The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Dejligt vejr  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Dejligt vejr  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Dejligt vejr  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Dejligt vejr  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Dejligt vejr  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Dejligt vejr  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Dejligt vejr  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Dejligt vejr  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Dejligt vejr  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Justin (429)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Anna (418)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Dejligt vejr  I_vote_lcapDejligt vejr  I_voting_barDejligt vejr  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Dejligt vejr

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 2:10 pm

Tid: Eftermiddag.
Vejr: Skyfrit, lunt og smukt.
Sted: Et bord i Caféen.
Omgivelser: Et par andre mennesker.

Simon havde bestemt sig for at tage ud til caféen, bare fordi han ikke havde et bedre sted at gå hen. Han havde tænkt på at gå en tur fordi vejret var så godt, men han skiftede mening.
Der lå en bog foran ham, på bordet, men han havde ikke åbnet den endnu. Han kunne bare godt lide bøger, og ventede på det rigtige sted at starte på den, senere.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 2:18 pm

Zoey blev prikket på skulderen.
Hun kiggede på personen.
"Der er en som har sat sig ved et af dine borde," sagde hendes Chef.
Hun nikkede hurtigt til ham, og tog en blog og en kuldepen.
Så gik hun hurtigt hen til ham.
"Hvad skulle det være?" spurgte hun, og smilte varmt til ham.
Smilte var helt ægte...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 2:23 pm

Simon så op fra bordet, og ind i et par mørke øjne. "Et glas vand, hvis jeg bare kan få det." sagde han så, med et forsigtigt smil.
Det brede smil på - undskyld ordet ^^ - tjenerens læber, fik ham til at føle sig lidt mindre nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 2:39 pm

Zoey skrev det ned.
Hun var glad for at han ikke var vampyr, og især at han ikke var Mathew.
Han ville dræbe den uskyldige heks - Zoey - med det samme. Hun kiggede igen over på ham.
"Er ellers andet, du kunne tænke dig?
Hvis du er sulten, kan jeg også komme med en lækker burger," sagde hun.
Hun kiggede hurtigt over mod sin Chef som konstant holdte øje med hende.
Så kiggede hun tilbage på drengen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeFre Okt 29, 2010 3:40 pm

//Zoey beklager men nu kommer der en vampyr//

Natalie kom hen på cafeen.
Hun ville besøge Zoey.
Hun kunne også hjælpe hvis det var.
Natalie gik hen til Zoey.
Hun så at Zoey snakkede med en dreng.
Natalie kunne lugte at drengen var menneske.
Øv hvorfor var der så mange kedelige mennesker og ikke flere vampyrer (Undskyld Simon).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeFre Okt 29, 2010 9:24 pm

"Burger? Jo, det lyder okay." Han bed sig diskret i læben, og sendte hende et lidt bredere smil. Hun virkede helt okay. Faktisk ret venlig. Måske var det alligevel ikke så slemt at flytte, som han troede.
Simon lagde mærket til at der kom en ny pige ind, en rødhåret en. Hun ville tydeligvis noget med Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeFre Okt 29, 2010 9:30 pm

Natalie gik hen til dem.
Natalie hilste pænt på Simon.
"Hej jeg hedder Natalie. Hvad er dit navn?" Smilte Natalie.



//No krea T____T//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:32 am

Zoey smilte til Drengen.
"Det var et glas vand, og en burger, ikke?" sagde hun, og kiggede på Natalie. Hun kiggede over på Natalie, og sukkede opgivende.
"Hvad vil du mig?" spurgte hun opgivende. Hun satte automatisk en slags skjold op, så Natalie ikke kunne læse hendes tanker. Hun havde ikke glemt hvad der var sket til hendes Fest. Hun havde prøvet at undgå Natalie siden. Det var blevet for meget. Hun orkede ikke at kæmpe mod Natalie, for Zoey ville tabe.
Hun smilte igen til drengen.
"Jeg går op med din bestilling nu," sagde hun, og vendte om. Hun gik ind i køkkenet.
"En burger til bord 25," sagde hun højt, for at overdøve larmen. Hun hængte bestillingen op, og gik ud igen. Hun fyldte glassene op.
Hun kiggede i smug ned på Natalie.
*Hvorfor er hun kommet? Hvorfor lige idag?*
Zoey rystede på hovedet. Det var da også lige meget nu, for nu var hun her jo.
Hun gik ud med glassen, og afleverede til sidst glasset med vand.
"Din mad kommer ligeom lidt," sagde hun med et smil.
"Natalie sæt dig derover, så kommer jeg om lidt... når jeg har afleveret al maden!" sagde hun, og pegede på et ledigt bord lidt derfra. Så gik hun tilbage igen. Hun nåede at få nogle drikkepenge, tørre nogle bordere af, og gå ind med nogle tallerkener, da der endelig blive ringet på klokken. Det var lidt hårdt idag, fordi at Zoey var den eneste udover hendes Chef som var der. Han hjalp også til - heldigvis.
"Du kan få pause efter at have udleveret maden," sagde han.
"Okay tak, men hvis det bliver for meget, skal jeg kun hjælpe," sagde hun, med et smil. Hun gik ud med fem tallerkener, fuldt med mad. Hun afleverede dem ved bordene, og sagde velbekommen under vejs. Hun stoppede igen ved det samme bord.
"Velbekommen," sagde hun, og tilføjede så.
"Hvis du mangler en at snakke med, så er jeg her. Jeg har nemlig pause nu." Hun vendte om og gik hen til Natalie.
"Hvad vil du mig," spurgte hun igen....

//Min kreativitet fejler ingenting Very Happy den er bare ved at varme op!!//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 1:05 pm

"Er det så forkert at ville besøge dig?" Spurgte Natalie med et smil.
Natalie var vred den ene dag og glad den næste.
Man skulle bare give hende tid til at køle ned en dag eller to.
"og tak for at du fik min kæreste til at komme." Sagde Natalie stille.


//Fedt Zoe♥//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 3:27 pm

Simon var helt sikker på at pigerne havde et kontrovers, som måske var ret alvorligt. De virkede lidt fjendtlige over for hinanden. Han ville ikke være ond eller blande sig i deres sager, men han havde altid været forbandet nysgerrig, og prøvede at lytte lidt til deres snak.
"Mange tak." sagde han til Zoey, og sendte hende et skævt smil. Det så ud til at hun havde travlt, men havde åbenbart lige fået pause. Det så ud som om de havde virkeligt travl, og der var også mange mennesker på caféen.
"Er der et problem?" spurgte han nysgerrigt, med munden fyldt med burger. Den smagte vildt godt! ♥

// Min kreativitet har det også okay..
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 3:38 pm

//Min krea er forsvundet og jeg kan ikke finde den T___T//


"Har du brug for hjælp i cafeen Zoey?" Spurgte Natalie for at være venlig.
Natalie ville også fjerne den lidt akavet stemning.
Hun kiggede på ham drengen ud af øjenkrogen.
Hun smilte til ham og rettede sine øjne tilbage på Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 4:54 pm

Zoey sukkede lettet op. Nata var ikke sur på hende længere.
"Det er okay, men husk på at mit spørgsmål stadig mangler et svar. Hvad hedder han?" spurgte hun, ligesom til festen.
"Jeg ved det ikke men..." Hun kiggede rundt.
"Jeg tror men spørg lige Matt af. Jeg vil gerne have en lille pause, jeg have arbejdet siden igår aftens," sagde hun, og gabte i smu.
"De andre er syge, eller har ferie. Der er kun mig og Matt tilbage."
Zoey satte sig tungt på en stol overfor ham.
"Nej ikke længere... Tror jeg..." sagde hun, og smilte til Nata.
"Hey Nata, du må undskyld at jeg blev så sur, men.." Hun tog hånden op til kinden.
"Det dog altså lidt ondt," sagde hun, og lod hånden falde...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 5:20 pm

"Ja undskyld for det og snakker du om min sore kærligheds navn?" Spurgte Natalie med et undskyldende smil.
"Hans navn er (Skal lige finde på noget hmmm...) Zack." Smilte Natalie
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 5:43 pm

Zoey nikkede, og smilte frækt.
Zack... Hmm... Hvis du ikke vil have ham, ja så..." grinte hun. Hun havde kigget mere på ham end Nata havde.
"Ej det var for sjov," sagde hun, og smilet forvandt lidt. Hun havde jo Stefen... Nej ikke længere. De havde haft et skænderig, og det vi derfor hun havde meldt sig til at komme på arbejde. Hun satte et smil på igen.
"Nå, nyt emne." Hun vendte sig mod drengen.
"Jeg har et spørgsmål jeg har gemt på siden jeg så dig komme ind," sagde hun, med et smil.
"Hvad er dit navn?" spurgte hun nysgerrigt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 7:38 pm

Simon kunne ikke lade være med at smile lidt. Servetrissen og hendes veninde som hun muligvis var lidt sur på, sad og snakkede om fyrer ved hans bor. Det skabte - tro det eller ej - en normal og tryg stemning omkring ham. Han var vant til at pigerne omkring ham snakkede som tv-skærme.
Han så på hende med sine lyseblå øjne, da hun tiltalte ham. "Mit navn er Simon." præsenterede han sig, og så på Natalie. Han kendte ikke den anden piges navn, selvom det sikkert var blevet nævnt i kævleriet.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 7:49 pm

Zoey nikkede.
"Davs Simon," sagde hun, og smilte stort.
"Så vil jeg præsentere, både mig og min veninde. Det er Natalie, og jeg som du har hørt Natalie sige, er mit navn Zoey." Hun kiggede i retningen af Matt. Han så meget stresset ud. Han tog en bestilling, og gik til næste bord. Han gik lige forbi dem.
"Hvordan kan du få det til at se så legende let ud Zoe?" spurgte han. Hun lo kort.
"Jeg multitarkser. Som du ved er det nemt for kvinder," grinte hun. Matt rakte bare tunge og gik videre. Zoey grinte lidt videre, og rystede så kort på hovedet...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:55 pm

"Jeg sagde da mit navn lige før. Og jeg kan godt præsentere mig selv Zoey." Sagde Natalie.
"Nåh... Simon er du ny i byen?" Spurgte Natalie.
"Men det mig og Zoey snakkede om var en fest der var for et stykke tid siden. Vi blev uvenner men Zoey havde fået mit livs kærlighed med til festen og jeg havde ikke set ham i lang tid. Og hvorfor fotæller jeg dig alt det her?" Vrøvlede Natalie videre.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 11:56 am

Zoey rystede på hovedet.
"Nata, du afsløre næsten dig selv," lo hun.
Hun syntes det var sjovt at Nata bare plaprede løs.
Hun smilede undskyldende til Nata.
"Undskyld," sagde hun, og kiggede på det hendes Chef lavede...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 12:21 pm

"Nej nej det er okay. Det er jo rigtigt." Smilte Natalie.
"Simon tror du på overnaturlige ting?" Spurgte Natalie.
Zoey kiggede på Natalie med et lidt ondt blik.
"Jeg spurgte bare." Sagde Natalie uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 4:51 pm

Simon så fra den ene til den anden, med et lidt forvirret blik. "Hvad snakker i om? Hvad er der at afsløre?" Hans stemme skiftede langsomt klang til noget interesseret. Hvad end det var de snakkede om, ville han gerne vide hvad det var. Han elskede hemmeligheder.
Simon så en smule overasket på Natalie. "Overnaturlige ting..? Muligvis."
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 5:11 pm

Zoey sukkede, og sendte Natalie endnu et ondt blik.
"Der er ingenting at afsløre... Vel Natalie?" sagde hun, og kiggede på hende. Hun smilte venligt til Simon.
"Jeg ved ikke om jeg tror på det," løj hun, og kiggede væk. Hun hadede at lyve, men nogengange var det nødvendigt...

//No krea >.<//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 8:57 pm

"Zoey mener at jeg først lige har mødt dig og at du næsten allerede ved alt om mig." Smilte Natalie.
"Jeg tror på ånder." Sagde Natalie.
Det gjorde hun men det var ikke kun derfor hun sagde det.
Det var også fordi hun ville væk fra det hun selv var inden det kom på banen.
"Nåh Simon. Din tur til at fortælle." Smilte Natalie varmt og venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dejligt vejr  Empty
IndlægEmne: Sv: Dejligt vejr    Dejligt vejr  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dejligt vejr
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bare dejligt...Gideon
» Endnu en tur i skoven. Dejligt ikke? - Estelle xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: