The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 19 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 19 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kedelig dag ~Alle må svare ^^

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 12:25 pm

T: ca. 20.30
O: Mennesker, Café ting...
V: Regn
S: Caféen
T: Mørke jeans og en blå bluse med V udskæring

Bonnie gik ude i regnen, hendes hår klaskede sammen og hendes tøj var gennemblødt. Hun gik ned af gaden og kiggede sig lidt omkring, hun gik ind på caféen, der lå lidt længere nede. Der var næsten ingen mennesker der inde, det gjorde det nemt at være der, bonnie var lettet. Hun gik hen og satte sig ved et bord, der sad hun så lidt, tog sin sorte jakke af og smed den på stolen ved siden af. Dagen havde ikke just været god, hun følgte hun burde slappe lidt af. Det var også et godt stykke tid siden hun havde været spist, så de få mennesker der sad der skulle ikke komme for tæt på....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 3:41 pm

Justin kom gående hurtigt igennem regnvejret. Han kom henne fra skolen, det havde været en lang dag og han havde endelig fri.
Han havde parkeret sin bil lidt væk fra caféen, og gik det sidste vej hen mod det tørre sted.
Han åbnede døren og så hurtigt rundt i lokalet. Han fik hurtigt øje på Bonnie, de sad ved et af bordene. Han smilte lidt, men gik i den modsatte retning af hende, og ind på kundetoilettet.
Justin så på sig selv i spejlet. Hans lyse hår var vådt, og det dryppede lidt ned på hans sorte jakke. Han tog lidt papir og tørrede det værreste væk, sørgede for at håret sad, som det skulle inden han gik ud.
Han stod ude foran døren lidt og så sig om.
Justin's blik faldt igen på Bonnie. Han smilte svagt og begyndte at gå over mod hende langsomt.
"Hej Bonnie" sagde han da han stod overfor det bord hun sad ved.

//Håber ikke at det gør noget at jeg svarer? ^^ Btw. så er Justin lige blevet lærer på skolen, sys bare lige at du skulle have det at vide Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 3:49 pm

// Jeg vil være med Very Happy //

Zoey Stod og hældte cola op, da hun fik øje på Justin og Bonnie. Hun ville sige Hey, men Colaen væltede. Hun sukkede, og gik ind i køkkenet efter et viskestykke. Så gik hun tilbage, og tørede den spilte cola på. Heldigvis kom Bibbi.
"Skal jeg tørre op, så kan hvis dem hen til et bord?" Spurgte hun med et smil.
"Jo hvorfor ikke?" spurgte hun. hun gav Bibbi viskestykket, og gik hen mod dem. Hun kiggede efter et sted der var ledigt. Der var virkelig mange mennesker dag. Der var et bord.
"Hey," sagde hun, da hun kom helt ned til dem.
"Jeg har fundet et ledigt bord til jer," sagde hun, med et smil...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:06 pm

Bonnie smilte da hun så justin var på vej hen til hende, "hej" svarede hun ham med et smil. Så så hun zoey, og vinkede til hende. Hun var glad for at se både sin søster og justin. Hun kiggede igen på justin, "hvad laver du her?" spurgte hun. Hun vidste jo godt hvorfor zoey var her...


// jeg gør ikke noget jo flere jo bedre
Til justin: sejt at du er lærer Razz
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:10 pm

Justin så smilende på Zoey.
"Hey Zoey" svarede han og smilte igen til hende. "Nårh, ja du arbejder jo her og medejer, hvis jeg ikke husker meget forkert" sagde han og nikkede som hilsen til hende.
Han vendte hurtigt blikket mod Bonnie. "Jeg har været til et møde nede på skolen og er lige blevet færdig, så tænkte jeg at jeg ville lige se lidt nærmere på byen" svarede han og smilte til hende.
"Hvornår har du fri" spurgte han Zoey, for det kunne da være hyggeligt for han havde aldrig været sammen med søsterne på samme tid.

//Syntes jeg også Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:24 pm

Zoey rykkede på næsen.
"Først kl. tre i nat," sagde hun, og kiggede på uret.
"Hvilket er lang tid til... Men jeg har snart pause," sagde hun, og smilte.
"Har der været lære møde?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde altid spekuleret på hvad de snakkede. Hun høret noget vælte, og kiggede rundt.
"HEY DU DER!" var det en der råbte.
"Bordet er lige der nede," sagde hun, med et smil.
"Arbejdet kalder." Hun vendte mod og løb tilbage mod køkkenet.
"JEG KOMMER MED EN KLUD," råbte hun, og forsvandt ud i køkkenet. Hun kom hurtigt tilbage med en klud, og gik hen til manden.
"Hvad laver du?" spurgte hun, og så at hans øl var væltet.
"Det ved jeg ikke rigtigt," sagde han. Han var skidefuld, så hun var forbedret på det værreste.
"Her," sagde hun, efter at have tørt bordet. Hun skulle ikke rørere ham. Han tørte sin bluse, og gav hende den.
"Kan du ikke give mig en øl mere?" spurgte han så.
"Nej, du har fået nok øl for i dag," sagde hun, og gik. Hun skulle ikke skændes med ham!
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:35 pm

Bonnie kiggede ned i bordet, i et godt stykke tid. så faldt hun sammen
over bordet, "Zoey!" sagde hun højt. Hun gikkede hurtigt op, "kan du give mig en?!" bad hun...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:40 pm

Justin fulgte Zoey med blikket da hun gik overfor at tørre det op manden havde spildt.
Justin rystede lidt på hovedet ved synet af manden og hvor fuld han var.
Han satte sig ved det bord Zoey havde vist dem at de skulle sidde ved. Han smilte til Bonnie, men da hun fald sammen over bordet og kaldte på Zoey, så han forvirret fra Zoey til Bonnie.
Justin tog hendes hånd og gav den et lille klem. Han sagde ikke noget, men så på uroligt og bekymret på Bonnie.
Han vidste ikke rigtigt hvad det var Zoey skulle komme med, men han havde en fornemmelse.

//Sorry kreativiteten er lille ligefrem i top fra min side :/ //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 4:51 pm

Bonnie kiggede rundt men ungik omhyggelit at kigge på de få mennesker der var der. Hun gik hen til zoey og drejede hende om mod sig selv, hele vejen der hen holdt hun en hånd for sit ansigt. "zoey jeg skal bruge noget alkohold.... jeg har ikke noget blod" zoey kiggede forstående på hende hun vidste godt at alkohold kunne svække tørsten. Bonnie kastede et blik tilbage på justin, hendes øjne var røde.....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 5:03 pm

Zoey greb fat i Bonnie's arm.
"Har du ikke spist?" hviskede hun spørgende. Hun kiggede på bonnie.
"Hvorfor tænke du i det hele taget på det nu?" spurgte hun, og rystede på hovedet. Hun slap Bonnie's arm.
"Vi har altså kun øl," sagde hun undskyldende. Zoey kunne ikke lide Øl, og gættede på at Bonnie havde det på samme måde. De havde det med at være meget ens. Zoey tog et glas, og fyldte det med øl, mens hun stille nynnede til en sang som blev spillet på deres lille radio, som stod under disken. Det var Enrique Iglesias med can you hear me. Hun kendte den sang alt for godt. Hun tag et glas mere, og kiggede ned mod Justin, som et spørgsmål om han også ville have en øl med....

//Her kan jeg godt skrive men andre steder nej... Hvorfor???//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 5:08 pm

Justin rejste sig op og gik op mod dem.
Han smilte stadig lidt bekymret. Han så lidt rundt på nogen af de mennesker der var inde på caféen. De skulle bare vide at der var 2 vampyr i lokalet og en af dem var ret så tørstig, og 1 heks. Tanken fik ham til at smile lidt mindre bekymret.
Han stillede sig ved siden af Bonnie og så lidt bekymret på hende. "Vil du ikke hellere ud og have noget blod" spurgte han helt stille så ingen andre kunne høre det. Han vendte blikket mod Zoey og nikkede til øllen.
Jo hvorfor ikke. Han kunne godt trænge til en øl, selvom der nu ikke var særlig meget alkohol i en øl.

//Det er fordi at Bonnie og jeg giver dig så meget inspiration når vi er sammen Very Happy Haha, ej det er bare typisk sådan noget Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 5:22 pm

Zoey kiggede fra Justin, til Bonnie.
"Det kunne være en god idé," hviskede hun helt dikret, og stillede øllen foran hende.
"Her," sagde hun, og smilte til Bonnie.
"HVORFOR MÅ HUN FÅ NÅR JEG IKKE MÅ?" råbte Manden, som hun havde sagt nej til.
"Fordi du blev hjernedød hvis du for mere," hviskede hun, til sig selv.
"FORDI JEG SIGER DET! OG DU ER FULD I FORVEJEN!" råbte hun tilbage, og rullede med øjnene.
*Hvorfor skulle han spørge?* tænkte hun, og sukkede. Hun smilte til Justin, og fyldte et glas mere. Hun stillede det foran ham. Hun kiggede truende på manden, da han åbnede munden. Han lukkede munden med det samme...

//Det tror jeg også Smile //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 5:25 pm

Bonnie var optaget af et par der sad i den anden ende.
hun hørte justins stemme men kunne ikke rive blikket væk
fra menneskerne. Så hørte hun ordet blod, det fik hende til af
se på justin. Hun slikkede sig om munden, men tog hurtigt og
tømte gladset...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 5:32 pm

Justin tog glasset som Zoey havde sat foran ham, og nikkede som tak. Han tog en slurk. Han var ikke selv så vild med øl, det smagte ikke dårlig eller noget for ham, men han var bare mere til de lidt hårde drikke.
Det hjælp også bedre på tørsten, jo stærkere det var.
Han sendte Zoey et smil da han så det blik hun sendte til den fulde mand. "Sådan skal det gøres" sagde han og lo kort.
"Du kan få en hver mand til at stivne" sagde han drillende og så på Bonnie.
Hans smil blev igen lidt bekymret. "Sikker på at du ikke vil ud og have noget blid" spurgte han igen, stadig meget stille.
Han lod igen hånden holde om glasset og tog endnu en slurk af øllen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 5:53 pm

Zoey mærkede Bonnie's tørst, og stirrede ned.
"Du er virkelig tørst, ikke?" spurgte hun, og lod tungen glide over sine læber.
"Bonnie gå nu med Justin, ellers ved vi ikke hvad der sker," sagde hun, og fyldte Bonnie's glas op igen. Hun smilte til Justin.
"Ja, det kan jeg sikkert," sagde hun, og kiggede igen på Bonnie. Bibbi gik forbi.
"Er der noget galt," spurgte hun.
"Nej hun er bare tørstig," sagde hun, og smilte til Bibbi. Bibbi kiggede undrende på dem.
"Hvorfor drikker hun så øl?" spurgte hun, og kiggede på Zoey.
"Det har ingen betydning Bibbi," sagde hun, og afsluttede den samtale, ved at vende sig væk. Bibbi trak på skulderne og gik videre. Zoey sukkede dybt....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 5:57 pm

Bonnie stellede gladset fra sig, hun så ned "det tror jeg
at jeg bliver nød til" sagde hun så stille...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 8:38 pm

Zoey nikkede, og så på Justin.
"Hun har ret, ellers ved vi ikke hvad hun gør... eller værre du ved ikke hvad vi gør," sagde hun, og fik kuldegysninger....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 8:40 pm

Justin nikkede.
"Det er nok bedst" Svarede han stille.
"Skal du tilbage til dit hus, for har du ikke noget liggende der, eller skal du andre steder" spurgte han og så på Bonnie. "Skal jeg gå med" tilføjede han.
"Så kunne vi bare skynde os og så være tilbage til når du har pause" sagde han og vendte blikket mod Zoey.

//Ingen krea -.- //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 8:55 pm

Bonnie tænkte lidt og smilte så, "jo det ville da være digligt med noget selvskab" hun smilte igen og rettede blikket mod zoey, for at se om hun var med på den.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 9:01 pm

Zoey smilte.
"Det kunne være dejligt. Så kan jeg tage pause når i kommer tilbage," sagde hun, og kiggede på Bonnie, som så ret så tørstig ud. Hun lænte sig hen over disken.
"Så drik nu nok søs, ellers kommer den jo hurtigt tilbage her," hviskede hun, og påpegede her. For her var jo mange mennesker, og masser af blod. Zoey trak sig tilbage. Hun hoppede op så hun sad på bordet og svingede benene over.
"Skynd jer, for ellers kommer jeg til at kede mig selv ihjel, eller ikke på og slås med drukkenbolden," sagde hun, og lavede et nik mod den ret så fulde mand.
"Når plingten kalder. Skynd jer," sagde hun, og hoppede ned fra bordet, og landede mellem Bonnie og Justin. Så gik hun videre for at tage imod bestillinger...

//Min har det fint her inden Smile //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 9:20 pm

Justin nikkede og tog Bonnie's hånd. "Lad os komme afsted" sagde han og sendte hende et lille blik.
Justin smilte til Zoey inden hun fortsatte med arbejdet. "Vi er hurtigt tilbage" sagde han til hende og kiggede tilbage på Bonnie.
Han overvejede selv at få lidt bare for at være sikker.

//Sorry tiden, og at mit indlæg ikke blev for lang :/ //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 9:34 pm

Bonnie smilte til justin og vinkede til zoey, så tog hun sin gennem blødte jake på og små løb ud sammen med justin. de blev ved med at løbe indtil de kom til bonnies hus, bonnie smilte til justin slap hans hånd og luntede(i menneske fart) ind til køleskabet. hun tog en flaske ud og begyndte at drikke....
Hun kiggede på justin "vil du have noget med?" spurgte hun....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 9:39 pm

Justin fulgte med efter hende med et lille smil.
Han havde været hjemme ved Bonnie en gang før, og det var noget han ikke lige sådan glemte. Han sendte hende et lille smil.
"Kun hvis du har nok og du kan undvære noget" sagde han for han ville ikke trænge sig for meget på.
For der var ikke noget værre end folk der blev ved med at trænge sig på og lade som om at det var dem der ejede det hele.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 9:48 pm

Et lille grin slap bonnies læber, hun smilte til ham "selvfølgelig jeg skulle aligevel snart have fyldt dem op igen." hun smilte igen og kastede en flaske over til ham, så tog hun selv en mere for at være sikker. Man kunne aldrig vide...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 9:52 pm

Justin greb let falsken og skurede låget af.
"Tak" sagde han og smilte lidt, da den søde dejlige duft kildrede ham i næsen. Han satte flasken for læberne og drak blodet. Han syntes ikke at det smagte lige så godt som frisk blod, men godt det smagte det i hvert fald.
Han havde hurtigt drukket flasken og satte den fra sig på bordet. "Tak" gentog han og slikkede resterne af blodet, der sad på hans læber.
Justin betragtede hende lidt med et lille smil. "Klar igen" spurgte han så.

//Logger af nu, så vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedelig dag ~Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedelig dag ~Alle må svare ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)
» Åbningsfesten! ~Alle må svare :D
» Jagt efter job - Alle kan svare !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: