The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:59 pm

han knurrede "hvad! som om hun ville" han lagde armene over kors, spændte i alle musklerne mens han betragtede hende med kolde øjne. han kneb øjne sammen og de ellers så smukke blå øjne var kolde og uhyggelige "du siger kun det her...fordi du elsker ham er det ikke derfor, du vælge ham over mig" hvæsede han sammenbidt.
han trådte et skridt tilbage da hun gik imod ham "fordi det er familie anlæggene, og han har været væk i så mange år" han knyttede næverne og lukkede øjnene, mens han spændte i kæberne "der var en grund til at jeg gjorde som jeg gjorde...hvornår fatter du at jeg sammen med resten af min familie er totalt fucked op, Gideon er, min mor var, min far var, Paige er. alle bortset fra William og jeg har hadet at han forsvandt" han bed sig i læben og åbnede øjnene, og selvom de var kolde kunne man se smerte i dem
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:11 pm

Cataleya sukkede over ham og hadede at se ham sådan her. "Det ved du jo ikke noget om, Blayne, hun kunne sagtens have løjet," sagde hun roligt og så bare på ham. Hun rystede bare på hovedet over hans spørgsmål. "Selv hvis jeg gjorde, så hvad skulle det betyde for dig, Blayne, vi er venner, du har allerede valgt en anden istedet for mig." Hun hvæsede nu ad ham. Hun lukkede kort øjnene for at få mere styr på sig selv. Hun sukkede og åbnede øjnene. Nu var hendes blik helt roligt og nærmest helt tomt. Hun stoppede op da han fortsatte med at gå væk fra hende. Hun sukkede trist og så ned. "Du har det i det mindste en familie, Blayne, det har jeg aldrig haft," sagde hun trist og så roligt på ham. Hun satte sig ned i sofaen endnu en gang. "Vil du ikke være sød at sætte dig ned igen, Blayne? Please ...?" bad hun ham og så trist på ham med et træt og slidt blik. Hun ville ikke have at han hadede hende, men hun var sikker på, at hvis hun fortsatte med at snakke, ville han ende med det.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:38 pm

han sydede næsten af vrede og kunne næsten ikke holde på det hele, hvis Gideon havde været her, ville han havde hamret ham sådan en på siden af hoved "hvor vover du at beskylde hende for at lyve, hun som har givet mig så meget, hun vidste mig mig verden, hun vidste mig alting" han lagde hænderne på hofterne og så hvordan vreden dukkede op i hendes øjne "jeg ville ikke kune holde ud at vide at du kysser den....den bastard" råbte han og så på hende med øjne der brændte op. han pegede på hende "du skal slet ikke gøre det her om dig...slet ikke, men fint hvis det er sådan det skal være, hvis du hellere vil have ham" han kneb øjne sammen af ren vrede også selvom der var noget i ham der fik lyst at holde om hende, da hun blev trist holdte han stand "nej nu giver jeg dig valget det er ham eller mig...jeg skal aldrig se på den idiot...ALDRIG!" brølede han og trådte igen et skridt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:48 pm

Cataleya lod ham bare rase ud. "Men hun såede splid imellem dig og din bror og ødelagde jeres forhold og jeres familie," sagde hun roligt og så stille på ham.
"Men jeg skal kunne holde ud at du kysser den tøs?" råbte hun ad ham og trådte tættere på ham med et faretruende blik og knyttede næver. Hun kunne slå ham i gulvet med et slag, det vidste de begge, så stærk var hun. "Det er ikke fair, Blayne! Det er fandme ikke fair at jeg ikke må have mit eget liv, men at du må." Hun snerrede ad ham og skulede. Men inderst inde havde hun bare lyst til at gå over til ham og holde om ham, bare holde om tæt og sige, at alt nok skulle løse sig i enden. Men det kunne hun ikke, al vreden, al skammen, den vældede bare op i hende og hun kunne ikke stoppe det. "Du er ikke sammen med mig, vi er venner!" råbte hun af ham. "Du har ingen ret til at give mig det valg imens du selv går ud og knepper på må og få med alle mulige random tøser som du bare finder og derefter kassere. [/i]Jeg har ret til at have mit eget liv, for en gangs skyld[/i]," skreg hun ad ham og var oppe foran ham på under et sekund og havde banket ham ind i væggen bag ham. Hun kunne ikke mindes om sidste gang hun var så vred, hun anede ikke om hun nogensinde havde været så vred. "Du har ingen ret til at bede mig om at vælge, Blayne, den ret mistede du da du valgte en anden istedet for mig," hviskede hun lavmælt og vredt.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 9:10 pm

han sitrede "hvor vover du at tale om hende...du kendte hende aldrig" hvæsede han og man kunne næsten se vreden omkring ham. han så på hvordan hun gik hen til ham "den tøs er min forlovede, MIN forlovede" hvislede han og betragtede hende med kolde øjne, lige nu var han mere end bare pissede.
han trak vejret dybt og prøvede ta kontrollere sin vrede "jeg har aldrig nogensinde sagt...bare ikke med ham, alle andre, for helved du kunne havde gjort det med en tøs hvis du ville, men ikke ham" han sukkede og rullede med øjnene "du blev advaret im dette, om min familie, mig...men du valgte alligevel at være med mig, du kunne havde valgt at bo sammen med alle andre, men nej du skulle absolut vælge en af de mest fucked op mennesker" sagde han bestemt.
han stønnede af smerte da hun hamrede ham ind i væggen, hvilket kun fik ham højere op. han skubbede hende væk fra sig og gik hen til døren "fint...du har gjort dit valg meget klart. du valgte ham FINT jeg håber du bliver glad med ham" råbte han og åbnede døren, hende som ellers havde været han ven, hans søster, hans elsker...var nu hans fjende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 9:27 pm

Cataleya gispede let da han fortalte om forlovelsen, det havde han ikke sagt noget om før. Hun samlede sig dog hurtigt og så rolig ud igen. "Og han er min ven, ligesom du er, Blayne, og jeg forlader ikke mine venner," sagde hun roligt, men fast.
"Jeg er ligeglad om du er fucked op eller noget, jeg holder af dig som du er, præcis som du er, Blay, det er præcis fordi du er fucked at jeg faldt for dig," sagde hun med et svagt smil og rystede let på hovedet.
Da hun så hvad hun havde gjort blev hun helt målløs over sig selv og så bare trist efter ham. "Du lovede mig ... du lovede mig, at blive hos mig, du lovede aldrig at forlade mig, uanset hvad," hviskede hun og gik et skridt mod ham og rakte hånden ud efter ham. "Undskyld, jeg ved ikke hvad der gik ad mig, undskyld, jeg skulle ikke have gjort det, jeg er så dum," sagde hun og prøvede at stoppe tårene, men de gled allerede ned ad hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 9:41 pm

han rystede på hoved "var..jeg var din ven, men det sluttede efter du tog hans side, efter du blev hans" hvæsede han koldt.
han stivnede og havde svært ved at tage det hele, alt hans kontrol forsvandt og det gjorde det hele svære for ham "nej, du tror du gjorde. men nej, du ved ikke hvad du snakker om" han rystede på hoved.
med sammen knebende øjne betragtede han hende, alle følelserne havde forladt ham, hun kunne for hans skyld havde brækket benet "jeg ville ikke havde forladt dig, men nu hvor eg ved at du har været sammen med ham, jeg kan ikke fatte at du overhoved gad, dette er for meget, jeg ville kunne tage meget, men ikke dette, her overskred du virkelig en grænse" han trådte igen tilbage da hun rakte ud efter ham "nej du skal ikke røre ved mig ikke med de hænder du har rørte ved ham" hvæsede han koldt
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:05 pm

Cataleya sukkede og så trist på ham. "Jeg har ikke taget nogens sider," sagde hun ked og prøvede at holde tårene væk efter at hun havde tørret dem væk. "Jeg prøver bare at få dig til at se det fra hans side. Og jeg er ikke hans, jeg er ikke andres end min egen, Blayne." Hun så følelsesladent på ham og prøvede at lade være med at græde mere.
"Jeg har ikke været sammen med ham!" sagde hun vredt. "Jeg har siddet og snakket med ham, jeg har ikke lavet andet med ham." Hun så såret på ham og så så væk. "Jeg fatter ikke at du tror sådan om mig, Blay, jeg er ikke typen der bare knepper dem jeg lige har mødt, for helvede." Hun så trist og blidt på ham og ville ønske at hun kunne ligge armene om ham og bare gemme sit ansigt i hans favn og så ville alt være godt igen. Men det var sikkert ødelagt for altid, hun ville sikkert aldrig få sit venskab med ham igen nogensinde. Det pinte hende. Tanken dræbte en del af hendes hjerte.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:20 pm

han fnyste og rullede med øjnene "så det er du ikke, du er ikke på nogen side...som om, og nej hvorfor skulle jeg tror dig når du har været sammen med ham, HAM!!" udbrød han og åbnede døren, han var klar til at forsvinde, bare tage hen til hende, hans Catherine "jeg ser sgu ligeglad om du så har knaldet ham, jeg kan ikke fatte at du snakkede til ham" knurrede han, hans knurren kom fra at sted nede i brystkassen.
han grinede "det stoppede dig da ikke sidste gang" pointeterede hans koldt, han sukkede og så et sekund forpint ud "jeg ville ønske det ikke var sådan her, men nu er det slut, farvel Mary, jeg håber du for det godt" han trådte ud og så mod udgangen og derefter en sidste gang på hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:36 pm

"Jeg er fandme ikke på nogens side!" råbte hun ad ham og skulede ad ham. Hun kunne ikke fatte at han behandlede hende sådan, men det var jo alligevel klart, han elskede hende ikke, han havde sikkert aldrig gjort det. "Han fandt mig imens jeg var nede, han hjalp mig, fik mig til at stoppe med at drikke, han tog sig af mig, snakkede med mig, lyttede," sagde hun stille og roligt. "Du kender mig når jeg begynder at drikke." Hun så væk og rødmede lidt. "Jeg bliver en helt anden og han hjalp mig tilbage til mig selv." Hun så på ham igen med et trist blik.
"Jeg troede, at han var dig," råbte hun og så forpint på ham. "Jeg havde drukket så meget at jeg ikke kunne se det mindste forskel på jer, og jeg vidste ikke hvad jeg lavede. Du ved, at jeg ikke er stolt af det, det er det jeg skammer mig mest over i hele min eksistens."
Hun gik imod ham, men kunne kun vakle nogle få skridt. "Så lav det om, vi kan stadig nå at lave det om," hviskede hun, kun lige hørligt for ham. Hun klamrede sig til håbet, hun ville bare ikke miste ham endnu en gang. "Jeg vil ikke miste dig ... ikke igen, jeg ved ikke om jeg kan klare det, Blay ... jeg ved ikke med dig, men det er sådan jeg har det." Hun så trist på ham og hun rystede svagt. "Bliv hos mig ..." bad hun, nærmest tiggede hun.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:44 pm

han fnyste "ja du kunne havde været sammen med alle du havde lyst til, hold kæft man, jeg ville selv havde gjort det. men ikke ham, ikke min bror, af alle mennesker i verden vælger du lige præcis den idiot også er jeg for helved ligeglad med hvordan du er når du er fuld" råbte han og fik tiltrakt sig en smule opmærksomhed fra nogle der kom ind, de stirrede på ham, for på trods af hvor vred han var, var han jo stadig smuk, men de blev dog en smule skræmte over hans råben.
han sukkede og rullede med øjnene "ja jeg har også mange ting jeg er skuffet over, men så var jeg faktisk heldig for en gangs skyld var jeg heldig, jeg fandt en som var pisse ligeglad med hvad jeg havde gjort, vi havde været sammen i hvad 5 timer også sagde hun ja til at blive min kone, hvorfor finder du ikke en der elsker dig i stedet for dette ensidige noget, det er ikke sundt for dig" han rystede på hoved og gik svagt hen mod hende.
han tog fat om hendes hage og rystede på hoved mens han fjernede hendes tåre "hold dig fra ham og så sletter vi dette, hvis du aldrig ser ham igen, hvis du går din vej hver eneste gang du møder ham, så er jeg villig til at sætte streg over alt der er sket, det vil være glemt, men ellers så.." han rystede på hoved og lod sin hånd falde
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:11 pm

Cataleya så ked af det på ham. "Jeg valgte ikke ham, det skete jo bare, for helvede, vi faldte i snak og det var det," råbte hun og kunne ikke stoppe tårene denne gang. Hun var for en gangs skyld pisse ravende ligeglad med at andre så på, hun var ligeglad med alt og alle lige nu.
"Ja, og jeg er glad på dine vegne, selvom det pinte mig i starten, så er jeg glad for at du fandt lykken til sidst," sagde hun stille og så blidt og ked på ham.
Hun gjorde intet da han tog fat i hendes hage og fjernede hendes tårer. Hun vidste, at hun ikke ville kunne lyve for ham, han ville gennemskue hende med det samme, selvom løgnen ikke kunne ses på det ydre. Istedet for at svare ham, spurgte hun; "Kan jeg sige noget, uden at du flipper fuldstændig ud igen?" Hun så stille og træt på ham. Gideon havde sagt, at det her ville ske, han havde sagt, at hun skulle vælge Blayne istedet for ham, fordi at han ikke ville komme imellem deres venskab. Hun havde ignoreret det fordi at hun ikke ønskede at det skulle ske ... men han havde haft ret ... desværre.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:17 pm

han knurrede "åhh fuck dig" hvæsede han og vidste tænder af hende, han var godt gal lige nu og hun gjorde det hele meget værre med hendes pis, også at hun græd på samme tid som om det ville få ham til at føle skyld, for helved han havde ikke følt skyld i mange år og hvis det endelig var sket for nyligt var det sammen med hende, den fremtidige miss Oliver.
han nikkede kort og så ned på hende "ja så det gjorde det, men mange tak fordi du synes det" han rullede med øjnene og sukkede, næsten som om lige netop dette var energi tappende, hvilket det jo på må og få også var.
han lagde armene over kors og hævede øjenbrynet "jeg lover ikke noget jeg kke kan holde, men jeg skal gøre et forsøg" det var faktisk den politik han kørte, han ville ikke love noget, hvis der var en risiko for at han ikke kunne holde det "hvad vil du gerne vide" spurte han efter omkring 2 minutter
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:31 pm

Cataleya prøvede virkelig at tage sig sammen og lade være med at græde, men det var svært for hende. "Ja, jeg elsker skam også dig," sagde hun stille og blidt. Hun græd ikke for at få ham til at føle skyld, hun græd fordi at hun aldrig havde følt sig så splittet før. Hun var ikke sikker på om hun kunne vælge eller ej, og hvis hun nægtede at vælge, mistede hun Blay uanset hvad, det vidste hun allerede.
Hun nikkede bare lidt til hans svar og sukkede stille. Hun mente det faktisk oprigtigt nok, og hun håbede bare, at han ville godtage, at hun kunne blive lykkelig med hans bror, om han ville have det eller ej.
Hun smilede en anelse over ham og klukkede blidt. "Det undre mig egentlig ikke, at jeg fik det svar," sagde hun med et lille smil og gik over og lukkede døren bag ham, for at skærme imod nysgerrige blikke. Hun gik over til sofaen endnu en gang og satte sig ned med et suk. Hun så roligt op på ham efter sukket. "Gideon sagde, at det ville ende sådan her, han sagde, at jeg skulle vælge dig istedet for ham, fordi at han ikke ville komme imellem vores venskab, han vidste, hvor meget du hader ham," sagde hun så og vidste, at han kunne se at hun talte sandt, at hvert et ord var den rene sandhed. Hun så blidt på ham og smilede svagt. "Og jeg ved, at hvis jeg nægter at vælge, så er du skredet, hvis jeg vælger Gideon, er du skredet, den eneste måde jeg kan beholde dig i mit liv, er ved at vælge dig, og kun dig. Jeg har aldrig været særlig god til at vælge, og at du giver mig netop det valg ..." Hun rystede på hovedet og sukkede, uden at vide, hvad hun mere skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:42 pm

han knurrede "lad hver med at sige det, du ved jeg hader at høre det, jeg hader det" hvæsede han og hamrede hånden ind i væggen af ren vrede, en måde han kunne komme af med sine frustrationer var at slå fra sig, det var derfor at han lod sig synke ind i kunsten, fordi den aldrig gjorde ham sur, snarer glad.
han lyttede stille til hende "du holde af min bror, kan jeg se, hvad er det, hans dårlige humør er det virkelig det der drager dig til ham, eller det faktum han ligner mig og da du ikke kunne få mig gik du efter det næstbedste og da Gidder var villig så valgte du ham" han rystede på hoved og lagde armene over kors, spændte i musklerne. da hun endelig var færdig med at snakke, rynkede han brynet "det er ikke fordi din lange talestrøm ikke er umådelig interessant, men jeg så ikke ligefrem noget spørsmål...så lad mig høre hvad er det du så brændeligt vil vide" spurte han og rynkede brynet, han forstod ikke ligefrem hendes spørgsmål, da der jo ikke var noget
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:49 pm

Cataleya sukkede over ham og gik af ren vane ud på badeværelset og hentede bandager og kom derefter indtil ham igen. Hun sagde intet, lagde det bare ud på bordet imens hun ventede på at han var færdig med at slå løs på væggen.
Hun rystede på hovedet over ham. "Måske ligner han dig, men I er så forskellige som nogle kan være ... som om du er yin og han er yang," sagde hun med en lille klukken. "Jeg holder af ham fordi at han er ham, ikke fordi at han ligner dig." Hun smilede stille for sig selv og så så undrende på ham. "Jeg spurgte, om jeg kunne sige noget, uden at du flippede ud, ikke om jeg måtte spørge om noget, Blay." Hun smilede en anelse til ham, men smilet falmede hurtigt igen og hun så lidt ned i gulvet med en trist mine.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:55 pm

han rynkede brynet over bandagen "hvad skal du bruge den til, jeg gjorde det kun engang og jeg bløder ikke ligefrem" han så på sine knoer, der dog var blevet en smule rødelige, men der var intet blød at se.
han nikkdede stille "aha, og hvad er din pointe, vores forskellighed, vores ydre eller hvad" spurte han og lagde hænderne om på ryggen, bare for at bruge dem til et eller andet, det holdte ham vel i ro at gøre noget med sine hænder. han rullede med øjnene af hende og lagde hoved på skrå "se du fik hvad du ville, jeg flippede ikke ud, glad" spurte han køligt, han rettede hoved op og betragtede hende nøje
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:01 am

"Hvis det nu sker igen," sagde hun bare blidt og omsorgsfuldt, uden selv helt at ville det. Hun kunne ikke gøre for det, hun ville altid bekymre sig om ham, dække hans ryg, som altid. Det ville han aldrig kunne ændre på.
Hun smilede en anelse over ham og klukkede blidt. "I er forskellige både på det indre og ydre," sagde hun blidt og så roligt på ham. Der var egentlig utrolig stor forskel når man først lærte dem begge at kende, for selvom de var enæggede, så var Blays stemme ru imens Gideons stemme var mere maskulin. Der var tattooveringerne, glimtet i deres øjne var forskellige og det samme med deres smil. Små, små detaljer hun først rigtig var begyndt at ligge mærke til nu og hun fattede ikke at hun havde opdaget dem dén aften hvor det hele gik galt.
Hun så langsomt op på ham og var endelig stoppet med at græde. "Ser jeg glad ud?" spurgte hun bare stille, og endnu en gang træt. "Blay, vil du ikke nok bare lade mig være lykkelig?" Hun så blidt, nærmest bedende og tiggende på ham. "Og stadig være min ven? Min bror?" Hun holdte vejret og bed sig i underlæben, som det eneste tegn på nervøsitet.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:09 am

han hævede øjenbrynet "engle blod, det healer hurtigere end normalt" forklarede han skødesløst, som om det englelig ikke interesserede ham...for ja det gjorde det vel ikke, det var bare noge der flød igennem ham, gjorde ham attraktiv for nogle væsner.
han nikkede "det er vi, meget, men ikke alle ser det, nogle er så blinde at de ikke engang kan se en smule forskel på os, det er vel lidt komisk når det kommer til stykket" han grinede svagt og rystede på hoved af det.
han sukkede og så længe på hende "jeg er ked af det, men jeg kan ikke...der ligger for mange stridigheder mellem os, William, vores familie, mit liv og ja meget mere" han rystede på hoved og trådte et skridt væk, han kunne virkelig ikke, ligegyldig hvor meget han nu engang ønskede det, så kunne han ikke gøre det
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:14 am

Cataleya smilede en anelse forlegent. "Det må du undskylde, jeg glemmer det hele tiden," sagde hun med et stille klukken og så blidt på ham. For hende ville han altid være den samme Blay, om han var så menneske, engel eller sågår vampyr. Han ville altid være den samme for hende.
"Ja, det er det, men folk der ikke kender jer, ville aldrig kunne se det," sagde hun med et stille og blidt smil imens hun så på ham med et blidt blik.
Hendes håb fordampede imens han snakkede. "Vil du ikke nok gøre et forsøg?" bad hun ham, men mærkede samtidig sine skuldre synke. "For min skyld? For gammel venskabs skyld? Jeg beder dig, Blay, vil du ikke nok bare prøve." Hun så bedende på ham og bed sig kun hårdere i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:22 am

han trak på skulderne "se ikke sådan på det, du er godt omkring et menneske, så du begår fejl" sagde han kort, han knyttede den hånd han havde banket ind i væggen og betragtede den svage rødelige farve.
han lagde hoved på skrå "det har du vel ret i, folk som ikke kender os, de ved ikke hvor de skal leder efter forskelligheder, men sådan er det vel, med tvillinger" hviskede han og rynkede brynet, måske af ubehag.
han sukkede og rystede på hoved "jeg har prøvet i ti år, fra vi var ti og frem til vi var tyve, det var da jeg flyttede sammen med dig at jeg cuttede forbindelsen til ham...så nej jeg kan ikke, jeg prøvede og det lykkedes ikke engang en smule" sagde han køligt
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:29 am

Cataleya så stille på ham og smilede en anelse over ham, hun kunne ikke lade være. Hun nikkede kort og så undersøgende på ham. "Ja, sådan er det normalt," sagde hun blidt og så på ham med et varmt blik, et kærligt blik, som i søsterkærligt. Ikke på nogen romantisk måde.
Hun nikkede bare lidt til hans ord og sukkede. "Kan du så ikke bare være sammen med mig, uden at vi snakker om ham, men bare som det var i de gamle dage?" spurgte hun og ledte stadig febrelisk efter en løsning på at hun kunne beholde dem begge, som en pakkeløsning.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:35 am

han sukkede og lænede sig op af døren, dette var for meget for ham, de ting hun bad om, de var så grænseoverskridende som bare pokker og lige nu kunne han ikke holde dem ud "jeg er ked af det, jeg bliver..." han stoppede og vendte sig om mod døren "jeg bliver nød til at" hviskede han og lagde hånden på håndtaget, men han bevægede endnu ikke hånden, lod den bare blive liggende på døren og stod stille i langt tid uden at gøre noget som helst
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:39 am

Cataleya så bønfaldende på ham. "Jeg beder dig, Blay, gør det for mig," bad hun ham, men mærkede håbløsheden bag det hele. Hun var ved at miste ham, han var ved at gå ud ad hendes liv. For altid. Og hun kunne intet gøre for at stoppe ham, uanset hvad hun gjorde, ville det såre ham eller Gideon, og hun ville ikke såre nogen af dem. "Bliv hos mig," bad hun ham lavmælt.

//Undskyld det er så kort xD Kan bare næsten ikke holde øjnene åbne xD Så nat nat Razz
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:49 am

han sukkede og vendte sig om og for første gang fik man set hans forpinte udtryk "jeg kan ikke, ikke når jeg ved hvad du vil bede om og ikke når jeg ved hvad jeg beder om er så slemt, jeg ved at det er et stort valg, men jeg kan ikke holde ham ud, det er ikke som rigtig familie had, dette er virkelig had, jeg hader ham med hver eneste knogle i min krop, men hvis du ønsker en genforening så bliv gode venner med Paige, hun vidste hvordan man skulle styre os, dog er hun svær at stole på og har svært ved at stole andre" sagde han kort
//okay sov godt...det ser sgu ud som om vi alligevel ikke skal dø Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» all this...what is it //Cat, Blayne//
» En tur i kirke? - Blayne.
» En dejlig dag til fremmede? //Blayne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: