The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hallo...very nice to meet you //Mike//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:29 am

Han trak lidt på skuldrene "Det går.. Min far bankede migindtil han blev sat i fængsel for vold.. Jeg har prøvet lidt af hvert" sagde han med et smil og trak ennu engang på skuldrene. Han havde levet med det hele sit liv, så det var ikke rigtigt noget der gjorde ham ked af det mere. Han havde også tilbragt meget tid hos sin psykolog hvor hanhavde snakker om det, så han havde efterhånden fortalt dethele mange gange.
Han nikkede og så ned. "Jeg ved det. Det er dét der skræmmer mig mest. Men jeg ved jeg kan klare det, for.. Jeg gør det for mig og Gideon, der vil sikkert gå lang tid før jeg kan være så tæt på ham igen, men.. Når jeg først kan det har vi resten af evigheden sammen, og så er det den korte tid værd. Jeg ber selvfølgelig James om at holde øje med mig konstant når jeg er sammen med Gid, jeg vil ikke gøre nogen skade på ham hvis det kan undgåes" sagde han roligt.Han havde virkelig tænkt det igennem.
Hun så på han dahun bøjede sig mod ha og smilte lidt over hende. "Ja.. Jeg bruger tit kontaktlinser for at skjule det lidt.. Jeg mener, de er ret blå" sagde han med et smil og fulgte hende med blikket. Det var ikke løgn, han havde kontaktlinser liggende med en mere grå farve han tit tog i for at dæmpe den tydelige blå farve i hans øjne.
Han nikkede en smule og så på hende. "Det er jeg ked af at høre.. Men jeg tror bare ikke på at du er færdig med at blive elsket.. Du er for god til bareat være tabt" sagde han roligt og smilede opmuntrende til hende. "Jeg troede også min eks kæreste og mig var bestemt for hinanden. Tingene giver tit først mening senere" sagde han opløftende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:44 am

hun lukkede øjnene og flasken samt noget begyndte at ryste, det var på grund af rørende, hun var virkelig ikke glad for at nogen skulle behandles sådan og det gjorde hende virkelig vred, hvilket kun fik hende til at bruge hendes lille gave i det alvorlige. hun knyttede næverne og rynkede brynet, men efter lidt tid, tænkte hun positivt, løsnede sine hænder, åbnede øjnene og i det sekund hun åbnede dem, holdte jorden op med at bevæge sig.
hun så på ham som noget af det første "det er jeg glad for...jeg er overrasket at du har så meget tillid til min bror, faktisk du virker jo direkte...hvad skal man sige bange for ham" pointerede hun og hævede øjenbrynet spørgende.
hun rystede på hoved "lad hver med det, blå er en smuk farve...meget smuk, den gør dig til en ener...før sagde du jeg var smuk, jeg må give den igen...du er nu også meget smuk selv" sagde hun blidt, hun var meget sandfærdig mens hun snakkede, aldrig et sekund havde hun løget for ham...ikke et eneste.
hun så igen overrasket på ham "for god...synes du er jeg er for god til at blive tabt" spurte hun og lagde armene om sig selv, som om det at høre det fra en anden gjorde det hele bedre og gjorde hende mere...mere glad
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:26 am

Han så lidt rundt da tingende rystede og vidste ikke helt hvorfor de gjorde det. Hun regnede dog med at det havde noget med Genevieve at gøre, slevom han ikke var helt sikker. Han så på hende og lod lidt som ingenting imens folk rundt om dem begyndte at diskuterer hvad der skete. Han så istedet for på vand flasken og overvejede om den mon eksploderede på et eller andet tidspunkt. Hans blik faldt på hende da hun igen åbnede øjnene.
Han trak på skuldrene. "Din bror passer på min kæreste med hans liv. Jeg er ikke nogen mere taknemmelig end ham. Han skræmmer mig en smule, ja, men Gideon stoler på ham og det er godt nok til mig" sagde han med et lille nik og et smil.
Han så på hende med en undren. "Tak.. Jeg er ikke vant til folk rent faktisk kommenterer mine øjne.. De glor bare og går videre.. Jeg kan meget bedre lide det når det bliver gjort på din måde" sagde han med et smil og lænede sig tilbage. Hun gav ham en slags aelvtillid han ikke plejede at have.
Han nikkede til hende. "Alt for god.. Der findes folk derude der er helt fucked up men stadig finder kærlighed.. Hvorfor skullen en som dig ikke også? Du er imødekommende og venlig. Jeg forstår ikke hvorfor drenge ikke bliver tiltrukket af dig med det samme" sagde han ærligt. Hvis han havde været til piger havde han sikkert siddet og spillet smart overfor hende nu, men heldigvis var han homo, og kunne være hendes ven.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 9:00 am

hun nikkede "ja de to har et tæt bånd...men er du ikke bare en smule jaloux over deres så tætte bånd" spurte hun uden nogen form for at være ond, bare ren nysgerrighed...hvilket hun jo havde noget af "men du er heldig...også kan jeg godt se hvorfor Gideon skulle elske dig, hvem ville ikke det, du er venlig, rar og hjælpsom" hviskede han og lagde hoved på skrå.
hun hævede øjenbrynet og rystede på hoved af det han sagde "det burde det...jeg har altid elsket blå øjne, alle siger at brune øjne er charmerende, men jeg synes selv at skarpe blå og smaragdgrønne øjne er smukkest, der er mere liv i dem... end et par kedelige brune øjne" hun klukkede og tog en tår af sit vand, ligeglad med at det i teorien havde været mange steder henne.
hans ord fik hende kun til at rødme "jeg ville ønske jeg havde en ven som dig...helt ærligt hvor var du for 148 år siden, er kunne jeg godt lige havde haft brug for dine vise ord" hun rystede på hoved og betragtede ham længe, han var virkelig sød...næsten for en bror også alligevel ikke, hun havde godt gættet at han ville være der for sine venner ligegyldig hvad ig det beundrede hun ham for
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:31 pm

Han så på hende og tystede lidt på hovedet. "Nej.. Det har jeg faktisk aldrig tænkt over på den måde. Jeg ved Gieon elsker mig, og det er det eneste jeg behøver" sagde han med et smil. Han var ikke misundelig på James, han havde det jo godt med Gideon, det havde James også, det gjorde kun Mike glad at andre folk holdte af Gid. Han smilede over hendes ord "Jeg er bare en normal dreng, standard menneske. Der er ikke noget specielt over mig" svarede han med et smil. Det var ikke for at sige hende imod, men han betragtede sig selv som kedelig og normal.
Han så på hende og smilede lidt. "Brune øjne er mere varme og omfavnende. Der ernogetblødt og noget behageligt over det. Blå virker så koldt, det er slet ikke mig" sagde han med et smil. Han syntes altid at hans øjne så så kolde og afvisende ud, fordi de var blå, og oven i købet så skarpe.
Han lo en smule over hende. "Du har en ven som mig, eller.. Jeg er din ven" sagde han med et smil. Han ville med glæde være hendes ven hvis hun ønskede det, hun virkede som en dejlig person, en man kunne bruge lang tid på bare at snakke med. "Jeg var ikke født den gang, ikke engang mine forældre var. Jeg er jo blot et barn i forhold til dig og din alder" sagde han med et smil og trak på skuldrene. Han var virkelig en sjov person, han kunne slet ikke forestille sig hende og James sammen.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:43 pm

hun rynkede på brynet og så bestemt på ham "nej ikke sig sådan, du kan måske nare Gideon, men mig kan du ikke få...du er speciel, jeg har været sammen med dig i hvad omkring en halv time og du er allerede en af mine ynglings personer i den her verden" hun hævede øjenbrynet og så bestemt på ham.
hun grinede "hvordan kan det så være at min bror gør dig bange, han har også brune øjne" pointerede hun drillende, hun lagde hoved på skrå og rystede på hoved af ham, for ja det var vel noget af det samme, James havde brune øjne, men så vidt hun havde hørt var han en mester i at nedstirre folk, bare se på dem som om de intet var...aldrig ville blive noget.
hans ord fik som før hende til at smile "mange tak...det er jeg virkelig glad for..du er så nutted man for helt lyst til bare at kramme dig og aldrig give slip" klukkede hun og betragtede ham med varme i øjnene, man kunne sige at hun var den varme og hendes lillebro den kolde, de var som yin og yan forskellige også alligevel ikke. hun rullede med øjnene "det ved jeg godt...men det ville alligevel være rart, Tania forstod ikke rigtigt hvad jeg gik igennem så ville det være rart at have en ven som du ved rent faktisk gjorde" hun trak på skulderne og smilede svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:37 pm

Han så lidt underende på hende. Det var sjældent at nogen var så ihærdig for at få ham til at føle sig speciel. "Tak.. Men jeg kan virkelig ikke se hvad det er ved mig der er så specielt. Jeg er bare en lille fortabt dreng der ikke rigtig har kunnet få styr på sit liv før nu, og det er ikke engang mig selv der fik styr på det" sagde han med et smil og trak på skuldrene. Det var sådan han selv opfattede det hele i hvert fald.
Han lo en smule. "Nu er det jo ikke farven alene der bestemmer hvordan blikket er. Din bror har et helt bestemt blik der bare er koldt og virkelig skræmmende. Det er så hårdt" sagde han med et smil. Det var nu ikke fordi han frygtede James, han ville sagtens kunne lægge sit liv i hænderne på ham, han var bare ikke typen man satte sig ned og fik en kop te med om søndagen, han var mere typen man bare trådte til side for så man ikke stod i vejen.
Han smilede til hende. "Er jeg nuttet? Tusind tak" sagde han med et smil. Han havde hørt det før og var ved at vænne sig til det. Kristen kaldte ham altid nuttet og sød, så han havdevænnet sig til det. Han så på hende med et smil. Han nikkede en smule til hende. "Jeg kender det, når folk ikke forstår en.. Jeg har aldrig prøvet at have nogen der virkelig forstd mig før jeg kom til Mystic falls. Jeg mistede alt den gang jeg sprang ud, siden har jeg været alene.. Så jeg vil gøre mit for at spare dig for den slags nu" sagde han roligt og med et smil. Han ville gerne hjælpe hende det han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:50 pm

hun rystede på hoved "du er udmyg, det er så sødt" hun rejste sig op og satte sig på bordet foran ham, stille bøjede hun og frem og betragtede ham med nysgerrige øjne "i er så sjove nogen gange, gør ting og sage, i kan aldrig indrømme at jeres krop er smuk" hun lod sin hånd glide igennem hans hår "det er så blødt" grinede hun og lagde sin anden hånd på hans kind, det var næsten som om hun prøvede at finde ud af hvordan hans ansigt fungerede.
hun trak på skulderne og så på ham "den lå farve er smuk, jo vidst er det i kunstens verden en kølig farve, men sammen med det falske sorte hår og de nuttede ansigt...ja så ser du bare mere nuttede ud" hun grinede og lagde fødderne på hver side af hans hofter...hun nikkede "selvfølgelig er du det...du er nok den mest nuttede menneske dreng jeg nogensinde har set" hun lagde hoved på skrå og strøg ham hver kinden
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:04 pm

Han så på hende og smilede lidt med en lille rysten på hovedet. "Jeg er bare ærlig. Jeg er ikke noget pragteksemplar, bare en dreng" sagde han med et lille smil, og så på hende da hun nærmede sig. Han smilede over hendes måde bare at gøre det på. "Min krop er ikke smuk" sagde han og løftede sine arme op for at vise arene. "Bare et eksempel" sagde han og lod sine arme falde igen. Han lod hende røre ved sig, det betød intet for ham. "Utroligt når det er så slidt og farvet" sagde han med et smil og hentydede til hans hår.
Han lo lidt. "Kaldte du lige mit hår falsk?" sagde han med et smil og rystede lidt på hovedet. "Tusind tak alligevel. Jeg tror bare ikke rigtigt vi ser det samme. Den person du beskriver lyder slet ikke som mig" sagde han med et smil og rystede på hovedet. De var lidt undelrigt for ahm at hun kom så tæt på, men han lod hende. "Tak igen, men du får mig til at føle mig som en knægt på 7 år. Jeg er 20 år gammel, nuttede er ikke det fedeste at blive kaldt" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:22 pm

hun trak på skulderne "så er jeg heller ikke smuk, så er ingen smukke, for så er alle o bare et eksempel af deres køn...måske ser du det ikke selv men alle andre gør det" argumenterede hun og smilede bredt til ham, dog rynkede hun brynet over hans mærker, lod sine fingre glide hen over dem "alle har fejl, jeg har et stort ar der løber ned over min ryg og et modermærke der ligner en stjerne" hun vidste han sit håndled med det stjerneformede modermærke "ingen er perfekte" hun trak på skulderne.
hun nikkede og kort sin hånd igennem hans hår "du er ikke naturlig sort, det så tydeligt at se" hun grinede og rodede ham drillende i håret, måden hun sad der foran ham, på lang afstand kunne de ligne et søskende par eller en masse andet, hun lagde armene over kors "jeg beskriver bare drengen der sidder foran mig, ikke nogen anden" hun prikkede ham drillende på næsen og hævede øjenbrynet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:31 pm

Han så på hende og smilede lidt. "Gen, ikke alle kan være smukke. Jeg er en af dem, men du er smuk. Jeg er bare en standard dreng, det er alt, du behøver ikke gøre mig til mere end det" sagde han med et smil. Han lod hende røre ved sine arme, selvom det var ret uvant for ham at nogen gjorde det. Han så på hendes modemærke. "Men det er jo smukt.. Mine arme ligner noget der har været i en kødhakker" sagde han med et smil og trak lidt på skuldrene. Han havde efterånden accepteret det. "Du har ret. Ingen er perfekte.. men du er godt på vej" sagde han drillende og smilede til hende.
Han så lidt op mod hans hår, som om han ville kunne se det selv og smilede. "Du har ret.. Jeg er blond hvis det er helt rigtigt.. Men jeg begyndte at farve det sort da jeg var 14. Det passer ligesom bare bedre til" sagde han med et smil og så på hende. Han kunne slet ikke forestille sig selv blond mere, ikke efter 6 år med sort hår. "Jeg tror ikke jeg kender den dreng så" sagde han drillende og så på hende. Det var rart at snakke med en person som hende. "Du gør mig i overaskende godt humør" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:59 am

hun stivnede "Gen...det er lang tid siden nogen har kaldt mig det...men tror, har gideon ikke også kaldt dig smuk" spurte hun nysgerrigt, hun hævede øjenbrynet og smilede...ja faktisk smilede hun nu mere end hun nogensinde havde gjort, han var virkelig sjov og hun ville nok gerne nyde hans selvskab en anden god gang. hun fnyste "hver lille detalje gør os speciel, dine mærker der fortæller at du har været noget igennem, noget anderledes og hårdt...jeg beundre dig virkelig for det, den måde du bare smiler også selvom du har det hårdt" hun smilede skævt til ham og trak på skulderne.
hun nikkede stille "du har ret, sort klær dig, indfanger virkelig en skønhed...men jeg tror du ville se underlig ud som blond, jeg kan næsten ikke fortille mig dig sådan" hviskede hun og rystede på hoved "haha, jeg synes nu han er en meget sød dreng...en jeg meget gerne vil nyde selvskab med en anden god gang" sagde hun blidt og varmt, hun grinede og hævede øjenbrynet "det er jeg glad for...jeg kan jo kun sige at du gør det samme" med gjorde hun
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:53 pm

Han smilede lidt over hende. "Gen er bare nemmere end hele navnet, er det okay?" spurgte han med et smil og nikkede så en smule på hovedet. "Jo, et par gange, men jeg er hans kæreste, det skal han sige" sagde han med et træk på skuldrene. Selvfølgelig troede han på Gid, men Gid så ti gange bedre ud end Mike, så det ville være underligt hvis han mente det 100%. Han så ned på sine arme og smilede svagt. "Jeg kan kun smile fordi jeg ved det værste er overstået. Men den dag min far kommer ud af fængslet vil jeg have det knap så trygt.. " sagde han tænksomt. Det var sandt, han frygtede den dag hans far kom ud fra fængslet, og der var ikke læng til. Derudover havde Gid også en stor del af æren for han var glad. Hvis han mistede ham, ville han ikek vide hvad han skulle gøre, men de tanker ville han ikke have.
Han smilede over hendes vudering af hans hår. "Jeg ser kun mere skravlet og bøsset ud med blond hår, virkelig. Det er nok klogeste af dig ikke at prøve og forestille dig det" sagde han med et smil. Han kunne aldrig finde på at gå tilbage til sit blonde hår, det var ikke ham mere, han var en anden person end det. "Jeg ville nu heller ikke have noget imod at bruge tid sammen med dig en anden gang" sagde han med et smil og så på hende med et roligt og venligt blik. Hun var en person han godt kunne se sig selv blive venner med.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 2:05 pm

hun nikkede "det er helt okay med mig...jeg kan godt lide den Gen" hun grinede og strøg ham blidt ned over kinden, der var faktisk ikke direkte nogen kærlighed i det, bare ren venlighed og varme. hun rystede på hoved "åhh kom nu, hvis du havde været hetero, ville jeg totalt lægge an på dig" grinede hun og rystede på hoved, det ville hun englelig, han ville være hendes type, sød rar og venlig, dog med en mørk baggrund, ikke mange kendte til. hun bøjede sig ned over hans øre "hvis din far kommer ud, vil du være sikker, du har mig, James og Gideon til at beskytte dig, jeg er sikker på at han ikke kommer til at røre dig" hun så på ham med alvorlige øjne og noget grønt kom op i dem...en lille uheldig ting hun kunne, hendes øjne gik tit i "Farve krig" som hun kaldte det, det foregik ved at de bare skiftede farve konstant, mellem grøn, blå og brun, dog var de brune det meste af tiden.
hun trak på skulderne "mhh hvis jeg kunne og måtte ville jeg kramme dig og aldrig give slip...du ser så uskyldig ud"/b] hviskede hun og grinede stille. hans ord, fik smilet til at blive forlegen [b]"mange tak...så har du sgu fået skaffet dig en ven til og jeg har også" hun grinede og klappede i hænderne
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 3:39 pm

Han smilede til hende og nikkede en smule. "Godt.. Det er lidt nemmere end at sige Genevieve hver gang" sagde han med et smil og lod hende røre ved sig. Han lagde intet i det, det gjorde han aldrig når det kom fra piger, de interesserede ham trods alt ikke på den måde. Han lo lidt over hende og rysted på hovedet. "Ærgeligt jeg er homoseksuel så, hva'?" sagde han med et smil. Hvis han havde været til piger vidste han ikek rigtigt hvad han ville gå efter. Muligvis en som hende, men han vidste det ikke lige, han tænkte ikke over den slags. Han smilede lidt over hendes ord og nikkede lidt. "Du kender ikke min far.. Han bebrejder mig for min mors død, og han hader mig fordi jeg er til drenge.. Han vil gøre alt for at gøre mig ondt.." sagde han helt alvorligt og så ind i Gens øjne. Hendes øjne facinerede ham, og fik ham til at smile af en grund. "Dine øjne?" sagde han med et smil, og håbede hun fostod hvad han mente.
Han grinede lidt og trak på skuldrene. "Du må gerne kramme mig, men kun hvis du giver slip igen. Sku ikke hunden på hårene" sagde han med et smil. Han var ikke så uskyldig som han så ud, selvom han heller ikke ligefrem var nogen hardcore dreng. Han smilede til hende med et nik. "Dejligt.. Nye venner er altid rart, ikke?" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 3:52 pm

hun grinede og nikkede "og hvad så, jeg vil hellere ingen kærlighed have, hvis det betyder jeg kan have en ven som dig" hun trak på skulderne og smilede bredt til ham "uden at skulle blære mig...men jeg kan lave en tsunami, tror du ikke det vil dræbe ham" spurte hun og så på ham med blide øjne. hun grinede og sukkede "ja min øjne, går ligesom i farve krig, skifter farve helt uden grund, det er derfor jeg normalt tager solbriller på, jeg vil ikke vise andre hvor stor en freak jeg er" hun trak på skulderne og så hurtigt rundt.
da hun fik grønt lys, satte hun sig på hans skød, lagde blidt armene om han og hvilede kinden mod hans skulder "jeg har ikke fået et kram i siden 1889, siden han døde, min forældre slagtet ligeforan mig, alle jeg elsker blev taget fra mig" hviskede hun og trykkede sig mod ham, hvis han skubbede hende væk, ville hun selvfølgelig blive såret, men ville ikke gøre noget ved det...men faktisk var sandheden at det hun havde mest brug for lige nu var et kram at føle nogen holdte af hende, selvom hun havde svært ved at tro det "så må du ikke forsvinde ligesom alle de andre" hviskede hun stille og rystede svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hallo...very nice to meet you //Mike//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» once again i meet someone els...nice -/Luzy/-
» it's very nice to meet you -Vampira-
» Nice to meet you... //Desmadonna//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Mall-
Gå til: