The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Justin (429)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Anna (418)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jagt efter job - Alle kan svare !

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 4:33 pm

Sted; Byens café
Tid; Sent på eftermiddagen, omkring 5 tiden
Omgivelser; Masser af mennesker
Vejr; varmt og solrigt
Påklædning; Sorte gematcher, lang blå top, og sorte ballerina med en lille sort sløjfe

Victoria kom gående ned af gaden, hun var på jagt efter et job, hun var blevet smidt ud hjemmefra og havde kun penge til 4 måneder, til den lille lejlighed hun havde lejet. Hun ville nødig ende på gaden, så hun så ingen anden udvej end at få sig et job.

Victoria's ansigt lå i alvorlige folder, hun var efterhånden klar til at lave hvilken som helt slags arbejde. HUn havde virkelig brug for penge. Efter lidt havde hun fundet hvad hun søgt. Hun stod udenfor byens café. Hun gik ind og så sig om. Der var masser af mennesker, og hun vidste at det ville kunne tage noget tid, før hun ville blive betjent. Hun satte sig på den eneste ledige stol ved disken og gav sig til at vente på personalet.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 4:55 pm

Bonnie sad på stolen ved siden af, hun drejde hovedet stille "har du brug for hjælp?" spurgte hun så, uden at vide hvorfor hun spurgte. hun kedet sig vel bare, hun smilede uskyldigt og kiggede ned på den flaske der stod foran hende, hun ville ikke virke for unomal. hun skruede låget af og tog en slurk, og slikkede hurtigt sine læber efter for ikke at blive opdaget. Hun holdt nøje øje med pigen ud af øjenkrågen imens...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:00 pm

Victoria kunne mærke med det samme at der var en vampyr i nærheden og da pigen ved siden af sig talte til hende, så hun op med en forskrækket ansigt. Hun så noget undersøgende på pigen, der helt klart var vampyr, uden et ord. Og først efter noget tid, gik det op for hende at hun ikke havde svaret hende. Hun rystede på hovedet. "Jeg søger bare job" svarede hun og så stift ud i luften og håbede på at der snart ville komme nogen.

Victoria holdt øje på med pigen der havde talt til hende, specielt da hun drak noget fra en flaske. Victoria vidste ikke rigtigt hvad flaskens indhold var, men hun havde sine anelser.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:24 pm

Zoey løb ned til det bord Bonnie sad ved. Der var kaos. To mænd var kommet op og Slås, og Matt var her ikke.
"Bonnie Jeg skal bruge dig. To skide fulde herre er op og slås. Jeg fik en flaske i hovedet, og M virker ikke!" Hun sagde ikke Magi efter som En anden pige var der. Zoey tog sig til flængen flasken havde gevet hende.
"Stamgæstene kan hellere ikke skille dem af!" Hun Kiggede på pigen.
"Goddag. Jeg er Zoey, medejer af Caféen. Jeg undskylder dybt!" sagde hun, og løb tilbage. Lille Zoey stillede sig igen ind mellem de to fulde. Hun hamrede den ene lige mellem øjnene. Han væltede tilbage.
"Så lad vær med at kaste en flaske i hovedet på mig! Jeg tollerere det ik..." Den anden mand greb fat om maven på hende. Zoey sprællede og skreg, for at komme fri!!
"BONNIE!!! HJÆLP!!" Skreg hun tilsidst...

// Undskyld, men jeg skulle bare have action ind! I ♥️ ACTION Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:34 pm

Victoria så op på den pige der lige var ankommet. Hun nikkede til hende som hilsen, "Og jeg er Victoria Silver Love, jeg søger" hun nåede ikke at fuldende sætningen, fordi så smuttede hun over til de fulde mænd.
Victorie så på pigen ved siden af sig, som åbenbart hed Bonnie. Men da hun hørte den anden pige råbe på Bonnie, rejste hun sig selv op og skyndte sig igennem mængden af mennesker der pressede sig på.

Hun så på mændene og tog en dyb indånding, for hun samlede sine tanker om at lave en helt høj pivlyd i hovedet på den fulde mand der havde fat om Zoey. Et trick hendes bedstefar havde lært hende. Hun vidste at det ville gøre ondt på manden, ikke i hovedet, men den lyd ville irritere ham så meget at det ville gøre det svært for ham at koncentere sig.
Manden slap sit tag i Zoey, men i det samme blev Victoria ramt i ryggen af en albue af de mange menneker der stod og så målløs til og hun faldt forover og lyden stoppede i mandens øre.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:51 pm

Zoey syntes det var et godt nummer. Hun havde ikke selv tænkt over det. Hun nåede kun lige at dukke sig, da en flaske rødvin kom flyvende. Hun kiggede mod den skydige. Hun stirrede ondt på ham, og uden at vide det forvolde ham skade. Han knækkede sammen, og gispede efter vejret. Hun opdagede ingenting. Hun var en af de stærkeste Hekse i Verden. Hun stoppede og han træk vejret stille. Han ville ikke rejse sig med det samme. Zoey gik hen til pigen. Larmen havde lagt sig, efter de to lå på gulvet. Hun rakte pigen en hjælpene.
"Jeg fik ikke helt fat i dit navn," sagde hun, og smilte venligt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:58 pm

Victoria tog smilende imod hendes udstrakte hånd og trak sig op på benene. Hun børstede sine gematcher af, selvom der ikke var kommet noget på dem. Bare noget hun gjorde hver gang hun faldt.
Hun rettede blikket mod Zoey igen. "Jeg er Victoria Silver Love" sagde hun og smilte svagt. Victoria vidste hvad hun var og fryede sig over endelig at have fundet en ligesom sig selv, udover hendes bedstefar.
"Jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til hvad du er" sagde hun i en rolig tone, og hun var ret sikker på at hvis nogen lyttede ville de tro at de havde mistet noget af samtalen, for det hørte ikke helt sammen.

"Som jeg ville have sagt før, så søger jeg job, jeg er total på røven" sagde hun og udbrød med en lille kort fin latter iden hun afsluttede den anden sætning hun havde ladet hænge i luften. "og så var det så at jeg tænkte om, eftersom du er medejer her, kunne bruge nogle flere folk" spurgte hun. Hendes ansigt var gledet tilbage i de tænkende folder, mens hun ventede på svar fra Zoey. "jeg har virkelig brug, for et job, jeg vil lave hvad som helst" sagde hun nærmest bedende, og hun vidste at om lidt ville hun fortryde den måde hun havde sagt det på, for det var under hendes værdighed af nærmest tigge om job. Endnu en grund til at hun ikke tog hjem til hendes bedstefar, da hendes forældre smed hende ud.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 6:13 pm

Bonnie gik hen til zoey, og den anden pige som åbenbart hed victoria. "Må jeg lige låne zoey et øjeblik?" spurgte bonnie (ikke særlig venlligt) hun ventede ikke på svare men hev bare zoey med. "Det gik jo fint..." begyndte hun og tøvede lidt, "Men du må ikke bede om min hjælp når der er så mange mennesker... og slet ikke nor jeg er midt i et måltid!" fortsatte hun bestemt. Hun holdt en pause, "Du ved godt jeg gerne ville hjælpe men... er du klar over hvor farligt det er?!" spurgte hun så "jeg kunne have dræbt dem alle sammen!" fortsatte hun...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 6:34 pm

Zoey så surt på Bonnie.
"Du ved godt, at du er den stærke af os. Jeg kan da ikke gøre for at Jeg kom i knibe. Tror det var for sjov jeg spurgte!? Tror du ikke jeg ved hvor farlig du er!? Men det ligger åbentbart til Black Bird, at være stærke. Tænk over det! John Black Bird, vores bror, er også ligeså farlig! Vi er Tre Black Birds Der er enormt farlige. Jeg kunne have dræbt manden med mine Evner! Hvem er det lige af os der har udgjort den største trusel? Mig," Sagde hun, meget lavt. Hun bed tænderne sammen, for ikke at sige mere... Hvorfor dog sige mere? Der var jo ikke mere at sige fra hendes side....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 6:45 pm

"Zoey.." begyndte bonnie "jeg kan ikke styre mig jeg var så tæt på at angribe DIG! bare fordi du blev ramt af en flaske!" bonnie trak hveret og prøvede at tage det roligt "jeg kunne have dræbt dig!" Sagde hun så lidt for højt...
"Vil du have jeg skal fjerne dem?" spurgte hun så, hun havde fundet sin venlige tone igen. Hun kiggede spørgene på zoey, sukkede og gik hen og til den ene mand. Hun lyftede ham uden besvær op over jorden og satte ham på jorden, "Gå nu... gå hjem og tænk over hvad du haar gjord, og glem alt det her!" hun sun slap ham og han gik selv ud...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 7:00 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Det siger du altid Søs!" sagde hun, og sukkede.
"Ja gider du. Jeg kan ikke!" sagde hun, og gik tilbage til Victoria.
"Nåh... Hvor kom vi fra... jo... Jeg har også lagt mærke til hvad du er, og jeg er glad for jeg ikke er den eneste længere," sagde hun, med et smil. Hun rakte hånden frem.
"Nu skal jeg nok præsentere mig selv ordenligt. Mit navn er Zoey Black Bird. Pigen der er Bonnie Black Bird. Hun er min storesøster. Jeg er medejer, sammen med Matt Jackson... Han er hellere ikke 'Nomal' som os, det er bare noget andet han er," sagde hun, med et venligt smil. Zoey tænkte lidt over stillingerne... Var der plads? Hmm... De havde jo lige mistet en...
"Jo vi har plads til at ansætte dig men... Du skal lieg udfylde nogle papir. Kom så kan vi ordne det med det samme," sagde hun, og begyndte at gå hen mod køkkenet. Man skulle igennem køkkenet for at komme ud til Matt og Zoey's kontor. De delte..."
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 11:55 pm

Victoria svarede ikke da Bonnie spurgte hende, men det virkede heller ikke som om hun havde tænkt sig at vente på noget. Victoria fulgte Zoey med øjnene da hun forlod hende og gik med Bonnie lidt væk fra hende. Hun så lidt efter dem, men efter noget tid, så hun ud af vinduet for at se om de fulde mænd ventede udenfor, det så det heldigvis ikke ud til.
Da Zoey kom tilbage og præssenterede sig selv, kunne Victoria ikka lade være med at bryde ud i et stort smil. Hun var virkelig lettet over at finde en som sig selv. Hun savnede deperat nogen at snakke med om, de krafter der var givet til hende. Victoria havde lagt mærke til hvor stor en kraft Zoey besad, og Victoria ønskede sig brændede at blive bedre og en dag ude i fremtiden blive lige så stræk som Zoey og hendes bedstefar.
Måske kunne Zoey lære hende lidt.

Hun skubbede alle tanker væk, fra heksekræfterne og ånede lettet op da hun sagde at de faktisk manglede en. Hun kunne så standse jagten efter et job og begynde at tjene penge. Hun fulgte efter Zoey ud mod køkkenet. "Noget andet?" spurgte hun stille. Victoria kendte til heksene, selvfølgelig, vampyrerne og varulvene. Hun havde dog aldrig stødt på nogle engle. Hun havde mødt en pige ved navn Rose nede på skolen, men hun havde ikke fundet ud af hvad hun var.
"Hvad er det helt præcis jeg skal lave" spurgte hun glad og lettet over at de måske kunne bruge hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 11:14 am

Zoey smilte.
"Ja der er lidt andet, men dette er ikke det oplagte sted at sige det," sagde hun, og gik gennem køkkenet.
"Er roligen faldet på?" spurgte kokken, med ryggen til. Han vendte sig om mod dem.
"Gud bevare Fell's Church! Hvad er der dog sket med din kind?" Han var hos Zoey med det samme.
"Tag det roligt! Jeg er ikke ved at dø!" sagde hun, med et smil. Hun gik videre efter at have klappet ham på skulderne. Hun gik ind på kontoret, og lukkede døren bag dem.
"Jo der er noget du skal vide! Her på Caféen kommer der tit Vampyrer, Oprindelige, Varulve, og Engle... Du vil sikkert afbryde mig om lidt og sige de ikke findes. Men jeg må overraske dig! Det gøre de," sagde hun, med et smil. Hun gik hen til et af de to store kontorbord der stod i det store hvide rum. I rummet var der to kontorbordere, med nogle god kontorstole. Zoey havde plaget Matt om at få en sofa ind, for at det skulle blive hyggeligere, så den stod i det ene hjørne. Der var billeder på væggene. De fleste var af Matt og Zoey sammen. Der var også billeder af personalet, og et stort af Caféen. Zoey åbnede skuffen, og så en ramme fra et billed lå med bagsiden på ad. Hun tog det op. Det var et billed af en ulv. Det var også Matt. Glasset var knust, og hun kom til at tænke på at det var hende selv der havde smadret det. Hun havde kastet det efter Matt, da de havde råbt af hinanden. Hun lagde det ned i skuffen igen, og tog papirene op.
"Vil du sidde i sofaen, eller skal vi trække Matt's stol her over?" sprugte hun med et smil...


Sidst rettet af Zoey Søn Dec 19, 2010 9:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 2:49 pm

Victoria gik stille efter Zoey ud i køkkenet. Hun så på de hårdt arbejdende mennesker der gik rund derude. Hun så på kokken der snakkede til Zoey og sendte ham et lille venligt smil. HUn ville nødig have at de ikke kunne lide hende, fordi hun virkede sur eller for alvorlig.
Men Victoria var mere alvorlig og måske også en smule tilbage holdende når der var flere mennesker til stede, men hun var også utrolig viljestærk og hvis hun havde sat sig noget i hovedet skulle det også lykkes hende. Før ville hun ikke slappe af. Og lige i øjeblikket var hendes mål at finde et job.

Victoria standsede op i døren ind til Zoey og Matt's kontor. Victoria så på billedet af Matt, der hang på væggen og smilte lidt. "uhh, han ser sød ud" sagde hun med en meget piget stemme. (gik ud fra at det var ham Matt, der også er som bruger herinde?) "Er han din kæreste" spurgte hun og rystede på hovedet af sig selv. "Du behøver ikke at svare" sagde hun lidt efter.
Victoria stivnede da Zoey sad ordet "engle" Hun kunne ikke forstå at der var endnu et overnaturligt væsen, derude. men engle, det løs rimelig fredelig, men man skulle alrig dømme for hurtigt, det hadve hun lært den gang hun regnede med at hun kunne være venner med en vampyr. Det havde nær slået hende ihjel. "Er du sikker? Hvordan kan det være muligt?" hun lød meget overrasket.
"På min første skoledag i går, mødte jeg en pige, jeg fik en eller mærkelig fornemmelse, men jeg vidste ikke hvad hun var" sagde hun mest til sig selv. "Det kan være at hun var.." hun afsluttede sætningen der.

Hun så op på Zoey fra sine tanker. "Øhm, sofaen er helt fint" sagde hun og satte sig ned og lagde benenet over kors, mens hun så på Zoey.

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 3:42 pm

Zoey nikkede.
"Han både ser og er sød... Når han ikke er vred... Eller Jaloux for den sags skyld...." Hun kom til at tænke på det Diablo sagde, da Matt og Tess dræbte ham og hans tilhænger. Han sagde at Matt ikke skulle være flov over at være forelsket, i både Tess, og hende... Zoey kiggede på billedet, af Matt og Zoey. Hun smilte over det. Det var første gang Zoey kyssede ham på kinden. Han havde selv sat det op. (Matt er også en bruger Very Happy Og jeg kan spørge om han vil komme ind i emnet... hvis Victoria altså vil møde ham Very Happy) Zoey rystede på hovedet.
"Nej mere... en lille... love? Ja en lille Love," sagde hun, og smilte. Hun kiggede ned i jorden og rødmede lidt. Hun så på Victoria.
"Var det en slags fornemmelse, af at man ved hun ikke er som dem man kende. Men stadig den vej hen ad mod det overnaturlige. Så ja... Ellers måske... Jeg har kun mødt en," sagde hun, og trak på skulderne.
"Du kommer til at møde mange forskellige folk her i Fell's Church. Tror mig! Mine bedste venner er Vampyrer og Varulve. Min aller bedsteven hedder Justin... Han er en Vampyr... Det løder sikkert forkert ligesom, at have en Søster der er Vampyr, når man selv er heks..." Hun lo lidt for sig selv.

Zoey tog en kuglepen, og gik hen til Victoria. Hun rakte papirene til hende.
"Her er nogle papir, som du skal skrive under. Værsgo at læse den først, hvis du vil. Jeg har skrevet den, så jeg ved hvad der står. Det er nogle papirer om hvad du skal kunne, og krav - det kan være hårdere krav til tider, men du vender dig til det! - om at du skal have et venligt smil når du betjener folk. Du kan også få jobet at stå i køkkenet... Det er dit valg!" sagde hun med et venligt smil. Hun satte sig overfor Victoria, og ventede på svare. Hun havde masser af tålmodighed....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 8:07 pm

Victoria smilte lidt da hun snakkede om Matt. Hun så igen på billedet af ham og trak lidt på skulderne. "Han lyder som en rigtig god ven, men straks mere besværlig som kæreste" sagde hun og vendte sig om og så på Zoey. "Eller tager jeg helt fejl? Du ejer caféen sammen med ham ikke?"
(Det kunne være ret nice, hvis han gider xD )
"Og han også til vampyrer og hekse" spurgte hun smilende. "Og åbenbart engle" tilføjede hun hurtigt efter, hun skulle lige vænne sig til at der var endnu et overnaturlig væsen til.

Victoria tænkte tilbage til dagen før, hvor hun var mødt op i skolen, for at afleverer nogle papirer på kontoret. Hun kunne straks mærke den fornemmelse af at Rose, var noget andet, noget helt speciel. Hun var noget Victoria aldrig før havde stødt på. "ja, det var i hvert fald noget som det. Men det er ikke som at møde en vampyr, hvor jeg får fornemmelse af død og en smag af metal i munden, det var næsten det modsatte" sagde hun og lo lidt ad sig selv.
Victoria spærrede overrasket øjnene op, da hun fortalte om sine venner. "Jeg har altid frygtet vampyr lidt, i hvert fald ind til at jeg blev lidt bedre til alle det magi" sagde hun og smilte svagt. "Jeg ville nu ønske at jeg var noget bedre, for sidst jeg mødt en vampyr, slog det mig næsten ihjel"

Victoria tog i mod papirerne, med et spændt udtryk i ansigtet. "Hvis det er muligt vil jeg gerne være ude og betjene kunder, for jeg tror og håber at jeg har et venligt smil" sagde hun og fniste kort. Hun læste hurtigt papirerne igennem og smilte så til Zoey. "Det lyder helt fint det her" sagde hun og tog i mod kuglepennen og skrev under med det samme. Hun rakte papirerne tilbage til Zoey og smilte meget spændt.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 8:36 pm

Bonnie kom ind midt i det hele, uden manere som sevanligt. Hun gik lige hen til zoey og victoria, "okay zoey nu er de små skideriker væk" sagde hun så rettet mod zoey. Hun satte sig på borden uden at tænke over det, hun væltede et billede der stod på bordet, "UPS!" mumlede hun. Hun kiggede rundt i rummet, kiggede på alle de billeder der hang på vægen. Hun udstødte en lyd der sagde at hun ikke vær til ulve. Så fløj hendes blik igen hen på zoey og victoria, "når... hvad lever i så?" spurgte hun så og kiggede nysgerigt på dem, fra den ene til den anden. Hun regste sig fra bordet og gik hen til sofaen hvor victoria sad, hun satte sig ved siden af hende, dog med austand. hun kiggede bare fra den ene til den anden igen og ventede på svar...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 8:52 pm

Zoey lo kort.
"Han er lidt besværlig. Men vi er vel også lidt meget sammen... Men han er en kanon sød fyr," sagde hun, med et smil. (Det vil han gerne. Skrev lige til ham, og han svarede ja Very Happy ) Hun nikkede.
"Ja vi ejer Caféen sammen... Nomalt tager jeg ikke beslutninger uden ham.... men han kommer snart så..." Hun rystede på hovedet.
"Han har altid haft fordomme for Hekse, indtil han fandt ud af jeg var en... og vampyrer er han ikke rigtigt på talefod med. Varulv er han selv, men han kan ikke lide en han varulve kigger på mig. Engle har han ikke mødt endnu," sagde hun, og trak på skulderne.

Zoey nikkede.
"Så er det nok en Engel. De har også en underlig opførsel nogen gang. Så det er... ret nemt at se det er en engel... Jeg kender godt følelsen, men du vender dig til det! Der er vampyrer overalt!" Hun lyttede lidt til det Victoria sagde. Hun smilte og kiggede ned.
"Du skulle bare vide hvad jeg har været i gennem!" Hun løftede lidt ned i halsen, og en masse små og utydelig huller kom til syne. Så pegede hun på sin arm. Der var også to huller. Hun trak på skulderne.
"Det er det der sker når du omgås vampyrer. Jeg kan ramse navnene op på alle dem der har bedt mig.... Der er Diablo, Mathew, John.... der er vist nok flere men... de sletter min hukommelse... eller det tror de, de gøre, men det gøre de ikke..." Hun lo stille for sig selv.

Hun tog papirene.
"Okay... Hvornår vil du begynde? Hvis nu har jeg et ekstra sæt tøj," sagde hun, og nikkede mod kontorbordet. Hun havde altid et ekstra sæt, til hvis hun spildte ud over sig selv. Eller der skulle ske noget...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 9:06 pm

Matt Kom ind på p-p-pladsen (Personale-P-Pladsen). Han skulle overtage Zoey's vagt. Han gik ind i gangen, og videre ind på kontoret. Det første han fik øje på var Bonnie. Hans smil forsvandt.
"Hvad laver du her?" spurgte han, og gik til sit bord. Han satte tasken, og fik øje på Zoey og en anden pige... Han kiggede lidt frem og tilbage. Så fik han øje på Zoey's kind.
"Hvad er der sket," spurgte han, med en bekymret stemme. Han kiggede på dem alle tre.
"Sig ikke at der har været slås kamp igen!" sagde han, og rystede på hovedet.
"Og som sædvandlig blander du dig Zoe! Det ender snart med at jeg binder dig fast til en stol, og lader dig sidde der til jeg kommer for at overtage din vagt!" sagde han, og et lille smil dukkede op på hans læber. Han rystede igen på hovedet. Så gik hen over til Pigen.
"Goddag. Jeg hedder Matt Jackson," sagde han, med et smil og rakte hende hånden. Han fik øje på papirene i Zoey's hænder.
"Er du så ny ansat?" spurget han, og konkluderede at det var ansættelses papirene.
"Hjerteligt velkommen," sagde han, og smilte venligt...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 9:18 pm

Zoey rejste sig op, og gav Matt et kram.
"Hey," sagde hun, med et kæmpe smil. Hun gik hen til Bonnie.
"Der fik du dit svar. Jeg har ansat Victoria," sagde hun, og smilte til Bonnie.
"Er de smidt ud. Tak Bonnie," sagde hun, og gav også Bonnie et kram.
"Du er altså til meget nytte, når det gælder om at smide folk ud," sagde hun, og lagde papirene ned i skuffen igen. Det knuste glas fra billedet klirrede. Zoey så op med et undskyldene blik. Hun lukkede hurtigt skuffen. Hun sukkede dybt... Hvorfor skulle det klirre. Nu ville Matt, sikkert blive nysgerrig, og kiggede hvad det var. Så ville han blive sur, og hamre det i gulvet. Så ville de råbe af hinanden, og Zoey ville gå. Zoey udtænkte en plan der ville stoppe ham...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 9:22 pm

Victoria smilte stort. "Han lyder spændende" sagde hun og bed sig lidt smilende i læben. "Det ser ud til at i gør et godt stykke arbejde, for der var da helt fyldt derude" sagde hun og nikkede mod den dør de var kommet ind.
Victoria sendte Bonnie et svagt smil. Hun var ikke særlig tryg ved at sidde så tæt på en vampyr, men efter at det var Zoey's søster, gik hun ud fra at hun ikke villle gøre hende noget.
"Det virker lidt dobbelmoralsk at han så ikke har noget i mod hekse bare fordi du er en, men jeg skal ikke klage, jeg ville ikke have kunnet arbejdet med hvis min chef gik og hadede mig" sagde hun og fniste lidt.

Victoria så på mærkerne på hendes hals og arm. Hun sad med et overrasket og forfærdet udtryk. Hvor var det dog klamt at vampyr gik og drak andre folks blod. Hun skar ansigt ved tanken om det røde varme blod løbe ned af halsen. Hun havde ikke været meget for blod og dents lugt. Hun mente at den havde en metalisk, nærmest rusten lugt.
"Hvad ville der egentlig ske hvis de havde forvandlet dig, jeg mener du er jo ikke helt normalt menneske." sagde hun og rystede på hovedet af den tanke.
Victoria smilte svagt. "kan jeg begynde nu? For det ville bare være dejligt, jeg har ingen planer så hvis det er muligt kunne det være fedt" sagde hun glad.

Victoria så fra Zoey, til Matt, som det åbenbart var. Han så lige så godt ud i virkeligheden, som på billedet. Hun rødmede sig lidt og sendte ham et svagt smil og tog i mod hånden. "Jeg er Victoria Silver Love, og Zoey har lige tilbud mig et job" sagde hun og så på Zoey med et taknemligt blik.
"Tak" svarede hun kort og så over på Bonnie, som sad lidt fra hende, men rettede hurtigt blikket til Zoey. "Og mange tak, Zoey, jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort hvis du ikke havde hjulpet mig med et job" sagde hun og smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeMan Nov 29, 2010 4:43 pm

Zoey lo.
"Det er han også, når man lærer ham at kende," sagde hun, med et smil. Hun trak på skulderne.
"Det er der tit, så man vender sig til det! Det er det sammen som at blive kaldt alt muligt underligt, og grimt, når du siger nej! Og at blive slået efter. Taget på af fulde folk... Ja det blive hverdags kost! Jeg har stadig ikke vendet mig helt til at blive slået! Det gøre mig sur!" Hun rystede på hovedet, og sukkede.
"Ci rivolgiamo a un giorno," (Vi vender os til det en dag) hviskede hun, og sukkede.

Zoey kiggede væk, da hun spurgte.
"Forfærdelige ting! Hvis en vampyr blandede blod med mig, og derefter brækkede nakken på mig, ville jeg lide en smertefuld død! Jeg ville self. dø da han/hun brækker nakken på mig. Men når vampyrens blod så begynder at virke, vil det følelses som at blive revet fra hinanden inden i...." Hun fik kuldegysninger. Hun nikkede med et smil.
"Ja, du kan starte nu! Det vil være en stor hjælp!" Hun rejste sig op, og gik hen efter det ekstra sæt tøj.
"Her," sagde hun, da hun havde hentet det. Hun rakte det til Victoria, med et smil.

Zoey smilte venligt.
"Det var mig en fornøjelse at hjælpe," sagde hun, og stod stadig og udtænkte en plan. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun smilte bare til dem. Mest til Matt, det var jo ham der ikke måtte opdage noget. Hun sukkede.
"Vi skal snart igang så..." Hun gik ikke fra skuffen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeMan Nov 29, 2010 4:57 pm

Matt hørte det klirrende glas. Han slap Victoria's hånd, og gik hen til Zoey. Han kiggede nysgerrigt på hende.
"Havde er det du skjuler?" spurgte han, og kiggede på hendes nervøse ansigt.
"Zoe!? Hvad er det?" Han lagde en arm omkring hende, og tog fat i skuffen. Han ville se hvad det var der klirrede. Han så hende i øjnene.
"Hvis du ikke siger det, så undersøger jeg det selv!" Han gav hende Chancen!
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeMan Nov 29, 2010 5:10 pm

Zoey lukkede øjnene. Hun skulle tænke hurtigt. Diablo's Ord dukkede op. Hun kiggede rundt. Ikke et godt sted, for anden dem, men hvis det forhindrede ham i at kigge, var det forsøget være. Hun bed sig i læben.
"Jeg siger det... Det var et..." Hun stoppede, og lænte sig mod ham. Hun kunne ikke skubbe ham væk. Hun kiggede på ham, og lagde armene om hans hals. Hun pressede sin læber om hans. Han gav efter, og hun kunne skubbe han væk. Hun skubbede ham, og sig selv ind i hans bord. Hun smilede. Det første kys! Kunne det blive bedre? Ikke nu! Hun pressede sig mod ham. Et træk hun havde lært. Det plejede at distrahere manden. Hun slap med den ene hånd, og prøvede at gøre tegn til at en af dem skulle tag billedet, og gemme det et andet sted. Det virkede ikke rigtigt.
*Tag billedet Bonnie!* tænkte hun, og pegede igen på skuffen. Hun holdte Kysset så længe hun kunne...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 5:44 am

Matt blev så overrasket da hun kyssede, at han mistede forfæstet. Han lod hende skubbe sig. Han forstod det stadig ikke... Måtte han ikke se det der var i skuffen... eller måtte han ikke set noget af det. Han forstod det ikke. Han åbnede øjnene, og så tegnet hun lavede. Efettrsom ingen af dem var hurtige nok slap han hendes læber, og kom hurtigt forbi hende. Han åbnede skuffen, og så det knuste billed. Han løftede det, og genkendte det med det samme. Han kiggede uforstående på hende. Han stillede sig mod Zoey.
"Zoe? Er det det billed du kastede, efter mig her den anden dag?" spurgte han blidt. Han ville ikke hidse sig op, så han blev ved med at se uforstående ud. Han kiggede ned på det, og slog en latter på. Han var ikke sur men billedet var så gammelt. Zoey ville vidst ikke såre ham, så hun havde gemt det væk. Han rystede på hovedet, og lagde den ned i skuffen igen. Han smilte til hende.
"Du skulle da bare have sagt det!" sagde han, og gik hen til hende. Han rørte blidt hendes kind og gik hen til Victoria. Hendes aura var som Zoey's. Hun måtte være heks. Han satte sig ned.
"Hvad vil du så arbejde med," spurgte han, med et spørgende smil...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagt efter job - Alle kan svare !  Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt efter job - Alle kan svare !
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» På jagt (Bonnie)
» Kedsomhed ~ alle må svare :D
» Fortrineligt humør ~ Alle må svare :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: