The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_lcapall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_voting_barall this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 all this...what is it //Cat, Blayne//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:24 am

han grinede og fnyste "åh selvfølgelig nævner du Paige lige nu, hun har altid været hvad kan man sige dit træk i land kort, det var også sådan du tog vores forældre" hvæsede han og pegede på ham "fordi du skal være så fucking perfekt, uh se på mig jeg taler som om jeg er fra det 18 århundrede, se på mig jeg har mistet min hukommelse hav ondt af mig. for helved jeg gik igennem præcis det samme som du, og det værste var at du var for blind til at se ud over din egen næse tip, du så kun dine egne behov" han sukkede og rettede på sig selv "det værste var at du var så ligeglad med mig, at du bare skrottede mig, jeg ved godt alt det der skete var min skyld, jeg begik fejl, mange og det er jeg ked af, men du har lavede mindst ligeså mange som mig og forlod jeg dig mens du drak dig høne fuld og knaldede til højre og venstre...nej det gjorde jeg ikke og det er af den grund af du er min bror" hviskede han og trådte et skridt væk
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:39 pm

Hun så på brødrene imens de fortsat skændtes. Det kom egentlig ikke hende ved, hun var ikek en del af det, alligevel interesserede deres skænderi hende meget. Hun prøvede at finde ud af hvem Paige var, men det nævnte de ikke rigtigt noget om. Hun blev stående bag Blayne med hendes hænder på hans mave. Gideons måde at snakke til Blayne på huede hende ikke, og hun lod sine hugtænder komme frem som en advarsel om at han ikke skulle komme for godt igang. Hun fandt dog ikke Gideons blod så lokkende som Blaynes, selvom det var tæt på. Følelserne for Blayne var dog ikke til blive i tivl om, hun elskede kun ham. "Så, hvem er Paige nu?" spurgte hun undrende. Hun ville vide hvad det var de snakkede om, og de lukkede hende ikke ligefre, ind i samtalen. Hun kærtegnede blidt Blaynes mave, og regnede med igen at høre to forskellige forklaringer på hvem hende her nu var.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:07 pm

han stivnede og stirrede på Gideon, den mand han engang havde kaldt sin bedre halvdel, men efter alt hvad der var sket, havde alt ændret sig, deres forhold...ja det hele og lige nu var det hele ved at smuldre for ham, han havde ingen kontrol over noget som helst, en ting han meget gerne ville have og helst hele tiden, det havde han også med alle de kvinde, for det var ham der tog beslutningerne og alt det.
det var hendes stemme der fik ham tilbage og han så ned på hende, så på hendes hugtænder og før han kunne stoppe sig selv bar han hende op og satte hende på bordet, blidt strøg han hende ned langs kinden og kyssede hende "du er så smuk, også lige nu" hviskede han mod hende "paige er en kvinde, en i vores familie, en grand grand grand et eller andet bedste mor" hviskede han mod hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:20 pm

han rynkede brynet da han så hvordan Blayne stivnede, dette var et typisk tegn på at han ingen kontrol havde, at alt var ved at gå fra hinanden for ham, han havde det også sådan dengang de levede, eller dengang de var mennesker, han skulle have kontrol over alt og alle, for hvis han ikke havde det, gik alt i stykker for ham.
han knurrede da han så hendes hugtænder, ikke noget der bekymrede ham, han havde set Paige tænder op til flere gange før "uhh har den lille blod drikker tænk sig at dræbe mig, jamen fint så gør det, der er en fin blodåre her, klar til dig" hvæsede han uden frygt, han besad ingen frygt, for han havde intet at leve for, ingen at leve med
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:32 pm

Hun var ikke vant til den form for kærlighed midt i et skænderi. Hun gengældte alligevel hans kys med et smil. "Hende.. Jeg kan godt huske du nævnte hende i skoven" hviskede hun kærligt og kyssede ham kærligt endnu engang. Det var svært ikke at blive revet med af hans tore kærlighed. "Jeg elsker dig" hviskede hun mod hans læber. Hun kærtegnede hans hals og nød hans nærvær. Det var skænt at sidde og være omgivet af hans duft.
Gideons kommentar tændte hende hurtigt af. Hun kom ud af Blaynes greb og krælighed og gik vredt hen til Gideon. "Du burde være klogere end at tale ned til en oprindelig vampyr.." Hun rasede virkelig og lagde fast sin hånd rundt om hans hals. "Men hvis du er så villig til at donere dit blod til mig, skal jeg da ikke stå i vejen for din vilje" snerrede hun ondt. Hun vidste hun ikke kunne dræbe ham med at tømme ham, det ville være for meget engleblod, men hun kunne gøre ham svagere. Hun skubbede ham hårdt ind i væggen bag ham med en hånd mod hans brystkasse og satte tænderne i hans hals for at begynde og drikke af hans blod. Følelsen af hans blod i hendes hals var fantastisk og hun fortsatte ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:41 pm

han smilede og nikkede "hende, jeg er sikker på at i to nok skal komme godt ud af det med hinanden, helt sikker" hviskede han og kyssede hende igen, han trykkede hende mod sit bryst og sukkede "jeg elsker også dig" sukkede han og kyssede hendes kind og hendes skulder.
dog stivnede han da han hørte Gids ord, de fik ham til at vende sig om og se direkte på ham, chokket var at se i hans øjne, da hun så faktisk drak fra ham, han gik hen til hende og lagde hånden på hendes skulder "kære få dine fingre væk fra min bror, hvis der er nogen der skal torturere ham er det mig" hvislede han og rynkede brynet af hende, hendes opførsel faktisk hele situationen, det fjernede alt kontrolen og han var ved at gå til på grund af det
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:43 pm

han snerrede af hende "ha skulle jeg være bange for dig, ikke om du så var farligere ville jeg det" grinede han og rystede på hoved af hende, han trådte tilbage for at gå, men kunne ikke undlade at blive overrasket over at hun faktisk gjorde det. han rynkede brynet og holdte et gisp, men han kunne ikke undgå at høre hvad Blayne sagde, han havde aldrig hørt ham sige sådan, på trods af den sidste onde bemærkning så var det alligevel beskyttende og ham som troet at hans bror villigt ville lade ham dø
Tilbage til toppen Go down
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Cat


Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:50 pm

Hun snerrede mod Gideons hals. Det var ikke med hendes gode vilje hun skulle slippe ham, og tøvede også længe. Blodet var virkelig mættende og det var en fantastisk følelse når man havde levet så længe og kun kunne tilfredsstille tørsten med et menneske her og der. Blaynes hånd på hendes skulder var dog nok til at hun gjorde det. Hun slap Gideons hals, mod hendes vilje. Hun trak sig tilbage til Blayne og holdte sig ind til ham. "Jeg bryder mig ikke om at blive talt ned til" sagde hun til ham og havde stadig blikket på Gideon. Blodet der læb fra sårene på hans hals var svære at overse. Hun trak sine hugtænder ind og holdte sig bare ind til Blayne. Hun ville ikke undskylde, Gideon havde pisset hende af og han skulle lære at alt havde en konsekvens. Hun så dog endelig på Blayne og holdte sig bare ind mod hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 2:00 pm

han sukkede over hendes snerren og manglen på kontrol var tydelig at se på ham, se på hans lettere tappede energi, da han jo brugte meget på at holde sig oppe og gående. men da hun endelig lyttede til ham, lagde han armene om hende og kyssede hendes pande "lad mig tage mig af min bror, for din skyld vil jeg sende ham på hospitalet hurtigere end du kan tælle til ti, men elskede du er i offenligheden, du kan ende med at blivejagtet på grund af dit lille, dog ufatlig ophidsende stunt der" sagde han til hende og tørrede blodet af hendes læber, før han så på sin bror gå nu, få lagt noget forbinding over såret og lad os være" bad han om og så ned på Cat, kun for at se på hende, prøve at dække sin træthed, for når man er vant til at have kontrol, så trætter det ikke at have det og derpå skulle holde sig oppe
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: all this...what is it //Cat, Blayne//   all this...what is it //Cat, Blayne// - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
all this...what is it //Cat, Blayne//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» What am I doing?... Blayne
» En dejlig dag til fremmede? //Blayne//
» I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: