The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Vampira (833)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Daniel (796)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Kristen (683)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Gideon (535)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Justin (429)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Anna (418)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Tessie (391)
all this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 all this...what is it //Cat, Blayne//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:35 pm

Tid 21:32.
Sted Mystic Grill.
Omgivelser en masse der sidder og hygger sig.
Vejr det er mørkt uden for, men ellers meget smukt.
Påklædning et par jeans og en mørkt skjorte, med opsmøgede ærme så man kan se hans to tatoveringer.

en ung mand stod længe i døren og betragtede alt der forgik i det lille rum. et par kvinder fik øje på ham og smilede "jamen Blayne er du kommet for at få en smule sprut igen, vi kunne tage hen i baren senere" spurte en af dem med et grin, hendes simple spørgsmål fik ham til at rynke brynet...Blayne, det navn, hans bror, billeder af Blayne der står og sparker til ham, slår ham, tæsker ham, mens han ligger halvnøgen på gulvet, dukker op for hans indre, ikke noget han ønsker, for dette minde giver ham kun mere foragt for ham selv "jeg ved ikke hvad i snakker om" åbenbart betød dette at Blayne stadig drak meget...han havde ellers håbet at han ville forandre sig, men okay, ingen kan forandre sig og da slet ikke Blayne, han var ustabil som bare pokker, farlig at være i nærheden af og meget mere. han rynkede brynet og gik hen for at sætte sig ved et tilfældigt bord, hvor han slog sig ned og prøvede at slappe bare en smule af
//undskyld det er så kort Wink
rækkefølge Cat, Blayne og Gideon.


Sidst rettet af Gideon Tors Dec 20, 2012 11:13 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:49 pm

Cat gik ned af gaden. Som altid var alt på hende perfekt. Hendes tøj, hendes hår, hende make up, alt. Men hun ville hellere aldrig vise sig offenligt uden, hun var pyntesyg, men uden at være billig eller for meget. Det var passende, enkelt og elegant. Hun havde retning mod grillen, eventuelt for at finde et bytte hun kunne få drukket fuld og drikke af senere. Her var grillen rigtig god.
Da hun kunne se grillen slog en duft hende hun vidste hun kendte. Hun undrede sig faktisk en smule, hun havde ikke regnet med at møde ham her. Hun fortsatte lidt hurtigere end før. men stadig i menneske fart så det så naturligt ud. Da hun kom til grillen åbnede hun roligt døren og så ud til bare at have tjek på alt. Mennesker og bytter kunne godt lide den illusion. Hendes blik søgte efter kilden til den duft hun havde opfanget. Da hun fik øje på personen der virkelig lignede hendes forlovede blev hun mere overrasket. Hun tænkte ikke over snakken omkring Blaynes bror, hun regnede ikke med at møden tvillingen. Hun gik direkte mod drengen med et kærligt smil og satte sig uden videre ved siden af ham. "Jeg havde ikek lige regnet med at se dig her i aften.. Og så med tøj på overkroppen for en gangs skyld." HUn lød drillende og havde stadig ikke fattet mistanke om at det var muligt det ikke var hendes forlovede.

//I orden Wink
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:56 pm

han stirrede ind i væggen og prøvede at gøre sin smerte bare en smule mindre, men som tatovering på hans håndled skrev "pain hurts" og ja det gjorde den så sandligt, mere end man kunne forstille sig. han fjernede langs blikket fra væggen og fik øje på en kvinde, ganske nydelig kvinde...men han havde lært at lade hver med at tage sig af sådan noget, sidste gang han var sammen med en kvinde, vidste det sig at være en hans bror elskede og det vil han helst gå igennem igen. plus hvis han drak så var han sikkert også sammen med hver eneste af disse kvinder, det var da sikkert. han stivnede da hun satte sig ved siden af ham og rykkede lidt nervøst på sædet "undskyld mig" sagde han med en dybt stemme, der dog fangede lidt af den hæshed som Blayne's stemme havde, plus der jo også var en masse britisk over den. han stirrede ned på hende og smilede små nervøst
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:09 pm

Folks blikke interesserede hende ikke, selvom mange kvindeblikke faldt på 'Blayne' og mange blikek generelt faldt på dem. Cat havde ikke et godt ry i byen. Hun så undrende på drengen der lod til ikke at kende hende. Hun var stadig ikke mistænksom, det var kun en let undrende. "Hvad mener du med 'Undskyld mig'? Du fortæller mig ikke at du helt magisk har glemt mig allerede.." sagde hun med et smil, indtil hendes egen ord gjorde hende nervøs, og hun ændrede tonefald og ansigtsudtryk. "Du fortæller mig ikke du har glemt hvem jeg er?" sagde hun mere alvorligt og truende. Hun ville klart ikke blive i godt humør hvis engles hukommelse var så dårlig. Hun vidste det ikke, normal drak hun dem bare frem for at snakke med dem. Hun var vendt mod ham, og sad selvfølgelig forholdsvist tæt på ham, da hun regnede med det var den dreng hun elskede der sad overfor hende, og ikke en eller anden fremmed. "Det er ikke sjovt.." sagde hun igen stædigt og en smule usikker. Hun ville stadig ikke miste sin elskede.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:15 pm

han stirrede på hende og trak nervøs i skjorten, kørte hånden igennem håret, hvilket han bare havde arvet fra sin bror "jeg har ikke glemt dig, jeg ved bare ikke hvem du er, jeg er ikke Blayne." han lod hånden glide hen over den store tatovering der kørte over højre hånd, den der forstillede et stort træ, ganske smukt faktisk "du må være hans nye fangst, men okay du ligner også hans type, køn og hemmelighedsfuld, men der er noget ved dig...han må elske dig meget" han rykkede på sædet og kløede sig i nakken. dette var unormalt for ham, jo vidst lignede han sin bror, og ja det gav ham vel et ry, som en skørtejager også selvom han aldrig havde været sådan
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:26 pm

Hun så overraset på ham og blødede med det samme op igen. Et smil spredte sig på hendes læber og hun trak på skuldrene. "Du er Gideon. Jeg har hørt om dig. Ikke positivt, men jeg omgåes heller ikke ligefrem eng.. dydsmønstre" sagde hun med at smil. Hun ville slevfølgelig intet gøre, hun elskede Blayne, og det skulle ingen komme imellem. "Jeg er bestemt ikke nogen 'fangst'. Du har slet ikke samme klasse og stil som din bror" sagde hun en smule fornærmet. Som rovdyr brød hun sig ikke om at bliv tiltalt som bytte. Hun så på hans tatoveringer med et smil. "Jeg håber han elsker mig.. Jeg elsker i hvert fald ham. Han har ikke givet mig grund til andet.." Hendes blik mødte hans. "Hvis jeg var dig, ville jeg passe rigtig meget på med at sætte en som mig i en boks. Jeg er ikke en hundehvalp, jeg er ikke en pyntedukke og jeg er slet ikke nogen fangst" Sagd ehun lavt og tydeligt, så han forhåbenligt forstod hun ikke brød sig om den måde at blive tiltalt på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:36 pm

han nikkede og sukkede, stirrede ned i bordet med skam i øjnene "ja jeg er Gideon" han krympede sig over hendes ord og skammen blev værre "ja jeg ved det godt, jeg var en forfærdelig bror, men jeg vidste det ikke, jeg kendte ikke til hans kærlighed for pigen, jeg havde aldrig prøvet at være forelsket før, men okay, jeg tog også og gjorde en ende på det" han holdte ned i skjorten og vidste en fik blå stribe der kørte hen over hans hals, som vidste at han havde hængt sig selv, efter at havde levet med skam og sorg i godt omkring 2 år. han lagde armene over kors og sukkede igen "jeg ved skam godt at du ingen fangst er og at du er hvad du er...men pas på ham, han er ustabil, utilregnelig, og det kan ende galt, tror mig jeg har set ham i sine mørke øjeblikke, det var noget jeg helst ikke ville gense...at se ham i en pøl på gulvet var noget at det værste jeg har oplevet...så vær god ved ham, jeg har set ham, jeg fik set ham kørt før jeg ankom og han se godt ud...jeg tror du gør ham glader" hviskede han og smilede svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:47 pm

Hun så på ham og lod ham snakke. Hun var opdraget til ikke at afbryde andre, og desuden hadede hun slev at blive afbrudt. Hun så på mærkerne efter hans selvmord og nikkede en smule anerkendede. for hende betød det bare han havde røv i bukserne til at få gjort noget. "Du er virkelig bare slet ikke din bror. Jeg ved godt jeg ikke kender ham så godt endnu, men ville jeg havde mødt ham som jeg mødt dig, hvis jeg ønskede at såre ham? Han er den første der har gjort mig glad i 400 år, at skade ham ville være som at stikke en kniv i hjertet på mig selv.. Ikke at det har den store effekt, men du ved hvad jeg mener" sagde hun lavt og roligt. Hun var ikke typen der gik amok på en fremmed fyr, han skulle have en chance. "Jeg vil kun gøre ham glad, det er alt. Jeg vil give mit ikke eksisterende liv for ham hvis det er det han kræver.. Vampyr-engel følelser kan være meget stærke" forklarede hun roligt til ham. hun lænede sig en smule tilbage og så roligt på ham. "Men i har en ting tilfældes.. I kommer begge i vejen for mig og min mad" sagde hun med et lusket smil. Man var vel vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:57 pm

han rettede sit blik mod hende "nej, måske kender du ham ikke så godt, men han var aldrig sig selv efter det der skete med vores forældre, han beskylder sig selv for det, men jeg kan se at du er god for ham, og det er jeg dig kun taknemlig for....men mest ville jeg ønsker jeg kunne være der for ham" han knyttede næverne og stirrede ned i bordpladen, nedstirrede det næsten. han trak vejret dybt "vi har aldrig været ens, måske ja på udseendet, men nej intet andet. jeg hader mig selv mere end noget andet...det var min skyld han endte med at dø, det var min skyld han stjal fra den vampyr og endte op med at få vores forældre dræbt, det er min skyld vi ikke kan finde William, fordi han er forsvundet" hviskede han og lød mere selvhadende ned noget andet "jeg må advare dig før du gør noget du vil fortryde, familie Oliver er ikke helt normale, folk som elsker os ender for det meste op med at blive såret...se bare på vores familie, det fleste er alle døde og myrdet" han trak på skulderne også forpint ud
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:07 pm

Mens han talte løftede hun langsomt et øjenbryn og så helt forbavset på ham. "Du er noget af en humørbombe skal jeg da lige love for.." sagde hun lidt overvældet over hans talestrøm. "I fyre er nødt itl at falde lidt ned omkring alt det der død og ødelæggelse. Blayne er skøn, det fortæller jeg ham konstant, er der ikke nogen der gør det samme for dig, for du lyder seriøst til en der godt kunne bruge det" sagde hun undrende. Hun forstod ikke hvordan to så specielle og søde fyre kunne være så forstyrrede inden i. "Du fuckede op omkring din bror, og du er ked af det. Hvorfor ikke prøve at blive venner med ham igen? Han er vred, jeg ved det godt. Men det er ikke en undskyldning" Hun sagde det lidt ivrigt, hun brød sig ikke om at Blayne var så trist omkring hans bror, så hvis hun kunne hjælpe på det ville hun gerne. "Hay.. Hvem er William?" spurgte hun så undrende. Hun blev enig med sig selv om hun skulle blive bedre til at rode i folks hoveder i stedet for at sprøge løs konstant.
"Sidst jeg tjekkede er dødeligheden blandt par hvor en vampyr indgår ikke så høj.. Jeg føler mig tryg nok" sagd ehun roligt. Hun ville blive forbandet såret hvis Blayne forlod hende, men ingen ville få lov at dræbe ham eller hende, det var hun sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:20 pm

han trak på skulderne "engang var alt anderledes, jeg var glad, men Blayne...ja vi ligner hinanden, men han kunne score alle pigerne bare ved at sige få ting...mit selvhad startede da han tog den pige jeg elskede, lige for øjnene af mig" han knyttede næverne og rynkede brynet, men trak alligevel vejret dybt, slappede af. han så på hende og hævede øjenbrynet "sidst jeg snakkede med ham endte jeg på hospitalet med fire brækkede ribben, et kranie brud og flere skader og det var langt tid efter det med hende" han lagde en hånd glide hen over sine ribben og ømmede sig næsten også selvom der ingen smerter var. han stivnede "William er vores ældre bror, han ville havde været 29 i dag, vi ved ikke om han er død. men vi ved heller ikke hvor han er...han forsvandt bare og dukkede aldrig op igen, vi var 10 da det skete...det var min skyld, jeg..." han stoppede sig selv og stoppede med at snakke, stirrede kort på bordet, hvorefter han lod blikket glide hen på hende, ligesom Blayne havde han nogle meget blå øjne, smukke dog, men meget meget blå. han fnyste "måske slår han dig ikke ihjel, men der var en grund til at han gik i seng med alle de kvinder og der var ikke bare fordi han er pokkers liderlig hele tiden...men af mange andre grunde" han trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:38 pm

Hun nikkede lidt med et smil. "Ja, at score er lidt andet end bare udseendet, hva'? Det kan du ikke være overrasket over. Tøser falder ikke bare for six-pack og hårgelé" sagde hun med et smil og rystede lidt på hovedet. Nogle folk var virkelig naive. Omkring hans kærlighed blandede hun sig ikke, hun havde prøvet at miste en før, hun ønskede ikke at rode rundt i det, og hun regnede heller ikke med ahn ville have hun rodede rundt i hans mistede kærlighed. Hun måtte holde en latter inde da han fortalte om sine skader, men et smil slap igennem. "Jeg more mig ikke over du er kommet til skade.. Men hvor ironisk kan det være? I to er jo forfærdelige sammen, hvordan blev i født levende efter 9 månede op og ned af hinanden" undrede hun sig og så på ham med et smil. Han var meget anderledes fra Blayne, men hun synes ikke helt han var bedre. Et eller andet sted irriterede han hende faktisk en smule. Hun sugede til sig af viden om denne ældre bror. Blayne havde nævnt to brødre, det huskede hun, men hun havde kun spurgt ind til Gideon. Han virkede ikke til at ville uddybe, og hun ville ikke tvinge ham, nu de sad i offentlighed og andre folk kunne høre ham. Hans sidste kommentarer omkring Blayne var for meget for hende. Hendes blik ændrede sig fra mildt til vredt. "Hvorfor fortæller du mig det? Du ænsker måske jeg går fra din bror, uden at kende mig? Eller bare for at yde mere skade på ham. Jeg er glad for jeg mødte ham før dig, du er jo direkte uopdragen. Hvordan kan du tillade dig det?" Hun lød vred, hvilket hun var. Hun var svagt mørk under øjnene og den hvide i hendes øjne var ikke så hvidt som det burde være.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:50 pm

han lagde armene over kors og gik målrette mod et bestemt sted, blandt andet havde han seriøst brug for noget sprut, men i sidste øjeblik stoppede han op og gik i stedet mod grillen. han havde fornemmelsen af at se sin kære bror der inde, han vidste det ikke, men kunne bare føle det...de var jo tvillinger.
han åbnede døren og trådte ind, hurtigt faldt hans øjne på Gideon, som så to år ældre ud, det overraskede ham virkelig at se hvor dårligt han så ud, men lidt efter hørte han hendes stemme, hans elskede og hun sad sammen med ham!. han mærkede vreden røre på sig og var hurtigt der hene ved dem "hvad fanden er det du tror du laver her...jeg troede du var forsvundet og jeg var sluppet for dig den gang jeg sendte dig på hospitalet" han syde af vrede og trak fat i hans skjorte, trak ham hurtigt op, med vrede øjne ænsede han intet af hvad der skete omkring ham så kun sin bror, det var som at se sig selv i spejlet...næsten uhyggeligt
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:57 pm

han nikkede "selvfølgelig, kvinder er klogere end andre tror, men du forstår ikke, han scorede ikke kvinder for at gøre dem glade, eller lykkelig, men nej det tændte ham af at komme under huden på dem og derefter knuse dem som om de intet var" han fnyste og huskede hvordan Tiffany havde set ud efter et par uge sammen med ham...hun var ikke sig selv, men ødelagt. han trak på skulderne "ja vi var bedre venner engang, men så forsvandt William og det ændrede alting, ødelagde det hele, vi...ja holdte op med at stole på hinanden" han sukkede og betragtede hende udtryk, uden at fortrække en mine "nej du misforstår, jeg fortæller dig bare hvordan han er, fordi du ikke skal blive såret, jeg har set den sidste han var sammen med, den sidste han prøvede at få et forhold til, hun endte op mere såret end noget andet. i dag sidder hun og skær i sig selv...jeg ønsker han skal være lykkelig, men det skal ikke gå ud over andre" han stivnede da han hørte Blayne's stemme og gispede da han blev trukket op "Blayne godt at se dig bror" han trak sig væk fra ham og stod overfor ham, præcis på samme måde og lige nu lignede det næsten der var et spejl mellem dem
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:13 pm

Hun var vred og meget mistroisk overfor ham. Hun stolede på Blayne, ikke mindst fordi hun altid kunne tjekke hans sind. Men hun havde ikke gjort det, og havde ingen intantioner omkring det, for hun elskede ham og kærlighed bygger på tillid. "Du er virkelig paranoid Gideon, og desuden tror jeg ikke han er sådan mere.. Du kender ham ikke mere.." Hun sagde det koldt og var vred over den måde han udtalte sig omkring hendes Blayne på, specielt som bror til ham, for han var alt hun ønskede. "Du får mig ikke væk fra ham. Han betyder for meget for mig, desuden skal jeg nok selv tage hævn hvis der nu endelig skulle opstå noget" afsluttede hun koldt. Hun var tæt på at rejse sig for at gå, da hun ikke ville høre på ham når han snakkede sådan om hendes forlovede, men hendes lugtesans opfangede hurtigt Blayne, og kort tid efter stod han i grillen. Hun så på ham og kunne godt mærke det ikke var tidspunktet for at lege tåbeligt forelsket tøs. Deres uoverensstemmelse kom hende ikke ved, hun trådte dog om bag Blayne og så over på Gideon. "Bare lad ham være Blayne.. Han er ikke det værd.. Det har jeg allerede fået bekræftet" sagde hun roligt, næsten kørligt, til Blayne. Hun ønskede ikke de skulle op at skændes, hun brød sig ikke om det. hun ville sog ikke tage fat i ham, eller røre ham lige nu, for han var ret vred.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:20 pm

han emnede kun af vrede, at ved ham sydede af vrede og mange måtte rejse sig op for at bakke væk fra det hele. overraskende nok blev det ikke bedre af at hun snakkede til ham "hver sød at tie stille omgående! jeg sagde til dig jeg ikke ville have dig i nærheden af ham, hvordan kan du bare pisse på mig på den måde" han var virkelig pissede, hvilket var tydeligt at se da han kørte en hånd igennem håret, han rystede og det hele ville kun blive værre hvis han blev berørt, en ting ham og hans bror havde, de ville ikke røre når de først var vrede, men selvfølgelig var der gideon der næsten var i cølibat liv på grund af alt der var sket i gennem så lang tid. han lagde armene over kors og så på Gideon med vrede øjne "drop det der, vi ved begge dette ikke er sandt, dit hjerte er ligeså tomt som alt andet og ja ligesom jeg selv er" hvislede han og før han kunne styre sig selv, hamrede han ham sådan en på siden af hoved "det var for at pisse min forlovede af og den her" han hamrede ham endnu en "er for Mary" hvislede han vredt
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:26 pm

han snerrede vredt og knurrede for alvor åhh hold nu kæft, som om du er en skid bedre, hvad med Tiffany, Maria, Henriette, Sofie og gud ved hvor mange kvinder, hvis liv du har ædelagt, ja du er måske lykkelig med hende nu, men vi husker alle Daniel, ikke, hvor er hun nu" spurte han koldt, han trådte hen til ham og hvæsede koldt "du...du kommer til at gøre det igen, med vilje eller ej" han knurrede og trådte tilbage. han grinede koldt "er mit hjerte tomt...tomt, åhh du skulle nødigt snakke makker du har ikke en eneste menneskelig følelse i din krop, og det ved du ligeså godt som jeg" han gispede da han blev ramt og landede ned på gulvet efter andet slags, dog var han hurtigt på bene og fik slået igen, han greb fat i Blayne's hår og sparkede ham hårdt i maven
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:34 pm

Mopset og utilfreds lagde hun armene over kors. "Ja da. For jeg opsøgte jo din bror, det var det jeg gjorde. Det var jo ikke tilfældigt vi mødte hinanden, det var da KUN for at såre dig, så meget elsker jeg dig nemmelig" sagde hun irriteret. Hun var ærligt talt skuffet over han bare troede at hun sådan uden videre kunne finde på noget lignene. Hun elskede ham og ønskede ikke at gøre ham ondt, hun ville ikke engang drikke af ham, og så troede han den slags om hende. Alligevel kunne hun ikke lade vær med at smile da han slog fra sig. Hendes opvækst var stort set vold og slagsmål. "Nej hvor er i da charmerende og tiltrækkende lige nu, intet siger 'ta mig' som det der" mumlede hun da de begyndte at hugge på hinanden. Hun hvæste af Gideon og var hurtigt henne ved ham og fik hans arm om på ryggen af ham. "undskyld mig casnova, men det der er min engel, og du holder dig fra ham" snerrede hun vredt. Ingen skulle angribe hendes forlovede.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:42 pm

han rullede med øjnene og var godt oppe og køre "drop det, jeg er ikke i humær til dine små leje, jeg sagde til dig du skulle forlade ham omgående hvis du mødte ham, er du klar over hvor ondt det gør at se dig med ham, han fik William bortført og du skal fucking slet ikke bringe Daniel på banen, det ved du godt" hvæsede han og pegede på Gideon, vreden mellem de to brødre stak dyppere end noget andet, det var gammel fjendskab der blev til had og svigt. alligevel fik hendes angreb på hans bror et smil frem på hans læber, han lagde en hånd på hendes og skubbede Gideon væk, lagde blidt armene om hende og kyssede hende "er du klar over hvor smuk du er lige nu" hviskede han og strøg hende ned over kinden med blide strøg, og det så automatisk ud som om alt vreden var forsvundet fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:58 pm

han grinede "er du bange for at det skal slippe ud, hvordan du behandlede din forlovede, hvordan hun nu er fuldkommen psykisk ødelagt, hvad" spurte han og grinede koldt, normalt var han ikke sådan, men de to...de kunne få gejlet hinanden op som ingen andre kunne det var dog sjovt, for når det endelig var og den ene af dem var i fare, så ligegyldig hvor meget de hade hinanden, ingen blev ladt i stikken. han hvæsede da hun gik til angreb å ham, og stirrede op fra gulvet på dem, da Blayne skubbede ham væk, han vidste at et sted var det en slags redning også alligevel ikke, da de var sure på hinanden, meget sure endda
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:05 am

"Du har bare slet ikke lyst til at starte den diskussion med mig" sagde hun afvisende. Hun gad ikke diskuterer omkring hendes møde med Gideon. Hun vidste hun burde ha' gået, hun var jo sådan set på vej da han kom, så han havde ikke dårlig samvittighed, hun havde ikke gjort noget hun ikke burde. Da hun stod med Gideon fastlåst havde hun mange idéer til hvordan hun kunne fortsætte, hun var trods alt vred på ham, men da han forsvandt ud af hendes grab på grund af Blayne glemte hun det. Hun smilede blidt og gengældte hans kys. "Tjo, smerte og lidelse er mit område" sagde hun med et skævt smil. Hun holdte sig kærligt ind til ham. Alligevel var hun nysgerrig og så ned på Gideon, med et ret nedladende blik. "Hvad mener du så med at hun er psykisk ødelagt? Mennesker er sarte.." sagde hun koldt, selvom hun var virkelig nysgerrig. Hun så på Blayne med et spørgende blik. "Noget du vil fortælle mig om kære" Hun smilede kærligt, ikek bebrejdende som hun lige så godt kunne.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:10 am

han smilede og strøg hende ned langs ryggen "jeg hader når vi skændes, det for mig til a føle mig dårlig" han kyssede hendes kind og lagde hænderne glide ned langs hendes arme og videre ned til hænder. dog kunne han ikke holde tilbage med at stivne da hun spurte Gideon hvad der var sket med Daniel, ja han havde elsket hende og nej han var ikke nem at elske, der havde været en masse problemer og med hans akohold misbrug var der meget tit problemer "hver nu sød" hviskede han da hun så på ham, han krympede sig og trådte et lille skridt væk, dog var han stadig meget tæt på hende, han holdte bare ikke om hende længere
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:24 am

han rejste sig op og rettede på sin skjorte "aha så det vil du vide, jamen så lad mig fortælle, køre Blay her elsker at slå på små blondiner og for det meste brunetter, han elsker at skulle forvolde dem mere smerte end de har, der er ting du ikke ved, ting som kan ændre alt, gøre det hele værre, Daniel var levende og som alle andre forelskede hun sig i ham, han i hende, men han kunne ikke holde sit behov væk så efter lidt tid opdagede jeg at hun havde blå mærker...over hele kroppen, ligesom alle dine andre små fangster, de ender alle med at blive traumatiseret" hviskede han og betragtede Blayne
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:33 am

Hun brød sig ikek om at han trådte væk fra hende. Hun greb ud efter ham men vendte sig mod Gideon da han begyndte at snakke. Det var ikke fordi hun stolede blindt på ham, når man var vred på nogen har man ofte en tendens til at overdrive. Alligevel lyttede hun og lod ham tale ud, det var trods alt de hun have spurgt om, og gerne ville vide. Imens der blev fortalt så hun over på Blayne, men med et kærligt og tillidsfuldt blik. Han skulle ikke tro at bare fordi han engang havde været sådan ville hun droppe ham. Bagefter så hun tilabge på Gid der afsluttede sin fortælling. "Mmm.. Sådan er han ikke mere.. Jeg stoler på ham.. Folk forandre sig Gideon, kom over det og lad dog din bror få en ny chance" Hun snakkede som om han var fatsvag. Imens hun snakkede gled hun om bag Blayne og lagde sine arme om ham bagfra. Hun kærtegnede blidt hans mave og så over på Gid. "Jeg kan ikke se problemet.." hviskede hun slange agtigt og med et næsten hoverende smil, højt nok til at han ville høre det.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:05 pm

han stivnede og knurrede igen, han knyttede næverne og stirrede koldt på ham "hvis Paige var her nu, så ved jeg hvem hun ville stole mest på og du kender også svaret" hvislede han og af ren vane, trykkede han Cat ind mod sig da hun greb ud efter ham. hans smil blev koldt og hans øjne helt mørke samtidig med at hun stillede sig om bag ham og kærtegnede hans mave, blidt lagde han hænderne på hendes og strøg hende over håndfalden "se det ser ud som om dit lille forsøg fejlede Gidder ikke så hvorfor går du ikke bare igen" hendes hænder var både dejlige, men de afholdte ham også fra at gå amok på Gideon, for helt ærligt det pissede ham virkelig af at han snakkede om dem, også selvom han et eller andet sted godt vidste det var hans egen skyld, men det var fortid og han havde Catherine nu, sådan var det bare
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





all this...what is it //Cat, Blayne// Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
all this...what is it //Cat, Blayne//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» What am I doing?... Blayne
» En dejlig dag til fremmede? //Blayne//
» I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: