The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_lcapJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_voting_barJagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jagt efter job - Alle kan svare !

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 8:30 pm

"Matt, nej lad vær," sagde Zoey, og lukkede øjnene. Da der ikke kom nogen reaktion, åbnede hun langsomt øjnene. Hun så hans uforstående ansigt. Hun kiggede væk, uden at svare. Hun lavede et lille nik. Det gav et sæt i hende da hun hørte hans latter. Den smukke latter. Hun kiggede på ham med et forvirrende blik. Hun rødmede lidt, da han sagde det.
"Du ved godt at jeg gerne vil slippe," sagde hun, og kiggede ham i øjnene for sekunder, før han gik over til Victoria. Hun gik over, og satte sig i sin stol. Hun sukkede dybt. Hendes fornæmelse var slået fejl igen. Den holdte ikke rigtigt stik, når hun var nervøs. Hun sukkede. Måske var hun ved at blive svag... Måske var hun ved at miste sine krafter. Hun måtte snakke med sin bedstemor. Da tanken slog hende, ringede hendes mobil. Det var hendes bedstemor. Hun tog den.
"Hej," sagde hun neuternt. Der var stille lidt i røret, så lød Bedste's Italienske stemme.
"Ciao Zoey. Sei da sola? O sei a casa?" Spurgte hun. (Dansk oversat: Hej Zoey. Er du alene? Eller er du hjemme?) Zoey smilte.
"Io non sono a casa, e io non sono sola ... Sono al lavoro," svarede Zoey blidt. (Jeg er ikke hjemme, og jeg er ikke alene... jeg er på arbejde.)
"Åh Undskyld!" sagde Bedste. Zoey lo lidt.
"Det er okay bedste, jeg ville gerne tale med dig!" saged hun, og rejste sig. Hun tog telefonen væk fra øret.
"Jeg går lige ud," sagde hun, og gik ud af døren. Så tog hun den på til øret.
"Undskyld, sig det lige igen," sagde hun, og lukkede døren bag mig.
"Hvad vil du snakke med mig om," spurgte hun.
"Jo bedste... Kan ens evner godt forsvinde... eller man kan blive svag?" Spurgte hun. Der blev stille lidt.
"Nej det sker, kun hvis man er meget gammel, som mig fx. Det sker ikke for dig. Dine evner kan svigte en gang i mellem, men de forsvinder ikke,2 sagde hun... Zoey sukkede lettet.
"Tak Bedste. Du er til en stor hjælp," sagde hun, og smilte.
"Jeg vil altid hjælpe dig. Jeg skal smutte nu, vi ses," sagde hun, og lagde på. Zoey sukkede og gik ind igen med et smil... ( Very Happy )
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt efter job - Alle kan svare !    Jagt efter job - Alle kan svare !  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 02, 2010 1:21 pm

Victoria så på dem med en chokket mine. Det var åbenbart vigtigt at han ikke fandt ud af hvad der var i skuffen. Zoey var klog, det var lige sådan man skulle lege med drengene. Victoria havde aldrig haft det særlig nemt med drengene, selvom hun var køn, det havde hun i hvert fald fået at vide en gang eller to, men hun kunne ikke gøre andet end at være venner med en dreng, hvorfor vidste hun ikke, måske var hendes personlighed, ikke ligefrem kæresteprosintel. Men hun var også ligeglad, hun savnede ingen kæreste. Hun havde det så godt som hun nu kunne have det, alene.

Victoria rødmde sig og slog blikket ned, lige inden Zoey lavede tegn mod skuffen. Hun koncenterede sig om at se ned på hendes sko, men da hun hørte at Matt slap kysset og trak ud i skuffen, så hun op. Hun så på Zoey, som så ud til at hun ventede på at han ville eksplodere. Victoria kvælte en trang til at grine. Specielt da Matt slet ikke blev sur, han stod bare med et uforstået blik. Victoria kunne holde grinet tilbage, men en lille fnisen slap hendes læber og hun bed sig i læben og så på Bonnie.

Victoria så lidt på Zoey med et lille fniret smil, da Matt satte sig ned og sagde noget til hende. Hun vendte sig halvt om mod ham. "Ømh, Zoey sagde at jeg kunne betjene kunder ude i caféen" svarede hun stille som om hun, var en skræmt elev der ikke var sikker på svaret på det spørgsmål den sure lærer havde stillet. Men lidt efter sendte hun ham et lille svagt smil. Hun sad med uniformen i skødet, efter at Zoey havde givet det til hende. Victoria rettede blikket mod Zoey da hendes mobil ringede og hun begyndte at tale Italiensk. Victoria kunne ikke forstå noget af det og vendte blikket spørgende mod Matt.
"Italiensk" spurgte hun ham, da hun søgte beskraftelse for at det var det sprog hun gik ud fra at det var, men hun ventede med at spørge til Zoey var get ud af rummet.

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt efter job - Alle kan svare !
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» På jagt (Bonnie)
» Kedelig dag ~Alle må svare ^^
» Fortrineligt humør ~ Alle må svare :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: