The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 16 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 16 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Justin (429)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Anna (418)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hygge på caféen ~ Kristen ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 8:00 pm

Daniel havde allerede fortrudt at han havde spurgte hende om det, for den måde han spurgte hende på, fik det til at lyde som om han beskyldte hende for at være en luder. Hvilket slet ikke var hans mening.

Han vidste ikke helt hvad han skulle sige, for han havde vel ingenting at sige i den sag, for hun kunne jo selv bestemme hvad hun lavede. Han var dog ikke så glad for det, men hvad var der at gøre. Han kunne jo ikke gøre andet end at stole på hende. Han smilte svagt til hende. "Det var ikke ment på den måde" sagde hn undskyldende for sit spørgsmål fra før.

"Jeg har jo ikke rigtigt noget at skulle have sagt, men så længe det er mig du vil være sammen med, kan jeg godt leve med det" sagde han og smilte svagt. Han håbede da i hvert fald at han ville kunne leve med det, for han ville ikke miste hende. Nu var de endelig sammen og det ville han gerne blive ved med.
"Jeg elsker dig, bare husk det" sagde han og kyssede hende hurtigt og blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 9:58 pm

Kristen smilte ganske kort da han undskyldte. Hun nikkede bare og bed sig i læben. Hun vidste ikk hva han regnede med, men hun var sikker på at han synes bare en smule mindre om hende nu.

Kristen sad med lukkede øjne, hun sukkede lidt da hun havde hørt hans svar. Hun gemte hendes hovede mod hans bryst og mumlede lavt "Du kan ikke lide mig så meget mere.. jeg forstår det godt.." Hun rystede svagt og mens ordene bare gled ud af hendes mund. Hun kiggede trist på ham, hun var næsten sikker på at hun allerede var ved at miste ham, selvom hun kunne høre hva han sagde klart og tydeligt. Hun nød hans kys men det var ikk helt nok til at overbevise hende. "Undskyld.." sagde hun lavt da han slap hendes læber igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 10:29 pm

Daniel kyssede hende let i håret og rystede på hovedet da hun sagde at han ikke kunne lide hende så meget mere. Daniel elskede Kristen lige så meget som før, ja hvis ikke mere for det var ikke mange piger der havde modet til at fortælle sådan noget. Han var ikke glad for det hun lavede, det var sandt nok, men det ændrede ikke på den måde han så hende på. For ham var hun stadig hans et og alt. Hun var den han gerne ville bruge resten af sit liv sammen med. Han ville giftes med hende en dag, få børn, starte deres egen familie og blive gamle sammen. Han smilte lidt over sine tanker, for han troede aldrig at han i en alder af 18 skulle tænke sådan. Men Kristen var den rigtige for ham, det var han sikker på.

"Kristen jeg elsker dig af hele mit hjerte. Og jeg er ligeglad med hvad du laver, så længe at du elsker mig og vil være sammen med mig. For jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal leve uden dig" hviskede han, men lagde tryk på ordene, så hun kunne være sikker på at han mente dem. Og for at bevise det, lagde han en finger under hendes hage og løftede så han kunne se hendes ansigt. Og så trykkede han sine læber mod hende, i et hård og inderligt kys, som han roligt udviklede til et snav.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 11:06 pm

Kristen følte sig ikk sikker, men da han fortsatte blev hun overbevist. Hun smilte skævt, det skæve smil voksede sig dog større. "Virkelig?" hun var helt mundlam, af glæde. Hun så på ham med et smil da han løftede hendes hage. Hun kyssede ham inderligt igen og smilte lidt uden at afbryde. Hun snavede ham ivrigt og igen forsvandt alt andet end ham. Hun kunne da ikke andet end at tro på ham nu, hun var så glad. Hun elskede ham virkeligt, det havde hun jo gjordt i et godt stykke tid, hendes liv havde bare altid været inviklet. Det var det da også stadigvæk, faktisk var det blevet være. Men det havde hun glemt lige nu. Hun lagde en hånd bag hans nakke og lænede sig liidt mere mod ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 11:12 pm

Daniel kunne slet ikke beskrive hvor glad for at han mødte Kristen, for uden hende, ja han vidste slet ikke hvad der var blevet af ham. Og så længe de var sammen, kunne det da ikke gå helt galt. Han elskede hende virkelig, og var sikker på at han altid ville være det. Resten af hans liv.

Han var virkelig tændt, Kristen vidste bare lige hvad hun skulle gøre, for at gøre ham, ja helt blød i knæene. Han gengældte stadig snavet uden at gøre mine til at stoppe, i stedet tog han blidt fat i hendes nederdel kant, for at trække dem af hende. Daniel fik den langsomt åbenet og hevet ned, og ligesom deres trøjer, smed han den fra sig på gulvet.



//Havde du ikke en nederdel på, kom lige pludselig i tvivl Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 11:30 pm

Kristen var så glad for Daniel, hun ville gerne fortælle ham alt om sit eget liv. Hun ville dele alt med ham og hun var ret lettet over at det 'dårlige' var overstået. Hun manglede dog meget endnu men hun ville bare tage det som det kom. Han skulle jo heller ikk blive træt af hende.

Kristen vidste at Daniel var tændt, hun var ret van til at logge fyre, så hun vidste ligepræcis hvornår hun havde dem. Denne gang var hun bare selv lige så tændt. Hun gengældte ivrigt snaven og roede lidt i hans hår mens. Hun lænede sig lidt tilbage men uden at slippe ham, hun hev ham bare med sig. Hun nød alt sammen med ham.

- Det havde jeg xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 11:37 pm

Daniel sukkede af nydelse da hun lænede sig tilbage og hev ham med sig, han fortsatte selvfølgelig snavet. For hans skyld kunne de springe en bombe undenfor og han ikke lægge mærke til det. Det var bare dem to nu. Han elskede hver en lille berøring der var i mellem dem og allermest elskede han Kristen.

Daniel havde slet ikke tal på hvor mange gange han havde tænkt på hende, i gennem det sidste stykke tid, men det var stort set det meste af tiden. Og det at de endelig var sammen, var slet ikke til at fatte.

Daniel køre hånden op af hende lår og kærtegnede blidt indersiden af hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 11:57 pm

Kristen nød endnu en gang at han var over hende, hun snavede ham ivrigt og holdt ham blidt indtil sig. Hun nød hans hånd mod hendes lår, og sukkede kort. Hun lod sin hånd ligge på hans brystkasse, før hun langsomt kørte den ned til hans bukser.Hun åbnede dem og forsøgte at trakke dem af ham, uden at ødelægge noget af alt det andet de havde gang i.

Kristen havde det på samme måde, lige meget hva der ville ske nu så ville hun ikk opdage det. Med mindre han blev hevet væk fra hende, men det ville hun slet ikke tillade.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeLør Aug 06, 2011 12:09 am

Daniel mærkede han hun åbnede hans bukser og han smilte svagt i snavet. Han lod hende åbne dem, men hjalp hende med at hive dem af, for ellers ville det blive lidt svært.

Han elskede at mærke hende mod sin krop. Det brændte nærmest i på hans hud efter hendes berørninger, så meget nød han det. Han ville slet ikke kunne få sig selv til at stoppe, men det var der selvfølgelig heller ikke nogen grund til nu.

Daniel førte langsomt sin hånd op ad hende krop, og løftede hende let for at åbne hendes bh, uden at stoppe snavet.



//Jeg smutter i seng nu, så vi skrives bare i morgen Razz
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeLør Aug 06, 2011 12:39 am

Kristen var glad for at han hjalp hende for hun kunne ikk rigtigt selv uden at afbryde noget. Hun elskede at mærke hans lidt varme krop mod sin altid kolde krop. Hun ville ikk engang tænke på at stoppe, for det kunne hun nok ikke. Hun ville ikk, og så længe han også blev ved og ikke ville stoppe, gjorde hun heller ikke.

Kristen holdt sig lidt oppe for ham, så han ikk skulle tage hele vægten. Hun holdt sine arme om ham og holdt nu godt fast. Samtidig lod hun sine hænder glide op af hans ryg. Hun lod ham åbne hendes bh og tog den derefter selv af og smed den på gulvet.

- Kay ses i morgen xP
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 08, 2011 7:29 pm

Da Kristen havde smidt sin bh på gulvet, lod han en hånd glide blidt og let op ad hendes krop. Han lod hånden hvile lidt på hendes ene bryst, som han blidt kærtegnede inden lod hånden fortsætte op til hende kind for at kærtegnede den ligeså blidt.

Daniel var virkelig tændt og han kunne slet ikke få Kristen ud af sit hovedet, hvilket ikke generede ham.
Han elskede hende og håbede at de kunne være sammen lang tid. Daniel fortsatte snavet og nød det meget.



//Undskyld, det blev ikke det længeste svar ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 08, 2011 7:46 pm

Kristen nød virkelig hans berøring, hun holdt sine øjne lukkede et øjeblik mens hun stadig fortsatte med snaven, lige så ivrig som før. Hun sukkede af nydelse mod hans læber og smilte lidt uden at afbrude, da ham kærtegnede hendes bryst. Hun lagde sig helt ned igen og trak ham med igen. Hun lod sine hænder ligge på hans ryg og pressede ham blidt ned mod sig.

Kristen kunne ikke få nok af ham, hun ville bare have ham og helst så hurtigt som muligt. Hun Elskede ham virkelig højt. Hun tænkte kort over hvordan stemmningen havde ændret sig. Lige før var hun en smule trist og ret bange og nu var alt bare perfekt igen.

- Det er okay xD mit er da heller ikk så langt ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 1:41 pm

Daniel slap langsomt og tøvende snavet. Han ville helt ikke stoppe derfor var han noget tøvende, men da han havde sluppet hendes perfekte læber, lagde han mærke til at de stadig lå på sofaen. Han kunne ikke lade være med at le kort.
"Jeg har en bedre måde" sagde han og rejste sig op, og satte sig på hug ved siden af sofaen og trykkede hurtigt sine læber mod Kristens inden han smilte til hende og løftede hende let op i sine arme og resjte sig for at bevæge sig ind i soveværelset.
Inden de nåede så langt havde han trykket sine læber mod hendes og fortsatte snavet hvor de havde sluppet det. Da han stod foran sin seng lagde han, hende blidt ned på den og lagde sig over, som de havde lagt før. Nu var der bare bedre plads til at bevæge sig.

"perfekt" mumlede han mod hendes læber og fortsatte så snavet, mens hans hånd tog fat i hendes trusser for at hive dem af, som resten af deres tøj. Han slap snavet og fik nemt hendes trusser hevet ned og over hendes smukke fødder og smed dem fra sig på gulvet.

*Hvor er hun smuk* Var det føreste der poppede op i hans tanker. Han bøjede sig frem og trykkede læberne mod hendes mave og kyssede langsomt vej op til hendes læber og igen startede han et snav.



//Hey kreativitet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 6:45 pm

Kristen kunne med det samme mærke at han tøvede, hun slog hurtigt øjnene op og så nervøst på ham, da han slap snaven. Hun så undrende på ham da han begyndte at le, hun så ned og det slog nu også hende at de ikke havde rykket sig. Hun fniste kort og smilte skævt til ham. Hun smilte lidt større da hun hørte hans bløde perfekte stemme.

Kristen gengældte huritgt kysset og smilte en smule fjollet til ham, han var helt sikkert den rigtige, det kunne hun mærke. Hun kyssede ham igen på vej ind til sovværelset, stadig med en hurtig bevægelse. Hun lod han så lave det om til en snav og snavede ivrigt med, mens hun lagde sine ben rundt om ham. Hun slap ham med benene da han lagde hende på sengen, hun hjalp ivrigt med at trekke ham over sig.

Kristen kunne godt fornæmme at der var mere plads til dem nu, men hun havde ikke noget i mod at bruge sofaen, det havde hun jo lidt prøvet, det var bare ikke helt det samme. Hun var dog okay med at de brugte sengen hvis han ikke kunne ligge sådan på sofaen.

Kristen smilte en smule uden at slippe snaven, det ord kunne hun godt lide 'perfekt'. Hun fortsatte snaven og lod ham tage hendes trusser af. Hun nød virkelig dette og hun var glad for det var med ham. Den tanke gjorde det bedre. Hun fik et stik af sorg da han trykkede læberne mod hendes mave, men hun lod som ingenting. Hun var dog glad for at han gik væk fra maven, så hunne hun også nyde det. Hun lænede sit hoved tilbage og ventede en smule ivrigt på at han skulle komme op til hendes læber igen. Selvom hun godt kunne lide det.

- Yaii xD også her ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 7:24 pm

Daniel nød at mærke hendes ben omkring ham, inden de havde lagt sig på sengen. Han elskede generalt følelsen af hende mod ham. Daniel var lige så sikker på at Kristen var den rette for ham, det hele føltes bare så rigtigt og perfekt. Han havde været forelsket i Kristen i så lang tid, stort set fra deres føreste møde, var han solgt. Og nu var de sammen. Sådan rigtigt! Kristen var hans kæreste. Han kunne virkelig godt lide tanken om det, og han ærgede sig over at han ikke kunne tage hende med hjem, så hun kunne møde hans familie. For han havde ingen.

Daniel skubbede hurtigt den triste tanke væk og fukuserede igen på Kristen, hendes hede kys og hendes nøgne krop mod hans. Daniel var så tændt nu at han selv smed sine underbusker ved siden af Kristens, stadig uden at stoppe snavet. Det var perfekt! De lå helt tæt, deres nøgne hud helt sammen og han nød det.

Stille og roligt trængte Daniel op i Kristen. Han havde tænkte så mange gange på hvor perfekt det ville være hvis det blev dem, men han havde ikke rigtigt turde håbe på det, men nu var det sket, det var dem to. I starten var Daniel meget blidt, men eftersom han kom rigtigt i gang lagde han lidt mere pres på og var lidt mere vild og hård, uden at gøre hende ondt. Han nød det fyldt ud og håbede at Kristen gjorde det samme.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 8:15 pm

Kristen havde også været helt væk i ham siden deres første møde, og ikke mindst deres første kys. Men da hun ikk så ham i lang tid efter det var hun kommet i tvivl og at han overhovedet kunne lide hende. Derefter havde hun så mødt Owl på klubben osv. Hun var så glad for at hun var sammen med ham nu, selvom hun da savnede Owl lidt. Men det hørte vel altid med når men droppede en eller selv blev droppede af en man godt kunne lide.

Kristen var dybt optaget af hans bløde hun mod sin egen, samtidig med snaven selfølgelig. Hun nød virkeligt at være sammen med ham og bare det at ligge med ham var helt fantatisk. Hun lod sin ene hold nusse hans bryst blidt mens hun sørede for ikke at afbrude deres snav. Hun smilte en smule da han tog sine underbukser af. Hun havde virkelig tændt på ham og hun ville bare have ham tæt på. Hun sukkede en smule af nydelse da han trængte sig op i hende.

Kristen lod sine hænder hvile på hans ryg, mens hun ivrigt skubbede ham ned mod hende. Hun nød det virkeligt og fik endu en gang en oplevelse af at dette kunne vare for evigt uden at det gjorde hende noget. Hun kunne ikke rigtigt tænke på andet end ham lige nu, hvilket bare gjorde hende glad. Endnu en gang var alle hendes bekymringer forsvundet og hun kunne blot nye at være sammen med ham. Hun slap snaven da hun lige skulle have luft, normalt kunne hun godt få luft men siden hun pludselig på mystisk vis holdte op med at trekke vejret, ville hun være sikker på hun kunne. Hun holdt kort sine øjne lukkede og flettede så sine finger ind i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 8:28 pm

Daniel blev bare endnu mere tændt da hun pressede ham ned mod sig. Han bevægede sig lidt hurtigere og var lidt hårde, han vidste ikke om Kristen kunne lide det sådan, eller hvad hun var til. Men hun skulle nok sige til hvis der var noget hun hellere ville, det var han sikker på. Kristen var ikke en eller anden uerfaren piger der ikke vidste hvad hun selv gjorde, det var han overbevidst om.

Da hun slap deres snav, for at få luft, brugte han muligheden for at kyssede hende på halsen. Daniel lagde lidt flere kræfter i, og nød det hele fuldt ud. Det var fantastisk og han havde det ligesom Kristen. De kunne blive ved i evigheder, det havde han i hvert fald lyst til.

Daniel sukkede også af nydelse. Han kunne slet ikke holde det tilbage, for det var fantastisk. Endnu et suk udslap hans læber. "jeg elsker dig" hviskede han i mellem hans kys på hendes hals.



//Ikke så godt med kreativitet :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 8:46 pm

Kristen holdt ham blidt nede ved sig. Hun nød det virkeligt og kunne derfor ikke ungå at stønne en smule. Hun skubbede ham ned mod sig igen i tagt med hans tempo. Hun var virkelig glad for ham, hun havde aldrig rigtig forstillet sig at det ville blive til noget, men hun var så glad for at hun tog fejl. Daniel var en af hende eneste seriøse kærester hun havde haft. Udover ham var der kun Owl alle da andre havde bare ville bruge hende. Hun vidste at Daniel ikk var sådan, det kunne hun bare mærke at han ikke var. Hvilket var rigtig dejligt.

Kristen blottede sin hals helt da han kyssede hende der, som om hun næsten regnede med at han ville bide hende. Det vidste hun jo godt ikk ville ske men hun gjorde det alligevel. Dels fordi hun nød hans kys og dels fordi hun ikk kunne lade være.

Kristen stønnede af nydelse og lagde igen hænderne på hans ryg. Hun smilte skævt og halv stort da hun igen hørte hans stemme. "Jeg elsker også dig.." hviskede hun blidt i hans øre.

-Hehe, det er okay. xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 8:54 pm

Da Kristen sagde at hun også elskede ham, kunne han ikke lade være med at smil. De ord, fyldte ham med glæde at han havde lyst til at synge det ud. Han gjorde det heldigvis ikke, for det ville helt sikkert ikke have lydt godt, han var slet ikke sangertypen. Det havde sikkert også ødelagt deres øjeblik totalt.

Men det gjorde ham glad og lykkelig. Han kunne helt se deres fremtid sammen. De ville være glade bare for at have hinanden, og Daniel ville gøre alt hvad der stod i hans magt for at beskytte hende mod alt ondt.

Daniel pressede en smule mere og var nu helt oppe i hende. Han sukkede endnu en gang, denne gang en anelse højere. Han nød det virkelig og ville ønske at de aldrig blev nød til at stoppe. Han rynkede på panden, ved tanken om at de på et tidspunkt blev nødt til at stoppe, men skubbede hurtigt tanken væk og kyssede hende op ad halsen op til hendes læber, for at kysse hende igen. Hans ene hånd hvilede på hendes bryst, som han masserede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:14 pm

Kristen gav endnu et støn fra sig da han kom helt op i hende. Det var en anelse højt hvilket hun synes var en smule pinligt. Hun bed sig kort i læben for ikke at stønne igen. Hun havde stadig sin hals blottet og rykkede først en smule på sig da hun igen kunne mærke hans læber mod sine. Hun begyndte på en ny snav da hun var sikker på hun ikk ville mangle luft forløbi. Hun sukkede mod hans læber og nød ham meget.

Kristen kunne godt mærke at han var helt oppe i hende, alligevel bliv hun ved med at skubbe ham ned til sig. Hun begyndte at skubbe en en smule hurtigere mens hun ivrigt holdte snaven kørende.

Kristen var så glad for at han havde det på samme måde med hende som hun havde med ham, hun elskede ham virkelig. Hun ville gøre alt for ham og hun kunne mærke at han nok også ville gøre gengæld hvis hun havde brug for det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:18 pm

Daniel havde også hovedet ikke noget i mod at hun stønnede lidt højt. Han syntes faktisk bare at det var fræk, specielt når det var hende. Da han mærkede at hun pressede ham imod sig og gøre det hurtigere, satte han selv farten op og gøre det lidt mere vildt. Han elskede det hele og kom igen selv til at stønne. De passede perfekt sammen, både mentalt og fysik.

Daniel besvarede snavet da de begyndte et nyt. Han elskede fornemmelse af deres læber mod hinanden og han kunne ikke lade være med at smile lidt mod hendes læber, dog uden at stoppe snavet. Han var virkelig blevet ophidset da de havde sat farten op og igen måtte et støn forlade hans læber. Gud hvor var det hele perfekt, tænkte han.



//Bliver nødt til at logge af, har første skole dag i morgen Razz
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 10, 2011 12:56 pm

Kristen var glad for det tilsyneladende ikk gjorde noget. Hun kunne jo heller ikk lige rette op på det, men hun var faktisk også lidt ligeglad. Hun stønnede igen af nydelse da han satte farten op, hun havde ikk noget imod det var stille men hun kunne da også godt lide det en smule mere vildt. Hun nød det virkeligt og skubbede ham igen kort i hans tempo, så lagde hun bare sine hænder slap på hans ryg, som om hun var trat i hænderne. Det var hun dog ikk.

Kristen nød det hele meget, hun borede sine negle en smule ned i hanss ryg uden rigtigt at tænke over det, hun ville bare have ham tættere på. Selvom det var en ret dum tanke, da det jo nok ikk kunne lade sig gøre. Hun fortsatte snaven ivrigt og og stønnede igen mod han læber.

- ikk det længste svar ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 6:29 pm

Daniel havde stadig sin hendes bryst, som han masserede lidt vildere, i takt med farten. De lå helt tæt sammen og det føltes som om hendes hud brændte mod hans, da han var så tændt og mærkede hver en lille del.

Han lagde den hånd, som ikke var på hendes byrst, på hendes lår og hev hendes ben om ham, og igen satte han farten en smule op. Det var blevet ret hurtigt nu, men Daniel kunne godt lide det sådan. Han syntes at det var fint en gang i mellem med lidt blidt, men i længden tændte han mere på vild, hård og hot sex. Ikke sådan noget med at slå hinanden, mere kræft i det. Han kunne også godt lide at gøre det lidt forskellige steder, som op ad en mur, i køknet, på et bord og så videre.

Daniel valgte bare sengen i dag, for han vidste ikke rigtigt hvad Kristen var til. Efter som de havde sagt farten op, blev Daniel nødt til at slippe snavet, for lidt luft. Han stønnede lidt højt, af bare nydelse. Han ville gerne have at Kristen havde det lige så godt så han var med på hvad hun tændte på. "Har du noget du gerne vil" spurgte han og stønnede svagt igen.

k
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 8:37 pm

Kristen nød hva han gjorde og lod ham gøre det lidt mere vildt.
Hun Blev en smule overrasket da han tog fat i hendes lår men hun havde ikke noget imod det. Hun svingede let hendes ben om ham og holdt godt fast i ham. Hun stønnede højt da han satte farten op, hun var ikke lige forberedt på det. Hun var ikke van til det på denne måde men hun havde ikke noget imod at prøve det, det var bare meget nyt.

Kristen var ret glad for at han slippede snaven, hun kunne næsten ikke få luft. Hun var bange for at hun pludselig skulle holde op med at trakke vejret igen. og det hjalp hende ikke at det gik så hurtigt, det gjorde hende bare mere forpustet. Hun stønnede højt igen og borede sine negle ned i ham igen. Hun hev kort efter vejret og da han spurgte hende om der var noget hun gerne ville, kunne hun næsten ikke få luft. det tvang hende til at svare "luft.." Hun stønnede lidt igen, hun nød det virkeligt, men hun skulle lige have luft.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 10:44 pm

Daniel mærkede igen hendes negle i hans ryg. Han skar kort ansigt over det jag det gjorde, men han tænkte ikke på det særlig længe. Han var ret sikker på at han ville have nogle ret voldsomme mærker i morgen, men lige nu var han ligeglad, han tænkte kun på dem to, og hvor meget han nød det.

Da Kristen sagde at hun manglede luft, trak han sig ud af hende, selvom at han ikke var kommet endnu og slap sit tag i hende. Han satte sig op foran hendes og fik selv vejret. Han havde fået varmen, faktisk var han ret varmen, når man havde sex kom man hurtigt til at koge. Daniel var stadig meget tændt og hans lem var stadig stift, men han ville lade Kristen få luft og hvis han var heldig var hun selv stadig tændt, men man vidste nu aldrig. Han smilte igen til hende, mens han sad og betragtede hende fantastisk krop, han kunne næsten ikke fatte at hun var hans. Men så kom han i tanke om hendes arbejde, og han kom til at tænke på at hun smed tit tøjet foran andre mennesker, end ham. Han bed sig i læben og forsøge at skubbe tanken væk igen, dog unden meget hjælp. "Hvordan har du det" spurgte han og smilte stort til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hygge på caféen ~ Kristen ^^
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En dag på caféen ~ Natalie
» Musik op caféen~Tina & Tanja
» Her ved søen (Kristen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: