The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:11 pm

han klukkede og så på hende "englebasse altså helt ærligt du har bare besluttet dig for at skyde med hårdt skyts har du ikke" spurte han og rynkede brynet "altså helt ærligt er det ikke lidt ondt" spurte han og hævede øjenbrynet, men dog var der varme i dem, sorgen var forsvundet, da hendes lille afledning virkede, han vidste det dog godt, men gjorde ingen mine for at ændre det fatum at hun gjorde ham gladere "du ved jeg tror faktisk jeg er blevet forelsket" hviskede han og grinede, begyndte næsten at rødme, men sådan var hun jo, hun kunne bringe det bedste frem i ham "og hun er ufattelig smuk, som min egen lille engel" sukkede han og trykkede hende mod sit bryst.
//gør intet har lidt af det samme her Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:17 pm

Cataleya lo hjerteligt over ham. "Jamen, du er jo min lille englebasse!" lo hun kærligt og drillende. Hun blinkede drilsk op til ham. "Jo, det er lidt ondt, men det er jo osse meningen." Hun rakte drillende tunge ad ham. Hun kunne let se varmen i hans øjne, og se hvordan sorgen var forsvundet, hvilket fik hende til at smile tilfreds.
Hun spærrede øjnene op ved hans ord. "Dig? Forelsket? Niv mig, jeg tror jeg drømmer!" sagde hun med en lille latter og smilede så varmt til ham og over hvordan hun kunne se at hans kinder fik et let rødlig nuance. "Hvor er du bare kær." Hun smilede over ham og klukkede stille. "Jeg er blevet nysgerrig nu, fortæl mig om hende." Hun så op på ham med et bedende smil og puttede sig indtil ham og ventede på at han begyndte at fortælle.

//Godt timet, hva'? xD Vi får begge to kreasvigt samtidig Razz
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:29 pm

han rynkede brynet, men nikkede efter lidt tid "okay for dig kære søster, vil jeg være din engel basse, men kun fordi det er dig" da han så hendes tunge kneb han øjne let sammen "var det din tunge jeg så der, er det nu jeg skal finde en saks" han bevægede de to fingre for at illustrere end saks.
han nikkede og grinede svagt og stille "ja det er jeg og jeg er meget heldig" grinede han og rystede på hoved "måske for du lov til at se hende endag, hvis du ved at mærket kan opføre dig ordenligt" sagde han drillende, blidt trykkede han hende mod sig, som hun puttede sig mod ham "jo hun er virkelig smuk, sjov og virkelig wauw, hun slog benene væk under mig og jeg elsker hende, selvom jeg ikke har kendt hende så længe, så har hun mit hjerte og vil altid have det" han smilede næsten drømmende og sukkede.
//ja det er komisk Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 6:05 pm

Cataleya lo munternt. "Yai," grinede hun glad og lagde hovedet tilbage imod hans skulder så hun kunne se op på ham med et drilsk blik. "Jeg ved virkelig ikke hvad du snakker om," sagde hun med en påtaget uskyldig mine og maske inden hun rak tunge af ham endnu en gang hvorefter hun slog en latter op.
Hun smilede glad på hans vegne og klukkede blidt over ham imens han fortalte om hende. "Jeg kan da sagtens opføre mig ordenligt," protesterede hun for sjov og lo blidt bagefter.
"Sand kærlighed, huh?" Hun smilede blidt og varmt til ham. "Jeg er glad på dine vegne, englebasse." Hun gav hans hænder et blidt klem og lukkede sine øjne og sukkede tilfreds.

//Yup xD
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 6:15 pm

han rystede på hoved af hende og lænede sig tilbage på stolen, slappede af og stirrede op i loftet "jeg må åbenbart vide hvordan man flirter med kvinder siden jeg kunne manipulere sådan med dem, få dem til at tro at jeg holdte af dem" han rystede på hoved og trykkede hende mod sig, næsten ude af stand til at forstå hvordan nogen kunne finde på at være sådan over for andre.
han nikkede og grinede "sikker på det kære søster" spurte han og rullede med øjnene af hende, velviden om at alt dette kun var en joke. han nikkede stille "det tror jeg, jeg føler mig virkelig heldig, meget endda, jeg har min kære søster og en der elsker mig, hvor er jeg heldig" hans smil blev stører og varmere.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 6:39 pm

Cataleya lyttede stille til hans ord og klukkede blidt over dem. "Ja, hvis der var noget du var god til, så var det at flirte," sagde hun med en lille klukken og nød at sidde sådan med ham. "Det var noget at det eneste vi skændes om ... jeg kunne ikke lide at du bare brugte pigerne på den måde." Hun sukkede stille og så op på ham.
"Jeg er hundrede på at jeg kan opføre mig ordenligt," sagde hun alvorligt og lo så over deres lille joke. Hvor hun dog nød at være sammen med ham igen.
Hun smilede varmt og glad over ham. "Ja, du er utrolig heldig at have mig, for jeg er så dejlig," sagde hun i en let og munter tone, mest i sjov. Hun så op på ham, lavede store øjne og blinkede uskyldigt med dem imens hun smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:03 pm

han hævede øjenbrynet "aha, så de faldt direkte på stribe, men hvad helved faldt de dog for, udseendes eller noget andet, fyrede jeg et eller andet af om hvor meget jeg havde det hårdt eller" spurte han og rynkede brynet af afsky over sig selv, det vagte virkelig hans afsky at han havde været sådan, aldrig mere ville han gøre noget som dette.
han nikkede og kyssede blidt og broderligt hendes kind "det er jeg, hvad skulle jeg dog gøre uden dig, jeg ville være fortabt" hviskede han og trykkede hende ind mod sit bryst, som om han aldrig ville slippe hende igen, aldrig om han så blev betalt ville han lade hende forsvinde.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:10 pm

Cataleya sukkede blidt. "Jeg tog aldrig med ud på dine scoreturer, så jeg ved det ikke, jeg kunne bare ikke holde ud at se dig gøre det igen og igen, en gang var mere end rigeligt," sagde hun stille, men uden at dømme. Hun vidste at han var anderledes nu da han var genopstået, hun kendte meget til hvordan engle generelt var osv.
Et smil bredte sig over hendes læber da hun mærkede hans kys mod sin kind. En let rød farve begyndte at brede sig ud over hendes kinder ganske kort. "Ja, du ville sandelig være fortabt uden mig," klukkede hun blidt og drillende og krammede hans arme ind til sig da han selv krammede hende indtil sig. Hun sukkede stille. "Jeg har sørme savnet dig, Blayne," mumlede hun lavmælt og lukkede øjnene med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:16 pm

han nikkede "men hvad tror du, hvorfor tror du de valgte at bide på, for så at blive såret" spurte han svagt, han var nysgerrig, mest fordi han ikke huskede særlig meget, bare ganske lidt, få erindringer og den slags, men det smertede skam også at skulle huske, men også at glemme.
han grinede da han så hvordan hendes kinder blev lyserøde "ja det ville jeg" hviskede han i hendes øre og strøg hende op langs armen, man kunne vel tror der forgik et eller andet mellem dem, men sandheden var bare at han havde savnet hende og det var et søskende forhold imellem dem, intet andet. et blidt smil brød frem "jeg har også savnet dig, men så vidt jeg husker, var det så ikke dig der gav mig mit kælenavn, Blay" spurte han og rynkede brynet.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:28 pm

Cataleya smilede over hans spørgsmål. "Hvad er der ikke at bide på for?" sagde hun med en blid klukken. "Du har udseendet, du ser godt ud, lækker stemme, sødt og charmerende smil." Hun så op på ham med et blidt smil og tænkte slet ikke over at det godt kunne lyde som om hun var forelsket i ham. "De troede sikkert alle sammen at du ville ændre dig fordi at de troede at du elskede dem ligeså meget som de var forelsket i dig." Hun klukkede stille. "Man kan blive utrolig dum imens man er forelsket, af det jeg ved," sagde hun forundrende da hun selv aldrig havde prøvet at være forelsket. Hun havde også gjort lidt det samme som han havde, hun havde ladet som om hun var forelsket i fyre, forføret dem og nydt dem i en tid inden hun lod dem gå igen. Men hey, alle havde behov, ikke?
Hun lo blidt over ham og mærkede hvordan hans ånde kildede i hendes øre. Hun smilede over ham. "Jo, det var det faktisk, det havde jeg næsten selv glemt," sagde hun med en lille latter. "Min lille Blay." Hun så op på ham med et drilsk blik og smilede så varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:39 pm

han hævede øjenbrynet o så lettere overrasket på hende, disse ting overraskede ham meget "virkelig jeg har altid ment at jeg har for blå øjne, mit hår ligner seriøst morgen hår, for ikke at tale om min alkohol stemme" han rystede på hoved og grinede svagt "ja det har du vel ret i, det troede de kunne få noget, men de endte op med at blive såret" han trak på skulderne og strøg hende ned langs armen.
han grinede og så blidt på hende "min lille jen, eller Mary, det kan jeg bedre lide" han lod blidt sin næse glide ned over hendes hals og fnyste drillende.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:47 pm

Cataleya klukkede blidt over ham. "Nogle piger kan godt lide den slags," sagde hun bare stille og så lidt væk fra ham inden hun klukkede blidt over hans sidste ord. "Det er fordi at nogle piger går får meget op i udseendet og nogle få søde og charmerende ord, det samme gør nogle drenge." Hun sukkede stille. "Det er så belastende." Hun klukkede blidt og stille. Hun bad i sit stille sind til at han ikke bemærkede hvordan hun nød at han strøg hende ned langs armen, for der var stadig den ene ting han aldrig havde fået at vide om hende.
Hun lo blidt over ham og trak sig lidt sammen da hun mærkede hans næse imod hendes hals og hvordan han fnyste bare for at drille hende. Hun lo stille, hun var utrolig kilden på halsen, som det eneste sted på kroppen. "Hvorfor lige Mary?" spurgte hun med en lille latter og så kærligt på ham, og med et varmt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:53 pm

han nikkede svagt "du har ret min kære, fuldkommen ret" hviskede han mod hendes hals, mens hans ånde blidt berørte hendes hud. han så kort rundt og rynkede brynet "det ser ud til vi har publikum på" konstaterede han da han først så alle blikkende der var rettet mod dem, hvilket måske godt kunne irritere ham en smule.
men han lod igen sin opmærksomhed drage mod hende "hvorfor, jo det er meget enkelt, du er min Mary som jeg er din Blay, vi er Mary og Blay sammen" grinede han og hans grin fik ham til at ånde med sin kolde ånde på hendes hals, ganske blidt og næsten ubemærkeligt, han lagde ikke selv mærke til at hvad han gjorde kunne opfanges som flirtende, da han jo plejede at gøre det før hen, man kunne vel sige at deres fælles fortid var meget underlig, da de på må og få selv udnyttede det modsatte køn, men hvad gjorde de sammen
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 8:04 pm

Cataleya klukkede blidt over ham. "Jeg har altid ret, min egen," sagde hun lavmælt og drillende. Hun nød at kunne mærke hans varme ånde mod sin hals. Da han nævnte, at alle så på dem, stivnede hun en anelse og så rundt med et lettere faretruende blik.
Hun lod sit glide over mod ham endnu en gang og hun lo blidt ad hans forklaring. "Så det er vi?" spurgte hun lavmælt og drillende. Hun gøs kort da hun mærkede og hørte hans latter lige ud for sin hals og øre.
Hun vidste faktisk ikke om han kunne huske hvordan deres forhold til hinanden havde været somme tider. Hvor de havde været noget mere end bare venner. Hvordan de havde udforsket hinandens kroppe i mørket. Hendes kinder blev varmere bare ved tanken.
"Blay, hvad siger du til at vi tager hjem til mig?" spurgte hun blidt og smilede varmt til ham. "Hvis du altså tør." Hun blinkede drilsk til ham og smilede udfordrende.

//Skal lige se julekalender xD
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 8:12 pm

han klukkede "selvtilliden fejler ikke noget kan jeg høre" konstaterede han med en blid mine, meget varm og næsten attraktiv, men det vidste han jo ikke, han var uviden om hvad han gjorde ved hende. da hun stivnede trykkede han hende mod sig "slap af min kære Mary, intet kan røre dig" hviskede han beroligende, afslappende og varmt.
han hævede øjenbrynet over hendes spørgsmål, det virkeede ganske uskyldigt for ham og han vidste jo intet om hvad der var sket "jo hvorfor ikke" han trak på skulderne og fjernede armene fra hende, lod hende komme ned på gulvet, før han rejste sig og strakte sig, spændte kort i musklerne og smilede bredt og afslappet til hende "skal vi kære" spurte han og holdte en hånd frem mod hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 8:37 pm

Cataleya lo blidt med ham. "Den er altid i top," sagde hun drilsk og så blidt på ham imens hun var glad for at hun kunne styre sine hjerteslag så det ikke bare bankede afsted og afslørede hende. Hun smilede over hans forsøg på at beskytte hende og hun klukkede lidt. "Tak, Blay," mumlede hun lavmælt og puttede sig indtil ham.
Hun smilede drilsk til ham da han takkede ja til invitationen om at komme med hjem til hende. Da han fjernede sine arme fra ham, hoppede hun let og elegant ned på gulvet og rullede kort sine skuldre og smilede så varmt til ham da hun vendte sig om. Hun tog hurtigt sin jakke på, men lod den stå åben og så tog hun hans fremstrakte hånd. "Med glæde," sagde hun blidt og smilede drilsk til ham og begyndte så at gå imod udgangen og derefter længere ind imod byen hvor hun ejede en lille lejlighed for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 9:54 pm

han klukkede og nikkede "det er jeg glad for at høre, det ville ikke være så godt hvis den ikke var" pointerede han med et blidt smil. han gav hendes hånd et blidt klem og fulgte efter hende "det var så lidt" han smilede bredt og lagde blidt en arm rundt om hende.
han så rundt i byen "så hvad har du i tankerne vi skal lave" spurte han og hævede øjenbrynet nysgerrigt, for ja han var vel nysgerrig omkring hvad der skulle ske
//sorry det er virkelig dårligt, men jeg har ingen krea
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 10:14 pm

Cataleya klukkede bare blidt over ham og nikkede ganske let, for at give ham ret. Da han lagde armen om hende lagde hun selv sin om ham imens hun lænede sig indtil ham med et lille, skævt smil. Hun klukkede blidt over ham og trak let på skuldrene. "Det ved jeg ikke, jeg tænkte bare at det ville være rart hvis du vidste hvor jeg boede, til en anden gang," sagde hun helt uskyldigt og smilede varmt og kært til ham. Hun fulgte ham roligt og vant igennem centrum og til en mere lukseriøs lejlighedskompleks. Hun slap ham kort for at finde sine nøgler frem og låse døren op inden hun førte ham derind og op til tredje etage og over til døren ved højre hånd. Hun åbnede døren og så på ham med et lille grin inden hun trådte ind og smed skoeene. "Kommer du?" spurgte hun drilsk og smilede til ham med et glimt i øjet.

//Det er helt okay xD Smutter i seng nu og ved ikke helt om jeg svarer imorgen, skal til julefest på skolen, så xD
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 10:22 pm

han nikkede og gav hende et blidt klem "okay, det lyder fair nok, så kan jeg jo komme og besøge min Mary" grinede han og fulgte tæt efter hende, så omkring fangede alle detaljerne, mens han spekulerede på hvad de mon skulle lave og hvad hun havde lyst til at lave, for ja han ville gå langt for at glæde hende, men hvor langt?
han trådte ind i hendes lejelighed og følte sig lidt underlig tilpas, det var længe siden han havde været i en lejelighed, da han jo var hjemløs og boede de steder han nu kunne finde. af ren vane åbnede han sin skjorte og lagde den i lommen, kot vendte han ryggen til hende og lod hende ubevidst for lov til at se sin store tatovering, den han ellers ikke lod alle se eller i hvert fald røre.
//det er helt okay, du må hygge dig Wink og sov godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 10:42 pm

Cataleya lo stille over ham, men det var alligevel lidt trist at han ikke kendte hendes rigtige navn, der var faktisk stadig utrolig meget han ikke kendte om hende. Hun lagde godt mærke til hvordan han sugede alle detaljerne til sig imens de gik imod hendes hjem, og hun betragtede ham blidt imens. Endnu en gang spekulerede hun på om han mon kunne huske det mindste af det de nogle gange lavede sammen den gang, det virkede ikke sådan, men man kunne jo aldrig rigtig vide med Blay.
Hun lukkede stille døren efter ham og vendte sig om imod ham med fuld syn til hans tattoovering. Hun trådte tøvende nærmere og lod fjerlet sine fingerspidser følge de tattooverede englevinger på hans ryg. "Hvor bor du egentlig henne nu, Blay?" spurgte hun blidt og nysgerrigt, hun ville jo også selv kunne besøge ham en gang imellem. Hun så nysgerrigt på ham bagfra imens hun stadig fulgte hans tattoovering med fingerspidserne.

//Fordi du er så sød, får du lige et svar til xD Og tak og i lige måde Wink
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 10:57 pm

han stirrede kort ind i væggen, som om han prøvede at smale sig selv, så han kunne virke igen.
han gispede da hun berørte hans tatovering og hans vinger rørte på sig, sled mod overfladen, hvilket kun var synligt mod huden, det lignede at der var noget der prøvede at slippe fri fra hans ryg og ud i frihede, men det var i virkeligheden bare vingerne, han trak vejret dybt "jeg bor ikke nogen steder, jeg har intet hjem" svarede han og og vendte sig mod hende, blidt tog hans hendes hånd pog gav den et klem "hver ød lad hver med det, jeg bryder mig ikke om det, det få dem til at ville ud" hviskede han og rynkede brynet.

//nej hvor dejligt Wink men det var så lidt og mange tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:40 am

Da Cataleya mærkede og så hvordan hans vinger rørte på sig inden under huden gispede hun sagte og trak hånden til sig med det samme. Det var et magtesløst syn at se, selvom hun havde mødt og kendt flere engle, så var det utroligt så mange kræfter de havde inden i deres små menneskekroppe.
Hun blinkede overrasket med øjnene og så blidt på ham. "Mit hjem er altid åbent for dig, Blay, du er mere end velkommen til at bo her," sagde hun blidt, men med en næsten nervøs undertone der gemte sig bag det hele. Hun ville gerne have at han boede her, og så havde hun massere af plads, mere end rigeligt faktisk.
Hun så lidt forlegen ud. "Det må du undskylde," sagde hun stille og så på ham med et varmt og undskyldende blik. Derefter lukkede hun øjnene og slappede lidt mere af, hun var på hjemmebane lige nu og hun nød at ingen blik kunne nå dem her. Da hun åbnede dem igen, smilede hun til ham, slap hans hånd og trak derefter sin hårelestik ud ad håret og purrede lidt op i det, imens det hurtigt og let skiftede længde til at det gik hende til skuldrene og blev mørkere og mere krøllet. Det var en fed ting ved hendes evne, at hun aldrig kunne få en dårlig hårdag.

//Så lidt da Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 7:31 am

han rynkede brynet og så nærmere på hende "det er meget venligt af dig, men nej tak, det er så længe siden jeg sidst har boet i et hus og bare tanken...er modbydelig, undskyld, men jeg kn ikke" han rystede på hoved og sukkede svagt, han ville ikke gøre noget der kunne irritere hende, men dette var et stort spring for ham og hvad han nu engang var vant til at gøre.
han nikkede kort "det gør ikke noget, du vidste det jo ikke...men hvordan skulle du jeg har aldrig sagt det til dig" han smilede skævt og gik stille efter hende, med armene om bag ryggen "hvorfor har jeg den følelse af at vi to var noget før hen" han lagde hoved på skrå og hævede øjenbrynet.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 8:48 am

Cataleya så blidt på ham og smilede roligt og varmt. "Det er helt okay, jeg kan bare ikke lide tanken om at du sover alene," sagde hun imens det gik op for hende hvor forkert det lød. "Altså, dit engleblod ... det kan tiltrække mange vampyrer og andre blodsugere, jeg vil bare ikke miste dig igen," prøvede hun at forklare og hendes kinder blussede ganske svagt, så hun vendte sig istedet om og gik længere ind i lejligheden og ind i stuen som var ret lukseriøst indlagt med tremands sofa, fladskærm og forskellige små billeder rundt omkring og lidt tøj der flød sammen med forskellige små våben.
"Sandt nok, men jeg burde have tænkt mig om," sagde hun med en lille latter inden hun lod sig selv dumpe ned i sofaen. Hun så granskende på ham og smilede drilsk. "Fordi vi var noget mere end venner flere gange," sagde hun stille og roligt og så på ham med et blidt blik og let rosa kinder. "Jeg var den eneste der blev, men jeg var sgu da dum ligesom alle de andre tøser du lå i med, jeg elskede dig." Med de ord lagde hun sig ned i sofaen og strakte sig inden hun bare lod sig selv slappe fuldstændig af. "Jeg elsker dig stadig, det jeg har altid gjort." Hun sukkede stille og turde ikke at se på ham. Komisk, egentlig. Hun turde at konfrontere forskellige væsner der var tusind gange stærkere end hende selv, men hun turde ikke se på ham hun havde kendt så længe og været igennem utrolig meget med. Hun turde bare ikke.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 3:27 pm

Han trak på skulderne og fulgte stille efter hende "der sker mig ingenting, kære, min Mary, du har intet at bekymret dig om" han satte sig ved hendes side og så alvorligt på hende, da det slog ham, det hun sagde, havde de...var de, havde han. han spærrede øjnene op og så på hende "aha, kendte jeg til disse følelser af dine, kendte jeg overhoved til hvad du følte, eller var det udelukkende et seksuelt forhold vi kørte" spurte han og lagde armene over kors, betragtede hende nøje med en rynke på panden, wauw det kunne han godt havde haft brug for at høre tidligere, måske ville det havde ændret alt. han kørte en hånd igennem håret og sukkede "så du blev også selvom jeg gik i seng med andre kvinder" spurte han og hævede øjenbrynet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» all this...what is it //Cat, Blayne//
» En tur i kirke? - Blayne.
» En dejlig dag til fremmede? //Blayne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: