun havde taget stoffer igen.




//Bliver desværre nødt til at logge :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 9:31 pm

Kristen vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, hun havde mest lyst til at bryde ud i gråd, men det kunne ikke hjælpe hende og folk ved baren skulle dd tro hun igen var ude i noget snavs hvis hun gjorde det. Det var hun ikke, hun havde ikke gjort noget denne gang, hun havde ikke taget nogle stoffer, hun havde taget hendes medicin som hun skulle, derfor var hun også ret bange. Hun ville ikke gå herfra, og da slet ikke uden Daniel. Hun ville leve hos ham. Hun nikkede lidt og rejste sig langsomt op, og gik med hen til baren. Hun støttede sig op af ham for at være sikker, men også for at gemme sig lidt bag ham. Hun var virkelig ked af det, og selvom det ikke var første gang hun havde haft det så forfærdeligt, var hun nu mere bange end hun havde været før. Hun havde fået grunden serveret for sig, men nu var der ikke nogen grund. Hun satte sig på barstolen og sendte Daniel et panisk blik. Hun så kort på Tanja og smilte kort og falsk. Ikke falsk fordi hun ikke kunne lide hende, det kunne hun godt, men hun kunne bare ikke lige finde det rigtige smil frem. Hun lagde en hånd mod sin mave og lænede sig igen lidt indover barbordet. Hun skulede lidt til vandet og tog en lille slurk af det. Hun lænede sig ind mod Daniel igen og gemte sit ansigt væk. "Jeg troede ikke du var her.." startede hun og sukkede lidt, før hun fortsatte med en liidt skamfuld tone "Det var ikke meningen du skulle se mig.." hun sukkede lidt og kneb øjnene sammen.

// Det er okay x3
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeOns Sep 21, 2011 10:07 am

Tanja sad stille. Hun nikkede kort. "Tag dig god tid," sagde hun og tog en slurk af sin drinks. Hun fulgte ham med øjnene og opdagede at Kristen var her. Hun undrede sig over hun ikke havde lagt mærke til hende før. Hun holde sin drink i hånden. Hun var bekymret for at der var noget alvorligt galt med Kristen. Hun smilte lidt tvunget, da de kom hen mod hende. Hun satte sit ene ben på gulvet og lagde derefter det andet ben, over det ene. Hun nikkede. "Det smager godt," sagde hun roligt. Hun så på Kristen. Hun var virkeligt bekymret for Kristen, som ikke så ud til at have det særligt godt. Hun ville gerne hjælpe, men hun anede ikke hvad hun skulle stille op. Hun så ned for ikke et vise sin fortvivlelse.

//Krea svigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeOns Sep 21, 2011 8:31 pm

Daniel kunne huske den gang at hun var gravid, med Owl's barn, at hun havde smerter på grund af de stoffer hun tog. Men han troede at hun var clean, men han havde jo ikke spurgt hende direkte. Han håbede virklige at hun havde taget sig sammen og var kommet ud af det lort. "Har du taget noget" spurgte han stille, og så bestemt på hende, mens han håbede at svaret var nej. "Hvor længe har du haft det dårligt" spurgte han lidt efter.
Daniel smilte kort til Tanja. "Det var godt" sagde han venligt, men så hurtigt bekymret tilbage på Kristen. HUn lignede en der snart ville kaste op, men han kunne jo ikke vide hvordan hun havde det. "Tanja, kan jeg få dig til at tage en pose, fra under baren" spurgte han venligt hende. Han kunne ikek gå fra Kristen, da han nu holdt om hende for at holde hende tæt på sig. Han så igen på Kristen, for at svare hende. "Hvorfor ikke. Jeg vil gerne vide hvis du har det dårligt, hvis det nu er noget meget alvorligt" sagde han. "Hvis du ikke har fået det bedre en gang i løbet af aften, kører jeg dig til lægen i morgen" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitimeOns Sep 21, 2011 10:03 pm

Kristen sad stille og tænkte lidt. Hun ville virkelig ikke blive ved med dette. Selvom hun vidste at det var sket mange gange, og at det også ville ske mange gange frem over, men det var jo også med en tydelig grund. Så det var ikke det samme. Hun lænede sig stadig over mod ham, han gjorde hende tryk, selvom det ikke hjælp på hvordan hun havde det. Hun havde ikke noget imod at han spurgte hende, hun var faktisk bare glad for det, det viste at han havde tænkt over det som skete sidste gang, og at han elskede hende nok til at hjælpe hende fra det, hvis det var.
Kristen rystede dog på hovedet, som svar, hun svarede ærligt. Hun havde ikke taget noget. Hun sukkede lidt af smerte, hun tog sig lidt til maven og bøjede sig først forover og satte så en hånd foran munden. Hun kunne mærke kvalmen endnu mere tydeligt nu og regnede faktisk også med at hun snart ville kaste op, igen. Hun havde allerede gjort det 3 gange i dag i forvejen. Hun klynkede lidt og hviskede lavt som svar. "Hele dagen.. jeg skulle lave et "show" men jeg faldt næsten ned fra senen og.." Hun begyndte at hulke, hun kunne ikke sige mere. Hun sukkede lidt, "Jeg ved det ikke. Undskyld." sagde hun lavt som, havde hun lige lavet noget hun ikke måtte. Hun nikkede lidt og lagde sit hoved mod hans skulder, som før.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare    På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På arbejde, trods fødselsdag ^^ Alle må svare
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Overraskelse på arbejde. Håber det er ok? ~Daniel
» Åbningsfesten! ~Alle må svare :D
» Jagt efter job - Alle kan svare !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: