The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 3 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bare dejligt...Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:33 pm

Hun kunne ikke forestille sig at man kunne finde på at sende Gideon ud i kulden. Han var da så flink og han virkede meget velopdragen, altså så længe han ikke truede folk. Den del af ham brød hun sig ikke så meget om, og det at han havde vinger gjorde hende nervøs, men lige nu, når han bare var menneskelig, kunne hun sagtens forestille sig at have ham som ven.
"Hvis det er vil jeg gerne invitere dig ind i varmen?"foreslog hun med et smil, og håbede inderligt at han ville indenfor et eller anden sted for hun frøs alt for meget og hun var begyndt at mærke tegn på at hendes tænder snart ville begynde at klapre.
Hun var glad for at han ikke havde taget det alt for personligt, men hun brød sig nu ikke om at andre havde sagt værre ting til ham. Hun synets selv at det hun havde sagt var ledt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:38 pm

han så rundt, som om det skulle hjælpe ham, i sit hoved kunne han levende forstille sig hvordan Blayne ville dukke op med sit onde udtryk i øjnene og hvordan de ville ende op, i sneen, røbende, skrigende og hamre løs på hinanden, den had der var mellem dem, stak så dybt at der faktisk ikke var noget værre.
da hun igen snakkede, blinkede han kort, så længe på hende, før han igen nikkede "selvfølgelig, det vil være mig en sand ære" han smilede og bukkede elegant, hvorefter han tilbød hende sin arm, som en sand gentleman nu engang gjorde
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:53 pm

Kim kunne ikke lade være med at smile stort til ham, da han legede gentleman for hende. Det var ikke noget hun havde prøvet før, kun engang da hun havde været ti. Da havde hendes onkel forsøgt at redde stemning, da hendes forældre var gået igang med at skændes under festen. Han havde leget prinsen på den hvide hest og hun havde været prinsessen.
"Jamen dog"sagde hun med et muntert smil, og var helt overrasket over hvordan han endnu engang havde fejet hendes dårlige humør helt væk og gjort hende umådelig glad og muntert. "Hvor skal vi tage hen?"spurgte hun med et smil. Hun kendte ikke byen så godt, men hun vidste at der vidst var en cafe eller lignende i byen. HUn regnede ikke med at slæbe ham hjem til hendes mor. Hendes mor ville sikkert stadig være sur, og ellers ville det ikke vare længe inden endten Kim eller hendes mor fandt noget at skælde hinanden ud for.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:58 pm

han smilede og gik mod gaden igen mens han tænkte "vi kunne tage hjem til mig eller dig, også kunne jeg charmere mig ind på din kære mor" han blinkede drillende til hende og lignede hurtigt en på 20, i stedet for 23 som han rigtig så ud til at være, dog var det hele synsbedrag da an var 26. men han elskede at lave sjov, og underligt nok, så havde han virkelig lyst til at lave sjov "på trods af at jeg ikke blev elsket, lærte min kære bror William pli og manerer" han lagde sin ene hånd om på ryggen og gik med rank ryg som en rigtig gentleman
//jeg smutter snart, jeg ved ikke helt præcis hvornår, og hovrnår jeg kommer hjem, så, men altså Wink
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 2:03 pm

Kim smilede muntert til ham og gik roligt med ham. Det var igen fristende at være tæt på ham og det var også rart at hendes arm var så tæt på hans. "Du skal nok passe på med min mor. Hun gør alt for at finde en som kan gøre min far jaloux. Det piner hende at han allerede har fundet en, men det skyldes nu nok at han fandt sig en ung guldgraver"sagde hun med et skævt smil. Hun ville helst have boet med hendes far, men hans unge kæreste gik hende for meget på. De var jo ikke meget ældre end hende og hende far var altså gammel i hendes øjne, så hun fik et forkert billede af ham når hun så ham sidde med en af tøsserne. Men nu havde han dog offentlig gjort at han havde valgt en af disse piger til at være hans kæreste og han overøssede hende med gaver.
"Mine forældre elsker at være bedre end hinanden" tilføjede hun med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:16 pm

han hævede øjenbrynet og grinede "lyder hårdt, jeg ville ønske jeg kunne sige jeg kendte følelsen, men af ren nysgerrighed hvor gammel er din mor englelig, for eller kan min sætning godt lyde temmelig klam, hvis jeg selv skal sige det" han smilede bredt og fulgte hende ud i livet igen "men er der noget du ønsker, noget jeg kan give dig, sig et sted du gerne vil hen også føre jeg dig derhen" han pegede rundt med sin frie hånd hvorefter han lagde den tilbage på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:20 pm

"Hun er 59 år"svarede hun med et muntert smil og kunne ikke forestille sig Gideon sammen med hendes mor. Selvom hendes mor nu ikke ville have noget imod det, Gideon ville være perfekt til at vifte hendes far om næsen med. Dog ville Kim ikke kunne lade være med at give hendes mor noget konkurance med hvem som fik Gideon.
"Jeg siger ikke nej til noget varm kakao"sagde hun smilende og blinkede til ham. Hun vidste ikke om det var muligt at få et sted, men hvis der fandtes en cafe eller lignende burde det da ikke være umuligt at opsøge et sted.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:25 pm

han stivnede og grinede varmt og blidt "uh okay der kan jeg så ikke gå med mine 26, men okay hun er vel en moden kvinde" sagde han drillende og hævede øjenbrynet, dog var det tydeligt at høre drilleret og især da han rystede på hoved og blinkede drillende til hende.
Før hun kunne stoppe ham rodede han i hende får, lagde armene om bag hende og holdte hende op "skal du en tur i det kolde sne" hviskede han drillende i hendes øre, det var faktisk ikke kun hans krop der var varm, også selv hans ånde havde en behagelig varme over sig.
han så tænksom ud og nikkede til sidst "hvad med at vi tager hen til grillen, der er måske noget lækkert, også kan vi også få stillet din kære maves sult" han lagde hænderne på hendes mave og strøg blidt, før han gav slip på ende og trådte til siden så hun kunne gå igen uden han praktisk taget bar rundt på hende
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:41 pm

Hun smilede til ham og syntes ikke helt at han lignede en som skulle være 26 år gammel. Hun ville placerer ham lidt længere ned på aldersrækken. Men nogle så jo mere unge ud end de var, mens andre så ældre ud. Hende selv lignede nu en som meget passende kunne være 19 år.
"Hey!"udbrød hun muntert da han rodede op i hendes hår. Hun var ikke typen som var alt for forfængeligt når det kom til hendes hår, men det var en refleks at sige når noget gjorde sådan. Hun hvinede grinende piget da han løftede hende op og truede med en tur i sneen Hun frøs for meget til at hun ville takke ja til det. hans ånde var behagelig varm, ligesom resten af ham og kildede varmt i hendes øre da han viskede ordene.
"Så hellere en tur i høet!"sagde hun drillende til ham og klukkede muntert. "Og. Jeg har intet imod at få noget at spise"tilføjede hun med et muntert smil og pustede sin flade mave, selvom der nu ikke var noget at puste ud med. Hun havde altid været slank og uanset hvor meget hun spise havde hun aldrig fået en bule på maven.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:47 pm

han grinede og trykkede hende mod sig "det kan vi da godt gøre, jeg finder bare lige noget hø, også har vi en date" drillede han og prikkede hende på næsen, han så længe på hende og tog faktisk en tot af hendes hår op "wauw du er nok den eneste pige der ikke slår mig for at røre ved dit hår" han nikkede anerkende og rystede på hoved.
han smilede og nikkede "jamen så er det godt du kan få noget at spise ikke kære lille Kim, lille kønne Kim" han grinede og så varmt på hende "skal du have en ridetur" spurte han og vendte ryggen til hende, denne gang mente han bare at hun kunne hoppe op på hans ryg også kunne han spurte afsted med hende, det var god træning og måske også en smule sjovt, men hvad vidste han, han havde ikke haft det sjovt det meste af sit liv
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:55 pm

Kim grinede fornøjet og smilede samtidig stort. "Det er en aftale min ven!" sagde hun stor smilende og rynkede på næsen da han prikkede til den. "Det er jo alligevel uglet hele tiden"påpegede hun med et glimt i øjet og rystede lidt med hovedet så håret dansede omkring hende. Det var altid løst og fik lov til at leve sit eget liv, da hun ikke altid gad at bruge til på at rede det ordentligt igennem.
"Uh! Min hest! Min Gideon hestie!"jublede hun med et kæmpe smil som nåede helt op til hendes øjne og fik dem til at stråle, trods den kølige grå farve de altid havde. Hun tog kort tilløb før hun hoppede op på hans ryg. Det var længe siden hun havde leget hest med en anden. Sidst havde det været med en veninde på hendes gamle skolen, som ikke var endt så godt men det havde været ubeskriveligt sjovt. Hun savnede sine gamle venner og veninder, og huin hadede hendes forældre for at tvinge hende til at flytte derfra.
Hun lagde benen omkring livet på ham og armene omkring hans skuldre, for ikke at komme til at kvæle ham. Desuden var hun ikke så glad for at komme for tæt på mærket ved hans hals, det hun stadig ikke havde fået alt på plads hvad det angik. Lige nu havde hun skubbet det tilsiden og måtte tage det op senere. "Hyp hyp! min lille Gideon!"sagde hun drillende og pustede ham i øret med en varm ånde, i forhold til hvor kold resten af hende var.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:04 pm

han nikkede "uhh jeg tror jeg skal have james til at tage noget hø frem, så skal de nok ske før du aner det kønne kære Kim" grinede han og rystede på hoved.
da hun sprang på hans ryg, vrinskede han og hoppede svagt som en hest før han bøjede sig ned og begyndte at løbe, han var både hurtigt og stærk, så hendes vægt gjorde ikke den store forskel, men han blev overrasket over hvor sjovt det faktisk var, han nød det og håbede hun gjorde. han stoppede hurtigt op og bevægede sig sjovt, hvorefter han begyndte at løbe mod vejen, hvor han stoppede op, lod som om han var forpustet og hun vejede et ton, hvad hun ikke, hun vejede intet i forhold til hvad han var vant til. han løb igen og stoppede endelig op foran Mystic Grill
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:10 pm

"Så skal jeg nok tæmme dig!" grinede Kim drillende og selvom hun hentydede til noget, mente hun det selvfølgelig kun for sjovt.
Hun grinede henrykt af fryd og holde godt fast i ham, så hun ikke faldt ned når det gik hurtigt for sig eller når han bestemte sig for at fjole rundt med sjove bevægelser. Hun var overrasket over hvor hurtigt han var, men hun blev dog lidt forkælet mobset da han legede forpustet. "Pphf! Jeg vejer altså mindre end en rose!"sagde hun med den bedste selvoptagende snobbet stemme hun kunne præstere. Hun kunne dog ikke lade være med at smile imens, så hun så væk, for at han ikke skulle ligge for meget mærke til det hvis han besluttede sig for at se på hende. Hun lod dog hurtigt hendes opmærksomhed gå til grillen og de som hun kunne se gennem vinduerne. "Kom så min prohest! Rid mig ind på mit slot!"befalede hun og forblev i sin snobbede prisesserolle, mens hun pegede i retning af døren, som havde hun haft en sværd i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:15 pm

han grinede og prustede for sjovt "jo du vejer flere ton, ja faktisk mere end en hval, du er så tung" klynkede han for sjov, men dog så han kun ligefrem, kunne svagt fornemme hvordan hun smilede, han kunne næsten høre det i hendes stemme "jeg kan høre i din stemme kære at du smiler" hviskede han kælent, også tilbage på hende med et charmerende smil, sådan et smil der kun fandt sin plads på det hvide lærred.
da hun gjorde en befaling, nikkede han og sparkede døren op, hvilket gav en del opmærksomhed på dem, men hurtigt derefter faldt opmærksomheden mod hans bare bryst, som han sænkede og hævede hurtigt, han gik hen til et bord hvor han stoppede "er dette godt nok for hendes majestæt" spurte han fornemt og hans britiske accent blev virkelig stærk
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:23 pm

Hun kunne ikke lade være med at grine højt da han sparkede døren op. Hun havde ikke troet at han kunne være så sjov, og hun havde på ingen måder noget imod det. Hun var ikke den generte type, så at folk gloede gjorde hende intet, for de havde det jo bare sjovt og det var det vigtigste.
Hun faldt ind i sin rolle igen, da han havde fandt et bord til dem. Hun smilede af hans britiske accent, som fik ham til at passe perfekt ind i hendes lille prinsesse verden. "Det kan gå an" sagde hun snobbet med næsen i sky. "De kan sætte mig ned nu Proheste Gideon"sagde hun og morede sig kosteligt med at lege snobbet prinsesse. Det var sådan hun altid havde leget med hendes onkel. Hun pressede sine knæ svagt ind i siden på ham, som havde han faktisk været en hest.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:36 pm

han lod hende glide ned på sædet og kyssede blidt hendes håndflade "det har været mig en umådelig ære at ride dem her hen, er der andet de kan bruge mig til" spurte han og bukkede for hende, som var hun virkelig en prinsesse og ikke en helt normal pige, men han elskede at lave sjov og med hans britiske accent var han perfekt i rollen som tjener eller tjeneste folk, en ting han faktisk ejede, for ikke mange vidste han solgte kunst, malede portrætter rundt, og derpå tjente mange penge, i modsætning til hans bror gjorde han faktisk noget ud af sit liv
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:05 pm

Kim satte sig til rette på stolen og nikkede svagt majestætisk til ham, da han kyssede hendes hånd. Hun var helt opslugt i deres leg og levede sig så meget ind i rollen som hun kunne. Hun tillod sig endda at vinke til en ældre dame, som gloede på dem med et surt ansigt. Hun vinkede som hun havde lært fra en film engang, hvor hun egentlig kun drejede hånden en smule til side til side. Damen mphf-ede af hende og vendte sin opmærksomhed mod kaffen som stod foran hende.
"Bring mig et kongeligt måltid" befalede hun med næsen i sky, og foldede hænderne på skødet og rettede ryggen som en fin prinsesse. Hun krydsede også hendes fødder, som var det eneste som sådan virkelig ødelagde hendes rolle. En prinsesse med sorte store militærstøvler, fandtes der nok ikke mange af.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:10 pm

han nikkede og bukkede igen for hende "alt for jer, jeres bud er min ordre" han rettede isg op og i det han vente sig om, stødte han ind i en ung kvinde, hvis øjne først lå på hans bryst og lidt efter på hans øjne, han smilede undskyldende og gik op mod baren, hvor han bestilte to omgange salat, han livret, så sund og dejlig, han vendte sig om og fik øje på pigen fra før, hun rødmede og dette fik ham til at rynke brynet, men han rystede på brynet og tog imod noget drikke, og til sidst maden, hvorefter han gik tilbage til bordet, lagde maden og satte sig ned "underligt pige, sådan er rødme, fatter jeg ikke, gør du spurte han og så på hende, hvorefter han gik i krig med sin salat. han havde bestilt en rødvin til sig selv og en cola til hende, da han ikke vidste hvad ungdommen drak nu om dage
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:21 pm

Kim grinede muntert af hans ord og morede sig fantastisk meget. Hun drejede sig på stolen så hun kunne holde øje med ham, da han gik op for at bestile til dem. Hun rynkede npå æsen som han stødte ind i. Hun var normalt ikke typen, som blev jaloux. Men lige nu ville hun gerne havde Gideon's opmærksomhed og hun kunne ikke helt sige hvorfor. Men hun morede sig jo sammen med ham, så hun ville nok bare ikke havde at han blev distraheret af noget andet så morskaben forsvandt. Hun kom til at tænke på at han intet havde på overkroppen, det var der sikkert mange andre som bemærkede og ville undre sig meget over. Det var jo ikke hverdag man så en flot dreng, uden noget på overkroppen eller på fødderne for den sags skyld.
Hun satte sig ordentligt på stolen og så ud mod vinduerne, da han vendte sig om igen og kom ned med salaterne. Hun var ikke en kræsen person hvad mad angiv, og hun kunne godt lide hans valg også af drikkelse. Hun kunne godt drikke vin, men hun havde endnu ikke lært at holde af det, så hun mente ikke at hun burde drikke det, når hun ikke kunne værdsætte det.
"Der skal meget til før jeg gør det i hvert fald"sagde hun med et muntert smil og svingede lidt med gaflen. Hun begyndte stille at spise salaten.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:28 pm

han trak på skulderne og hældte vinen op i glasset, han havde lært sig selv efter han var kommet tilbage at nyde vinens runde smag, så når han stod og malede holdte han af at få en vin i ny og næ, det gjorde så godt og så kom der noget smukkere frem i billedet, faktisk meget. han spiste faktisk meget flot og som en fornem herre hvis man skulle sige det "jeg mente nu pigen, hvorfor skulle hun dog rødme det er da underligt, jeg har da ikke gjort noget, jeg gik ind i hende, hun burde være sur" han trak på skulderne og kunne mærket blikket fra hende på sig, og da han vendte hoved og så på hende hævede han øjenbrynet over at hun slog blikket ned og rødmede. han rystede på hoved og tog en tår af sin vin, sank den og spiste videre
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:35 pm

Kim kunne ikke lade være med at grine af det åbentlyse. Hun pegede på ham med gaflen og hævede smilende øjenbynene. "Gideon min søde skat. Du er halvnøgen" forklarede hun med et glimt i øjet og et smil på læben. "Mange piger er ikke vant til den slags" tilføjede hun med et muntert skævt smil og kom et salatblad i munden og tyggede det velopdragent med lukket mund. Hun skævede hen til pigen og kunne ikke lade være med at smile muntert. Mange piger blev generte når de stødte på en flot fyr, især hvis han ikke havde så meget tøj på. Hun havde da selv tilhørt den slags i sine unge dage, men hun havde nu hurtigt lært at rødmen ikke altid vandt en drengs hjerte, men at det til gengæld var bagdelen der scorede nutidens drenge.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:46 pm

han rynkede brynet og sukkede "hold da op er folk virkelig så sippet nu om dage" han trak en sort stram t-shirt op af lommen, hvorefter han trak den overhoved "glad nu" spurte han og rullede med øjnene, han tog endnu en tår af vinen og så længe på glasset, den røde drik så virkelig smuk ud sammen med det flotte glas "i min tid var folk sgu ligeglade med om jeg rente rundt iført kun et par bukser, men okay jeg var vel også skind og ben dengang" han skar en grimasse da han tænkte tilbage på sine tidligere år, fra da han var 14 til ham var omkring de 16 var han meget tynd, men derefter begyndte han at træne
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:52 pm

Kim lavede en munter grimasse af ham. "Du havde da ikke behøvet det for min skyld"sagde hun med et muntert glimt i de kølige grå øjne og rakte kort drillende tunge af ham. For hendes skyld måtte drenge da gerne gå rundt i bar overkrop, bare den var god så skulle hun da nok lade være med at beklage sig. Hende gamle veninde og hende selv havde brugt mange sommerdage på at give drengene på stranden pointer fra 1 til 10 udfra hvordan deres kroppe havde været.
"Men du virker nu også lidt mere menneskelig med mere tøj på kroppen i det her vejr"tilføjede hun med et lille skævt smil og nippede til hendes cola. Hun lod blikket søge mod vinduerne og et roligt smil prydede hendes læber da tre så børn, to piger og en dreng, ikke ældre end 10 år rendte rundt og legede med sneen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:57 pm

han nikkede kort og lænede sig tilbage i stolen, han lænede hoved tilbage og stirrede op i luftet og hvis man ikke vidste hvad der englelig skete, kunne man godt gætte sig frem til at de var på en date, eftersom de så ud til at være på nogle lunde samme alder "måske gjorde jeg det ikke for dig, måske bryder jeg mig ikke om hende tøsens sultne blik, det er en smule foruroligende når man er vant til foragt" han trak på skulderne og tog endnu en tår af sin vin "menneskelig...åh mange tak, det føleles virkelig rart, jeg har da for helved et bankende hjerte" han rullede med øjnene og satte sig op igen, han brød sig ikke om at folk skulle kommentere hvad han var, for ja han kunne ikke ændre det og menneskelighed kom fra hvem man var, hvad man gjorde og ikke hvad man var
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:02 pm

"Jeg tror nu at det mest er dig selv som foragter dig. Folk kan jo ikke foragte dig uden at kende dig, jeg kender dig da lidt og jeg foragter dig da ikke"sagde hun roligt og rullede på øjnene af ham, i et forsøg på at efterligne ham da han selv havde gjort det. "Og du tager det med det menneskelige for personligt, jeg mente det ikke sådan, jeg ved bare ikke hvordan jeg ellers skal sige det" tilføjede hun med en opgivende stemme og spiste lidt mere salat.
Hun od igen blikket falde på de legende børn, som så ud til at morer sig, trods at de to små piger i øjeblikket vidst var gået sammen mod drengen, som dog stadig grinede selvom han fik en snebold i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare dejligt...Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare dejligt...Gideon
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Ny bog, eller bare et sted at sidde? - Gideon.
» Solen skinner så dejligt ~ Zoey
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: