The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Justin (429)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Anna (418)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_lcapHallo...very nice to meet you //Mike// I_voting_barHallo...very nice to meet you //Mike// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hallo...very nice to meet you //Mike//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 8:31 pm

Tid 14:45
Sted En café i Mystic Mall
Omgivelser En masse unge mennesker
Vejr solen skinner smukt udenfor og der er få skyer
Påklædning et par stramme jeans, en stram sort t-shirt og bare tær

denne by den var så fremmed, så fremmed fra hvad hun var vant til...men endelig havde hun fundet ham, hun havde fundet sin lille bror, sin James, han var blevet taget fra hende en gang, men det skulle aldrig mere ske...aldrig. selvom hun så meget yngre ud, så var hun sjovt nok hans storesøster, og hvis man se efter kunne man se mange ligheder, de meget brune øjne, det halvkolde blik og måden de begge gik på, men mest af alt deres temperament.
hun bevægede sig stille hen over gulvet, så sig nysgerrigt omkring, dog var det kun i måden hun så på tingene man kunne se antydning af nysgerrighed, alt andet omkring hende var dødt...koldt og tomt. langt væk tiltrak en cafe hendes opmærksomhed, så med skødesløshed skridt gik hun imod caféen, det var vel alligevel også noget tid siden at hun havde spidst. hun slog sig ned ved en stol tæt ved udgangen, bare måden hun sad der, kunne hun gå ud fra at være en kvindelige udgave af sin bror, smuk, men også iskold, den måde hun lod blikket glide hen over folk, som om de var intet, men at de slet ikke betød noget for hende, det var en ting der bare lå i familie, stort set alle i hendes familie var så kolde...i deres blik, ude af stand til at vise følelser offenligt til fremmed
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 8:47 pm

Mike gik ind af dørene til Mystic Mall. Han plejede normalt ikke at søge hen mod steder med mange folk. Han var ikke særlig god til andre folk, faktisk havde han en diagnose der betød han var socialt dårlig. Men han havde fået det bedre her på det sidste, af en enkelt grund. Han havde normale jeans på, og en t-shirt. Ikke andet. Normalt havde han altid en hættetrøje eller en trøje over, for at skjule hans arme. De var dækkede af ar, faktisk var der flere ar end rigtig normal hud på hans arme. Men egentlig var han ligeglad for første gang, han havde altid skjult hvem han var, men ikke længere. Han var på vej mod den bedste café i centeret, grillen var for skummel for hans smag, desuden havde han ikke de bedste minder derfra. Da han kom ind gik hans blik kort rundt i caféen, men det faldt hurtigt tilbage på en pige. Hun mindede ham om en, men han vidste ikke helt hvem, om han kendte hende?
Han gik hen imod hende, lidt usikker, han var stadig ikke så god med andre folk. "Undskyld.. Men kender jeg dig?" spurgte han med et lille smil og en yderst venlig tone. Der var noget over hende der virkede bekendt.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 8:55 pm

Hun stirrede på et menu kort, mens hun stille fandt frem til bare et eller andet der var værd at spise, men helt ærligt, hun havde levet udelukkende af det hun selv havde jagtet, mens hun ventede på at hendes heks skulle finde hendes bror, så hun var ikke vant til at skulle tage på café eller noget i den stil. hun sukkede og lagde kortet ned, så da manden kom bestilte hun bare en kildevand.
hun rettede blikket op da en ung dreng kom mod hende, at han ligefrem havde ignoreret hendes kolde blik og var taget her over var...var ja beundrings værdigt...det var ikke alle der gjorde det. hans spørgsmål fik hende til at hæve øjenbrynet, se nærmere på hans ansigt, uden at afsløre noget af følelser, hun var fuldkommen tom, men dog var hendes indre nysgerrigt...nej hun havde da aldrig mødt ha...men mindre kendte ham James, kunne det være sandt "måske har du ikke mødt mig, men min lille bror" spurte hun med den samme sjove accent som ham, den blandede mellem britisk og australsk, dog var hendes stemme mere melodisk end hans
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 9:09 pm

Han så lidt på hende og først da hun sagde noget kunne han se det. "James, ikke?" spurgte han med et smil. Han havde ikke ligefrem forestillet sig James havde noget familie, ikke som han kendte James, men han kunne godt se at de mindede meget om hinanden. "Jeg kender ham en smule ja.. I ligner virkelig hinanden" sagde han med et smil. De mindede meget om hinanden selvom hun selvfølgelig var mere feminin. "Uhøfligt af mig, mit navn er Mike" sagde han med et venligt smil og rakte hende hånden som hilsen. Det gjorde at hans arm var helt blottet, men han var ligeglad nu, han havde vigtigere ting at tænke på end sit udseende. Pigen lignede virkelig James, i hvert fald med hendes blik, og så virkede hun mere imødekommende at snakke med. Derud over var hun også en pige, han havde nemmere ved at snakke med dem end fyre.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 9:20 pm

lige så snart hendes brors navn blev sagt nikkede hun og smilede blidt til ham, med et kom der liv i hende, hendes bror betød mere end noget andet for hende og ham ville hun med glæde gå i døden for også selvom han ikke huskede hende "præcis, James er min lillebror, ved du hvor han er, jeg har brugt så lang tid på at finde ham" hun rynkede brynet og så fraværende ud et sekund, man skulle kende hendes alder for at forstå hvordan hun kunne være hans storesøster, men hun var også født i en anden tidsalder, eller ikke sådan i den forstand, hun var bare meget ældre end hans 28 år også selvom hun lignede en på 23.
hun nikkede og smilede "det høre vel bare familie til, men slå dig endelig ned" hun åegede mod stolen foran sig og smilede varmt. da tjeneren kom tilbage med hendes vand, værdigede hun ham ikke engang et blik, hun tog bare imod vandet og trykkede hans hånd "Jeg hedder Evolet, men kald mig Genevieve det plejede D'leh...jeg mener James altid at gøre" hendes øjne blev fulde af sorg, men det forsvandt så hurtigt som det var kommet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 9:38 pm

Han smilede da han så livet i hendes øjne, noget man ikke så hos James. Han kunne allerede godt lide hende, hun virkede meget varm og venlig. "Han bor i et hus her i byen, han er en slags tjener for min kæreste" sagde han med et smil. Det var klart hun gerne ville finde sin bror hvis de havde været adskilt, så han hjalp gerne. "Han bor sammen med nogle andre ansatte og hans niece" fortalte han roligt og med et smil. Hun så meget yngre ud end James, men han vidste også at erfaring og sorg satte meget præg på et menneskes udseende, så han regnede med at det var derfor hun virkede så forbavsende ung.
"Tak" sagde han og satte sig ned overfor hende. Hun var et behageligt menneske, eller, han gik ud fra at hun var et menneske. Han så kort på tjeneren men så igen på pigen. Han nikkede en smule "Genevieve.. Det er smukt. Hvor kommer dig og James egentlig fra? Jeres accent er meget speciel" spurgte han nysgerrigt. Han kunne aldrig drømme om at snakke sådan her med James, James skræmte ham for meget.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 9:47 pm

hun smilede og strålede næsten "tusind tak, jeg må bare finde ham, jeg har ikke set ham siden han var 2 år, han blev taget fra min familie, ført her til, til de her mennesker som bare tog sig af ham, ja jeg er glad for at de gjorde det, men han er min bror" brummede hun og tog en tår af sit vand, hun var ikke særlig glad for at han havde været væk, men hun havde våget over han, indtil han fyldte 15, indtil den dag han igen bare forsvandt, så brugte hun hver dag sammen med Tania på at finde ham igen "Tania havde ret" hun smilede og rystede på hoved, som om hun ikke kunne fatte det.
hun nikkede "ja det er jo ikke mit rigtige navn, men altså jeg synes ikke ligefrem jeg kunne holde fast på Evolet, det er så gammeldags" hun grinede og lød som sin bror, de få gange man hørte ham le. hun så på ham og så ud til at dreje hans spørgsmål "det er meget svært at forklare, det er ikke et sted som dette, jeg mener det er meget anderledes, men jeg kan faktisk ikke forklare dig det" han trak på skulderne og smilede blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 10:02 pm

Han kunne godt lide hende strålende person, helt anderledes end James. Det var rart at opleve, og han tænkte på om James kunne være lige så livlig som hans søster var. "Så lidt. Men pas på. Han er ikke så nem at komme kontakt med, han er blevet livvagt, han er ret seriøs hele tiden, du skal nok ikek overraske ham i hvert fald" sagde han med et smil og så roligt på hende. Det kunne nemt ende med at gå galt hvis hun forskrækkede ham, i hvert fald sådan som MIke kendte James. Han var ikke en person Mike ligefrem ville opsøge, men han kendte ham også på en helt anden måde end hans søster. Alligevel ville han nok gå til James hvis han havde et seriøst problem. "Tania?" sagde han nysgerrigt.
Han nikkede med et smil og lyttede interesseret, for hun var en virkelig fantastisk person, sådan virkede hun i hvert fald. "Genevieve er smukt" sagde han bekræftende med et smil. Han nikkede til hende. "Det er i orden.. I virker så hemmelighedsfulde, dig og din bror" sagde han med et smil. Hun var en behagelig person.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 10:10 pm

hun klukkede og lod sin finger køre rundt i cirkler hvorefter vandet så småt begyndte at lave alle mulige sjove mønstre i flasken der rystede "min bror er ikke den eneste der kan lave tryllerier, men jeg kender ham skam godt og hvis det kom så vidt ville jeg gerne slå ham i gulvet for det" hun grinede og stoppede bevægelserne, hvorefter vandet blev helt stille. hun nikkede kort "Tania er min barndoms veninde og kammerpige, hun er også min personlige heks, hun finder folk laver ting og sager for mig" hun hævede øjenbrynet og hendes brune øjne fik et drillende pus.
hendes smil blev straks forlegen "jamen mange tak Mike, det værdsætter jeg virkelig" sagde hun fuldkommen fra hjertet. da han kaldte hende og hendes bror hemmeligheds fuld kunne hun ikke holde sin latter tilbage "jamen hvad vil du så have jeg skal sige, jeg kommer ikke fra din verden, jeg er ikke engang et menneske, præcis som din kæreste ikke er, jeg kan lugte hans fært på dit tøj" pointerede hun og slog ud med armene "er det nok afsløringer af hemmeligheder" spurte hun og lagde benet over kors
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 10:37 pm

Han så på det hun lavede og nikkede en smule. Han havde hørt en smule omkring en slags skovånder der kunne noget med elementerne. "Vent, kan James det der?" spurgte han undrende. Han vidste ikke at James var kitsuni, men egentlig undrede det ham ikke at han var overnaturlig, det skulle han næsten være for at kunne beskytte en engel. Han msilede lidt ved tanken om Genvieve der slog James igen. "Kammerpige? Har man stadig det?" det eneste sted han havde hørt om det var i en tv-serie der foregik omkring Kong Arthur og ridderne af det runde bord. Han følte sig lidt dum og naiv. Han smilede til hende.
Han smilede og nikkede lidt som et 'det var så lidt'. Han kunne lide hendes navn fordi det var så specielt, ikke et man hørt hver dag. Hun var unik kunne man sige, både med navn men også af person. "Jeg ved ikke så meget om din slags" sagde han undskyldende og med et træk på skuldrene. Han skulle til at spørge hvor hun vidste noget om Gideon fra, men hunbesvarede det selv, og som altid når nogen nævnte Gideon, rødmede han svagt. Han så lidt ned i bordet med et smil. "Ja, bestemt.. Nu ved jeg da også en smule mere om James, hvilket er rart når jeg render rundt i samme hus som ham konstant" sagde han med et smil og så på hende. "I minder meget om hinanden, og er alligevel vidt forskellige" sagde med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 10:46 pm

han trak på skulderne "jeg tror aldrig han fik omfavnede sin gave som jeg gjorde, jeg har øvet mig siden jeg var helt lille...men så vidt jeg ved så fortalte Tania mig at han kan skifte skikkelse, hun så det" sagde hun stille og tog endnu en tår af sit vand. hun rynkede brynet og så lettere tænksom ud, til sidst trak hun igen på skulderne "jeg er ældre end jeg ser ud til at være, jeg kan ikke tale på vegne af alle andre, men jeg har en" hun kørte en hånd igennem sit bløde hår og smilede bredere til ham.
hun smilede da hun så ham rødme "du elsker ham virkelig..gør du ikke, du er villig til at gøre alt for ham, måske endda jeg ved ikke" hun så længe på ham og rynkede brynet. hun rystede til sidt på hoved og slog ud med hænderne "jeg kan alle mulige sjove historier om James, da han var 7 sov han stadig med tommelfingeren i munden" sagde hun og klukkede, man kunne virelig høre nu at hun var storesøsteren, en lille søster ville aldrig gøre sådan, hvor en storesøster med glæde ville afsløre det hele, hun lagde hoved på skrå "de er det samme som enæggede tvillinger, de ligner jo også så meget hinanden, men når det kommer til stykket er det også ligeså forskellige" hendes øjne lå på hans og hun rettede igen hoved op
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:02 pm

Han nikkede en smule til hende "Hmm.. Der findes mange fantastiske ting her i verden.. Vent, skifte skikkelse? Jeg troede bare at i kunne lege med elementerene. Er sådan.. Som varulve?" spurgte han uvidende. Han vidste mere om varulve end nogen af de andre racer. Han nikkede en smule til hende. "Ja, ikke for at lyde ond, men kan I ikke blive ret gamle?" spurgte han af interesse. Han var trods alt selv ude efter udødelighed, men ikke at frygt for døden, af en helt anden grund. Hende smil var rart og gjorde ham næsten helt varm og glad inden i.
Han rødmede kun endnu mere fordi hun lagde mærke til det. "Jo.. Jeg elsker ham virkelig. Jeg er villig til at dø for ham, og det virker så uvirkeligt at det er muligt at elske nogen så højt" sagde han med et smil og så igen lidt ned, det gjorde han når han blev forlegen. Tidligere plejede han at dække sine arme, men den del havde han droppet. Han lo over hende fortælling. "Det der vil jeg huske.. Pludselig er han ikke så skræmmende mere" lo han. Det havde han aldrig troet om James, men selvfølgelig kunne han ikke havde været hård hele sit liv. Han nikkede en smule. "Det giver mening.. Du er meget nemmere at snakke med end ham, han lukker af for alt, bortset fra Gideon" sagde han tænksomt. Gid havde vist nævnt noget om nicen også, men det var ikke noget han havde set eller oplevet.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:10 pm

han nikkede og så rundt "det har du så sandelig ret i og ja du hørte rigtigt, men nej ikke helt som en varulv, men så alligevel, det er ikke nær så smertefuld, det er bare en del af dig, som når du bliver vred, det gør jo heller ikke ondt. men vi kan blive til alle skovens dyr, vi fortrækker så bare ræve" hun trak på skulderne og grinede stille "jo selv er jeg fra 1864" hun slog ud med hænderne og lagde hoved på skrå, det var slet ikke at se på hende..nogen steder at hun var så gammel.
hun lagde en hånd på hans hage og løftede hans hoved op "hver ikke genert, jeg synes det er smukt...jeg ville ønske det var mig der kunne være så heldig, men nyd det, jeg er sikke på at det er det hele værd" hun gav slip på hans hage og prikkede ham drillende på kinden. hun hævede begge øjenbryn og nikkede "D'leh, som han jo hed, han er noget for sig selv, i vores familie er vi meget musikalske, det ligger næsten i vores genne, han spiller virkelig smukt klaver, som en sand Mozart, han er digter og spiller også violin, selv går jeg ind for skuespil og sang" hun smilede og rettede hoved op igen. hendes smil blev en grimasse "ja han har altid været lidt indelukket, men der er en god grund, så vidt jeg ved så har han ingen hukommelse om den familie han var efter han blev taget fra os, en eller anden slettede det...så det er vel en slags forsvars mekanisme han bruge for ikke at komme for tæt på folk også risikere at miste dem" forklarede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:23 pm

Han så på hende og nikkede en smule. Hendes eksempel gjorde det lidt nemmere at forstår, det var lidt utroligt. "Alle her omkring er så.. specielle. Så er der mig, den kedelig dreng der bare er menneske" sagde han og rystede lidt på hovedet med et smil. Han følte sig efterhånden kedelig, som om han bare var ingenting. Men det var okay, sådan var han, og det ville ikke vare længe før han var noget andet. "1864.. Imponerende. Du holder dig godt" sagde han med et drillende smil. Hun havde sikekrt hørt det før, men hun var jo virkelig smuk, uanset om hun var 100 eller 20.
Det var svært for ham at hun rørte ved ham, han var ikke vant til at fremmede rørte ved ham, men han lod hende gøre det. Han ind i hendes øjne og smilede blidt. "Tak.. Jeg føler mig også virkelig heldig, men når jeg snakker om det.. Jeg føler mig lidt skør, fordi det er så svært at forklare hvor fantastisk det er" sagde han med et smil. Hun var virkelig rar. Han lænede sig tilbage og lyttede til hende. "Ja violin spil og klaver er jo ikke ligefrem noget man forbinder med James.." sagde han med et smil, men det falmede hurtigt da han kom i tanke om noget Gideon havde sagt. "Klaver? somMozart sagde du?" Han så undrende på hende. "Digter?" Det mindede uhyggeligt meget om da Gid havde beskrevet hans ældre bror, men det kunne vel ikke passe. Han så længe på hende. "Mistede hukommelsen?" Det hele passede jo perfekt sammen, men han følte sig lidt skør. Han rystede på hovedet og så på hende med et smil. "Undskyld.. Det mindede mig bare om noget" sagde han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:31 pm

han rullede med øjnene af ham "typsik menneske kommentar...men du er skam speciel, det er da ikke alle der forføre en engel...eller lever blandt min bror, så jeg synes du er speciel...ganske enkel enestående" hun smilede og lagde armene over kors, denne samtale var langt mere spændende end hun lige havde troet, den var faktisk noget hun ville kunne vænne sig til, hans kompliment fik hende til at rødme "jamen mange tak, jeg gør også mit bedste" grinede hun og lænede sig tilbage i stolen.
hun åbnede munden for at svare ham, da han begyndte at genfortælle de ting hun havde sagt "ja han spillede bedre end selv Mozart, og ja han ønskede at være poet...er der noget galt har jeg sagt noget forkert, vent lidt...." hun tav helt og tænkte det hele igennem, nu var det underligt, men så slog det hende "er din kæreste Gideon, som i Gideon Seymour...det er jo den yngre bror af William, som er en af James tidligere navne" hun rynkede brynet og så tænksom ud
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:47 pm

Han så på hende med et smil og så lidt forlegent ned. "For at være ærlig, så tror jeg jeg blev forført af ham.. Jeg er trods alt bare et menneske. Din bror.. Det er også min kærestes fortjeneste, uden ham var jeg sikkert endt med at blive uvenner med ham" sagde han med et træk på skuldrene. Han følte sig ikke speciel, han var for usikker til den slags. "Desuden er det snart slut for mig, med at være menneske" sagde han lavt og lænede sig tilbage. Han smilede da det var hendes tur til at rødme og nikkede lidt. "Dit bedste virker så" sagde han med et smil.
Han så på hende mens hun talte. Det hele gav jo mening nu. "Ja, gideon.." sagde han med et lille nik, det kunne han jo ikke løbe fra. Han nikkede en smule til hende. "Så du siger at James er William?" spurgte han undrende og nysgerrigt. Det ville jo give så meget mening, hvorf Gideon var så besat af James, hvorfor James var så vigtig for ham.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:54 pm

hun grinede "det tror du måske, men jeg har holdt øje med din lille kæreste dengang han var ung, køn fyr...men altså han ville ikke bare forføre dig med vilje, jeg tror det gik begge veje, det sagde ligesom bare klik" han pegede sine pegefingre mod hinanden som for at understrege hvad hun mente.
hun stivnede og så på ham alvor kom op i hans øjne "du har enten tænkt dig at dø se om du så vække op som engel eller også han du tænkt dig at blive vampyr...James vil aldrig lade dig ud af sit syn når det sker...aldrig han vil altid holde øje med dig og hvis du kvajer dig, gør det ondt...meget ondt" han rystede på hoved, men trak til sidst på hoved "men okay et er dit valg, jeg kan ikk bestemme for dig" fortsatte han stille og rullede med øjnene.
han nikkede "men jeg tror ikke de ved det, jeg tror ikke Gideon ved det" sagde hun eftertænksomt, hun rystede til sidst på hoved og lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:10 am

Han så på hende med et smil og lo lidt. "Du kan have ret, men jeg er ikke ligefre, en scorekarl. Jeg elsker bare Gideon, og jeg var heldig at han gengældte det.. " sagde han med et smil. Det var sådan han opfattede det. Hendes pegefingre mod hinanden fik ham igen til at grine. "Det der er det mest kliché tegn for bøssesex nogensinde" sagde han drillende. Han havde fået det vist mange gange i folkeskolen.
"Vampyr.. Og jeg ved det godt, jeg elsker Gideon og vil ikke gøre ham noget med vilje, men jeg vil heller ikke ældes og dø fra ham. Det betyder for megt for mig. Gideon ældes ikke, han er udødelig. Jeg vil være det samme" sagde han og håbede hun forstod. Han var udemærket klar over at hvis han gjorde Gideon ondt, ville James sikker lynhurtigt dræbe ham, men det var forsøget værd. Et evigt liv med Gideon var alt han ønskede. "Jeg ved hvordan det lyder.." hviskede han lavt.
Han så på hende. "Ved Gideon det ikke?" spurgte han undrende. "Det.. Wauw.." sagde han mens han tænkte. Det var lidt vildt han rendte rundt med sin 'forsvundne' bror i sit hus, og ikke vidste det. "Han ville jo ikke tro det hvis han fik det at vide.." sagde han tænksomt. Han havde ikke selv tænkt sig at fortælle det itl Gid.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:16 am

han rynkede brynet og fjernede fingrene fra hinanden "det var ikke sådan ment, jeg prøvede bare at illustere min mening...det var det hele" han holdte hænderne op og smilede svagt, hun betragtede kort sin ring på sin pegefinger, mens hun lyttede til ham.
hendes øjne landede igen på hans "jeg siger kun dette fordi jeg holder af dig, du er en god dreng...men at leve for evigt er ingen velsignelse om du så gør det med en elsker eller kæreste, en ven eller familie...du skal gå igennem at se hvordan menneskeligheden kvajer sig om og om igen, jeg vidnede 1. verdens krig plus 2. jeg så flere tusind blive slået ihjel i de gaskamre, hørte hvordan amerikanerne slog flere tusind japanere ihjel, før dem kom pearl habor...også skal du leve med sin samvittighed i så lang tid" sagde hun og trak på skulderne.
han så længe på ham, mens han lyttede "det har du ret i, det vil blive svært, jeg håber bare vores forbindelse vil være så stærk at James i det mindste tror på at jeg er hans søster" hun sukkede og pillede ved sin ring
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:30 am

Han lo lidt over hende og rystede mildt på hovedet. "Det ved jeg godt.. Men som homoseksuel er det det første man tænker på, i hvert fald for mig.. Mange folk har sørget for at jeg aldrig vil glemme at jeg er bøsse.." sagde han med et smil. I folkeskolen havde han aldrig kunne være i skole en dag uden at blive mindet om han var anderledes.
Han nikkede lidt og så ned. "Du ved ikke hvad du snakker om.. Eller jo, det gør du.. Men du har ikke prøvet at være dødelig.." sagde han lavt og så trist ind i hendes øjne. "Hvis jeg ikke gør det her, skal jeg hver dag går tættere på døden, hver da skal jeg ældes mens den person jeg elsker højere end mit eget liv forbliver som han er. Og ikke nok med det, jeg er sårbar, langt mere end ham. Der skal intet til at slå mig ihjel, en bus, en dråbe vand, en kniv" sagde han lavt og roligt. Han trak sine arme ind til sig da han nævnte kniven. "Det hele ville passe bedre sammen. Jeg kan ikke tilbyde ham noget nu.. Jeg er en byrde, sart, skrøbelig og dødelig. Du ved ikke hvordan det er, og det bebrejder jeg dig ikke.. Men det er forfærdeligt" Hans stemme lød forpint, og sådan havde han det. Det var ikke et drømme liv som alle ville have han havde bestemt sig for, men det var hans liv, som det skulle være.
Han nikkede en smule og så tænktsomt på hende. "Tænk, ingen af dem ved det.. Det er helt vildt.. Men James må da blive glad for at finde hans søster, en der kan huske hvem han var?" sagde han med et smil. Det burde hun vel være glad for.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:39 am

hun nikkede stille "det må være hårdt...at blive mindet om noget som det...når der jo intet er i vejen med det...jeg mener selv der ikke er noget i vejen med at være homoseksuel, det er bare en anden form for kærlighed også alligevel ikke, det er som når en kvinde elsker en mand, bare anderledes" hun trak på skulderne og åbnede sin flaske, hun lod fingeren glide ned i flasken, og idet hun igen førte den op, fulgte vandet med hendes finger. stille sad hun og legede med vandet, kørte det mellem fingrene som ren magi, mens hun samtidig hørte på ham.
hun sukkede og lod for sjovt en dråbe vand rame hans skulder "der nu du død...men jo jeg kender det godt, jeg har levet længe som jeg sagde, og før min bror kom til verden, havde jeg også venner som var mennesker...jeg så hvordan de fik børn, hvordan de blev ældre og døde, så jo jeg kender godt følelsen, men måske ikke lige præcis den følelse at være udødelige, jeg ville gerne, men kan ikke af åbenlyste grunde som du jo kan se" hun lod vandet glide rundt om hans hoved, lavede drillende et hjerte bag hans hoved, men efter lidt tid, lod hun det komme ned i flasken igen, hun så opmærksomt på ham "det skal nok gå, du oplever noget, jeg kun drømmer om at prøve, at blive elsket at elske nogen..det har jeg kun set, men aldrig oplevet" sagde hun stille.
hun rullede med øjnene "men hvad hvis han ikke kan huske mig, han var trods alt kun 2 år også ligner jeg ikk ligefrem en ønske søster" hun slog ud med hænderne og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:25 am

Han smilede over hende og nikkede en smule. "Du behøver ikke tænke så meget over hvad du siger, jeg bliver ikke sur. Jeg evd du ikke mener noget ondt. Men ja.. Det er hårdt når man konstant bliver mindet om at man ikke er som de andre. Folk i folkeskolen er ikke ligefrem milde. Jeg pjækkede fra alle idrætstimer, jeg kunne ikke klare omklædningen, jeg gjorde det én gang og aldrig mere" sagde han med et smil og rystede lidt på hovedet over minderne. "Min far hadede mig for dig.." Selvom det havde været forfærdeligt, smilede han alligevel.
Han så på hende og smilede lidt. "Ikke sådan.." sagde han og så på den våde plet på hans t-shirt. "Jeg har ikke noget at miste. Jeg er homoseksuel, jeg vil alligevel aldrig kunne få børn med min kæreste alligevel, jeg har ikke lyst til at ældes og dø, det er jo derfor jeg vil gøre det. Jeg har ikke noget at miste" sagde han roligt og så på hende. "Men tak.. Du bekymre dig i det mindste om mig.. Det er jeg glad for, selvom jeg bare er en stranger" sagde han med et smil og så på vandet hun legede rundt med. Det var en ret fed ting at kunne, og det kunne sikkert være nøttigt på en eller anden måde. "Jeg vidste ikke hvad kærlighed var før jeg mødt Gideon. Det var ligesom på film, du ved, når hovedpersonerne finder ud af de er rette for hinanden" sagde han med et smil til hende. "Du finder din egen prins, den her by er fyldtmed potentiale" sagde han med et smil.
Han så på hende. "Hvis han ikke kan huske dig, giver du ham tid.Og hvad mener du med du ikke er en ønske søster? Du er smuk, du er klog, du er omsrogsfuld, du er charmerende. Hvem vil ikke have sådan en søster?" spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:41 am

Hun så på ham opfangede alt hvad der skete omkring ham, med hans ord blev hun også mere bekymret "det kan jeg levende forstille mig...jeg har aldrig prøvet folke skole, hvordan er det englelig, hvis du skal se bort fra at blive mobbet...hvordan..hvad skete der" spurte hun og lagde hoved på skrå, hun betragtede hver enkel af hans bevægelser "men tænk positivt, hvis du havde levet i min tid altså i 1800 tallet, så var du nok blevet brændt på bålet" hun trak på skulderne og kørte en hånd igennem håret.
hun fnyste højt "bøsser og lesbiske, som folk kalder dem kan jo adoptere, i kan blive gift, måske ikke helt korrekt, men det kan i...men gør hvad du vil og nej du er ingen stranger, du kender min bror, han har åbenlyst ikke dræbt dig endnu så er du en ven af mig, jeg vil med glæde hjælpe dig, plus du for vel brug for sådan en ring så du kan gå i solen, Tania kan lave en til dig" forslog hun med et smil.
hun grinnede og lagde hoved tilbage "ja jeg kan se det for meget, det er så tøsede" hun krympede sig "men alligevel vildt sødt, i må se så søde ud sammen, med de store blå øjne i har" hun grinede stille og betragtede ham nøje og med varme øjne.
hun så lettere overrasket på ham "det er virkelig sødt af dig, men lav nu ikke en dum fejl, min slags er åbenbart kendt for at være snu" hun havde noget vand i sin hånd som hun fik til at svæve over sin hånd, hun formede det og til sidst var det et smukt hjerte "engang var mit hjerte fuldt, jeg elskede og var glad...men så" hun knuste det og sukkede "mistede jeg det" sagde hun også på ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:57 am

Han så på hende. "Indtil jeg fandt ud af hvad jeg var var det hyggeligt. At være sammen med sine venner hver dag, få chancen for at lære og blive klogere. Det var skønt at kunne være sammen med folk, at kunne udveksle efaringer og synspunkter.. Men.. Da jeg var 14 sprang jeg ud som bøsse.. Det hele bristede ligesom bare.. Alle mine venner tog afstand til mig, behandlede mig som om jeg pludselig var en helt anden, som om jeg ikke var et menneske" sagde han og så ned i bordet imens han talte. "Jeg var så dum at komme til idræt ugen efter jeg var sprunget ud. Du aner ikke hvor onde børn kan være.." Han løftede blikket og så ind i hendes øjne. Hans blik fortalte tydeligt det ikke havde været sjovt. "Den der stod for det hele var min tidligere bedste ven. Det hele skete så hurtigt.. De havde taget mine ting mens jeg var i bad og.. Derfra var det bare tæsk og slag.. Jeg blev på en eller anden måde slået bevidstløs og vågnede i en ambulance. Jeg kan ikke huske andet end jeg havde brækket min arm og ikke kom i skole i to uger" sagde han med et smil og så ned. Han smil var ikke ægte, han mindedes bare det hele.
Han så på hende og nikkede "Jeg kan også blive gift og adopterer som vampyr. Jeg har intet at miste. Men tak for støtten.. Jeg ved der ikke er mange der vil hjælpe, ud over Gideon.. " sagde han med et smil. Det var rart at han ikke bare var alene om det, og at Gid trods alt havde sagt god for det. At hun oven i købet ville hjælpe, og havde en heks der kunne hjælpe var fantastisk.
Han lo en smule. "Ja.. øjnene.. Tak. Jeg ser og nu ikke som nuttede" sagde han med et smil or rystede lidt på hovedet. Hun var rigtig venlig, han kunne rigtig godt lide hende.
Han så på hende og nikkede lidt. "Jeg ved det. Jeg er ikke en person der lyver eller snyder andre. Jeg har det bedst med sandheden faktisk" sagde han med et smil og trak lidt på skuldrende. Han lyttede til hendes ret triste historie. "Så var det ikke den rigtige Genevieve. Du finder ham en dag, en som ig har fortjent det, og jeg kan virkelig ikke forestille mig andet" sagde han opmuntrende med et smil. Hun var for perfekt til ikke at kunne finde kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:15 am

han stivnede og rynkede brynet "det er jo...forfærdeligt, hvis der kunne gøres noget...hvis jeg havde været på den skole, havde de aldrig nået at røre dig, jeg havde givet dem buksevand uden de kom i nærheden af en vandhane" grinede hun og rystede på hoved, men hun var faktisk seriøs, hun kunne ikke fordrage sådan nogen mennesker, dem der dømte andre uden at kende dem som de rent faktisk var.
hun hævede øjenbrynet "jo sulten...hans blod vil dufte helt indtagende og det vil være svært for dig at modstå...måske umuligt, så du kan miste ham og hvis James ikke dræber dig, så skal du leve med det minde om at du har dræbt manden du elskede hele dit liv og for evigt er lang tid" argumenterede hun og rynkede brynet igen.
hun rejste sig op og bøjede sig hen over bordet, hun lagde hoved på skrå og så nærmere på ham, blidt lagde hun sin hånd på hans kind, hun betragtede hans øjne nøje "jeg synes de er nuttede...de er så skarpe, man kan næsten ikke se væk igen" grinede hun og rystede på hoved, hvorefter hun satte sig tilbage igen, lagde benet over kors.
hun smilede svagt "han forlod mig ikke, han blev brændt...på bålet fordi de troede han var en heks, han var så ikke, men han var hellere ikke et menneske, han var som jeg og vi var bestemt for hinanden" hun rystede på hoved og lænede sig tilbage
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hallo...very nice to meet you //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo...very nice to meet you //Mike//   Hallo...very nice to meet you //Mike// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hallo...very nice to meet you //Mike//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD
» Nice to meet you - Louis.
» once again i meet someone els...nice -/Luzy/-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Mall-
Gå til: