The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 2 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bare dejligt...Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:47 pm

han rullede med øjnene "tag det som du nu vil, men mit oprigtige navn er Gideon Oliver, jeg døde som 23-årig fordi jeg hængte mig, beviser her" han vidste sin hals, hvor det store mærke efter rebet var "jeg skulle læse disse artikler fordi jeg ville se hvor meget de havde skrevet ind, jeg havde virkelig ikke regnet med billeder, ja vi var nærmest en forbandet familie, men jeg havde ikke regnet med dette" han sukkede og kørte en hånd igennem håret, han samlede aviserne sammen "okay kom med så skal jeg vise dig noget, jeg sikkert kommer til at fortryde igen" brummede han og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:54 pm

Kim skubbede hanskerne over bordet til ham. Hun vidste ikke helt hvorfor, det var hun ikke rigtig havde lyst til at bruge dem. Men hun havde mere lyst til at fryse fingrene end dette. Det at fryse fingrene var normalt for hende. Hendes blik var blevet fæstnet ved hans hals, da han havde omtalt den som et bevismateriale. Hun brød sig ikke om det. Var det en joke, havde han kørt den for langt ud efter hendes mening.
"Okay..."svarede hun til at lade ham vise hende noget, selvom hun nu mente at det nok var hende selv som ville komme til at fortryde det. Hun var vant til at hendes venner og veninder kaldte hende for unormal, men nu ville hun da i hvert fald kalde sig selv for normal og Gideon for den unormale person ligenu. Hun regste sig fra stolen og sikrede sig om huen sad ordentligt nede omkring hendes hår, selvom hun egentlig sagtens kunne mærke at den sad som den skulle, hun havde bare brug for at fjumre lidt rundt med hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:04 am

han sukkede og tog hendes hånd, trak hende med sig, lagde aviserne på bordet, hvorefter han trak hende med helt udenfor, trak hende ind til sig og så ned på hende "nu skal du se...jeg håber virkelig ikke du lider af højde skræk" sagde han kort, trykkede hende hårdt ind mod sit bryst, før han bøjede ned i knæende, rullede med skulderne, lod vingerne gide ud, de to store sne hvide vinger, hvorefter han satte af og baksede med vingerne, så de til sidst hang i luften over biblioteket. han lagde en hånd under hendes knæ og den anden bag hendes ryg "ligner det her en joke" spurte han og så på hende med alvorlige øjne. her var de, hang omkring 12 meter, måske mere over jorden, han havde sine vinger ude, med hende i sin favn
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:23 am

Kim's mistænksomme blik hvilede på Gideon's ansigt, da han tog hendes hånd. Det var ikke lige så fristende at holde ham i hånden, som det havde været ude i skoven længere. Hun syntes at han havde gået for langt med joken, og så snart han havde sluttet den, skulle hun nok gøre ham opmærksom på at han var en dårlig komiker.
Hun brummede protestende da han trak hende ind til sig, da de var kommet udenfor. Hun syntes ikke helt så godt om ham lige nu og hendes dårlige humør var begyndt at røre på sig igen. "Hvad har du gang i?"spurgte hun mobset, da han pressede hende hårdt ind til sig. Hun skulle kun lige til at skubbe til ham fra at få ham til at slippe, da to vinger voksede frem af hans skuldre. Hendes øjne blev store af skræk. Hendes hjerne gik stort set i stå af panik, da han lettede fra jorden med hende og af rent og skær pige instink satte hun et første klasse skrig igang, uden hun overhovedet hørte hvad han sagde til hende. Af refleks slog hun armene om halsen på ham, for at sikre sig at hun ikke faldt ned hvis han havde planer om at lade hende falde.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:30 am

han sukkede og fløj mod skoven, men i stedet for at lande fløj han videre mod kirkegården, den nye, hvor han landede og fandt sin gravsten, først er lod han hende gå igen "jeg viser dig hvor meget dette er en joke, her, her ligger jeg begravet" han pegede på graven hvor der stod "Gideon Oliver" samt fødselsdag og dødsdag, han lagde armene over kors og rynkede brynet "ser du nu, jeg er død, men jeg kom tilbage på en eller anden måde" han sukkede og foldede sine vinger sammen på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:40 am

Kim var tydeligt forvirret og bange, da han satte hende på jorden igen. Hun trådte et par skridt væk fra ham, uden at tage blikker fra ham. Hun havde aldrig oplevet noget lignende og hendes hjerne var ikke kreativ nok til at finde på en logisk svar på hvad der lige var sket. Hun kunne altid lade som om det bare havde været en drøm, næste gang hun vågnede. Lækre fyrer med vinger fandtes ikke i virkeligheden.
Modvilligt flyttede hun blikket fra ham og så mod gravstenen, hvor hun læste indskreptionen. Hun var fået så meget i panik indeni, at tårer var begyndt at glide ned af hendes kinder. Hun lænede hovedet frem så hendes hår skjulte hendes ansigt, så han ikke skulle opdage det. Det overraskede hende hvor en kylling hun egentlig var, men hendes reaktion var vel egentlig nok meget normal, for den slags oplevelser.
Hun skævede kun kort til ham da han snakkede igen, og lod blikke søge tilbage mod gravstenen, da han var ved at folde vingerne væk igen.
"Det er den underligste første møde jeg nogensinde har oplevet!" mumlede hun til sig selv og drejede rundt på hælene. Lige nu havde hun ikke så meget imod at være hjemme ved hendes mor, nok mest alene på sit værelse. Hun begyndte at gå uden at se eller sige noget til ham inden. Hun skulle lige have lov til at lade det sive ind og falde på plads.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:53 am

han sukkede og så opmærksomt på hende, dette var ikke godt, han skulle aldrig havde været taget på det bibliotek, og da slet ikke med nogen, det ville ende galt og det var det nu, hun ville gå og han var i risiko for at blive afsløret...det måtte bare ikke ske, aldrig.
han gik hurtigt imod hende og lagde en hånd på hendes skulder "stop så" sagde han bestemt, hans stemme var ikke til at tage fejl af, nu var det alvor "jeg kan ikke lade dig gå, ikke efter hvad du lige har set, du skal sværge på at du aldrig siger det til nogen...aldrig, for hvis jeg ser eller tager dig i det, ja så lad mig sige, du skal håbe det ikke er min tvilling du for fat i" sagde han køligt og advarende
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:06 am

Kim vendte sig imod han og hævede begge øjenbryn i vantro over hans opførelse. De grå øjne slog flammer og alt slog klik i hende på grund af det han sagde og det faktum at han ren faktisk truede hende. "Nu skal jeg sige dig noget din bevingede rotte!" sagde hun med en hård stemme, som hun virkelig forsøgte at holde dæmpet. Hun kunne overhovedet ikke tænke klart, hun var stadig rundt på gulvet over det hele og han skulle ikke tale sådan til hende, når det var hans skyld at hun havde det sådan nu. "Jeg bad ikke om at få det her at vide. Du kunne havde ladet være med at vise mig dine fucking vinger! Du kunne havde fundet på en forklaring på de matchende navne og det i artiklen, for tro mig jeg havde sikkert troet på det!!" Sagde hun og var tæt på at råbe af ham. Hun drejede rundt på hælene og gav sig til at gå væk fra ham, noget hurtigere end før. Hun var godt gal på ham nu og hun syntes virkelig at han var den onde, selvom han havde gjort sit for at det skulle være hans såkaldte bror som skulle have den rolle.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:10 am

han hvæsede af vrede og begyndte at løbe igen, lod han sine vinger glide ud, og man kunne svagt høre dem og lige nu forbandede han den kvindelige race væk, langt væk faktisk hvis det skulle være sandt, han var pissede over denne tøs der troede hun vidste noget, vidste hvordan det var at vågne op uden at have nogen ide om hvor man var og hvem man var, for så senere at finde ud af hvor stor en freak man var. han lettede fre jorden og greb fat i hende, fløj op med hende, op i luften så hun skulle passe på med hvad hun gjorde nu, for nu kunne de ende galt "du ved intet om hvordan dette er" hvæsede han koldt til hende
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:15 am

Kim opdagede ham først da han tog fat i hende og hun endnu engang mod sin vilje fik sig en flyvetur. Igen skrig hun forskrækket og var allerede klar over at hun ikke kunne lide når han gjorde sådan. "JEG VIL IKKE VIDE DET DIN IDIOT!"skrig hun skingert af ham, mens skrækken strålede ud af hendes ansigt over at han skulle give slip på hende. Hun mørkede huen glide af, men gjorde intet for at gribe den, hun havde for travlt med at klamre sig til Gideon. Hun ville ikke være en del af en fremmeds liv, det var alt for uvant til at hun kunne håndtere det, endda når han ikke lod hende håndtere det.

//undskyld at mine svar er korte //
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:20 am

han sukkede og lagde hende komme op i hans arme, så hun var mere sikker "har du nogen ide om hvor svært alt dette er, for det første ved jeg ikke hvordan jeg skal være omkring kvinder, jeg har ikke været fysisk sammen med jer i 5 år, plus jeg ved ikke meget om hvordan den menneskelige hjerne fungere, ikke længere, jeg måtte ene og alene fo genopfrisket min hukommelse efter at havde mistet den fuldkommen" sukkede han og så trist på hende.
//gør ikke noget, mine svar er ikke en skid bedre Wink men smutter i seng nu så godnat Wink
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:25 am

Da han lod hende komme op i hans arme slog hun armene om hans hals, som hun havde gjort den første gang. Hun brød sig virkelig ikke om det som skete, og hun følte kun panik og træthed. "Vil du ikke godt sætte mig ned?"sagde hun bedende og kunne næsten ikke engang koncentrere sig om det han sagde til hende. Det kunne meget vel være at han var død og at han ikke længere kunne omgås kvinder eller i det hele taget mennesker. Men hvorfor skulle det gå ud over hende? Hun pressede sit ansigt ind mod hans skulder og bad til at han ville lade hende komme ned på jorden igen. Luften var koldere, end helt nede ved jorden og hendes manglende varme tøj, tillod kulden at knave sig helt ind til hendes knogle så hun rystede af kulde, og lidt af den adrenalin som var opstået da hun var gået i panik.

//Go'nat Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:44 am

han lagde armene tæt om hende, sørgede for at hun fik hans krops varme "du bliver nød til at love du ikke flygter...hver sød" hviskede han og hvilede kinden mod hendes pande, således at hun også fik varme der, for han var vel varm over det hele og det havde han altid været, han havde altid været den der var varm, selv midt om vinteren var han varm, en underlig ting, men det var han virkelig "jeg lader dig komme ned, hvis du lover ikke at flygte" hviskede han og lød faktisk bekymret på hendes vegne, da han i levende leve kunne forstille sig hvordan hun måtte have det, bortset fra at det han forstilte sig m¨ske ikke alligevel holdte stik.
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:18 am

Det var endnu ikke blevet fristende for hende at være tæt på ham, trods han var så varm og hun så kold. "Lad mig komme ned.."sagde hun stadig med noget bedende i sin stemme. Hun var ved at falde ned igen, men det var stadig for unormalt til at havde fået det hele lagt sammen og på plads inde i sit hoved. "Jeg skal nok love det..."tilføjede hun lavt med lukkede øjne og lænede svagt panden mod hans kind, da det var meget behageligt at blive varmet. Selvom hun mest trængte til at komme indenfor i varmen.
En lille del af hende sagde at hun skulle skælde ham ud, men resten af hendes sagde at der intet godt ville komme ud af det. Desuden havde hun det med bare at slynge ord ud når hun blev vred og sjældent mene det helt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:22 am

han nikkede og lod sig stille flyve ned mod jorden, hvor han landede stille, med et vagtsom udtrykke lod han hende glide ned og sidde på jorden, han hævede øjenbrynet og holdte hænderne op som et tegn på overgivelse, som at han intet ville gøre hende "jeg er ked af at de gik ud over dig, det mindste er jeg ikke farligere, jeg hverken bider eller hyler mod månen" han kløede sig i nakken og så opmærksomt på hende, overvågede hver eneste af hendes bevægelser
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:28 am

Da hun mærkede jorden under sig, hjalp det med roen, trods kulden fra jorden som kravede ind i hendes jeans men hun tog sig ikke ham det. Hun hævede kun kort blikket til hans ansigt, og så endnu kortere på hans tegn på opgivelse. Da han begyndte at tale sænkede hun blik til jorden og trak vejret dybt, mens hun redte håret med hendes fingre. "Er der da nogen som gør det?"spurgte hun med blikket rettet mod jorden foran hende. Hun regnede med at der sikkert fandtes flere som Gideon, og de andre to ting han snakkede om fik hende til at tænke på vampyre og varulve. Gideon burde hører til i en bog eller film, ikke i hendes virkelige verden, og var der andre som ham hørte de heller ikke til i hendes virkelige verden .
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:32 am

han sukkede og kørte en hånd hen over ansigtet, dette var virkelig ikke gået særlig godt, hans dag var bare ikke særlig god, hele hans liv var ikke særlig godt, det hele faktisk, fra han blev født var han den uønskede...den ubrugelige, fejlen, hvor Blayne var alt man kunne ønske sig, charmerende og ja alt, han havde pakken hvis man kunne sige det "jeg tror godt du ved hvad jeg mener, men har du nogen spørgsmål, jeg gør dig ikke noget, det lover jeg, jeg blev bare en smule forskrækket da du pludselig satte i løb" undskyldte han stille og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:44 am

Hun nikkede svagt til det han sagde, og tog det på en eller anden måde som et ja. Hun vidste ikke hvor hun skulle gøre af den viden eller om hun overhovedet burde tro på det. Hun rejste sig op fra den kolde jord og børstede lidt skidt af bagdelen af hendes jeans. Hendes fingre var allerede kolde, men hun bemærkede det ikke længere. Kulden var det mindste af hendes problemer lige nu. "Jeg stikker altid af når det er. Ellers flipper jeg for meget ud"sagde hun stille og lod igen hendes blik falde på ham, dog sørgede hun for at hendes blik faldt på hans næse, så hun ikke ville få øjenkontakt med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:54 am

han sukkede og kløede sig i nakken, trådte tilbage og så rundt, hans vinger var forsvundet ind på ryggen og lige nu var hans selvhad virkelig høj, man kunne næsten se hvordan han hakkede sig selv ned inde i hoved, hvordan han bombarderede sig selv med kritik om hvor dårlig han var, hvor udulig og ubrugelig han nu engang var, at ingen elskede ham og han var efterladt alene i mørket uden en chance for at slippe ud igen "jeg ed er ked af at du ende med dette, du fortjener det ikke, jeg går bare ud og finde et sted hvor jeg kan sulte mig selv" sagde han og trådte tilbage fra hende, sorgen var tydelig at se i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:01 pm

Da han snakkede om at gå ud og sulte sig selv, bemærkede hun at hun faktisk var sulten. Hun havde ikke fået andet end et æble til morgenmad, men nu var hun ikke typen som spise forfærdelig meget ad gangen, men det var jo for lidt mad at få på en dag. Hendes mave knurrede næsten helt lydløst, og af vane så hun ned på den. Hver gang hendes mave knurrede havde hun et eller andet med at skulle tjekke om det rent faktisk var hendes mave som var i snakke humør.
"Måske.. vi kunne starte forfra?"spurgte hun stille og lagde hovedet svagt på skrå. Han havde jo været flink til at starte med, og hun havde jo syntes meget godt om ham, så hun havde ikke noget imod at slå en streg over det som var sket. Der var jo sådan set intet sket, kun at hendes hue var faldet af på et tidspunkt, så nu manglede hun en hue. Men hendes håre var stort nok til at give hendes øre lidt dække fra den kolde blæst.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:38 pm

han stivnede og stirrede på hende med overrasket øjne "har du...har du lyst til det, men jeg er jo en...en freak et monster, ubrugelig" hviskede han, faktisk få af de ord hans mor af og til kaldte ham, ja hun kunne noget med ord og de var aldrig særlig rare, for det meste, men sådan var hans liv, fuld af hård ord, ting som han ikke kunne og ting han var. han lagde armene over kors og gik tavst en smule tættere på hende "hvorfor skulle du ønske at være venner med mig, jeg er bare en ting, fuldkommen uønsket" hviskede han og rynkede brynet
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:12 pm

"Du har i hvert fald ikke høje tanker om dig selv"sagde hun og kunne ikke hindre det muntre smil i at dukke op på hendes læber. Hun lod det dog langsomt svinde ind igen, da hun ikke var sikker på at hun burde smile lige nu. Det passede i hvert fald ikke sammen med hendes reaktion for lidt siden. Men hun kunne jo godt lide ham, og så længe han ikke fik vingerne frem, så var han jo meget menneskelig og han var mere behagelig end mange andre drenge var nu til dags. Godt nok kendte hun ingen andre som kunne være så varm, i så lidt tøj i den slags vejr her.
"Hvem siger at du er uønsket? Jeg skulle jo bare have lov til at reagere på det" sagde hun venligt og puttede de kolde røde hænder ned i mavelommen på hendes hættetrøje. Hendes kinder var også blevet røde af kulden og hendes næsen var også begyndt at løbe, som en følge af det kolde vejr. Kulden fik også hendes hud til at summe ubehageligt og længtes efter et varmt tæppe og en kop varm kakao.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:16 pm

han trak på skulderne "der er forskellige grunde til det, jeg var det uønskede barn, den som altid gjorde alt forkert, jeg var åbenbart skyld i det hele så nej jeg har ikke høje tanker om mig selv" han lod hånden glide ned over ribbenene dem som han havde brækket så mange gange at de næsten burde være umuligt, men hans bror havde et stort temperament og lod det tit gå ud over ham "det er min mors, min brors og min kære fars ord" svarede han og lagde hoved på skrå, hele hans familie, havde hadet ham, foragtet ham og nu gjorde han det også selv
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:23 pm

"Tro mig jeg ved hvordan det er"sagde hun med et skuldertræk. Hendes forældre havde hun fået hende for at redde ægteskabet, men hun havde kun været for de besværlig og eftersom hendes forældre ikke kunne enes om noget, havde hun kun gjort det hele værre og hun var klar over at det var hendes skyld at gik fra hinanden som ærkefjender. Hun havde ingen minder fra hun var barn, hvor hendes forældre ikke havde skændes, hvor de havde brugt hende til at angribe hinanden med.
Men nu var hun ikke den som sådan klynkede over sin familie, og hun ville i hvert fald ikke klynke til en som hun sådan set ikke kendte videre godt.
Hun kom kort i tanke om hvad hun havde kaldt ham, i sit vredes udbrud. "Du må egentlig undskylde at jeg kaldte dig en bevinget rotte..." sagde hun undskyldende med et trist blik.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:28 pm

han nikkede og gik videre hen mod hende og stoppede op lidt fra hende "ja men så prøv at forstille dig faktisk at være en fejl, min bror blev elsket fordi han bare er så perfekt, men jeg blev bogstavelig talt nogle gange efterladt ude i kulden også mener jeg helt ude i kulden, jeg fik aldrig nogen kærlighed som barn, mens min bror fik alle mulige ting, havde jeg min papkasse" sagde han og sukkede "det var kun på grund af min ældre bror at jeg fik et nogle lunde acceptabelt levevilkår som barn" brummede han og kørte en hånd igennem håret, da hun undskyldte smilede han skævt "tag dig ikke af det, jeg er blevet kaldt værre...meget værre, men du må undskylde jeg bare gjorde de ting ved dig, jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre" sagde han kort
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare dejligt...Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare dejligt...Gideon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Ny bog, eller bare et sted at sidde? - Gideon.
» Solen skinner så dejligt ~ Zoey
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: