The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Vampira (833)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Daniel (796)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Kristen (683)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Gideon (535)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Justin (429)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Anna (418)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Tessie (391)
Nice to meet you... //Desmadonna// I_vote_lcapNice to meet you... //Desmadonna// I_voting_barNice to meet you... //Desmadonna// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Nice to meet you... //Desmadonna//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 12:43 pm

S: Mystic bar i Mystic Falls.
O: Mennesker, og ja, det der nu er i en bar^^
T: Nat, 12:42
V: Køligt, og en anelse snevejr.
P: Bliver beskrevet.

Jack var faktisk henne ved gyden, og havde fået lokket en pige derhen. Han havde tænderne i hendes hals, og drak grådigt hendes blod. Han var der omhyggelig om ikke at spilde den sorte skjorte han havde på, eller de sorte jeans. Han havde også sorte converse sko på. Han gav slip på pigen, og tørrede blodet af munden med sin hånd. Han kiggede på blodet på hans hånd, og satte sig på hug ved pigen som han havde drikket fra. Han tørrede sin hånd af i hendes tøj, og strækkede sig. Han rejste sig op, og kørte en hånd igenmen det mørkebrune hår som sad lidt til alle sider. Han hev lidt op i hans krave, og begyndte at gå væk fra liget, og gyden. Han åbnede døren ind til Mystic bar, og blev mødt af lugten af mennesker, og alkohol. Han kiggede kort på sin dagslys ring, og gik så hen til baren, og satte sig. Han masserede sine tindinger, og så rundt... Mon der var en dessert?

//Sorry kort start.//
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:41 pm

Påklædning: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdqpiy0kyF1rkrhymo1_400.jpg

Desmadonna stod imellem alle de dansende mennesker og dansede tæt op ad en ung og utrolig godt udseende fyr, egentlig bare fordi at hun kunne. Hun nød at være i byen, og helt alene, bare for at danse og nyde hvordan hun kunne forføre den ene mand, eller kvinde, efter den anden, uden dog at mene noget ondt i det, det var kun for sportens skyld. Hun elskede det, intet var mere opløftende end at se en ung fyrs håbefulde ansigt i den tro at han lige havde scoret en lækker tøs for en aften, eller flere. Det var så morsomt at se hvordan deres ansigt ændrede sig når hun fortsatte til den næste. Nogle ville måske kalde hende en luder, men hun var jo ikke seksuelt involveret med dem, hun kyssede dem max lidt. Hun lagde ikke mærke til lugten af vampyr da stanken af sved var alt for overdøvende.

//Helt okay :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:47 pm

Lugten af Kitsunie spredte sig, og han smilede skævt. Han så ud mod dansegulvet, og fik øje på kitsunien. Hun dansede tæt op af en ung fyr, Jack grinede svagt. Han rejste sig op, og kørte begge hænder genmen håret, inden han gik hen til dem. En perfekt dessert... En kitsunie. Han stoppede dog op, og lagde hovedet på skrå. Hmm... Hvad skulle han gøre når han var derhenne? Tvinge drengen til at smutte? Danse med hende? Nej... Det måtte være hende der kom hen til ham. Og han skulle nok finde en måde. Han så hen imod baren igen, og gik derhen. Han satte sig igen, og fik et glas vodka. Han holdte øje med hende...
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:57 pm

Desmadonna kunne let mærke et blik der betragtede, så hun vendte sig om og så på ham. Hun smilede drilsk og nærmest forførende til ham, et smil der samtidig sagde, at hun ikke var bange for ham og at hun vidste, hvad han var. Hun vendte sig om imod sin dansepartner for tiden og undskyldte kort, og sagde, at hun lige skulle have noget at drikke. Hun begyndte at gå over imod baren og satte sig på barstolen ved siden af ham og sagde; "Giv mig jeres stærkeste," sagde hun til bartenderen og smilede smigrende til ham. Kort efter fik hun hvad der måtte være barens stærkeste alkohol og bællede det i nogle få slurke inden hun så på vampyren. "Nåh, kunne jeg måske få en forklaring på hvorfor du stirre sådan på mig?" spurgte hun med en blid og indsmigrende stemme der stank af alkohol, men hendes øjne var vågne og fuldstændig upåvirkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:20 pm

Jack smilede uskyldigt, og charmerende da hun vendte sig om mod ham. Han hævede det ene øjnebryn af hendes drilske, og forførende smil til ham, og grinede kort. Han drejede lidt rundt på stolen da man kunne det. Han stoppede da hun satte sig ved siden af ham, og grinede da hun bestilte det stærkeste de havde. Perfekt... Jo mere fuld hun var, jo lettere blev det for ham at sætte tænderne i hende. Han smilede drilsk, og charmerende til hende da hun kiggede på ham efter at have drikket lidt. Han grinede lidt. "Du ser interessant ud derfor." Svarede han, og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:24 pm

Desmadonna smilede over hans tamme undskyldning, men vidste samtidig godt, at den let kunne være sand. Hun så speciel ud med sit hår der skinnede som flammer og hendes klare blå øjne med den orange røde ring om pupillen der skinnede stærkt når hun kæmpede med stærke følelser inden i. "Det ligner nu mere, at du er på udkig efter en snack," sagde hun og så på bartenderen og bad om en genopfyldning. Denne gang drak hun mere roligt og så på vampyren igen. Hun var langt fra fuld og hun blev det heller ikke særlig let, der skulle flere end bare to eller ti shots af deres stærkeste til at gøre hende beruset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:31 pm

Nådada, så Kitsunien vidste at han var vampyr? Der smuttede den dessert. Øv altså. Han sukkede, men fik et skævt smil frem. Han hævede igen et øjnebryn da hun bad om en genopfyldning, og grinede let. "Det gjorde jeg også, eller faktisk en dessert. En kitsuni havde været helt perfekt, men nu får jeg vist ikke min dessert." Han smilede uskyldigt, og en anelse charmerende. Forhåbentlig slog hun ham ikke, det ville blot gøre ham vred.
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:36 pm

Desmadonna rystede på hovedet og sukkede. "Wauw, du er godt nok uerfaren omkring andre racer," sagde hun en anelse hånligt og så roligt på ham. Alle vidste da, at kitsunier kunne lugte og fornemme andre racer ligesom vampyrer kunne lugte dem. Hun hævede øjenbrynet og så roligt på ham. "Og selv du burde vide, at man aldrig skal undervurdere end anden, især ikke en der er ældre end dig selv," sagde hun med en faretruende undertone og et drilsk smil. Hvis der var noget hun hadede, var det, når andre undervurdere hende og hendes race og troede, at de bare kunne koste rundt med hende som de ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:39 pm

Jack lagde den ene albue på bardisken, og havde ansigtet på armens hånd mens han så undersøgende på hende. "Jeg har ikke haft den store tid..." Ikke sandt, han gad bare ikke. Hvorfor skulle han? Han var vampyr, han var ligeglad med alle andre... Ja altså, ikke hans lillesøster. Og hvis man kom ind på ham, så var han utrolig trofast. "Ja, selv mig, men nu er det jo sådan... Undskyld hvad?" Han grinede, og smilede flabet. "Ældre end mig? Sig mig, hvor gammel er du?" Han så udfordrende på hende. Han troede ikke på at hun kunne være ældre end ham.
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:46 pm

Desmadonna hævede det ene perfekt plukkede øjenbryn og så på ham med et hånligt udtryk. "Og så lyver du endda også, hvor uforskammet," sagde hun med et bedrevidende smil og rystede let på hovedet. Hun kunne lugte på ham, at han var omkring et halvt årtusind gammel, måske lidt mere, men at han var så uerfaren og direkte dum! Det overraskede hende godt nok. Hun så forbløffet på ham. "Og uhøflig, du burde da vide, at man ikke spørger en kvinde om hendes alder!" sagde hun og så hårdt på ham. Alligevel lænede hun sig ind over ham og sagde; "Jeg blev født før vor tidsregning, før kristendommen blev skabt, før den muslimske tro blev til og jeg har set mere end du nogensinde har set i dit korte liv," sagde hun med en isende rolig stemme og så koldt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 4:00 pm

Jack grinede blot af hende. Hun irriterede ham nu lidt, men ja. Sådan var det jo. "Okay okay, jeg gider bare ikke, okay?" Han smilede skævt, og grinede lidt af hendes smil. Endelig, så forventede han at hun kun var nogle hundrede år gammel, og han så kunne komme med en slags kommentar om at han var MEGET ældre end hundrede år. Han hævede et øjnebryn af hendes forbløffede ansigt. "Og du er utrolig uhøflig sådan at sige jeg er uforskammet, og uhøflig." Sagde han, og grinede igen. Dette var nu meget morsomt. Da hun lænede sig over mod ham smilede han skævt. "En gammel dame? Men dog en smuk en." Han virkede ikke imponeret, eller chokeret. Det var han nu, men det kunne man ikke se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:52 pm

Desmadonna var ved at blive godt og grundig irriteret over hans flabede personlighed og uforskammethed. Hun sukkede opgivende over ham og rullede med øjnene over hans barnligheder. Det var irriterende. "Må jeg måske få et navn, inden du fortsætter med at 'smigre' mig?" spurgte hun roligt, skiftede taktik og lænede sig lidt ind over ham og smilede drilsk og forførende til ham. Hun vidste godt, at det langt fra virkede eller lignede at hun var så gammel som hun var, men sådan var det jo. Han var intet andet end et lille barn i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 11:16 am

Smigre hende? Hvis det var det hun troede han prøvede på, så tog hun fejl. Han ville først have hende til dessert, men nu var han blevet nysgerrig. Kvinden irriterede ham nu alligevel, og hendes humørsvingninger gav ham lyst til at flå hendes hjerte ud. Han gjorde intet, han smilede bare skævt, og uskyldigt. "Mit navn? Hvis du ønsker både fornavn, og efternavn... Så er det Jack Grey Nightshade, og dit navn er?" Han så spørgende på hende. Han så rundt, måske var der en anden dessert end denne kvinde... Måske var han så heldig at der var en engel i nærheden? Det ville være dejligt med noget engleblod... Han så på kvinden igen.
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:30 pm

Desmadonna spærrede øjnene op et kort øjeblik da hun genkendte efternavnet, og regnede hurtigt ud at dette måtte være den storebror hendes gamle elskerinde Ava havde snakket om. Hun havde bare aldrig regnet med, eller tænkt det mindste på, at hendes bror kunne være så irriterende. "Så du er Ava's storebror, Jack," sagde hun med en lille klukken. Hun smilede let til ham og lagde hovedet let på skrå. "Mit navn er Desmadonna Silva Spiritus," præsenterede hun sig med et smil. "Og jeg kendte din søster, Ava, vældig godt." Hun lagde ikke skjul over hendes frække blik, der tydeligt sagde hvordan hun havde 'kendt' hans søster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:35 pm

Jack hævede det ene øjnebryn af hende da hun spærrede øjnene op. Det var ikke fordi han var kendt, eller noget... Så hvorfor virkede det så som om hun kendte ham? Han spærrede selv øjnene op da hun pludselig snakkede om Ava. Han rynkede panden kort, og så undersøgende på hende. Han sukkede træt da hun sagde hendes navn, og kørte en hånd igenmen håret. Han havde hørt om denne Desmadonna... Og dog ikke selv mødt hende. Og nu sad han foran hende? Verden var lille... Han rullede øjne da hun havde det frække blik... "Selvfølgelig... Jeg har hørt om dig, men jeg havde slet ikke regnet med at du var sådan." Sagde han, og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 9:01 am

Desmadonna klukkede blidt over hans kommentar og rystede let på hovedet. "Og jeg havde heller ikke regnet med, at du var sådan her," sagde hun nærmest blidt og så roligt på ham. "For din søsters skyld, skal vi starte forfra?" Hun så spørgende på ham og rakte ham sin ene hånd samtidig med at der spillede et lille smil om hendes læber. Hun tænkte, at hun lige så godt kunne gøre det når det sikkert ikke blev sidste gang at de så hinanden eftersom at hende selv og Ava var gode veninder, og at ham og Ava jo var bror og søster. Det var lettest sådan her, hvis han altså gik med på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 9:57 am

Starte forfra? Hm... Han skævede til hende, men sukkede så. Han tog imod hendes hånd, og så på hende. "Lad os det." Svarede han, og smilede skævt. Mon ikke de fik et bedre synspunkt på hinanden nu? Forhåbentlig, han ville helst ikke have en kitsunie der var meget ældre end ham på nakken. Og det kunne være sjovt. "Jack Grey Nightshade, og dit navn er?" Han så spørgende på hende, men havde et drillende, og skævt smil fremme. Normalt var han ikke drillende ikke overfor fremmede, men han vidste jo på en måde hvem hun var.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nice to meet you... //Desmadonna// Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you... //Desmadonna//   Nice to meet you... //Desmadonna// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nice to meet you... //Desmadonna//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD
» Nice to meet you - Louis.
» Hallo...very nice to meet you //Mike//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: