The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_lcapI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_voting_barI never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 3:40 pm

Cataleya klukkede blidt over ham. "Men jeg er stadig bekymret, Blay," sagde hun varmt og blev ved med at stirre op i loftet med et lettere tomt blik. Hun havde aldrig vist hvor meget det sårede hende at han gik i seng med andre imens hun var der, imens hun altid havde blevet ved hans side.
Hun smilede småtrist over hans ord. "Jeg gik i seng med dig fordi at jeg elskede dig ... jeg fik det aldrig at vide med dig ... jeg tror at du havde en anelse om det, men jeg er langt fra sikker," sagde hun stille og blev ved med at stirre op i loftet. Hun smilede svagt over ham. "Jeg blev altid, jeg forlod aldrig din side, Blay, jeg kunne ikke få mig selv til det, jeg blev og håbede at du ville opdage hvad du ..." Hun stoppede sig selv med et lille suk. "Jeg håbede på at du fandt ud af hvor meget du sårede mig, hvorfor jeg ikke gad med mere på dine scoreture ... og hvorfor jeg ikke fandt en seksuel partner." Hun rettede sig op og satte sig med ryggen til armlægget og lagde sine ben i skrædderstilling. Hun så endelig på ham med et uugrundelig blik. "Det skete bare aldrig, og nu er jeg endnu en gang for sent ude." Hun tilføjede det med en lille klukken og kørte kort hånden igennem hendes hår og så væk fra ham igen imens hun mindes om alle de gange de havde skændes fordi at hun ikke kunne lide at han brugte pigerne sådan. Og på hvor meget hun ønskede at han fik øjnene op for hende.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 3:49 pm

han sukkede og nikkede, blidt lagde han armene om hende og trykkede hende ind mod sit bare bryst "jeg er ked af at jeg sårede dig, jeg ved godt det ikke hjælper så meget nu, men jeg ville ønsker jeg havde kunne gøre noget, bare fisker det hele op og gøre dig glad igen" han fik et mørkt blik og strøg hende blidt ned langs armen, han vidste at denne berøring var meget og han ville med glæde give slip på hende hvis det var det der skulle til "hvordan startede vores forhold englelig, jeg mener hvem tog det første skridt og hvordan endte vi med at gå i seng med hinanden" spurte han og hævede øjenbrynet, han lagde hånden under hendes hage og tvang hende næsten til at se ham i øjnene, blidt strøg han hende samtidig over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 3:59 pm

Cataleya sukkede stille og lænede sig bare op ad ham og lukkede sine øjne med et lille suk. "Jeg overlever, Blay, det har jeg altid gjort," sagde hun stille og puttede sig lidt indtil ham, stadig med lukkede øjne. Hun blev rent faktisk beroliget ved hans berøringer og det hjalp hende til at slappe af i kroppen, hvilket han sikkert også kunne mærke.
Hun klukkede stille over hans spørgsmål. "Det skete egentlig bare," sagde hun stille og holdte sine øjne lukkede. Men hun åbnede dem dog da han lagde hånden under hendes hage og fik hende til at se på ham. Hun småsmilede til ham og sukkede blidt. "Vi tog nok begge det første trin, og så førte det ene til det andet ..." Hun sukkede stille og prøvede at undgå hans blik ved at lukke sine øjne igen. Hun kunne ikke holde ud at tænke på at han havde en anden nu, og måske for resten af hans liv, imens hun altid ville sidde på sidebænken og ikke kunne holde ud at se på dem, men heller ikke kunne klare tanken om at forlade ham.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 4:49 pm

han hævede øjenbrynet og lagde hoved på skrå "okay" hviskede han og trak sin arm til sig, dette var overvældende...måske lidt for overvældende. han trak vejret hurtigt og kørte frustreret en hånd igennem håret, det bar næsten for meget for ham og man kunne næsten sige at han var en smule ustabil, på grund af manglende hukommelse, så denne nyhed om deres forhold, gjorde ham en anelse mere ustabil. han rejste sig og fik med det samme et mørkt udtryk i øjnene. han vaklede en smule, mens han gik mod hendes køkken i jagt efter noget sprut, man kunne vel sige dette var et slags tilbage anfald.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 5:22 pm

Cataleya blev trist over at han trak sig væk fra hende, men da hun lagde mærke til hvor hurtigt han trak vejret, begyndte hun at blive en anelse bekymret for ham. Da han så rejste sig og hun så hvordan han fik et mørkt blik, som hun kendte alt for godt, og hun rejste sig selv da hun så hvordan han vaklede ganske lidt. "Blay?" spurgte hun med et let bekymret stemme og fulgte lydløst efter ham ud i køkkenet. "Du burde kunne hus ..." Hun stoppede sig selv og rystede på hovedet. "Nej, det kan du nok ikke, men jeg er ikke typen der drikker, Blay." Hun så blidt og tøvende på ham. "Du finder intet alkohol i min lejlighed." Hun gik hurtigt, hurtigere end et normalt menneske, ind foran ham og lagde sine hænder imod hans skuldre i en blid bevægelse. "Snak med mig istedet, jeg beder dig," sagde hun nærmest bønfaldende og prøvede at fange hans blik imens.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 5:30 pm

han kørte en hånd igennem håret og knurrede, hans blik flakkede og billeder, billeder af ham selv, slå løs på en mand der lignede ham selv til en forveksling, med hende stå lidt væk, meget lidt påklædt...men hvorfor blev han så sur. da hun prøvede at fange hans blik, brummede han og lignede meget godt en fuld udgave af sig selv, sådan som han var før i tiden. han tog fat i hende og hamrede hende ind i væggen "hvem er han og hvorfor ligner han mig så meget" hviskede han og så direkte på hende med matte øjne, han vidste i sandhed ikke hvad han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 5:42 pm

Cataleya stoppede ham ikke selvom hun let ville have kunnet banke ham i gulvet. Hun fortjente hans vrede, det gjorde hun virkelig. Hun stod mast op ad væggen og så på ham med en dyb smerte i blikket og en stor sorg og selvhad. "Det er fordi at det er Gideon du ser ... han er din tvillingebror," hviskede hun hæst. Hun tvang sig selv til at blive ved med at se ham i øjnene, selvom hun næsten ikke kunne klare det. "Jeg vidste ikke at han fandtes ... jeg troede det var dig ..." Hun kunne ikke klare det mere, hun lod sine øjne falde i. "Jeg troede at du var ude på en scoretur, så jeg tog til den lokale bar og fik så meget at drikke at jeg ikke kunne gå lige ... jeg kunne bare ikke udholde tanken om hvad du mon havde gang i ... og så kom du ... eller nej, Gideon kom hen til mig, men jeg troede at det var dig, det gjorde jeg virkelig, Blay, han lignede dig sådan." Hun åbnede sine blanke øjne og så på ham med et pinefuldt blik. "Så vi gik hjem ... men så kom du, du kom ind med blomster ... til mig." Hendes skuldre faldt sammen. "Jeg troede sådan at han var dig ... Blay, det troede jeg virkelig." Hendes øjne var sorgfuldte og smerten var tydelig at se i dem, men det var skrækken der var tydeligst at se i dem. Skrækken for at han ville forsvinde ud ad hendes liv endnu en gang.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 5:58 pm

han stivnede og trak vejret hurtigt "jeg har en bror...Gideon, jeg husker ham, vi var bedste venner, han var som den gode del af mig, uskyldig som dagen var lang, men så" hans udtryk blev mørkt og han rettede sig op, så på hende, som han havde gjort den dag, kort før han forsvandt og endte op død. han trådte tilbage og kørte hånden igennem håret, hvilket var et tydeligt tegn på at han var i dårlig humør, men denne gang kørte hans så begge hænder igennem håret og snerrede "jeg kan ikke fatte det, at du var sammen med Gideon" han sukkede og fik et tomt blik, rettede sig op og forsvandt ud af døren, han hamrede den ind.
senere..omkring klokken tolv
han hamrede ind mod hendes dør, kunne knap nok stå på benene. han havde brugt flere timer på at drikke så høne fuld og åbnede nu hendes dør, vaklende gik han ind til hende "hvor er du" hviskede han og så rundt, han lignede en gammel udgave af sig selv...lige efter en by tur.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 6:06 pm

Cataleya kunne næsten ikke klare at se hvordan han så på hende, det brang alt for mange dårlige minder op og hun krympede sig under det. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, og hun nåede heller ikke at tænke sig det mindste op, før han for op og ud ad døren. Hun sank langsomt ned på gulvet imens hun hulkede stille. Det var som at opleve det hele endnu en gang, og hun hadede sig selv imens hun kunne mærke smerten og sorgen skære igennem sit hjerte.

Da han kom igen sad hun i sofaen inden i stuen i et par jogging bukser og en tanktop. Hendes øjne havde et svagt rødt skær og hun sad bare og så tomt på tv'et, som viste nyhederne. Hun havde siddet stille i timevis indtil hun hørte ham åbne døren. Stanken af alkohol ramte hende med et sæt og hun var hurtigt oppe og ovre ved hans side. "Blayne, for fanden," stønnede hun let og var med ét tilbage til før i tiden hvor det her var et normalt syn. Hun tog hans ene arm og lagde den om sine skuldre imens hun lagde sin arm om hans liv og fik ham møvet over i sofaen. Hun lagde ham blidt ned med en utrolig nænsomhed og forsvandt et kort øjeblik hvorefter hun kom tilbage med et lille shots glas med en mørk væske i. Hun løftede blidt hans hoved og satte glasset mod hans læber. "Drik," kommenderede hun blidt og holdte ham lidt oppe imens.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 6:13 pm

han grinede letter lallegald og duftede til hendes hår "du dufter godt" grinede han og var lige ved at vælte dem begge, da han pressede sig ind mod ham. han lød næsen glide ned over hendes kind, hvilket bare var en ting han altid gjorde som fuld, han var altid så pokkers ophidset efter sådan en tur. han lod blidt og kærligt sin hånd glide ned over hende, hen over brystet og ned over maven "mhh du dufter rigtig godt" da han blev plantet i sofaen, rynkede han brynet "du må ikke gå" hviskede han og lød bange, dog lænede han sig tilbage i sofaen og grinede bredt over hele hoved...lige nu var han en tro kopi af den gamle Blayne, alt ved ham var som før. da han kom tilbage rynkede han igen på brynet, fjerede glasset og greb at om hendes nakke, hvorefter han plantede læberne mod hendes, ømhed og sorg vidste sig over alt i lige netup denne berøring, han havde et behov for hjælp og det var snart
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 6:30 pm

Cataleya sukkede stille over ham og prøvede at lade være med at blive påvirket over hans ord og hvad han gjorde. Hun stod bare stift da han rørte hende over bryst og mave, hun rørte sig ikke ud ad flækken og et kort øjeblik kunne hun ligne en statue og hun lukkede øjnene. Da hun så fik ham ned i sofaen var det måske med lidt flere kræfter end hun burde. "Lad være," bad hun, da hun ikke vidste om hun ville kunne styre sig hvis han kom ordenlig igang. Han mindede sådan om ham han var før i tiden, så meget at det smertede hende.
Da han kyssede hende, smeltede hun fuldstændig inden i og gengældte blidt og kærligt hans kys. I det kys viste hun hvor meget hun havde savnet ham, hvor ked af det hun var over at have været sammen med Gideon, og hvor meget hun elskede ham. Efter noget tid tvang hun sig selv til at slippe hans læber, selvom det pinte hende. Hun så ned på ham med varme øjne og sukkede over ham. "Du ved at jeg ikke kan stå for det," hviskede hun lavmælt og smilede svagt til ham. Endnu en gang satte hun glasset imod hans læber. "Drik, det hjælper imod de tømmermænd der kommer imorgen," sagde hun varmt og blidt og smilede stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 6:35 pm

han rystede på hoved og trak hende ned i sofaen, lagde koppen væk. han lagde armene om hende og trykkede hende mod sig "nej" hviskede han og hvilede hoved mod hendes skulder, han rystede, dog afholdte dette ham ikke fra blidt at kysse hende op langs halsen, ganske kærligt "jeg vil have dig" hviskede han i hendes øre og lod hænderne glide ned mod hendes bagdel, han trykkede hende mod sit bryst og kyssede hende igen "jeg er så forvirret" hviskede han mod hendes læber og så på hende med triste øjne "vil du holde om mig" spurte han og så bedende på hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:06 pm

Cataleya sukkede over ham, men kunne ikke lade være med at smile en anelse over ham. Hun puttede sig ind til ham og kunne ikke lade være med at nyde at mærke hans læber op ad sin hals. Det var så dejligt at mærke ham mod sig igen, at hun glemte alle andre tanker et øjeblik. Indtil han åbnede munden igen. "Du har din veninde du er så glad for," mumlede hun og skubbede sig lidt væk fra ham. Hun så på ham, prøvede at være sur, men kunne ikke da hun så hans blik. Hun sukkede tungt over ham, men lagde alligevel sine arme om ham og holdte ham indtil sig. "Hvad er du forvirret over, Blay?" spurgte hun mumlende og afdæmpet, da hun snakkede ned i håret på ham og nød hans engle agtige duft. Hun elskede ham, hun elskede ham mere end han anede og hun kunne ikke stoppe det. Men han elskede jo hende han havde mødt for nylig, hun havde ingen chance hos ham, præcis som det plejede ...

//Hvis jeg forsvinder på et tidspunkt, er det fordi at jeg er ved at bage xD
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:11 pm

han gispede og tåre gled ned af hans kinder, han trykkede sig ind mod hendes skulder og rystede kraftigt "alting, jeg ved intet også dukker alle de her billeder op hele tiden, de her følelser jeg har" han så op på hende med sorgmodige øjne, efterhånden havde alkoholen misted sit greb om ham på grund af hans sorg, eller også havde sprutten forstørret denne følelser endnu mere "du må ikke gå" hviskede han og strammede automatisk grebet om hende, i frygt for at hun ville forsvinde, hvilket jo kun ville gøre han situation lige nu meget værre, for ja hvem vidste hvad han kunne finde på...han var ustabil og utilregnelig, hvilket ikke var en god blanding.

//okay, jeg håber de bliver gode Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:16 pm

Cataleya så blidt på ham og tørrede tåren nænsomt væk med en finger imens hun holdte ham indtil sig. Hun lyttede opmærksomt og så på ham med varme øjne. "Jeg er her, okay?" sagde hun blidt og strøg ham over håret med et øm bevægelse og kyssede ham let på panden. "Og jeg går ingen steder ... jeg bliver her, som jeg altid har gjort, Blay." Hun smilede stille, men stadig varmt, til ham og sukkede blidt. Hun tøvede med et spørgsmål hun havde tænkt på lige siden hun havde set ham i baren. "Blay ...?" Startede hun forsigtigt og så blidt på ham, men hvor usikkerheden kunne ses bag det hele. "Elsker du mig? Har du nogensinde elsket mig?" Hun turde ikke at se ham i øjnene efter hun havde spurgt, så hun nøjes med at se på et punkt bag ham imens hun stadig nussede ham i håret og holdte ham indtil sig. Hun var mildes talt rædselslagen for svaret.

//Gør jeg også xD
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:28 pm

han hulkede mod hendes skulder og nægtede at give slip på hende, lige nu trængte han til at blive trøstet mere end noget andet "jeg gennemtævede ham jo...men jeg var så vred, jeg har altid tænkt på om han hader mig, om han stadig er så selvhadende" hviskede han svagt mod hendes skulder. han så på hende og rynkede brynet "hver sød lad hver med at spørge om dette, det gør allerede så ondt i forvejen og jeg ønsker ikke at sætte alting værre end det er i forvejen, men ja dengang elskede jeg dig, selv da jeg gik i seng med kvinderne, jeg gætter vel bare at jeg var for usikker til at fortælle dig det...du var så smuk og jeg følte mig dig ikke værd også selvom vores forhold var intimt, så følte jeg at du fortjente bedre, jeg blev tit holdt vågen om aften på grund af dig....men jeg er så forvirret nu, jeg elsker hende, men" han stoppede og så væk
//hehe, jeg krydser fingre
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:08 pm

Cataleya lod sin hånd stryge op og ned ad hans ryg i blide og trøstende bevægelser imens hun mumlede blidt og usammenhængende til ham. "Jeg ved godt hvad du gjorde, min egen ... og jeg ville ønske at jeg havde stoppet jer, men jeg gik i chok ... jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre ..." mumlede hun lavmælt ned i hans hår, hun lød selv fortvivlet og lukkede øjnene. Hun var opdraget og født til at kunne handle med det samme, med kun et sekunds pause til at tænke, men da hun så Blay stå i døren imens hende og Gideon næsten var helt afklædte, gik alt i stå, og hun fandt ud af hvordan mange af hendes ofre havde det når de så hende og vidste, at deres tid var forbi.
"Jeg kan ikke lade være, jeg skal vide det, Blayne," sagde hun trist, men bestemt. Hun brugte kun hans fulde navn når hun var alvorlig eller sur på ham.
Hun sukkede over ham og holdte ham tæt ind til sig. "Du skulle have sagt noget, Blayne, så kunne vi have været sammen nu ..." Hun klemte øjnene sammen og en tårer gled ned ad hendes kind.
"Men ...?" Hun kunne ikke lade være med at lyde håbende, selvom det var så tåbeligt. Det eneste hun ønskede sig i livet, den eneste hun ønskede at dele sit liv med, var ham, og det havde det altid været, men han var en andens ...

//Det gik godt xD Andet end at strømmen gik da jeg tændte ovnen xD
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:16 pm

han nikkede forstående "ja det var lidt af en mundfuld, så skulle du havde set det fra mit synspunkt, det var hjerteskærende at se dig ligge sådan der under ham, gøre det vi plejede at gøre" han sukkede og lagde hoved tilbage, gemte ansigtet i hænderne, mens han sukkede højt "hver sød, tving mig ikke, jeg kan ikke...alt dette og det faktum at jeg tror jeg har set ham...jeg tror jeg har set Gideon her i byen" sukkede han og fjernede først der hænderne for at se på hende "jeg har aldrig været så selvsikker som jeg giver ud for, tror mig kvinderne var bare en måde jeg kunne fordøje hvor dårligt jeg så på mig selv, ligesom Gideon er jeg meget selvhadende" han lukkede øjnene og spændte kæberne
//undskyld, men det er altså komisk Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:25 pm

Cataleya krympede sig under ham på grund af hans ord. "Så ved du hvordan jeg havde det hver eneste gang du havde en ny tøs med hjem," sagde hun trist og pinefuldt. "Det var de eneste gange jeg drak, det var altid efter at jeg havde set dig med en anden, jeg kunne bare ikke holde det ud ... så jeg forstår dig godt, Blayne, jeg forstår godt hvordan du havde det da du så mig med ham." Hun så trist på ham og kærtegnede blidt hans kind. "Gideon? Her i byen?" sagde hun fuldstændig forbløffet og fik lidt store øjne. "Han blev nok tiltrukket af kraftcentrene her i byen, der er ret mange af dem." Hun sukkede lidt og så kærligt på Blayne. Hun smilede svagt over hans ord. "Tro mig, det ved jeg godt, min egen lille engel," sagde hun blidt og lagde sin hånd imod hans kind. Hun lænede sig langsomt ind imod ham og lagde så blidt sine læber imod hans kind. Først den ene og så den anden. "Jeg har savnet dig, Blay, og selvom det dræber mig inden i, så bliver jeg her hos dig, selvom du elsker en anden en end mig." Hun så på ham med et smertefuldt blik, men mente hvert et ord.

//Det ved jeg godt xD Skal lige se julekalender ^^'
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:00 pm

han rynkede brynet og så nærmere på hende "jeg er ked af det, men du kender mig jeg var fuld det meste af tiden om ikke andet hele tiden" han lagde hoved tilbage og stirrede op i loftet "jep, og jeg skal personligt for ham til at forlade byen igen om jeg så skal sende ham på hospitalet igen så kommer han ikke til at blive her længe" hvæsede han og lagde armene over kors. han betragtede hende længe og man kunne se det at snakke om Gideon fik ham til næsten at koge over, hvilket ikke var et godt tegn, fordi han blev altid så vred over Gideon "jeg er englelig ligeglad hvorfor han er her, han skal bare forsvinde og det er lige nu" hvæsede han og hævede øjenbrynet da hun kyssede hans kind, men efter lidt tid så nikkede han og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:36 pm

Cataleya sukkede bare lidt over ham. "Jeg ved det godt, Blay, men det sårede mig om end stadig lige så meget," sagde hun stille og betragtede ham med et blidt og træt blik.
Hun satte sig rankere op da hun hørte hans ord og hans vrede. "Du skader ham ikke endnu en gang, det vil jeg ikke lade dig," sagde hun roligt og så bestemt på ham. "Jeg ville aldrig kunne tilgive dig hvis du gjorde det, og hvorfor vil du egentlig? Hvis man ser bort fra det der skete med ham og mig, hvorfor er du ellers så vred og sur på det, Blayne?" Spurgte hun nu og havde tænkt sig at fortsætte indtil hun fik sit svar. "Han har fandme lige så meget ret til at være her som alle andre." Hun så roligt på ham og hun var ked over at have gjort de to brødres forhold værre end det allerede var, i sin tid.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:11 pm

han kneb øjne sammen "hvorfor jeg vil...hvorfor jeg vil!" spurte han og knurrede "fordi han...jeg har hadet ham siden vi var ti, dengang William forsvandte, han var hele tiden sådan"åhh jeg er så forladt, du må ikke tage ham fra mig, åhh ingen elsker mig" for helved jeg hader ham så meget, han tror han har det hårdt, nej han tog det hele væk fra mig, det sagde Paige selv, hun sagde han havde planer om at stjæle det hele fra mig så jeg ville være alene" hvæsede han og lagde armene over kors. han rejste sig op go pegede på hende "du har ingen ide om hvad du snakker om" knurrede han og trådte tilbage
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:17 pm

Cataleya sad bare og så på ham imens hun lyttede til ham. "Han havde ingen planer om at stjæle noget fra dig, han følte altid at du fik det hele, at han var familiens sorte får og at ingen elskede ham," sagde hun blidt og roligt. Hun så bare roligt på ham da han rejste sig op og pegede på hende. "Blayne ... tag det nu roligt," sagde hun blidt og rejste sig selv op og gik langsomt imod ham, men hænderne oppe med håndfladerne vendt imod ham, for at sige, at hun ikke ville gøre ham noget. "Hvordan forsvandt William?" spurgte hun så, da hun aldrig havde fået den historie fortalt.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:29 pm

han rynkede brynet og så på hende "hvad...men Paige sagde at han hade mig også ville tage alt fra mig, hun sagde at han elskede at gøre det mod mig" han kørte frustreret en hånd igennem håret og derefter to. det hele gik ikke særlig godt for ham, da Paige havde bildt ham alle mulige ting ind, alt der åbenbart ikke var rigtigt "hun tog sig af mig, da han tog mine forældre, hun lærte mig alt jeg havde brug for at bide, med andre kvinder" hviskede han og lagde armene over kors. han rynkede brynet da han så hendes hænder "du har ingen ret til at nævne William" hvæsede han og knurrede han
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:36 pm

Cataleya sukkede over ham. "Blay, har du nogensinde overvejet at Paige løj for dig?" spurgte hun med et hævet øjenbryn og så roligt på ham. "Gideon følte præcis det samme, Blayne, han følte bare at du tog jeres forældre fra ham, at ingen ville have ham, han hadede sig selv, Blayne, han begik selvmord fordi at han ikke kunne klare at leve!" Hun så hårdt på ham og knyttede næverne for ikke at gøre noget overildet.
"Og hvorfor så ikke det?" spurgte hun roligt og gik langsomt over mod ham. "Jeg har aldrig gjort dig noget, jeg elskede dig, selvom du knaldede på må og få." Hun så roligt på ham. "Så hvorfor behandler du mig nu sådan?" Hun så mere og mere såret ud imens hun talte og hendes hænder hang ned ad siderne på hende og hun så fuldstændig modløs ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne   I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I never thougt I would see that son of a bitch again! ~Blayne
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» What am I doing?... Blayne
» En tur i kirke? - Blayne.
» En dejlig dag til fremmede? //Blayne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: