The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_lcapKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_voting_barKedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kedelig dag ~Alle må svare ^^

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 10:10 pm

Bonnie tog den siste slurk, "klar igen" spurte han. Bonnie smilte "ja det tror jeg!" svarede hun lidt usikkert, hun tænkte på zoey der stod og ventede på
dem på caféen. "vi må helder gå" sagde hun så og ttillede plasken fra sig...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 7:17 am

Zoey var igen kommer op og toppes med drukkenbolden. Hun var gået til en af de andre sevitricer, hvilket gik Zoey på. Hun kunne ikke tage når folk gjorde noget hun havde sagt de ikke måtte.
"Du har fået nok!" sagde hun, og gav øl glaset til Bibbi.
"Giv mig det glas," sagde han, og væltede næsten ind i hende. Hun væltede og blev rimelig sur. Hun rejste sig op, og prøvede at styrre sig.
"Jeg sagde du ikke skulle have mere! Og det er mit ord der bestemmer!" sagde hun bestemt. Hun havde prøvet at blive slået efter før, og så havde Matt smidt ham ud. Hun var forbedret på at blive slået efter igen.
"Du bestemmer ikke over mig!" sagde han, skubbede til hende.
"Jo jeg gøre når du er på mit område!" Sagde hun, og skubbede blidt tilbage.
"Dette er ikke din caféen,"sagde manden, og kiggede på Bibbi.
"Jo det er," sagde bibbi, og så på Zoey.
"Jep det er min café og du har overtrådt vores regler!" sagde hun, og satte et stenhåndt ansigtsudtryk op. Manden fnøs. Et par af stamgæsterne rejste sig op. Det var meget store mænd.
"Gener han dig Zoe?" spurgte René. Zoey rystede på hovedet.
"Ikke endnu, men jeg giver et lille vink, hvis det bliver for meget," sagde hun, med et smil. Mændene gik tilbage hvor de kom fra. Zoey smilte.
"Se jeg kan nemt få dig smidt ud," sagde hun, og kunne kiggede skjule det overvundene smil der var på hende læber. Manden kiggede rundt, og satte sig tilbage på sin plads...

//Jeg kede mig og læste mit navn Very Happy Så jeg ville lige skrive hvordan det går på Caféen Very Happy Og Yay krea Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 6:53 pm

Justin smilte til Bonnie. "Ja, lad os komme tilbage" sagde han og så lidt på hende inden han nikkede som tak for blodet. Det havde ikke været nødvendigt, men det var altid dejligt at være på den sikre side.
Justin gik mod døren og satte i løb tilbage mod caféen, han gik ud fra at Bonnie var lige bag ham.

//Ikke så meget krea, men dejligt din er tilbage Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 7:08 pm

Zoey satte sig op på disken, og svingede benene over. Det var noget hun bare gjorde, når hun var for doven til at gå uden om. Hun kedede sig efter som der ikke var mere at lave... Hun sukkede, og lænte sig hen over disken.
*hvad var klokken?* tænkte hun, og kiggede på uret. Syv. Øv, så var der jo lang tid endnu. Hun gik hen til til et tomt bord, og satte sig ned. Hun lad sig ind over bord, og fald næsten i søvn...

//Ja nu er den altså væk...//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 4:57 pm

Bonnie smilte kort til justin og løb så med ham tilbage til caféen.
Det tog ikke lang tid før de var der, bonnie stoppede uden for
caféen. Hun kiggede på justin og endnu et smil kom frem...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 5:20 pm

Justin gjorde ligesom Bonnie, standsede op lige uden foran caféen. Han gengældte hendes smil.
Han kune se at Zoey havde været henne og snakkede med den fulde mand, det så faktisk ud til at der havde været lidt problemer, men det var ved at drive over. Hans blik gled tilbage til Bonnie og hans smil sad stadig på læben.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 5:27 pm

Bonnies smil blev større da, han også smilte til hende.
Hun tøvede lidt og gik stille hen til ham, men hun stoppede
lidt fra. Så rettede hun blikket mod caféen et øjeblik....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 5:29 pm

Justin smilte lidt da hun gik tættere på ham.
Han fulgte hendes blik og så ind på caféen, men hans blik flyttede sig hurtigt fra caféen og tilbage på Bonnie. Hans smil blev lidt større.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 5:50 pm

Bonnie smilte igen endnu større, hun gik helt hen til ham og kyssede ham på kinden, så vende hun sig mod vinduet. det var som om nogen holdte øje med
hende. hun så zoey igennem ruden *Stakels zoey* tænkte hun så og så over på den fulde mand...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 5:52 pm

Justin smilte lidt da hun kyssede ham på kinden.
"Vil du med ind" spurgte han, da hun så ind på Zoey. "hun ligner en der gerne vil have pause" sagde han og lo kort. Han åbnede døren og holdt den for hende.

//Virkelig ingen kreativitet Sad //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 5:58 pm

Bonnie smilte til ham, og gik lidt til siden, "tak" sagde hun da han åbnede døren for hende. nu gik hun ind til zoey og regnte da med at justin fulgte efter.
bonnie smilte til zoey "er du klar ril en pause?" spurgte hun så...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 6:03 pm

Justin fulgte efter hende, men holdt blikket rettet mod den fulde mand. Han huskede den del af sit vampyr liv, hvor han ikke rigtigt kunne styre sig så godt, drak han ret meget.
Han skar ansigt ved tanken om de år.
Han rystede hurtigt tanken af sig og sendte Zoey et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 6:27 pm

Zoey fik et chok da hun hørte Bonnie.
"Uhh... Hej... jeg tror lige jeg var ved et falde i søvn," sagde hun, og smilte undskyldene. Hun strakte sig, og gabte lidt, så kiggede hun hen mod den fulde mand.
"Ih hvor er han dog irriterende. Jeg har truet ham med at blive smid ud, men selvom nogle stamgæster rejser sig for at hjælpe, er han bare totalt ligeglad." Hun sukkede dybt og så tilbage på dem.
"En pause? Jo tak. Meget gerne. Jeg tror jeg trænger til en," sagde hun, med et smil...

//Det hænger sikkert ikke sammen Very Happy Men jeg skulle jo svare Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 02, 2011 5:50 pm

Taemin kommer gående stille og roligt hen af gaden.
Cirka 20 væk fra Bonnie og Zoey.
Taemin fik øje på dem. Han gik stile og roligt hen til dem.
Da han var nået der hen " hej. Ved i hvor jeg kan købe et hus?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig dag ~Alle må svare ^^   Kedelig dag ~Alle må svare ^^ - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedelig dag ~Alle må svare ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)
» Åbningsfesten! ~Alle må svare :D
» Jagt efter job - Alle kan svare !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: