The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 10:51 pm

Bonnie vidste ikke hvad hun skulle sige, hun vente sig halvejs om men stod så stille igen *jeg kan ikke.. vise ham..* tænkte hun og kunne igen ikke holde sine tåre tilbage. Bonnie stod lidt så fald hun sammen. Et øjeblik tænkte hun på hope, det var hende der havde den hårde side, hope var kun hård. Bonnie havde levet sammen med hende et stykke tid, og de var blevet bedeste vendinder. Bonnie ville vel bare være mere som hende men hun kunne ikke holde tråden. hun gemte sit ansigt i sine hænder, "Jeg kan ik..." hulkede bonnie...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 12:10 am

Natalie havde været på jagt.
Hun kom nu tilbage.
Self. var de der ikke.
Hun kunne lugte dem og løb hen til en af dem.
De var forskelige steder så hun gik efter Justin's lugt.
"Justin hvad er der sket?" Spurgte Natalie da hun var kommet hen til ham.
"Hvor er de andre?" Spurgte Natalie bekymret.




//Undskyld jeg afbryder jeres lille drama//
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:23 am

Justin så efter dem, da de gik, men sagde ikke et ord. Han slog blikket ned og sukkede kort.
Sikke en masse rod der var blevet skabt på så kort tid. Han løftede hovedet da han kunne ´dufte at Natalie var i nærheden, og lidt efter hørte han hendes stemme. Han så på hende med et sorgmodigt smil og trak igen på skulderne. "Jeg ved ikke helt hvor de gik hen, men de gik en tur" sagde han og så på Natalie. "Drama, big time" sagde som forklaring på hvorfor de ikke var samlet.

//Du er helt velkommen Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:48 am

Zoey sukkede dybt.
*Bonnie skal jeg blive?* tænkte hun spørgende. Hun gik tilbage til Bonnie, og lagde en trøstende hånd på hendes skulder. I en lille bevægelse sad hun foran Bonnie. Hun gav Bonnie et kram.
"Undskyld," hviskede hun og slap hende. Hun vidste at Bonnie ville være hård, så det måtte hun vel prøve på at være.
"Jeg er virkelig ked af at jeg sårede dig så dybt... Jeg fortryder det så stort!" sagde hun, og rejste sig. Hun gik tilbage. Meget forsigtigt. Hun gik baglæns da hun hørte noget... En hjort kom løbende. Hun sukkede dybt og lettet. Hun vendte sig om, men en kæmpe gren lå på jorden, og hun væltede over den.
"Av, av, av," sagde hun, da hun slog en kolbutte og landede lidt fra Justin og Natalie. Hun rejste sig langsomt og usikkert op. Hun kiggede surt tilbage på grenen. Hun mumlede noget fuldstændig uforstående, og børstede sit tøj.
"Ih hvor jeg dog hader væltede ting i skoven!" mumlede hun tilsidst, og kiggede over på Natalie og Justin...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 2:28 pm

Bonnie svarede ikke hun blev bare siddene på jorden, hun hørte zoey falde og også hjorten. Uden at kigge op slikkede hun sig tilferds om munden, hendes hovede fløj op med et ryk. heldigvis faldt hendes blik først på hjorden og ikke på zoey. Hundes øjne blev røde og hun sprage på hjorten med en høj væsen.
Hjorten hoppede men nåede ikke langt, bonnie overfaldt den og bed den i struben. Hun var ikke så meget for dyreblod med mindre hun ikke selv kunne styre det, som nu. Hun drænede dyret helt, hendes tøj var helt blodigt da hun var færdig. Hun kiggede ned af sig selv, og sukkede "Ohh man!"

//Total krea Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 8:33 pm

//Fedt//


Natalie kiggede på Zoey.
"Jeg hører der er drama." Sagde Natalie til Zoey som havde noget jord på sig.
"Fortæl. Jeg elsker god drama." Smilte Natalie.


//Jeg har bare ingen krea T___T//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:04 pm

Zoey nikkede.
"Det undre mig ikke.. Du høre alt!" sukkede Zoey. Hun gik hen til et træ lidt der fra. Hun havde godt mærket at Bonnie har mærket Tørsten. Hun satte sig ned, trak benene lidt sig, og lad hagen på knæerne. Hun stirrede ud i luften. Hun sad med siden til Justin, og Natalie. Hun drejede hovedet.
"Jeg tror ikke rigtigt du vil vide det!" sagde hun, og sukkede. Hun lagde igen hovedet på sine knæer. Hun kiggede bag fra for sig, uden at tænke, uden at se. Hun stirrede bare...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:24 pm

"Zoey nu vil jeg vildt gerne vide det!" Udbrød Natalie.
"Fortæl fortæl." Sagde Natalie nysgerrigt.
"Justin er vist heller ikke helt med så jeg tror også gerne han vil have at du fortæller hvad der er sket." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:57 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Det er indviklet... Alt for indviklet, til at forstå. At forstå det, vil være indviklet..." Hun stoppede sig selv. Hun vrøvlede.
"Det er indviklet!" sagde hun bare, og gemte ansigtet. Hun sukkede, og vidste at Nata ville plege hende.
"Det er et stykke tid siden, hvor vi mødte en af mine venner. Bonnie, vennen kom op og toppes. Jeg holdte Bonnie tilbage, og truede med at såre hende dybt hvis hun ikke faldt ned. Hun faldt ikke ned og nu tog jeg så og sårede hende, ved at... kysse Justin... Lige efter du gik... Bonnie stak af hertil, og så fulgte Justin efter hende. Jeg blev vred og ´fulgte også efter hende. Bonnie afslørede så at hun havde slået min...." Zoey gik i stå, og tårene pressede igen på.
"At hun slog Alice ihjel. Bonnie blev så lidt... Lidt et eller andet, over noget mig og Justin sagde til hinanden. så tog jeg Bonnie med for at sige undskyld. Så væltede jeg over det åndsvage gren, og ja her er vi nu... Det er sådan jeg har op fattet det.... Eller det er det jeg ved," sagde hun, og stirrrede igen ud i luften...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 4:06 pm

Det hele havde ændret sig efter at Natalie var smuttet ud på jagt. Fra det øjeblik hun efterlod dem tilbage, var det hele begyndt at slå revner. Justin ville bare ønske at de alle kunne slutte fred og forstætte med den snak de begyndte på, det var så hyggeligt, og vidst også første gang, han var samlet med de få venner han havde fået.
Justin nikkede og gav Zoey ret i alt det hun sagde. For det var da vidst sådan historien hang sammen. Han så i den retning Bonnie og Zoey var gået, og ventede bare på at Bonnie kom tilbage.
"Er der noget galt med hende" spurgte han stille, Zoey og hentydede til Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 5:21 pm

Zoey trak på skulderne.
"Sulten trækkede, og det var nær gået ud over mig... Men det er ikke nyt! Det sker så til. Jeres art kan bare ikke altid holde tænderne for sig selv," sagde hun, i en neutern tone. Hun drejede hovedet, og smilte beroligende til Justin.
"Hun kommer om lidt! Det lover jeg! Ellers går jeg ud og leder," sagde hun, i et beroligende og blidt tonefald. Hun havde ikke troet hun kunne men... Det lå åbenbart bare til hende at være beroligende, venlig, og blid på alle måde...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 8:44 pm

//Zoey er det okay at jeg skifter til et billede af Katherine Pierce selvom hun er med i serien//


"Hmm... Okay." Sagde Natalie.
"Er Bonnie forelskede i Justin siden at det skulle såre hende at du kyssede ham?" Spurgte Natalie.
"Det vidste jeg ikke." Sagde Natalie
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 30, 2010 3:59 pm

Justin smilte lidt da han hørte sine venners stemme, det var noget han havde savnet rigtigt meget igennem de mange år han havde været alene.
Han så overrasket op da Natalie sagde noget.
Han lod som ingenting og så i den retning Bonnie var forsvundet.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 30, 2010 4:18 pm

//ja Nata det må du godt! det billede jeg startede med var også en fra serien Smile

Bonnie rejste sig stille op og kiggede rundt, hun var alene, godt. Hun ville lige samle sig et par minutter, før hun gik tilbage til de andre. Zoey havde sagt undskyld det hjalp lidt, hun kunne høre at hun mente det. Bonnie tørede sine øjne, og fløj lidt rundt på stedet så, hendes øjne kunne tøre. Hun stoppede op og lænede sig op af et træ. Hun vidste ikke om hun var klar endnu, hun trak hveret stille og roligt.

Bonnie var lidt genert, det var ikke meningen hun nogen sinde ville have, ladet dem se hende græde. Hun sukkede og hoppede op i luften og blev igen til en krage. Hun gik lidt i retningen af hvor de andre var, hun kunne se de ventede på hende, hun så justin kigge efter hende. Så kom hun gående stille ud bag buskende og træerne, stadig som krage. Hun stolede ikke nok på sig selv til at komme som menneske... eller næsten. Hun gik hen til justin og kiggede op på ham, med en undskyldene blik. Man kunne se hun var flov, det kunne hun ikke skjule.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 30, 2010 5:20 pm

Justin åndede lettet op da han så at Bonnie kom tilbage, selvom det bare var i krageform. Han sendte hende et svagt smil da hun kom hen til ham. "Det er okay" hviskede han og smilte igen.
"Vil du være sød at forvandle dig tilbage" spurgte han med en sød stemme og et lille bedende blik. "Det er okay" gentog han.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 30, 2010 6:10 pm

Kragen lukkede sine øjne, og så stod bonnie foran ham. Hun bed sig i læben og åbnede langsomt sine øjne, hun ville ikke se ham i ølnene, *det var virkelig flovt han forstod sikkert ikke noget af det* tænkte hun. Hun fandt et pungt at stirre på, så var hun sikker på ikke at se ham i øjnene. Hun stirredelpå hans mund...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 30, 2010 9:13 pm

Zoey hørte Bonnie's tanke.
*Jo jeg tror han har forstået, ellers skal vi nok forklare det sammen* Tænkte hun, og stirrede igen frem for sig med et tomt blik. Hun sukkede og lagde hovedet på sine knæer. Stilheden bredte sig.
"Ej jeg kan ikke klare den her stilhed! Det driver mig til vandvig," sagde hun, og sprang op. Hun var typen der ikke kunne klare stilhed, i alt for lang tid...

//Ja Nata det er okay Smile Og det er jo også din profil Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 3:21 pm

"Så lad os snakke om ingenting. Det er vi jo så gode til." Smilte Natalie.
"Øhh... Hvad er din livret Justin?" Spurgte Natalie for at skifte emne
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 4:41 pm

Bonnie stirede forvirret over på zoey et øjeblik, *du forstå det helder ikke!* tænkte hun så bestemt tilbage, hun vidste at zoey ville høre det. Hun vende sig igen mod justin som om hun var bange for at han ikke stod bag hende mere, det gjorde ham heldivis. Bonnie var lettet, hun sukkede stille og så ham så i øjnene. Hun vidste hun ikke kunne holde masken i lang tid...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 7:44 pm

Zoey trak på skulderne.
*Jeg kommer eller aldrig til at forstå dig! For du er din egen, og gør hvad du vil!* Tænkte hun, totalt ligeglad. Hun kiggede over på Justin og Bonnie. Ih Hvor hun dog misundede dem! De havde hinanden, og hun havde ingen! En tårer gled over hendes kind, men hun smilte til dem. De skulle ikke præges af hendes ulykkelige liv! Ja alle kunne lide hendes måde at være på, men der var ikke rigtigt nogen der rigtigt elskede hende. Eller jo måske en... Matt... Men ham kunne hun ikke være sammen med, for han elskede Tessie højere. Hun sukkede, og satte sig igen ned. Hendes liv var bare ikke en dans på roser som alle troede!
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 9:25 pm

"Okay.... Jeg kan mærke at det er lidt akavet." Sagde Natalie.
Det var lidt underligt at sidde her.
Der var så meget sorg og vrede i luften.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 02, 2010 11:26 am

Justin gik helt hen til Bonnie, i øjeblikket var han ligeglad med at de andre var til stede, han ville bare gerne have at Bonnie stoppede med at være ked af det.
Han stod hendes hånd og gav den ett blidt klem. Han bøjede sig en anelse frem og trykkede sine læber, mod hendes.
Lidt efter kom han i tanke om de andre og slap langsomt hendes læber og smilte svagt til hende. Han vendte blikket mod de andre, men holdt stadig sin hånd i hendes. Han fik øje på Zoey.
"Jamen hvad er der dog galt?" spurgte han lidt bekymret. Han gav Bonnie's hånd endnu et blidt klem, men tog ikke blikket fra Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 02, 2010 11:29 am

Natalie kiggede overraket på Bonnie og Justin.
"Okay der er ingen der fortæller mig noget!" Sagde Natalie.
"Hvornår skete.... Det der?" Spurgte Natalie nygerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 02, 2010 11:44 am

Justin vendte blikket mod Natalie, med et lidt genert ansigts udtryk. "Så du vidste ikke, det her" spurgte han og pegede skiftevis på Bonnie og så ham selv, for at understrege deres forhold.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 02, 2010 11:49 am

"Nope... Som jeg sagde ingen fortæller mig noget." Sagde Natalie.
"Jeg har ingen bedste veninde der kommer med sladder eller sådan noget og min søster kommer heller aldrig med sladder." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
» Christmas, bloody christmas.. (Åben for alle.)
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: