The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 18 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 18 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Justin (429)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Anna (418)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_lcapHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_voting_barHey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 12:59 am

Sted: På grillen..
Tid: Omkring kl. 19.30..
Omgivelser: Nogle andre mennesker der sidder og snakker..
Vejr: Aner det ikke, sidder inden for..
Påklædning: http://1.bp.blogspot.com/_17H_bN7cyAM/S94lKrvCRCI/AAAAAAAAAdo/d8qi5lB6U3c/s400/keira-knightley-and-topshop-check-shirt-dress-gallery.jpg

Lamia sad og kiggede rundt. Der var ikke nogen hun kendte på grillen lige nu.. Hvad lavede hun egentlig her? Hun anede det ikke engang selv. Hun gjorde det tit. Bare gik og gik, og endte så til sidst et eller andet tilfældigt sted. Og denne gang var hun så endt på grillen. Hun tænkte på hvor lang tid siden det var at hun havde set noget til Zoey. Gad vide hvad der var blevet af hende.. Lamia vendte tilbage til nuet og vinkede ad en tjener. " Jeg kunne godt tænke mig en kop te." Hun smilede charmerende til tjeneren. Det var en fyr, så hun havde ikke svært ved at charmere sig ind.. Så var der kun et problem, hvis han troede at hun var Zoey. Det ville jo ikke være så godt. I hvert fald ikke for Zoey. Hun ville jo ikke være belastende eller til nogle problemer for Zoe, men det var ikke nødvendigvis hendes skyld, hvis der kom nogle problemer.. Hun satte sig orddenligt til rette mens hun ventede på sin te.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 1:06 am

På; Rød hættetrøje med print af Minnie Mouse, et par lyse cowboy slimjeans med huller i, sorte og slidte Converse sko med næsten grå snørebånd. Accessories hist og her, armbånd, halskæder og øreringe. Håret er som på ava.

Evie skubbede lige så forsigtigt døren op til grillen. Hun lod den smække stille, næsten lydløst, i bag sig, efter at have trådt længere ind. Hun frøs lidt, hun havde jo også kun en hættetrøje på med en T-shirt indenunder. Hun kastede et blik rundt omkring i grillen. Hun kneb øjnene lidt sammen, de blå øjne spejdrede rundt efter en god plads.
Hun trådte forsigtigt hen til et bord, hvor der allerede sad en pige. Hun var ny i byen og måske, så ville pigen være en, faktisk den første, hun kunne tale med? Hun var ikke genert, slet ikke indadvendt, så det var intet problem. Hun stillede sig ved bordet og kiggede på pigen med et venligt og imødekommende smil over sine matlyserøde læber.
"Hejsa," sagde hun og gav et nik med hovedet, "må jeg slå med ned her?" spurgte hun. Hun vidste ikke, hvordan pigen ville reagere på hendes spørgsmål, da der jo var masser med plads rundt i grillen, men hun var også ligeglad med pigens reaktion. Hun ville jo bare snakke med hende. Det kunne hun ikke se noget problem i, slet ikke.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 1:20 am

Lamia så op på pigen der sagde noget til hende. "Heys." Hun smilede. "Ja selvfølgelig!" Hun smilede endnu større. Måske var dette chancen for at møde en ny og få en ny ven.. Lamia kunne mærke at pigen var et menneske. Og hun var heldigvis ikke et genert et af slagsen. det gjorde det hele meget nemmere. Så kunne de bare tale om lige hvad de ville. Det var altid godt. " Mit navn er Lamia. Lamia Silverblade." Hun rakte pigen sin hånd for at kunne give hende et håndtryk. " Bor du her i Mystic Falls? Eller er du bare på besøg her?" Hun smilede venligt, men spørgende til pigen. Hun så egentlig ret sjov ud. Lige Lamias type.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 1:27 am

Evie smilede bredt, da pigen besvarede hendes spørgsmål med et ja, ja selvfølgelig. Hun trak stolen ud og slog sig ned på den. Hun rykkede lidt ind til bordet, så hun ikke sad helt ude fra det. Hun hvilede sine arme på bordpladen og kiggede lidt rundt. Grillen var egentlig ok hyggelig, det så den i hvert fald ud til, at være, hvilket hun godt kunne lide.
Hun kiggede på pigen igen med et skævt smil over sine læber. "Hyggeligt, at møde dig, Lamia," sagde hun smilende og tog imod hendes hånd, som hun gav et klem, et fast håndtryk, det havde hun altid fået at vide, hun skulle give, "mit navn er Evie. Oprindeligt Evelyn, men hader det, så.. så bare kald mig for Evie." sagde hun smilende og gav slip om hendes hånd. Hun hvilede armen ved den anden igen på bordpladen. "Jeg er faktisk lige flyttet hertil." tilføjede hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeMan Jan 09, 2012 7:23 pm

Lamia smilte venligt til hende. " I lige måde.." Hun trak hånden til sig da Evie havde trykket den. " Hej Evie. Og du kan bare kalde mig Lami. Og jeg synes da at Evelyn er et meget pænt navn. " Nå? Jeg er også selv rimelig ny her i byen.. Jeg er flyttet hertil for omkring to uger siden. " Hun smilede medfølende, fordi hun vidste hvordan det var at være ny i en by. Det havde hun skam prøvet mange, mange, mange gange før. Hun kiggede rundt på de folk der sad rundt omkring i Grillen. Der var ikke specielt mange, men der var dog alligevel nogle få.

// Sorry, havde ik' så meget Krea Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeMan Jan 09, 2012 7:28 pm

// Helt ok. c:

Evie kiggede smilende på hende. Hun hvilede sine arme på bordpladen. Hun rynkede lidt på næsen. "Det passer ikke til mig. Jeg synes, det lyder alt for fint," sagde hun og skar ansigt i et øjeblik. Hun brød sig overhovedet ikke om sit navn, Evelyn, hellere Evie, "men i lige måde, Lami." sagde hun smilende og lo lidt. Det var egentlig et ret sødt kælenavn.
Hun rynkede panden. "Ja, det er ret nedern alligevel," sagde hun og bed sig lidt i sin matlyserøde underlæbe, "men det går nok. Jeg er lige flyttet hertil med min storesøster. Hun skulle flytte, hun valgte det her sted. Jeg ville væk hjemmefra, jeg tog med hende." forklarede hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeMan Jan 09, 2012 7:48 pm

Lamia smilede til hende. Hun syntes egentlig også selv at Evelyn var ret fornemt. Men hun sagde bare; " Måske lyder det fint, men så er det bare smukt til en fin dame. Hun synes at hendes eget navn var en smule mærkeligt, men egentlig okay pænt. Det passede perfekt til hende, eftersom Lamia betød ' Vampyr' på Latin. Hun smilede lidt over hendes navn. Hun kunne mærke at Evie godt kunne lide det. Og at hun synes at Lami var et sødt kælenavn. Det syntes Zoey også. Det var i hvert fald hende der havde fundet på det. " Hvor boede i så før i flyttede her til Mystic Falls?" Lamia kiggede spørgende på hende. " Og havde du problemer der hjemme, siden du skulle væk hjemmefra?" Hun ville ikke virke nysgerrig men hun blev bare nødt til at spørge hende.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitimeOns Jan 11, 2012 4:49 pm

Evie lo. Hun trak sine arme til sig og hvilede dem i skødet, da hun lænede sig tilbage på stolen. Hun krydsede fødderne og trak dem under stolen. Hun kiggede leende på Lamia. "Fin dame? Mig?" Hun rystede smilende på hovedet. "Ikke rigtigt."
Hun kiggede smilende rundt. Hun så på Lamia igen med et skævt smil. "Nej, altså, der var ingen problemer, jeg ville bare se verden og sådan lidt. Ikke bare være derhjemme hele tiden. Så vi besluttede os bare for, jeg kunne starte på skolen her i byen, i 1.g, og så tage videre derfra. Så må vi se, hvorhen det fører til. Det kan jo være, jeg bliver så glad for byen, at jeg måske selv flytter hertil snart." Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD Empty
IndlægEmne: Sv: Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD   Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice to meet you - Louis.
» once again i meet someone els...nice -/Luzy/-
» Hallo...very nice to meet you //Mike//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: