The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Justin (429)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Anna (418)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 5 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bare dejligt...Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:00 am

"Måske er han det sted han gerne vil være? Vil du ikke unde ham at være lykkelig?"spurgte hun forsigtigt og lagde sig op på siden med fronten mod ham. "Han ville sikkert gerne have at du var lykkelig"tilføjede hun stadig med den forsigtige stemme, som var hun virkelig bange for at sige noget forkert. Hun betragtede ham stille og ønskede ikke at han skulle være ked af det. Han skulle være glad, det var det eneste hun tænkte på. Hun kunne ikke forklare hvorfor men ligenu var det kun ham som fløj rundt i hendes tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:13 am

han rystede på hoved "han blev bortført, hans værelse var rodet til, det hele var sparket til siden og der lå blod på gulvet, som indikerede en kamp, han blev taget med magt, taget fra mig" hviskede han og betragtede hende sætte sig op "jeg ved han ønskede jeg skulle være lykkelig men det er svært, jeg har ikke tilbragt mange lykkelige stunder siden han forsvandt, han trak al glæden fra mig" hviskede han og satte sig op, således at han støttede på albuerne
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:19 am

Hun prikkede ham på næsen med et lille muntert smil spilende ved mundvigen. "Det var da en meget god stund vi havde før"sagde hun drillende og satte sig med benene udover sengekanten. Hun lyttede kort efter hendes mor, men hun kunne ikke høre tasterturet længere. Hun håbede at hendes mor havde sat sig til at læse i stuen, for hun kunne i hvert fald ikke høre hende og hun blev kort nervøs for at om hendes mor havde hørt dem. Hun vidste at hun ikke havde efterladt hende i det bedste humør, og hun ville ikke skændes med hende mens Gideon kunne hører det. Hun lod blikket falde på Gideons ansigt og smilede igen det lille kønne smil.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:22 am

han hævede øjenbrynet og satte sig helt op, han så kort rundt da hun med et lyttede efter, hvilket også fik ham til at lytte "uhh har man været oppe og skændes med mor, måske skulle jeg gå ned og bløde hende op" spurte han og hævede øjenbrynet drillende, han havde skubbet tankerne om sin bror væk, sat sig ind at han skulle tænke glade tanker, varme og dog drillende tanker "jeg tror godt jeg kunne få hende i bedre humor" sagde han sjofelt med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:27 am

Hun sendte ham et pas-du-hellere-på-blik og smilede skævt til ham. Det var ingen hemmelighed at hun ikke kunne enes med hendes mor, men hun havde det fint med at hendes mor indtilvidere ikke vidste at hun faktisk var i huset og hvordan hun ville reagere på Gideon vidste hun ikke og var ikke i humør til at finde ud af det.
Hun skubbede svagt til ham med den ene hånd, ikke nok til at han ville vældte eller i det hele taget flytte videre meget på sig, mens hun smilede muntert til ham.
"Arh jeg tror hun vil blive gladere for en æske chokolade"sagde hun drillende og gav ham elavatorblikken, mens hun gjorde sit for at efterligne samtlige bitches der fandtes i film.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:38 am

han grinede over det blik hun sendte ham, og hurtigt havde han flyttet hende og lagt sig oven på hende, pressede hende ned mod sengen, med hans bryst presset mod hendes, således at hun kunne mærke hans ualmindelige hurtigt bankende hjerte "lad hver jeg er ikke blind, jeg ved hvilket blik i tøser sender drengene, jeg ved du kan lide min krop, den er flot ikke" spurte han og så ned af sig selv, da han igen så på hende bøjede han sig ned mod hende, det så ud til at han var tæt på at kysse hende, men i sidse sekund løftede han hoved op og kyssede hendes pande "tror du ikke jeg vil kunne indsmigre mig på din mor" spurte han drillende og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:42 am

Kim grinede henrykt af ham og lod ham presse hende ned i sengen. Hun bemærkede hans hjerteslag og smilede af det. "Du har en fantastisk krop min skat!"sagde hun med en flirtende drillende stemme og lod hendes hænder glide op ad hans lår, til hans hofter, sider og op til brystkassen. "Det er ikke min mor som du ikke vil kunne indsmigre dig på"tilføjede hun drillende, mens hun stadig kunne mærke fornemmelsen af hans læber, der hvor han havde kysset hende på panden. Hun flyttede hendes hænder så de var presset op mod hans brystkasse, så hun kunne skubbet ham væk fra sig med et stort muntert smil spillende på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 1:02 am

han nikkede og trak sig væk fra hende "det ved jeg, jeg træner også hver eneste dag" sagde han og satte sig igen ved siden af hende, hvorefter han lagde sig ned og lagde en hånd hen over sine øjne, med den anden på sin mave, trak han langsomt vejret og sukkede "så det skal jeg ikke, hvem skal jeg så indsmigre mig på" spurte han og fjernede hånden, for så at vende sig mod hende og smile blidt
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 1:06 am

Hun smilede muntert af ham og så på ham da han lagde sig ned igen. Hun satte sig op igen og strakte sig kort med et smil på læberne.
"Den som du kan lide?"foreslog hun med et skævt smil og så frem for sig ind i væggen overfor. Hun havde egentlig ikke lyst til at få at vide hvem han gerne ville indsmigre sig på, men hun var jo nok ikke den eneste og desuden havde deres kys tidligere ikke faldt nogen betydning..han havde jo bare været små fuld.
Hendes blik gled rundt på tegningerne, den stoppede ned en som tydeligt var blevet tegnet da hun havde været lille, den gang hun ikke havde haft nogen øvelse, men den første tegning hun som lille havde været stolt af. Det var en familie, en mor, en far og en lille pige som stod hånd i hånd. Hun smilede skævt og lagde sig ned i sengen igen, med benene ud over sengekanten.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 1:30 am

han nikkede kort "du fik det bare til at lyde som var det dig jeg skulle indsmigre mig på, dit tone leje forklarede han og vendte sig mod hende, satte sig op og lagde en hånd på hendes skulder da hun så rundt "fortæl mig hvad der er galt, har jeg gjort dig noget ondt" spurte han blidt og lød nu bekymret, han brød sig ikke om at folk skulle være triste, det havde aldrig faldt ham ind
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 1:36 am

Kim smilede bare til ham og påtog sig den en facaede, som hun tusind gange havde set sine forældre påtage sig, når de var ude i offentligheden og skulle lade som om at alt var i den skønneste orden, selvom der var noget helt galt. At hendes smil ikke var helt ægte kunne ikke ses, hun havde prøvet det mange gange da hun var lille og hun havde fortalt om hvor perfekt hendes familie havde været til de andre børn for at de skulle blive jaloux på hende. Hun havde aldrig taget nogen med hjem, da de så med det samme ville opdage at det vat løgn. Først da hun var blevet ældre og hun havde betroet sig til nogle stykker, havde hun fået venner om kendte til det smil hun smilede når det hele bare var en facade.
"Det er ikke noget galt. Jeg er vidst bare ved at være træt"sagde hun stadig smilende og lod øjnene blive tunge og hende krop synke lidt sammen, som om hun virkelig var træt. Hun ville ikke fortælle ham hvad der var galt, for de havde kun lige mødt hinanden og måske ville det være gået over om et par dage. Håbede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:04 am

han nikkede kort og sukkede, vidste englelig ikke hvad han skulle gøre, han kunne jo godt blive...eller bare gå sin vej, hans øjn lå hele tiden på hende, opfangede alt, dog var han stadig en smule fuld så han så ikke igennem løgnen og derfor så han ind til sandheden "skal jeg gå så du kan få dig noget søvn, jeg ønsker ikke at stå i vejen for dig og din søvn" han rejste sig og vaklede en smule, før han tog sin vin og smilede svagt til hende, han så faktisk en smule mere end lidt fuld ud, hvilket ikke var svært at skjule
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:09 am

Hun lod blivet blive muntert og tog fat i hans håndled, mens hun med den anden to vinen fra ham. "Du må gerne blive" sagde hun smilende og syntes at det var sødt at han vaklede. Hun havde flere gange været fuld i højehæle og uanset hvor mange gange man prøvede det, var det altid svært at gå. "Du kan sove her hvis det er, jeg vil ikke have der sker dig noget i din tilstand"sagde hun med et muntert smil og legede mor for ham. Hun rejste sig fra sengen og stillede vinen på skrivebordet. "Jeg har en t-shirt som du kan sove i" tilføjede hun med et smil og lænede sig op af skrivebordet mens hun så på ham med et venligt smil. Hun spillede ikke så meget nu, de var jo venner og dette kunne venner sagtens gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:27 am

han stoppede op og så på hende, efter lidt tid nikkede han kort, vaklende satte han sig ned på gulvet "jeg sover bare på gulvet" hviskede han og trak bene op, hvorefter han lagde hænderne mod sin tænding, han sukkede og lagde sign ed på gulvet "jeg sover normalt i undertøj" sagde han kort, hvorefter han satte sig ned igen "jeg må advare dig jeg lider af mareridt og vågner tit op om natten" advarede han og smilede svagt til hende, kørte en hånd igennem håret og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:32 am

"Hver nu ikke fjollet, du sover i sengen med mig. Vi har bare hovedet hver sin vej"sagde hun venligt og sparkede let til ham får at få ham op at stå. Hun gik hen til sit skab, for at finde den sædvanlige sorte alt for store t-shirt frem som hun havde sovet i hver dag siden hun havde fået den da hun var 12.
Hun greb den hurtigt da den altid lå yderst, da det var det sidste som blev lagt ind. Hun vendte sig mod ham og gjorde tegn med en finger til at han skulle vende sig om, eller i hvert fald kigge væk, mens hun smilede muntert. Bulldog pippede fra huset, men faldt hurtigt i søvn igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 3:04 am

han nikkede kort og kom vaklende på bene, hvorefter han åbnede sine bukser "bliv ikke bekymret hvis jeg begynder at råbe og skrige, det er helt normalt, bare mit mareridt" hviskede han og trak dynen væk, hvorefter han lagde sig ned i sengen og så hen på hende med rynkede bryn, han var vant til at ligge i sengen med kvinder, vågne op fra en brandert ikke vide hvor og hvem man var sammen med, men han plejede ikke at ende i sengen med dem for at sove, men for at gøre andre ting
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 3:11 am

"Bare du ikke vækker min mor er det okay" sagde hun med et smil og vendte ryggen til ham, så hendes blik var rettet mod skabet. Hun tog jeansene af og afslørede et par små lyseblå trusser. Hun hev hende bluse af samtidig med hættetrøjen og afslørede en matchende bh. Hun sørgede for at han kun ville kunne se hendes ryg og tog så bh'en af. Hun tog dog hurtigt t-shirten på og vendte sig om mod ham igen. Hun smilede skævt og havde faktisk aldrig prøvet at sove med en ven, tusind gange havde hun gjort med med veninder, men ellers havde det kun været efter en fest og hun kunne sjældent huske hvad der var sket. T-shirten nåede næsten helt ned til hendes knæ og den hang fuldstændigt løst på hende. Hun lagde sig i senge og tog sine strømper af, som hun kastede hen til bunken med hendes tøj. Hun havde lagt sig så hendes hoved var modsat af hans. Hun havde ikke noget imod selv at have hovedet den samme vej som ham, men det virkede mere vennezoneagtigt at ligge sådan her.


//Jeg smutter i seng, go'nat Gideon Wink Glædelig jul santa
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 9:04 am

han trak på skulderne "jeg kan ikke love noget, da jeg faktisk ikke ved hvor højt jeg skriger, det er sådan set bare det" han blev afbrudt af en mobiltelefon der ringede fra hans bukser, så hurtigt trak han lige sin t-shirt af og bøjede sig ned for at hente sin mobil, det var en af de der smartphones "James" bjæffede og fik det næsten til at lyde som en ordre, med et stivnede han og han nikkede stille "Fuck!, er du sikker...okay, du ved hvad du skal gøre, men afrapporter til mig så snart du ved andet" sagde han og lagde på, hvorefter han lagde mobilen tilbage igen
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 12:48 pm

"Bliver min mor sur over at blive vækket, et det jo ikke første gang hun er sur" sagde hun med et lille skævt smil, mens hun sad halvt oppe og holdte sig oppe med albuerne støttende presset ned i madressen.
Hun lagde hovedet på skrå da hans mobil ringede og et stille smil hvilede på hendes læber, mens hun høfligt forblev helt stille, så hun ikke ville komme til at forstyrer hans samtale. Hun bed mærke i navnet, James, som han havde kort nævnt tidligere, dog havde han ikke forklaret hvem det var og hun havde hellere ikke spurgt ind til det. Hun lyttede efter hvad der blev sagt, mens hendes blik var rettet mod dynen som lå over hendes bare ben.
"Hva så?" spurgte hun med et smil, mens hun rettede blikket mod ham, da han lagde på og lagde mobilen væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 6:03 pm

han så på hende og sukkede "James min hvad kan man kalde ham højre hånd og ældste ven, ringede og fortalte at denne person som har vidst sig i mit hus igen er mødt op, han er ikke tryk med at jeg er her og vil helst gerne stå vagt foran døren med et ladt gevær, men vi skal bare havde sikkerheden op med et par livvagter eller to" han trak på skulderne og lagde hoved tilbage, situationen tappede virkelig på ham "hej hvad er klokken" spurte han stille og hævede øjenbrynet
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 10:52 pm

Kim rynkede brynene undrende, da hun ikke var sikker på hun fik rigtig fat i det. Hun ville ikke synes om at der var våben i huset, i hvert fald ikke ud over køkkeknivende nede i køkkenet. "James kan da godt komme på besøg hvis det er?"sagde hun med et skævt muntert smil og så rundt på hendes vægge. Hun vidste at der hang et ur et sted, men hun havde placeret den tilfældigt og havde med det samme dækket den med tegninger. Hun rejste sig fra sengen og gik hen til væggen ved siden af døren hvor papirene bulede udad, væk fra væggen. Hun løftede forsigtigt de tre tegninger som var placeret ind over hinanden foran uret. "21:50"sagde hun med et skævt smil. Den var ikke engang mange, så hvis det var kunne de jo altid sidde og snakke. Men hun syntes nu at det havde været en lang dag, men det skyldtes nok bare den meget uventede drejning den havde fået da hun mødte Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:02 pm

han så længe på hende og nikkede til sidst, han tog igen mobilen op og lod ikke engang James for lov til at sige noget før han sagde adressen og at det ikke var et nødstilfælde, han hørte et suk i den anden ende, men så en bil dør der lukkede, han satte sig op og tog igen sine bukser på "så nu er han på vej, og er klokken kun det, jeg kan ikke sove nu, jeg ender bare med at vække jer flere gange hvis jeg sover nu" sagde han og rystede på hoved, nede ved døren lød der en banken, det kunne kun være James, stille gik han hen til vinduet og så ned, hvor han fik øje på James mærke hår, han bar dog ikke våben...der var synlige "jep så er han her" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:11 pm

Kim reagerede på banken ved døren. "Allerede?" udbrød hun samtidig med at hun forsvandt ud af døren og havde travlt med at komme ned til døren og lukke James ind før hendes mor gjorde det. Hun havde jo ikke engang fortalt hendes mor at hun allerede havde en dreng på besøg og at der så kom endnu en på denne tid, ville hun nok ikke bryde sig om. Hendes mor kom langtsom gående ud i gangen samtidig med at Kim hoppede ned af trappen. "Hej mor" hilste hun så neutralt hun kunne og skyndte sig at åbne døren, mens hendes mor undrende så på hende. "Hvornår er du lige kommet hjem?"spurgte hendes mor, med en smule irritations i stemmen som stammede fra deres skænderi tidligere på dagen. "Hej James" hilste hun smilende, i samme øjeblik hun åbnede døren og før hun overhovedet fik set ordentligt på ham. "Noget tid siden. Jeg sagde hej du reagerede bare ikke"tilføjede hun med et uskyldigt lille smil, selvom det ikke passede. Hendes mor lod til at droppe emnet og så på James i stedet for. "Hvem er så det?" spurgte hun og havde fundet sin venlige facade frem, da hun kom i tanke om at der var andre til stede. "Øhh. James er Gideon's ven" svarede hun med et smil, mens hun greb fat i James håndled og trak ham med sig mod trappen. "Hvem er Gideon?" hendes mor stemme var mistænktsom og Kim kunne ikke lade være. "Min elsker" løj hun igen, men hun vidste at det ville irriterer hendes mor, da en pæn pige ikke havde elsker og ikke opførte sig som Kim havde gjort til fester. Men Kim gjorde nu også alt for at gå sin mor på nerverne, men hun kunne bare ikke altid selv se at hun faktisk selv var skyld i hendes mors vrede.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:23 pm

James der vidste sig at være en ung mand på omkring 28, med halvlangt mørkt hår, det smukkeste brune øjne og et nu varmt smil "en fornøjelse at møde dem miss Jackson" han bukkede og smilede bredere til hende, dog kunne man se at han havde erfaring på områder der ikke var sjove at snakke om. han vendte blikket mod Kim og nikkede "også en fornøjelse at møde dem miss Wilson" sagde han kort og trådte forsigtigt ind i huset, han var faktisk en meget nydelig herre, ufattelig formel og køn. han hævede øjenbrynet ved lyden af at Gideon skulle være hendes elsker, men hans smil blev kun blidere, da han kendte sandheden om Gideon, han var ude for rækkevidje også specielt for hende, ikke på grund af hvem hun var, sådan var det bare "jeg er ked af at gøre dem ulidelig på dette tidspunkt af døgnet, miss Jackson, men Kim sagde at hun havde brug for at snakke om nogle problemer hende og Gideon har, også var jeg lige i nabolaget og ville komme forbi for at hjælpe...undskyld jeg tænkte slet ikke på at de som mor, med hårdt arbejde kunne finde dette som upassende, jeg tænkte mig ikke om, det må de virkelig undskylde" han bukkede respektfuldt for hende og smilede skævt da han igen rettede sig op
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:31 pm

Kim grinede muntert over James måde at snakke på, og hendes mor så ud til at nyde den måde han tiltalte hende på. "Jamen James du er mere end velkommen" sagde hendes mor, med en stemme som fortalte Kim at James skulle væk fra hendes mors rækkevide inden, hun planlagde at gøre ham til hendes store hævn over hendes far. "Kom James op ad trappen"komanderede hun med et muntert smil og var ikke lige så formel i sin måde at snakke på. Sådan sankkede hun kun når hun legede prinsesse, som hun havde gjort tidligere med Gideon. Hun smilede og blev pludselig i ubeskriveligt godt humør ved mindet. Han var en ven, og ud fra hvad hun syntes om ham, ville han blive en meget god ven som hun kunne have det sjovt med.
Kim smuttede forbi James på trappen og gik hen til sit værelse igen, for at vise ham hvor det var. Bulldog var vågnet og fløj ud at sit lille hus og landede pippende i Kim's store hår. Han legede ikke Tarzan som han plejede, men forholde sig roligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare dejligt...Gideon - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare dejligt...Gideon
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Ny bog, eller bare et sted at sidde? - Gideon.
» Solen skinner så dejligt ~ Zoey
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: