The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hygge på caféen ~ Kristen ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 8:52 pm

Kristen lyttede og tænkte lidt over det, det var ikk' fordi hun ikk' vidste det, hun lod bare lidt som om det var svært at finde, fordi det gik igennem et ømt punkt. "Øhh.. jeg.." begyndte hun liidt tøvende og kiggede kort ned mens hun svarede "At min familie stadig var her.." Hun kiggede urtigt op igen, for at se hans ansigt. Det hva' nemmere at holde masken når hun kunne se hans ansigt. Hun vidste ikke helt hvorfor det var sådan, men det var det altså, og det var vel enligt godt nok. Hun tænkte lidt for sig selv "Skal jeg forklare..?" spurgte hun med en lav stemme, som dog kunne høres.
Kristen begyndte at nusse hans ryg, hun slappede mere af på denne måde. Efter lidt tid var hun klar igen, hun smilte skævt til ham og ventede på hans svar.
- Yaii Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 8:57 pm

Daniel lyttede stille til hende. Han kunne rigtigt nemt forstå hendes svar, for det var da både logisk og fornuftigt. Man var aldrig den samme efter at have mistet sine forældre, eller bare en der var tæt på en.
Daniel ville gerne høre hvad hun ville sige om sit svar, så han nikkede og sendte hende et opmunterende smil. Han kunne godt forstå hvis det var et svært emne at snakke om, det kendte han godt fra sig selv af og hans forældre.

//Ikke lige det mest kreative svar fra min side af Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 9:12 pm

Kristen nikkede selv efter hans nik. Hun tænkte lidt, "Jeg.. øhhm.. jeg ville bare gerne have andre end min vampyr søster tilbage.." hun sukkede lidt og så op på ham, med et tænksomt blik, hun ville gerne til bunds i dette emne så, han forstod det helt og, så de kunne komme videre og bare snakke normalt om det på et tidspunkt. "Har jeg fortalt dig hvorden de døde?" spurgte hun stille, næsten som en mumlen. Hun ville gerne fortælle ham det hele hvis han altså gad høre på hende, det håbede hun liidt på, for hun havde aldrig fortalt nogen hvordan de døde efter hendes synsvinkel.
Kristen nussede stadig hans ryg, mens hun snakkede, og tænkte. Hun smilte skævt og bed sig lidt i læben, hun havde brug for lidt luft inden hun kunne fortsætte. Hun løftede hovedet lidt og pressede langsomt hendes læber mod hans. Hun smilte kort igen da hun ikk' helt kunne huske anden end hans læber et stykke tid. "Tak.." mumlede hun så.
- Det gør ikk' noget jeg kender det, tro mig xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 9:18 pm

Daniel sendte hende endnu et opmuntrende smil da hun begyndte. "Hvis du kan. For jeg ved hvor svært det er" svarede han hende da hun spurgte om hun skulle fortælle hvordan hendes forældre døde. Han ville ikke have at hun fortalte ham noget hun ikke brød sig om at han vidste eller nogen vidste for den sags skyld. Han ville bare gerne at hun følte sig tryg og tilpas med at fortælle ham om spdan noget.
Daniel gengældte kort kysset da hun trykkede læberne mod hans. Han nøjes bare med at smile stort til hende da hun sagde tak, i stedet for at svare hende. Det måtte være svar nok for sig selv. Daniel havde også hovedet ikke noget i mod at Kristen kyssede ham, for han elskede hende så højt og så var det noget af det bedste i verden bare hendes kys.


//Jeg logger af nu, men vi skrives jo bare xD
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 9:44 pm

Kristen smilte kort og nikkede. Hun ledte efter de rigtige ord, men de var svære at finde, ikk' fordi hun ikk' ville sige noget, for det ville hun virkelig gerne. Hun havde bare en smule svært ved det. "Øhhmm.. der er to historier sååe.." Tøvede hun, hun havde tænkt sig at starte med Jess og hende mor, Esme.
Kristen lå lidt og tænkte inden hun startede. "Joh.. altså.. jeg.. det hele startede da jeg ikk' kunne finde Hannah. Hun var væk og hun kom ikk' til min fars begravelse, jeg ledte efter hende, spurgte alle om de havde set hende. Min mor gjorde self. det samme.." Hun holdt en lille pause før hun førtsatte. "Jeg var alene hjemme og.. mor og Jess var ude at handle, min mor var stadig ret oprevet efter fars død. De kørte hjemad og øhh.. hun kiggede ikk' på vejen et sekundt.." Kristen holdt endnu en pause, hun kiggede på ham og tøvede kort. "Hvis jeg kommer til at græde sååe.. jeg vil ikk' ødelægge din trøje igen.." sagde hun kort og fortsatte så. "Hun korte sammen med en anden bil.. hun døde på stedet, Jess døde på hospitalet." Hun kunne mærke at tårende pressede på og mens hun sagde de næste ord, fadt de ned af hendes kinder som perler, der trillede afsted. "Den anden bil.. ingen døde.. det var bare uretfærdigt.." Hendes tåre blev med tiden sorte da hendes make up blev udelagt.
- Kay.. see ya ^.-
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:19 am

Daniel forstod udmærket hvor hårdt det måtte være for hende at snakke om hendes forældre og deres død. Han ville ønske at han kunne sige noget, eller gøre noget der kunne hjælpe hende, men han vidste ikke rigtigt hvad.
Så Daniel lå stille og lyttede hvad hun sagde. Han betragtede hendes smukke ansigt, selv når hun græd var hun utroligt smuk. Daniel tørrede en enkel af hendes tårerer væk med fingerspidsen. "Jeg er virkelig ked af at du skulle igennem noget så forfærdeligt" sagde han stille inden han trøstende trykkede sine læber mod hendes pande, som han havde gjort før.

//Argh, ingen kreativitet Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 2:19 pm

Kristen snøftede kort og så op på hammed et lille og kort smil. Hun vidste at det ikk' altid var næmt at sig noget til det. Hun nikkede stille og så på ham igen, "Tro mig.. det er ikk' det værste.." svar hun så. "Jeg.." hun løftede sig lidt op uden af slippe ham, så han stadig lå på over hende. "Jeg fandt min far.. jeg vidste godt der var en grund til at døren var låst men.. jeg kunne høre noget.." sagde hun med en let panisk stemme. hun kunne se det hele for sig igen og lukkede derfor sine øjne, mens flere tåre trillede ned af hendes kinder. "Han var helt bleg.. jeg vidste ikk' hva' jeg skulle gøre.." fortsatte hun, med den samme paniske stemme. Hun hulkede lavt, og holdsine øjne lukkede. "Jeg tog Jess med ud.. jeg ville ikk' have hun skulle se det.." Hun rettede sig op så de kom til at sidde op. Hun krammede ham indtil sig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 2:46 pm

Daniel fortsatte med at lytte til hende, uden at sige et ord. Da hun begyndte at snakke om hendes far, regnede han ud at han var død, men hvordan havde hun ikke sagt.
"Hvordan døde han" spurgte han stille. Han ville ikke gøre hende ked af det, men han var ret sikker på at hun ville sige fra hvis det blev for meget.
Daniel ville virkelig ønske at han kunne få hendes ønske opfyldt, om at få hendes forældre tilbage, men der var intet han kunne gøre. Og det gjorde ham vred, ikke udadtil, bare psykisk.

//Jeg er lidt lost med krea lige i øjeblikket Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 2:58 pm

Kristen lagde sit hovede på hans skulder og åbnede øjnene. Hun ville gerne svar ham men hun skulle lige falde lidt ned inden. Da hun svarede var det med en lav stemme, det mindede liidt om en mumlen. "Han hang sig selv.." hun lukkede kort øjnene igen og åbnede dem så. Hun så på ham og lagde en hånd på hans kind, hun bed sig llidt i læben og så ham i øjnene. Hun havde kort glemt at hun var ked af det, for han gjorde hende så glad.
Hun kom til at smile lidt men huskede så deres samtale igen, "Hva' med dig?" sagde hun så halv tøvende. Hun ville gerne høre lidt om ham, så ville hun helt sikkert også nemere falde ned.
- Det er okay, synes også jeg falder liidt af på den.. ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:07 pm

Daniel bed sig i læben, det måtte have været uudholdeligt at vide ens far ikke havde lyst til at leve mere. Han ville dog ikke sige det, for han ville gøre hende mere ked af det. "Det er eg ked af at høre" var det enste han rigtigt kunne få frem.
Da hun spurgte ham om det samme spørgsmål, behøvede han overhovedet ikke at tænke sig om, for han vidste hvad han ønskede sig allermest. "Jeg vile ønske at Tanya ikke var blevet forvandlet, så havde hun ikke dræbt2 han stoppede sætningen der og lod slutningen hænge i luften, han gik ud fra at hun vidste hvem det var han hentydede til. "Alt ville have været så anderledes" sagde han stille. Daniel ville gerne væk fra de triste emne de var kommet ind på og det var hans tur til at stille det næste spørgsmål.
"Hvad er dit ønske for din fremtid. Altså hvilke mål håber du at opnå og hvad vil du gerne have ud af din fremtid" spurgte han smilende.

//Lidt bedre ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 10:09 pm

Kristen kunne ikk' sige mere til den sag, hun sad stille ved ham og lyttede bare stille. Hun havde kun i sinde at lytte til ham. Hun elskede hans stemme, og den fik hende nemt til at slappe af. Hun nikkede kort som svar. Hun lyttede tavs til ham og nikkede forståligt, hun vidste godt hvem Tanya var, det havde han fortalt hende da de første gang mødtes. Det var der han også først fik at vide at Hannah var vampyr, som Tanya også var.
"Jeg ved det.. jeg er virkelig ked af det.." sagde hun og kærtegnede hans kind blidt og trøstende. Hun så ham blidt i øjnene og smilte lidt, men dog trist mens hun sagde "Vi er sørme et kønt par hva'? det hele i fortiden stinker." Hun smilte skævt da han spurgte om det næste, det var hendes chance for at dreje stemningen. Hun nussede ham blidt på ryggen og smilte så skævt. "Ikk' andet end det her.." smilte hun og hentyde til dem. Hun havde kun dem i tankerne lige nu, det var hendes fremtid. Sammen med ham. Hun kyssede ham blidt på læberne og lukkede igen øjnene.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 10:36 pm

Daniel lukkede øjene et par korte sekunder og nød virkelig hendes kærtegn mod hans kind. Han elskede virkelig at de kunne ligge så tæt og nyde hinanden, han elskede at de bare kunne ligge og snakke om ting der virkelig var vigtige til dem.
Daniel var ret imponeret over hendes svar, for det var et rigtigt godt svar måtte han indrømme. "Du ved bare lige hvad du skal sige hva" sagde han og lukkede øjene da hun kyssede ham.
De følelser han havde når han var i nærheden af hende var utrolig, han var bare så glad og tryg sammen med hende. Det var som om at alt ville lykkes for ham. Han gengældte kysset inderligt.

//Jeg er virkelig ked af tiden, og at mit svar ikke var så langt Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:19 pm

Kristen nød deres kys, hun lod det ligge lidt og slap så kysset. "Jov.. det tror jeg.." Hun smilte venligt til ham og kyssede ham så igen, hun havde savnet denne følelse, selv om det ikk' var lang tid siden de lige havde gjord det sidst. Hun lavede stille kysset om til en snav og snavede ham ivrigt. Alle hendes bekymringer var væk, hun kunne kun se ham, i hendes tanker. Hun lagde en hånd på hans brystkasse og smilede kort bag snaven. Hun elskede ham så højt, det kunne slet ikke beskrives, hun følte sig så levende hver gang hun var sammen med ham.

- Heller ikk' såå langt ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:32 pm

Daniel smilte lidt da hun stoppede kysset. Han betragtede hende smukke ansigt i et det kort tid der var inden hun igen trykkede sine læber mod han. Og han fulgte roligt med da hun lavede det om ti let snav. Han gengældte det inderligt og nød det virkeligt. Han havde stadig den hånd hånd på hendes hofte, den lagde over hendes knæ og nussede hende blidt.
´Det var som om at han levede i en lille Kristen-bobble. Så længe han var sammen med Kristen var verden okay, han var okay, faktisk mere end okay. Han ville bare have det hele til at fryse fast der og de ville kunne være sammen for altid.

//Går nok, for jeg skriver hellere ikke frem så langt Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:49 pm

Kristen smilte også til ham i den lille pause mellem kyssende. Hun havde det helt som på en sky igen, hun ønskede lidt at hun kunne læse hans tanker, for hun nød det virkeligt, og hun ville gerne se om han også gjorde. Hun kunne self, godt regne ud at hvis han ikk' ville, så sagde han til, det ville alle vel gøre.. men hun ville bare gerne gøre det perfekt. Hun lagde også den anden hånd på hans brystkasse og nussede ham blidt. Hun tænkte lidt inden hun fik mod til at gøre det. Hun ville jo ikke ødelægge noget. Hun smilte skævt til ham da hun kort slap snaven, hun tog blidt fat i hans trøje og hev den stille af ham. Hun smilte lumsk til ham og sat så snaven igang igen. Hun nussede blidt hans bryst og lagde sig langsomt ned igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 9:58 am

Kristen havde ikke noget at være bange for, Daniel nød det hele meget, og han ville ønske at de bare kunne fortsætte i evigheder. Tiden måtte gerne gå i stå i det øjeblik.
Daniel smilte til hende da hun slap snavet og da hun begyndte at tage hans trøje af, lod han hende, stadig med et lille smil spillende om sine læber. Han fulgte med at da hun begyndte snavet igen.
Daniel var så tændt og nød alt meget. Han lod sin ene hånd glide op under hende trøje, men nussede hende bare blidt på maven. Han besvarede snavet inderligt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 2:10 pm

Kristen smilte skævt men uden at slippe snaven, hun var glad for at han gik med. Hun nød meget det der skete mellem dem. Hun lod sin hånd glide ned af ham, og lagde den anden hånd bag hans nakke. Hun pressede ham blidt mere mod sig og snavede ivrigt og inderligt videre. Hun vidste ikk' hva' hun havde gjord for at fortjne det her, hun måtte snakke med Rei igen, det var åbenbart ham der havde holdt øje med hende af en eller anden grund. Som om hun havde en engel som enlig havde opfyldt et ønske for hende. Hvis det da var det han var.. det for virrede hende liidt.
Kristen kunne mærke en let kvalme igen. Hun nød det bare for meget til at sige noget, hun knb øjnene lidt sammen og sukkede kort mod hans læber. Hun fortsatte stadig, som om hun intet kunne mærke.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jul 17, 2011 6:41 pm

Nu var det Daniel's tur til at slippe snavet for at hive Kristen trøje af. Han fik den let over hendes hovede og smed den fra sig på gulvet, ved siden af hans trøje som hun havde trukket af ham. Efter det bøjede han sig frem for at begynde snavet igen, men inden han kyssede hende, smilte han til hende.
Daniel trykkede sine læber mod hendes og begyndte derefter snavet igen. Han havde været vild med Kristen stort set efter deres føste møde, og jo mere de bruge tid sammen jo mere og mere forelskede han sig i hende. Men der var jo bare det problem at Kristen havde haft en kæreste, og så længe hun var lykkelig ville han ikke ødelægge noget, så han havde holdt sine følelser for sig selv, indtil nu. Og han var så glad for at han endelig havde fået hende det fotalt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jul 17, 2011 8:10 pm

Kristen smilte skævt igen, da han smilte til hende. Hun trak ham ned til sig igen da han bøjede sig frem og startede snaven igen. Hun snavede han inderligt igen, stadig ret ivrigt. Hun flettede igen sine finger ind i hans hår hvorefter hun slap med den ene hånd og lagde den på det nederste af hans ryg. Hun havde nok ikke tænk sig at indrømme det før han spurgte hende, men hun havde været vild med ham siden deres første kys. Hun havde bare ikke set ham og så mødte hun Owl på klubben. Men hun havde aldrig glemt ham. Hun havde liidt skyldfølelse over at være sammen med Owl da hun begyndte at snakke med ham igen. Hun var jo stadig vild med ham, og det med Owl var enlig bare liidt tilfældigt. Hun elskede Daniel af hele sit hjerte og hun ville dele resten af sit liv med ham, hvis han ville være sammen med hende så længe. Hun vidste ikke om hun havde fortalt ham hvad hun arbejdede som, hun kunne ikke huske det. Hun ville sige det igen, så hun var sikker på at han vidste det, for der var jo nogen der ikke kunne lide det, og hun ville ikke gøre ham sur eller ked af det. Men lige nu ville hun bare nyde ham, nyde det de havde sammen. Hun smilte bag snaven da kvalmen gik væk igen, hun kunne ikke forklare ham det også, i hvertfal ikk' endnu.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 9:22 pm

Daniel nød at mærke hende mod hans krop, og han var meget tændt. Han kærtegnede blidt hendes kind, med spidsen af sin finger, inden han lagde hånden på siden af hendes lår. Han havde gået så længe og håbet på at der ville ske nogen mellem dem, faktisk så længe at han til sidst var ved at give op og bare rejse fra byen. For det var næsten for smertefuldt at se hende, men ikke kunne være sammen med hende. Men heldigvis blev det til noget mellem dem.

Kristen havde ikke fortalt Daniel hvad hendes arbejde var, han havde aldrig skænket det en tanker, for han var så opslugt af Kristen til at tænke på sådan noget.

Daniel afbrød deres snav og så på hende med et stort smil. "Kristen, jeg elsker dig" startede han. "Og jeg vil gerne gøre det helt officielt at du er min. Så vil du være min kæreste" Daniel følte sig helt barnlig da han spurgte om hun ville være hans kæreste, for de par kæreste han havde haft, var ikke startet med sådan et spørgsmål, det var bare kommet af sig selv, men Daniel var ivrigt efter at alle fik at vide at de dannede et par, så han ville være rigtigt nørdet og gøre det sådan. Nu kunne han kun håbe på at hendes svar var et ja.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 9:53 pm

Kristen nød virkeligt det der var mellem dem, hun kunne slet ikke tro det, men hun var så glad. Hun sukkede lidt mod hans læber, da han lagde hånden på hendes lår. Det burde enlig ikk' påvirke hende, hun var jo ret van til det. Men det at det var ham, gjorde hende blød.

Kristen så en smule undersøgende på ham da han slap snaven. Hun skulle lige sikre sig at der ikke var noget galt. Hun smilte stort da han fortalte hende at han elskede hende, hun bed sig lidt i læben og lyttede til resten af hans lille tale. Hun så lidt på ham uden at vide hva' hun skulle sige. Self. ville hun det, men det var som om der var sat en prop i hendes mund, så hun ikk' kunne svare. Hun rømmede sig lidt og smilte stort igen. "Daniel.. jeg elsker dig, rigtig meget. Self. vil jeg være din kæreste.." Hun klukkede en smule da hun synes det lød liidt sjovt at han skulle spørge på den måde. Hun holdt en kort pause og fortsatte så, "Der er intet jeg hellere ville.." smilte hun. Hun kyssede ham blidt, for stemningens skyld. Det virkede så oplagt, og hun nød det da også meget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 10:02 pm

Daniel vendtede spændt og faktisk også en smule nervøst på hendes svar. Han gik ikke ud fra at hun ikke ville, for hvad lavede de ellers, men der var jo piger der havde det bedst med et åbent forholdt.

Da hun endelig gav ham, hendes svar kunne han ikke lade være med at smile og ånde lettet op. "Det er jeg glad for" sagde han og gengældte kysset hun gav ham. Hans mundvig var helt oppe i et stort smil, og han kunne ikke lade være. For det var nok en af hans lykkeligste dage i hans liv.

Daniel kom i tanke om deres lille spørgeleg de havde gang i før, de var kommet ud på et lille side spor, ganske vidst ikke noget der generede ham. Men han havde nogle ting han gerne ville vide om hende. "Hvad bruger din din tid på, når du ikke er sammen med mig" spurgte han stille og kyssede hende kælende på halsen.



//Ville lige finde ud af det med hendes job, hvis det er okay med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 10:31 pm

Kristen smilte skævt uden at afbryde kysset. Hun smilte også stort til ham og nød hans reaktion.Hun lukkede kort øjnene og smilte endnu større. Hun var så glad, hun troede ikk' det her var muligt før nu. Hun lyttede til hans smukke stemme, som lød helt perfekt i hendes øre. Hun åbnede øjnene og smilte skævt til ham, "øhh.." startede hun. Hun lænede sig indtil ham og tænkte kort over det svar hun skulle give ham. "Daniel.." ser på ham og sluger den klump der pludselig sidder i halsen på mig. "Bare.. du må ikke blive sur. du vil nok ikk' kunne lide det men.." Sukker og ser kort ned, er bange for han bliver sur. Har haft flere der ikk' kunne lide det så er ret bekymret. "Jeg arbejder som stripper.." holder blikket nede da jeg siger det, er bange for hans reaktion.

- Det er helt fint x3
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 10:40 pm

Daniel så på hende da hun fortalte hvad hun lavede. Han blev faktisk ret overrasket for han havde ikke lige regnet med det. For hun var jo smuk, flot og havde en fantastisk krop, men han havde ikke troet at hun ville bruge den til sådan noget.

Daniel bed sig lidt i læben, for han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere. For han ville ikke bede hende om at stoppe, hvis hun godt kunne lide det.

"Når du er på arbejde, tager i folk med ud i baglokalerne og alene.." daniel fuldførte ikke sætningen, for han var stadig meget rystet over det. Han havde ikke så meget i mod at hun vidste sig krop frem på scene, eller hvad man nu kalder det, men det var mere det med private danse i baglokalerne, han ikke kunne lide tanken om.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 10:59 pm

Kristen sad som forstenet og så ned, hun sad i et godt stykke til bare og tænkte på hvorfor hun havde sagt det. Self. måtte hun sige det på et tidspunkt, men hun vidste det ville blive en sær reaktion. Hun sukkede lidt og så endelig op på ham, hun ville bare gerne høre ham sige at det var okay, eller at han i det mindste kunne leve med det. Hun var lige nået så langt, hun ville bare ikk midste ham igen.

Kristen nikkede langsomt da han igen spurgte hende om noget. Hun lagde en hånd på hans bryst og så ham i øjnene da hun fortsatte. "Hey.. jeg.." hun tøvede et stykke tid, hun vidste ikk' hva' hun skulle sige, hun var ret bange for at miste ham. "Hør jeg.. det har ikk' noget med sex at gøre.." Sagde hun nærmest med panik i stemmen. Hun vidste ikke hva' han troede, hun havde gang i. Men hun ville bare gerne have at han forsstod at det ikk' havde noget med følelser at gøre.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hygge på caféen ~ Kristen ^^
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En dag på caféen ~ Natalie
» Musik op caféen~Tina & Tanja
» Første dag ~ Kristen <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: