The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Justin (429)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Anna (418)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_lcapÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_voting_barÅbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Åbningsfesten! ~Alle må svare :D

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 5:25 pm


Sted~ Den nye bar til caféen
Tid~ 23:00
Omgivelser~ En del mennesker
Vejr~ Mørkt, klar himmel og køligt

Daniel stod udenfor den nye bar, og betragtede den lidt. Han syntes at det var godt for byen med en bar, for det ville give lidt liv og gang i den. Han smilte svagt, og hen til køen. der var allerede en del mennesker som ventede på at komme ind. Daniel havde spurgt Zoey efter et job på den nye bar, da han manglede penge. Han havde brug så meget tid i sin lejlighed at han seriøst havde brug for penge, ellers ville han blive smidt på gaden.
Da Daniel trådte indenfor, kunne han ikke lade være med at smile lidt. Zoey havde sørme gjort et godt stykke arbejde. Det så fantastisk ud og der var så mange mennesker, sådan ville det nok være de første par gange, indtil folk havde vænnet sig til det. Han trængte igennem mængde, op til baren og satte sig på en af barstolene. Han skulle først have sin første vagt den næsten aften, så han kunne nemt tillade at smage lidt på varerne. Han bestilte en "isbjørn" en lidt fimset drink, men han kunne så godt lide den.
han vendte blikket mod alle de andre mennesker der var ankommet før at tjekke stedet ud. Han vippede med foden i takt til musik og kiggede efter nogle bekendte.

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 5:48 pm

Zoey stod i køen. De ville ikke lukke hende ind. Hun sukkede dybt. Hun skyndte sig at løb om til bagdøren. Hvorfor lukkede man ikke ejeren ind? Hun brummede lydløst. Hun fattede det virkeligt ikke. Hun så ind, og gjorde store øjne. Der var ret så mange. Hvordan kunne det være!? Hun genkendte sit design, og rødmede svagt, ved at se det virkeligt. Hun havde været der dagen før, men nu hvor det var en del folk, så det meget bedre ud. Hun fik underligt løst til at feste igennem. Hun grinte over sagde selv. Hun maste sig gennem mængen. "Undskyld.. Av! Hallo du behøver ikke at skubbe. Undskyld mig," sagde hun, igen og igen. Hun blev mast ind i bar bordet. Hun fløjede kort på en af bartenderne. "Hjælp mig lige over tak," sagde hun, med et smil. Bartenderen hjalp hende, med et smil. "Tak!" sagde hun, da hun stod på den anden side. Hun havde tænkt sig at hjælpe. Efter hende mening, var der altid brug for hjælp. Hun fik øje på Daniel, og smilte. Hun lænte sig ind over bordet. "Heys. Hvad syntes du?" spurgte hun, og smilte til ham..

//KREA!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 7:26 pm

Daniel drak lidt af sin drink og så rundt på de andre gæster der, så ud til at hygge sig meget. Det var en god idé Zoey havde fået og hun havde sørme gjort det godt. Der var næsten helt fyldt og han ville vædde med at der stod en masse mennesker ude på gaden, som ventede på at de kunne komme ind.
Han vendte blikket mod personen der snakkede til ham i baren, han havde med det same genkendt hendes stemme, så han havde vendt sig om med et stort smil. "Heey ninja-mester" lo han."Stedet ser helt vild godt ud, det er helt perfekt" sagde han glad "Forretningen går jo fantastisk" tilføjede han og nikkede bag over ud i menneskevrimlen. "Og hey, mange tak for hjælpen. Jeg havde seriøste brug for et job, ellers var jeg blevet sat på gaden"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 8:08 pm

Zoey smilte, og grinte. Hun sprang op på bordet, og svang benene over på den modsatte side. "Min Ninja lærling," smilte hun til ham. Hun smilte. "Ja.. Og det ser meget bedre ud nu hvor her er mennesker, og ikke bare et tomt gulv, og en tom bar," smilte hun. Det var rigtigt. Det var kæmpe stort, og meget rummeligt når der ikke var nogen. Hun smilte. "Bedre end fantastisk! Der er en lang kø der ud.. De ville ikke lukke mig ind, så jeg blev nødt til at tage bagdøren," sagde hun, og rystede på hovedet. Hun rystede på hovedet, og smilte.
Hun viftede men hånden. "Du skal ikke takke mig. Jeg burde takke dig. Det er din skyld den er her." Hun smilte ham og gættede på at han ikke anede hvad hun snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 10:35 pm

Daniel lo lidt da hun fortalte at de ikke ville lukke hende ind på sin egen bar. "De har vidst ikke mødt chefen endnu" sagde han og smilte til hende. "Kunne det ikke være sjovt at gå ud til dem og så se hvad de ville gøre når de fandt ud af at du var kommet ind alligevel, og hvis de ville smide dig ud, afslører du at du er, ja den der ejer baren" Daniel lo lidt af hans egen idé, det kunne da være mega skæg.
Daniel så lidt forvirret på hende. "Nårh, og hvordan er det såmin skyld" spurgte han nysgerrigt og lænede sig en smule frem over disken så han bedre kunne høre hvad hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 11:52 pm

Zoey grinte, og nikkede. "Jo det kunne være mega sjovt. Jeg fortalte dem faktisk at jeg arbejdede her, og de sagde: 'ya rigth! Og hvor er dit id? Nå det har du ikke. Så kan vi ikke lukke dig ind lille frøken. Om bag i køen.'" Hun gjorde for sjovt sin stemme dybere, og satte hænderne i siden. Hun grinte lidt. "Så jeg gik pænt om i køen, og nåede op til dem igen, og så spurgte de om min alder," sagde hun, og sukkede dybt. "De troede ikke på at jeg var 17," sagde hun, og trak på skulderne. "Klogt. Men.. Hvorfor ikke lukke mig - jeg mener mig der har designet dette sted - ind?" Hun grinte og rystede på hovedet.
Zoey smilte stort. "Kan du huske første dag på skolen? Første gang vi mødtes? Du sagde at du søgede et job som bartender. Og da der ikke rigtigt var et bartender job, på caféen så.." hun smilte til ham. "Så tillykke med jobbet," sagde hun, og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 2:11 pm

- Håber det er okay jag hopper ind midt i det hele, jeg keder mig ret meget.. ^ o ^

kristen stod i køen hun kunne ikke se så meget andet end mennesker, hun vidste godt af baren var ny men hun havde ikke regnede med at der ville komme så mange mennesker. Hun kiggede rundt for at se nogen hun kendte men hun kunne ikke rigtigt se noget og hun overvejde lidt af gå igen og komme en dag hvor der var mere ro på. Hun gik stille med i køen og kom ind, hun smilte lidt ved synet af baren, det minede hende om den på klubben. Hun sukkede lidt, af en eller anden grund savnede hun klubben. Hun fik jo gode penge for det, men hun kunne jo ikke helt danse med den mave, så hun forstod dem enlig godt. Hun håbede lidt på at hun kunne komme tilbage igen, hvis hun ikke kunne finde noget andet.
Hun gik op til baren og satte sig ned, hun havde ikke lige lagt så meget mærke til omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeSøn Jun 12, 2011 10:06 am

Daniel lyttede til det hun sagde. Han kunne tydeligt huske den dag, hvor han havde snakket med Zoey første gang. Der var nogle drenge efter hende og Daniel havde nær fløjet på dem, hvis det ikke var for Zoey, der havde talt ham til fornuft. "Kan du virkelig huske at jeg sagde det" spurgte han glad. Han smilte stort til hende.
"Har du brug for en ekstra hånd der omme, for der er ret mange mennesker her i aften" spurgte han hende. Han havde alligevel ikke andet at lave. Så hvis hun manglede hjælp, ville han med glæade hjælpe hende. Hun havde trods alt hulpet ham så mange gange.
Daniel fik hurtigt øje på Kristen og smilte igen. "Hey Kristen" råbte han igennem mængden og håbede at hun hørte det.

//Du er meget velkommen ^^
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeMan Jun 13, 2011 5:46 pm

Hailey var blandt de heldige der var kommet ind og ikke stadig stod i den lange kø udenfor.
Det var yderst sjældent hun gik ud i byen og stort set aldrig alene.Hun havde siddet hjemme alene og var faldet over en reklame for stedet i den lokale avis.Hun havde længtes efter at komme lidt ud,få en enkelt drink og høre noget musik.Hun vidste ikke helt hvor James var, og hun havde derfor besluttet at tage afsted på egen hånd.Efter et hurtigt bad, en børste igennem det lange hår og et tøjskift til en stram sort kjole med lidt blonder på og nogle sorte sko med høj hæl, stod hun nu her!
Hun havde en drink i den ene hånd og blev meget overrasket da en fyr greb hende i den anden, svingede hende rundt og insisterede på at få den næste dans.
Hailey der nær havde spildt hendes havanna club drink, vidste ikke lige hvad hun skulle sige til fyren. Hun havde det lidt mystisk med at tage alene i byen, men på den anden side var det jo sjældent at "James kom ud i det åbne " og hun anede ikke hvornår hun så ham igen.
Hun kiggede lidt på fyren og synes han så lidt suspekt ud.


// håbet det er ok at jeg fik lyst til en tur i byen ? //
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 1:13 pm

Daniel havde fået æje på Hailey. Pigen han havde afleveret nogle breve til, de var faldet i snak og hun havde invitetret ham indenfor. Daniel havde hygget sig rigtigt meget den aften og han genkendte hende derfor med det samme. Han smilte til Zoey og løftede en finger for at gøre tegn til at han lige straks var tilbage.
Daniel syntes ikke at Hailey så ud til at være alt for tryg ved fyren der åbenbart ville danse med hende. Daniel kom igennem menneskemængden og greb blidt fat i Haileys arm og smilte til hende. "Jeg har ventet på dig" sagde han med et lille smil, han havde set i film hvordan fyren altid lod som om at han havde ventet på pigen, så den anden fyr blev nødt til at smutte igen. Daniel havde altid haft lyst til at prøve det. Han blinkede til hende i håb om at hun også forstod hvad det han prøvede på.

//Det er helt perfekt Smile Daniel havde lige lyst til at være helt Very Happy Men det tog mig lidt tid at svare, håber i alle er okay med det ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 2:03 pm

Zoey Smilte skævt, og nikker. "Min hukommelse er meget god," sagde hun, og så rundt. Hun smilte lidt og rystede på hovedet. "Nej nej.. Det er godt at stress dem lidt," sagde hun, og træk lidt på skulderne. Hun fik også øje på Kristen, men sagde ikke noget. Hendes stemme havde det ikke så godt bagefter hvis hun råbte.
Hun nikkede, og begyndte at svinge benene. Hun så på en bartender. "Skal jeg hjælpe? Eller vil i klare det selv?" Den en bartender smilede til hende. "Hjælpe ville være godt" Hun smilede, og svang benene over på den anden side igen, og hoppede ned fra bordet. Hun smilte, og tog en shaker, og hælte nogle drinks som bartenderen sagde. Hun hoppede op på bordet igen, og begyndte at ryste den.

//Havde ikke lige set du havde skrevet Daniel ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 5:44 pm

Hailey mærkede endnu greb fat i hende .Hun kiggede op og blev meget overrasket over at se....Daniel ! Og glad.
Havde han ventet på hende? Arh....der gik lige to sekunder inden hun fik lagt to og to sammen, og forstod hvad han forsøgte at gøre.
Hun sagde derfor til fyren, kortfattet og hurtigt "Vil du have mig undskyldt, min ven er kommet " og så drejede hun sig mod Daniel og sendte ham et blændende og taknemmeligt smil og svarede "Daniel.....endelig kom du " og så stillede hun sig lidt tættere på ham end hun normalt ville gøre, hvilket var rimeligt nemt da han stadig havde et greb i hende.
Fyren der havde ville danse, fortrak til et hjørne, men holdte stadig øje med dem begge.


// tager på ferie nu og er væk 9 dage, promise jeg svarer så snart jeg er på dansk jord igen , søde tanker....Hailey.//
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 9:30 pm

Daniel smilte til Hailey inden han vendte blikket mod fyren der ville danse med hende, og sendte ham et lidt hoverende blik, han kunne ikke lade være. Daniel tog hendes hånd i stedet. "Har du mødt Zoey" spurgte han hende og hev hende med efter sig op i baren til Zoey. Han smilte til Zoey da han så at hun var gået i gang med at lave drinks, men der var jo også godt gang i den.
De var heldig, der var et par tomme pladser oppe ved baren, Daniel skyndte sig at spærre en til sig selv og en til Hailey. "Zoey har du mødt Hailey" spurgte han og smilte først til Zoey derefter til Hailey, og slap først nu hendes hånd, da de sad ved baren.

//Du må have en god ferie så Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeLør Jun 25, 2011 4:22 pm

Zoey rystede drinken, men hun fyldte med i hvad der skete over ved Daniel, og pigen, hun måske havde set før. Hun havde en ret dårligt hukommelse ved navne, og ansigter. Men ord nogen havde sagt, eller ting folk gjorde, huskede hun altid. Hun slap dem med øjnene, og fandt et glas. Hun hælte væsken i sin shaker, op i glaset. Hun skubbede den hentil personen der havde bestilt den. "Her," sagde hun, med et varmt smil. Hun så på Daniel som var kommet tilbage med pigen. Hun smilte til dem begge. "Øhm måske," sagde hun, og rødmede svagt, men det var ikke til at se i belysningen. Hun smilte til pigen. "Hvis ikke så... Heys, jeg hedder Zoey Black Bird," Sagde hun, og smilte varmt.

//Vidste ikke helt om jeg skulle tage mødte i Chatten med, så... ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 10:49 pm

Lettet over at kunne forlade fyren ,uden de store forklaringsvanskelighedder og super heldig at det lige var Daniel der kom til hendes redning, lod hun sig tage i hånden og føre op til baren.
Hun følte sig underligt godt tilpas indeni og håbede at dette for en gangs skyld ville blive en dejlig og god aften, en aften uden det store drama og blodudgydelse.
Hun kastede et skjult blik på Daniel......han var virkelig en dejlig ligeud fyr.....hvad var det nu han hade sagt om kærester? ....Nå, never mind...hun smilede til pigen bag baren, som Daniel var i fuld gang med at præsenterer .."Hej Zoey..jeg er Hailey og vi har set hinanden nogle enkelte gange, men er vist aldrig blevet formelt præsenteret ...ikke før nu " .Hailey smilede til både Zoey og Daniel .
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 4:38 pm

Daniel så skiftevis på dem og sendte dem begge et lille smil. "Zoey ejer baren her, som du kan se kører det ret godt for hende" fortalte han Hailey og sendte Zoey et lille smil. "Hun er også grunden til at jeg ikke er blevet smidt ud af min lejlighed, for uden hende havde jeg ingen penge til lejen" afsluttede han. Daniel var meget taknemlig for at Zoey havde hjulpet ham, for han havde haft seriøst brug for det. "Det kan være at i har mødtes på skolen, for Hailey arbejder der" sagde han til Zoey, for han vidste ikke helt hvor meget de kendte til hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:09 pm

Hailey smilede stort.
"Der er intet som gode venner der gerne hjælper éen når man er i bekneb...det lyder som du er heldig Daniel...at du har Zoey i dit liv " hun kiggede ind i Daniels øjne og mente det hun sagde.
Så smilede hun til Zoey og tilføjede " din bar ?! jamen, tillykke med den....det er jo en kæmpe succes...super flot indretning også Zoey".
Hailey så sig lidt omkring...hun vidste godt hvorfor hun var rastløs...men prøvede at fortrænge det,da hun virkelig bare ønskede en rar og hyggelig aften.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:43 pm

Zoey smilte til Hailey. " Hej Hailey.. Det kan jeg godt huske.. Men en gang skal jo være den første ikk',"sagde hun, med et svagt skuldertræk. Hun viftede med hånden. "Jeg er altid til rådighed.. Specielt blandt mine venner.. For mig er det ikke en store ting. Jeg er bare glad for at hjælpe," sagde hun, og prøvede at skjule den smule stolthed hun havde i stemmen. Alle der kendte hende vidste at sig man manglede hjælp, kunne man altid regne med hende, på nær hvis det var umuligt. Stoltheden brød meget igennem da Hailey roste baren. "Tak," sagde hun, og prøvede forgæves at skjule glæden og stoltheden. Hun hade at prale, og føle sig bedre end alle andre. Hvis hun ville kunne hun købe et stort hus, og en fed bil, men hun gjorde det ikke, for hun pralede ikke. Tilgengæld hjalp hun, og gav folk en chance, for at leve godt, som hun selv.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:50 pm

"Zoey er der altid, hvis man har brug for hende" sagde Daniel og smilte til Zoey igen som tak. "Vi kunne godt bruge flere af din slags Zoey" sagde han med stort smil.
Daniel så rundt i lokalet og nikkede, for at give Hailey ret. Det var blevet utrolig flot og Zoey havde virkelig gjort et godt stykke arbejde. "det skal nok give noget mere liv i byen, det her sted" sagde han og så rundt på nogle af de mange folk der var mødt op denne aften.
Daniel smilte til dem begge. "Vil i have en omgang, jeg giver" spurgte han glad. Det var længe siden han havde været i byen og han havde faktisk savnet det lidt.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 11:30 am

Hailey smilede til ham og var kun et øjeblik om at beslutte sig.
" Ja, tak Daniel... en havanna club mere ville være dejlig...men så må du love mig at den næste omgang er min!" hailey trommede lidt på disken med hendes negle...mest i takt med den gode musik.Hun havde sluppet tankerne fra før...og var tilbage i nuet. Aftenen lå for deres føder og de skulle alle have en sjov aften, var hendes hensigt 0g desuden var der meget langt imellem at hun slap tøjlerne lidt ...det skulle man huska at gøre indimellem.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 8:49 pm

Daniel smilte til hende og da Zoey nu stod bad baren vardet jo nemt at give hende noget at lave, ikke fordi at hun sikkert havde nok at se til, for det var godt trængt i baren.
"Zoey, har du tid til at lave et par drinks. Havanna club, Long Island icetea og hvis du skal have noget" spurgte han og tog sine penge frem fra lommen.
"Er du tit ude at drikke" spurgte han Hailey og sendte hende et smil.

//Ikke ligefrem det mest kreativ svar Surprised
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 9:26 pm

Hailey smilede til Zoey, der havde alt for travlt med at charmerer kunder og mixe drinks til at se det.
Så kiggede hun lidt på Daniel og begyndte at grine lidt...en stille latter der nåede helt op i hendes øjne."Ej, det kan man ikke sige...det er i virkeligheden al for sjældent jeg går ud...du ved..og det er længe siden " .
Hun smilede igen til Daniel men havde nu et lidt trist skær i øjnene...hun savnede James...og havde ingen idé om hvad han lavede .
"Og hva med dig...jeg tror du går ud en del...har jeg ret?" Spurgte hun med et drillende blik.Hun var fast besluttet på ikke at lade de triste tanker spolerer aftenen, de måtte
pænt vente.

// Ai...det da helt ok...smilet//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningsfesten! ~Alle må svare :D    Åbningsfesten! ~Alle må svare :D  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Åbningsfesten! ~Alle må svare :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)
» Kedelig dag ~Alle må svare ^^
» Jagt efter job - Alle kan svare !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: