The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_lcapHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_voting_barHygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hygge på caféen ~ Kristen ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 3:29 pm

kristen hold sine øjne lukkede, hun nød lidt at være så tæt på ham. Hun lavede en lille grimasse da han trak sig væk men hun hold stadig øjnene lukkede og lænede sig bare lidt ind mod ham, igen.
Hun sukkede lidt og åbnede så øjnene igen, hun så bare på ham og bed sig lidt i læben. Hun vidste ikke helt hva' hun skulle sige eller gøre, hun kunne mærke skyldfølelsen men ville ikke forlade ham. Hun smilte kort til ham og rystede på hovedet "Det.. øhh.." tøvede hun lidt og ryster så igen på hovedet. Hun så på ham og lagde en hånd på hans kind. Hun blinkede lidt igen hun hev hans hoved hen til sit og kyssede ham blidt igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:08 pm

Daniel bed sig i læben indtil han mærkede hendes hånd mod hans kind. Det føltes som om hans hud brændte ved hendes berøring. Han vidste slet ikke hvordan han før overhovedet kunne stoppe kysset, for han var så langt væk i hende. Han lod hende kysse ham blidt, og han kyssede igen.
Daniel havde været forelsket i hende i lang tid, han havde bare ikke rigtigt gjort noget ved det, for han var så skræmt over hvor ked af det han blev da Tessie forlod ham. Han var bange for at det ville ske igen, han var bange for at Kristen ikke ville lægge noget i det og så gå tilbage til Owl.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:52 pm

Kristen nød deres kys og selv om Owl også var i hendes tanker nu, kunne hun ikke længere mærke skyld følelsen. Hun lænede sig ubevidst ind mod ham igen, hun havde slet ikk' lige styr på hva' hun gjorde. Hun ville bare mærke hans læber mod sine egne og hun kunne sidde sådan i ugevis hvis det skulle være. Hun åbnede munden lidt og stak prøvende sin tunge ing i hans mund, og på den måde lavde det om til en snav.
Hun kunne mærke at det var dette øjeblik hun havde ventet på længe. Hun kunne virkelig ikk' beskrive hvor maget hun nød det. Inderst inde var hun en smule forvirret over det han havde vist hende og så det kan gjorde nu, det hang ikk' sammen. Hun havde opfattet det som om han ikk' var så vild med hende som hun var med ham, men nu var hun overbevist om at det ikke var rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:58 pm

Daniel lagde sin ene hånd på hendes hofte og nød hver en lille berøring der var imellem dem. Da hun lavede kysset om til et snav fulgte han bare med og nød det hele endnu mere, han troede ikke at det var muligt. Daniel skænkede slet ikke stedet de sad, caféen, en tanke. Han tænkte slet ikke på at de sad et offentligt sted og alle kunne se dem. Hans tanker var på Kristen og at de sad så tæt.
Daniel lagde den anden hånd på hendes lår. Men kun lige over hendes knæ, så tanken om at de var et offentlig sted var måske i hans baghovede. Men ikke nok til at få ham til at stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 10:21 pm

Kristen havde igen sine øjne lukket, mens hun snavede ham lidt ivrigt. Hun elskede hans berøring og sukkede af nydelse bare da hun mærkede hans hænder. Hun lagde sine hænder mod det nederste af hans ryg og skubbede ham lidt tættere på hende. Hun havde ikk' nogen anelse om at hun sad på en café mere, hun forstillede sig at de sad på en strand. At de sad helt henne ved vandet. Hun Kunne ikke lade være med at snave ham lidt ivrigere. Hun havde aldrig haft det på denne måde før.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 10:26 pm

Daniel rykkede tættere på hende uden at stoppe snavet. Han nussede hende blidt på låret med hånden. Daniel kunne slet ike lade være med at snavere ligeså ivrigt tilbage. Han havde det helt fantastisk, lidt ligesom de beskriver i alle filmene, hvis han ville kunne han næsten lette af alle de sommerfugle han havde i maven - nydelsen i ham kunne i hvert fald beskrives sådan. Alle Daniels tanker kredsede rundt i hovedet på ham, og de var alle om Kristen. Om hvor godt hun så ud, hvor blød hendes hud var og hvor glad hun fik ham til at være.

//Logger af nu, så sov godt, når du kommer så langt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 4:38 pm

Kristen nød at sidde sammen med ham, hun tænkte stadig ikke på at alle kunne se dem, at de sad på et åbent sted. Hun lagde armene om ham og snavede ham ivrigt igen. Hun kunne ikk' lade ham være lige nu og hun var faktisk ret ligelad med at selv Owl, kunne se det. Hun havde stadig lukket øjne. Hun trak sig en smule væk, så hun lige kunne få luft, men hun sad stadig helt op af ham. Hun bed sig lidt i læben og mumlede noget kort og uforstående.
Hun tvang så sig selv til at åbne øjnene, hun så tavst på ham og ventede til at sagde noget, for hun vidste selv ikk' hva' hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 10:10 pm

Daniel åbnede langsomt øjene da hun trak sig væk. Han kunne ikke lade være med at se på hende med et lille smil. Han havde gået og forstillet sig hvordan det ville være at kysse Kristen, rigtigt at kysse hende, og nu vidste han det. Det var fantastisk. "mmh, perfekt" mumlede han stille uden at tage blikket fra hende.
Daniel så på hende med et uforstående blik. Han havde hørt hvad det var hun mumlede. "Hvad siger du" spurgte han stille. Det gik op for ham at de sad på caféen og alle bare kunne se dem. Han rødmede sig og rette sig op, men uden at rykke fra Kristen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 10:31 pm

Kristen bed sig lidt i læben, hun nød virkelig denne dag, sammen med ham. Det var alt hva' hun ville. Hun var dog ikk' klar over at det gik så hurtigt, men det var bestemt ikke en klage.
Hun smilte stort til ham og klukkede lidt af ham. "Year.. perfekt" Sagde hun så med en liidt lav stemme, men så han tydeligt kune høre det. Hun stirrede lidt ind i hans smukke øjne og rystede så lidt på hovedet. "Hva'?.." mumlede hun og klukkede lidt, hun vidste godt hva. han mente men hun kunne ikk' huske hva' det var hun sagde.
Hun lænte sig en smule tættere på ham igen og kyssede ham kort, men langsomt. Hun fik et lidt undrende blik da han rettede sig op, hun kiggede rundt og blev tavs. "Ohh.." Hun kløede sig lidt i håret og trak så bare på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 10:39 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smile. Han var han så lykkelig at han ikke ville have noget imod at falde død om nu, og dog. Han ville gerne have lidt mere tid sammen med Kristen. Da Kristen kyssede ham igen, føltes det som om hans hjerte ville springe ud af brystet på ham. Han havde virkelig aldrig troet at nogen kunne få en til at føle sig sådan. Det var fantastisk.
"Kristen, jeg bliver nødt til at sige det her til dig nu. Jeg havde lovet mig selv at så længe du var lykkelig, ville jeg ikke sige noget. Men jeg kan ikke holde det ud mere" begyndte han. Han så hende i øjene og tog en dyb indånding, som om han skulle samle mod til sig. Han følte sig næsten som en lille dreng igen. "Jeg er helt væk i dig. Jeg troede at jeg bare kunne nøjes med at være din ven, men hver gang jeg ser dig, kan jeg ikke lade være med at håbe at det kan blive til mere." Daniel holdt en kort pause, men tog ikke blikket fra hende. "jeg ved du er sammen med en anden, men det her" sagde han og indrammede dem med en finger. "giver mig håb, så jeg vil bare vide om jeg skal blive ved med at håbe eller om jeg bare skal give op" afsluttede han.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:04 pm

Kristen smilte og lagde sit hovede på hans skulder, hun nussede blidt sit hovede mod hans nakke. Hun kune virkelig godt vende sig til det her. Hun rettede sig op igen da han begyndte at tale, hun stirrede igen ind i hans smukke øjne, med et skævt smil. Hun nikkede og smilte lidt støre hver gang han holdt en pause, hun havde aldrig hørt nogen sige noget så smukt til hende før. Hun smilte stort til ham et øjeblik mens hun forblev tavs. Så lagde hun en hånd på hans brystkasse og smiler lidt større, hvis det da var mulgt. "Daniel.." startede hun og tænkte sig godt om, hun ville gerne have det til at lde lige så godt, som det han lige havde sagt. Men hun vidste at det var umuligt. "Du behøver ikk' håbe.." fortsatte hun og tænkte sig igen lidt om. "Men.. du må ikke give op!" smiler og bider mig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:11 pm

Daniel havde stadig følelsen af at han var en lille dreng eller en nørd der skulle spørge skolens smukkeste pige om hun ville med til prom. Han hadede og elskede følelsen på samme tid. Han havde at han følte sig usikker, men han elskede at hun fik ham til at være nervøs, glad, lykkelig og levende på samme tid. Daniel havde det stadig meget svært efter hans forældres død og hans søsters forsvinden, og det gjorde det ikke nemmere at Tessie forlod ham, men Kristen fik ham virkelig til at føle sig bedre. Hun kunne nogen gange få ham til at føle sig som en normalt teenager med en normal familie og normale teenagerproblemer, men hun kunne også få ham til at føle sig helt specielt. Og det var en af grundene til at han var så vild med hende. "Så der er en chance" spurgte han forsigtigt. Han ville være helt sikker, for at gå i det uvidende var alt for hårdt nu.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:25 pm

Kristen nød at sidde ved hans side, nogle gange ville hun ønske at hun kunne læse hans tanker, som nu. Da han bare sad lidt gjorde det hende en smule forvirret og helt vildt nysgerrig, Hun ville vide hva' han tænkte og hvorfor. Hun smilte lidt da han spurgte igen. Denne gang trak hun sig lidt tilbage "Nej.." mumlede hun så. Hun prøvede virkelig at holde masken men hun kunne ikke, hun begyndte at klukke og lænede sig helt ind mod ham igen. "Jeg er ikk' sammen sammen med Owl mere.. jeg har ville slå op i flere måneder, men jeg har ikk' set ham, og jeg kan ikk' få fat i ham.." hun holdt en lille pause for at se om han forstod. "Daniel.. du har ikke bare en chance.." hun smilte større og begyndte at kærtegne hans kind, "Jeg elsker dig.." Hun vidste ikke, helt hvordan han ville reagere, men hun ventede bare tolmodigt for at se det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:33 pm

De få sekunder efter at Kristen havde sagt nej til ham, følte han den samme smerte efter Tessie havde forladt ham, bare større og meget værre. Den eneste reaktion han kunne få frem var at rynke på panden, men da hun fortalte at hun ikke rigtigt var sammen med Owl, kunne han ikke lade være med at smil, også selvom han vidste at det nok ikke rigtigt var passende for den stakels dreng. Men han var bare så glad for det var ærlig talt hvad han håbede ville ske en gang. Da Kristen sagde at hun elskede ham, åndede han utroligt lettet op og smilte stort. "du skræmte livet af mig, kvinde" sagde han drillende og prikkede hende i siden, inden han trykkede sine læber mod hende. Han var så glad og lykkelig at det næsten ikke kunne være andet end en drøm. Men hvis det hele bare var en drøm, ville han aldrig nogensinde vågne igen. Så ville det bare være ham og Kristen, i deres egen lille drømmeverden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:47 pm

Kristen havde næsten ondt af ham, da hun så den første reaktion. Det var ikk' meningen at det skulle såre ham, hun ville bare lige lave lidt spæning. Hun havde lyst til at ryste på hovedet og råbe "nej nej.. det var for sjov!" men heldigvis ikke den reaktion der varede længst. Hun smilte stort da Hun så hans smil. Hun rykkede sig lidt da han prikede hende i siden, "undskyld.." mumlede hun og kyssede ham blidt igen. Hun lukkede øjnene på halv vejen igen og smilte stort med lukkede øjne efter kysset. Hun greb ud efter hans læber igen og nød kysset, inden hun åbnede øjnene og så på ham. "Du er.." mumler det stille og bider mig i læben, mens jeg ryster ganske kort på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 11:53 pm

Daniel nød kysset ligeså meget som før, ja faktisk mere. De få tanker om Owl der var sneget sig ind, ødelagde lidt det hele. Nu var han bare glad og lykkelig.
Daniel slap kysset og lo lidt. "Jeg er hvad" spurgte han også i en mumlende tone. Han kunne slet ikke få øjene fra hende, hun var så fantastisk smuk. "Hvordan har jeg overhovedet kunne leve uden dig, før i tiden" spurgte han. Det var et retorisk spørgsmål, men han kunne bare slet ikke forstå hvorfor han ikke havde gjort noget ved hans følelser for hende noget før.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 12:07 am

Kristen var lykkelig, hun var så vidt hun havde fårstået sammen eller tæt på at være sammen med ham. En tanke slog hende, hun vidste ikk' om han havde andre han så, det gjorde hende ret bekymret. Men kysset hviskede de tanker ud. Hun så på ham med et stort smil og klukkede let af ham. "Fantastisk.." Smiler stort til ham og lytter. Trakker let på skulderne. Hun kom i tanke om noget, og hun kunne ikk' rigtig gøre for at hun lød loggende da hun sagde det, det var hun vand til på jobbet. "Jeg har hvist ikk' set dit hus endnu.. har jeg?" Hun smilte til ham og afventede hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 12:13 am

Daniel smilte lidt da hun spurgte om hun havde set hvor han boede. Og så vidt han huskede havde han ikke haft hende med hjem til sig selv. "Nej, det tror jeg faktisk ikke at du har" sagde han og smilte lidt. "Det kan være at du vil se det nu" spurgte han og smilte stadigvæk. "Jeg bor ikke så lang herfra jo" sagde han stille og kyssede hende på panden. Han var så glad i dette øjeblik, han havde aldrig troet at han nogensinde skulle smile igen, men Kristen havde gjort det muligt for ham. Daniel vidste at han ville gøre alt for hende. Han ville beskytte hende og elsket hende højere end nogen anden, det var han overbevidst om.

//Jeg logger nu, men vi skrives i morgen ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 3:59 pm

Kristen stirrede lidt på ham, det var enlig ikk' meningen, men hun var så besat af hans smil at det alligevel endte med at blive til en stirren. Hun lyttede til hans ord mens hun koncentrerede sig om ham. Hun nikkede med et skævt smil og bed sig lidt i læben, "Du logger.." Klukkede hun let og smilte stort til ham, "det lyder som en aftale" fortsatte hun så oglagde sin pande mod hendes bryst. Hun kunne, virkelig godt tænke sig et liv sammen med ham, han var alt hva' hun behøvede. Han var der altid for hende og hun kunne stole på ham. Hun havde lyst til at fortælle alt, hva' han endnu ikke vidste om hende, på dette sekundt. Hun vidste ikk' hva' der ville ske i fremtiden, men hun kunne ihvertfal bruge liidt til på at fortælle ham en smule, så han vidste noget mere om hende. Og hun glæde sig til at vide mere om ham også. Hun lukkede øjnene og koncentrerede sig om hans duft.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 11:39 pm

Daniel begyndte at grine lidt. "Ja det gør jeg" sagde han og lagde igen armen om hende, som før. Han bøjede sig en smule ned og kyssede hende på panden. "Så du tør godt være alene med mig" spurgte han drillende.
"Du har ingen idé om hvor glad du lige har gjort mig" hviskede han til hende og kyssede hende igen på panden. Han var fuldstændig væk i hende og der var intet han kunne gøre. Han var fanget, men på en god måde, i hvert fald hvis hun ville have ham, ellers sucks det lidt. Daniel sendte hende et af hans varme smil og tog en dyb indånding, som om han skulle tage sig sammen til at rejse sig op og ikke skulle være så tæt på hende i et stykke tid. Han var næsten bange for at bevæge sig, som om at han ville vågne op af sin drøm. "Ville du se min lejlighed" spurgte han så beskræftende, lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 07, 2011 9:02 pm

Kristen klukkede lidt af ham og smilte skævt til ham. Hun nikkede og bed sig lidt i læben "Det er det jeg ønsker mig lige nu.." svarede hun og så ham i øjnene, mens hendes smil automatisk blev større.
Hun nød hans stemme og smilte stort da hun hørte ham. Hun nød hans kys i panden men ville ønske at det var på læberne i stedet. Hun rystede på hovedet for at glemme det, men tanken gik ikk' væk. Selv om hun elskede bare at sidde så tæt på ham havde hun lyst til ham. Hun kom til at stirre på ham igen, hun kunne ikk' gøre for det, faktisk kunne hun ikke kontrolere det. Han blindede hende, og hun var helt væk i ham. Hun rystede lidt på hovedet for at stoppe med at stirre. Hans havde sagt noget mere, det vidste hun, men det tog liidt tid inden hun kunne spole tilbage og huske hva' han havde spurgt hende om. "Øhh.. jeg.." tøvede hun mens hun roede hendes tanker. "ohh.. nåår.. øhh.. klart" svarede hun med et liidt flovt blik.
Hun rettede sig lidt op smilte lidt, men hun kunne ikk' rejse sig endnu.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:22 am

Daniel kunne slet ikke lade være med at smile. Han var så glad og lykkelig nu at det næsten burde være forbrudt. Han var også meget bange for at der ville komme et eller andet i vejen for det, så han var tvunget til leve i ensomhed og vrede som før han mødte hende.
Daniel bøjede sig en smule frem og ødelagde mellemrummet mellem dem, og kyssede hende på læberne. Det var ikke en af hans blide kys, det var mere ivrigt og det viste at han havde mindst ligeså meget lyst til hende.
Daniel slap kysset modvillige og smilte til hende. "Skal vi gå" spurgte han og tog hendes hånd og rejste sig op. "Det ligger ikke mere end 5 minutter væk herfra" sagde han og kunne ikke få blikket væk fra hende. Hun var utrolig smuk og sexet at se på. Han havde aldrig mødt en som hende før.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:57 pm

Kristen sad helt stille da han kyssede hende. Hun havde løst til at kysse igen, men chokket eller nærmere, følelsen af at han lige havde læst hende tanke. Hun smilte skævt men alligevel stort og rødmede igen. "Year.." svarede hun da hun igen kune tale. Hun rejste sig op og gik liidt ud fra hvor hun havde siddet, så han kunne komme op også. Hun bed sig lidt i læben og smilte skævt igen, "Vendt!" sagde hun da han var kommet op, inden de gik."Jeg glemte noget.."sagde hun og lagde armene om ham, hun smilte lidt inden hun pressede sine læber mod hans i et lige så ivrigt kys, som han havde givet hende lige før.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:22 am

Daniel smilte lidt til hende inden hun rejste sig op og gjorde plads til at han også kunne rejse sig op. Daniel nåede kun lige at stå op inden hun havde lagt armene om ham og kyssede ham. Han lagde singe hænder på hendes hofter og trykkede inde ind til sig og gengælte kysset ligeså ivrigt som hun gjorde.
Daniel elskede følelsen af hende tæt på sig og han hver en lille berøring der var i mellem dem. Han elskede duften af hende, ja han elskede hende. Han kunne slet ikke se hvordan hans liv skulle fortsætte hvis hun ikke ville have ham, hvis hun var forelsket i en anden eller bestemte at han ikke var god nok. For hvad havde han gjort for at fortjene så dejlig en pige som Kristen.

//Undskyld tiden ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:38 am

Kristen stod nu som frosset fast til jorden da han kyssede igen. Hun kunne ikk' lade ham være, hun begravede sine finger i hans hår og skubbede hans hovede tættere på hende, hvis det kunne lade sig gøre, og kyssede ham ivrigt igen. Hun var så lykkelig, sådan havde hun ikk' haft det længe, hun havde haft så mage problemer. De fleste havde hun så godt nok stadig væk, men når hun var sammen med ham, kunne hun ikk' tæke på andet end ham. Som om alle problemerne forsvandt i en tid. Hun lavede stille kyssende om til en snav. Hun gik tættere på ham med hendes føder, så hun næsten stod på ham. Hun nød det virkeligt, nød ham. Hun vidste ikk' om de nogensinde ville komme hjem til ham, men lige nu, var hun ligeglad.
- Det er okay ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på caféen ~ Kristen ^^   Hygge på caféen ~ Kristen ^^ - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hygge på caféen ~ Kristen ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En dag på caféen ~ Natalie
» Musik op caféen~Tina & Tanja
» Her ved søen (Kristen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: