The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Justin (429)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Anna (418)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 5:40 pm

Justin stod stadig ude i køkkent og så ud af vinduet. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle give sig til, for han ville helt ikke vække Zoey, han vidste jo ikke om hun var nemt at vække eller hun bare sov tungt.
Derfor besluttede han sig til at gå ind i stuen og give sig til at læse. Han kunne jo også forberede sig på sine engelsktimer til i morgen, men valget faldt på bogen.

//Håber ikke at det gør noget at jeg hopper et par timer frem, før det bliver nok lidt kedeligt mens Zoey sover Very Happy //

Justin sad på sofaen og læste i en bog. Den handlede om nogle af de krige der forhen havde slået sit slag i landet. Det var ikke sport spændende at læse om, før den var ikke beskrevet særlig godt. Justin så på uret og så at der var gået 3 timer. Han smed bogen fra sig, nu gad han ikke spilde mere tid på den. Han blev bare siddende og så ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 5:58 pm

Bonnie sad stadig på taget hun kunne ikke holde sig væk mere, hun hoppede hurtigt ned og løb hen til døren. Hun havde en dårligfornæmmelse nu, og ville gerne sige undskyld. Hun bankede hurtigt på døren, hun var ked af det. '
Hun stod nu og ventede på at en af dem ville åbne døren, hun håbede at Juatin ville åbne fordi hun var ikke sikker på hvad hun ville gøre hvis Zoey stod i døren.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:04 pm

Justin så i retningen af gangen og rejse sig op. Han bruge vampyrfart og stod lidt efter foran døren.
Han åbnede døren og så at det var Bonnie. Han trådte tilbage og åbnede døren lidt mere, så hun kunne komme ind. Han behøvede ikke at invitere hende ind, for han var den eneste der boede i huset og han var jo vampyr. Han sendte hende bare et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:20 pm

Bonnie blev glad da det var Justin der åbnede, men hun smilte ikke, hun havde det forfærdeligt. I stedet for at gå ind da han gjorde plads, lagde hun bare armene om ham. "Undskyld! jeg ville ikke... jeg kunne ikke stå imod!" mumlede hun så hurtigt at hun tvivlede lidt på om han hørte det. Hun pressede sig tæt ind til ham, og mumlede igen "Undskyld!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:25 pm

ZOey var faldet i søvn igen. Hun var vågn nu. Hun lå bare og kiggede på i loftet. Hun vidste ikke rigtigt hvordan hun havde det. En tårer løb ned ad kinden på hende... Tænk at John og bonnie... Hende egen søster og bror havde overfaldet, uden at tøve. Hun hørte døren ud til gå op... Hun gættede på at Det var Justin, der åbnede den. Hun lyttede til Det Bonnie sagde... Var det ikke hende hun skulle sige Undskyld til?
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:26 pm

Justin lagde armene om hende og trykkede hende ind til sig.
"Det gør ikke noget" hviskede han og trak sig lidt væk så han kunne
se hendes ansigt. "Det er ikke mig du kal undskylde overfor" sagde han
og smilte. Han hørte at Zoey gispede og slap hende og åbnede døren ind
i soveværelset. "Noget galt" spurgte han og så på hende med et bekymret
blik. "Jeg har gæster til dig" sagde han og tog Bonnies hånd og trak hende med
ind i rummet.

//Havde helt glemt at Zoey vågnede så nu tager jeg også lige det med Very Happy Meen jeg bliver nødt til at logge af nu, vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:31 pm

Zoey tørrede hurtigt tårerne væk..
"Nej... Ikke rigtigt... Måske lidt psykisk men.. ellers ikke..." sagde hun, og kiggede lidt forbi ham. Hun drejede hovedet væk.
"Det anede mig," sagde hun, blot. Hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle reagere på det...

//Det er okay.... Ja vi skrives Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:58 pm

Bonnie strittede lidt imod da Justin trak hende med, hun vidste ikke helt om hun var klar til at se Zoey. Hun stod stille og kiggede på Zoey "undskyld!" sagde hun bare bestemt. Hun holdte sig bag Justin så hun ikke ville angribe Zoey igen, det var hun lidt bange for. Hun stod tavs lidt og kiggede på hende, og kastede så et blik på Justin. Hun vente sig igen mod Zoey "jeg prøvede at stoppe... jeg kunne ikke tyre mig!" sagde hun så stille.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:05 pm

Zoey satte sig op, med ryggen til dem... Det hele gynede for hende... Tårere løb ned ad kinderne på hende.
"Men det var ikke godt nok," sagde hun koldt... Hun vidste at hendes stemme ville knække hvis hun sagde mere. Hun sukkede.
"Du kunne godt..." Hun gik i står da hun hørte at gråden begyndte at tage hendes stemme. Hun sank, og håbede hun kunne holde stemmen kold, lidt endnu.
"Næsten gang så prøv at gå," sagde hun, med den kolde stemme. Hun var lettet lige nu. Dette ville tage alle hendes kræfter. Hun tørrede tårerne væk.. Hun kiggede ned i gulvet... Hun havde ikke tænkt sig at se på dem lige nu... Hun skulle lige tage sig sammen.....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 9:25 pm

Bonnie blev pludselig vred, hun gik hen mod Zoey meget truene. "DU SKAL IKKE BEHANDLE MIG SOM LORT! JEG HAR JO SAGT UNDSKYLD!" nærmest råbte hun vredt. Hun skulle lige til at slå hende og håbede for Zoeys skyld at Justin ville stoppe hende. Bonnie gik ind i stuen for ikke at slå hende, "JEG HAR IKKE VALGT DET HER! DU KAN IKKE ÆNDRE HVAD JEG ER!" Hun satte sig i sofaen og prøvede at slappe at så hun ikke ville ødelæge nogle af Justins ting.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 9:42 pm

Zoey sad stenhård, og total ligeglad.... eller sådan skulle det se ud, for inden i hende, var alt ting flåset, og revet itu. Hun forsvandt blot, og dukkede op lidt væk, da hun hørte Bonnie bag sig.
"JEG BEHANDLER DIG IKKE SOM LORT! JEG ER BARE ØDELAGT! ØDELAGT INDEN I! JEG KAN IKKE MERE BONNIE! Jeg kan ikke mere..." hviskede hun, og knækkede. Hun knækkede sammen på gulvet. Hun kunne ikke være kold... Voldsomme rystelser tog fat i hendes krop... Hun rystede vildt, og var glad for at Bonnie var i stuen. *Jeg vil hellere ikke ændre på dig søs.... Jeg vil ændre på mig!* tænkte hun... Hun hulkede ikke. Hun sad bare på gulvet og rystede. Hun kunne ikke gøre noget... Hun frøs ikke... Hun rystede kun voldsomt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 4:09 pm

Bonnie lagde ikke mærke til at hun rystede fordi hun sad inde i stuen.
"MEN DU GIVER MIG SKYLDEN! DET ER IKKE MIN SKYLD HAN...." Bonnie kunne ikke afslutte, et par tåre løb ned over hendes kinder. Hun havde helt glemt at Justin var der, "jeg kom her hen for at sige undskyld... fordi jeg havde det dårligt med det jeg havde gjord... men hvis du bare skal give mig skylden!..." fortsatte hun stille. endnu en tåre faldt, hun skænkede ikke Zoey en eneste tanke, hun tænkte på Mathew. På hvordan han havde forvandlet hende... hun havde aldrig tilgivet ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:05 pm

Zoey gav et halvkvalt frostreret skrig fra sig.
"DU FATTER DET IKKE!" nærmst skreg hun. Hun havde lyst til at skrige. Hun tog fat i sin halskæde, og rev den af. Kæden gik i stykke, men hun var ligeglad. Hun rejste så på, og gik ind i stuen. Hun kastede halskæden hen til Bonnie, og vendte sig om. Hun gik. Hun ville lade Bonnie tænke over hvad hun havde gjort, og måske ville hun få øjnene op for hvem det var hun rent faktisk havde prøvet at dræbe. Hun skulle hellere ikke nyde noget af at komme op at slås med Bonnie. Hun gik bare. Ingen kunne stoppe hende. Tårer gled en ad kinderne på hende. Hun gik ned til søen så hun lige kunne falde ned. Hun græd... Hun havde det virkeligt dårligt over bare at gå sin vej...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:58 pm

Bonnie rejste sig op, "DET ER DIG ER IKKE FORSTÅR DET! TROR DU JEG VIL VÆRE SÅDAN HER?! TROR DU JEG VILLE DRIKKE AF DIG HVIS JEG KUNNE STÅ I MOD?! GØR DU?!" hun tog halskæden og kastede den på gulvet, "JA GÅ BARE.. GÅ! JEG HAR IKKE BRUG FOR DIG!" fortsatte hun da hun så at Zoey var på vej ud af døren.
Bonnie var ikke sur mere hun var VRED! hun vente rykken til Justin, hun ville ikke have at han skulle se hende sådan her. "jeg skulle ikke have kommet!" mumlede hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 9:38 pm

Justin havde været meget stille mens pigerne havde
skændtes. Han ville ikke afbryde dem, for det ville sikkert hjælpe at få fortalt hinanden hvordan de havde det. Men da Zoey gik, tog hans sin mobil frem,
heldigvis havde han hendes nummer og sendte hende en besked.
Undskyld, jeg skulle have vidst bedre end at lade hende se dig lige med det samme. Det er min skyld. Håber at du er okaay, skriv lige så jeg ikke skal gå bekymret rundt hele dagen.. - Justin
Han trykkede på send og skyndte sig ind i stuen til Bonnie. Han så på hende uden at smil. "er du okaay" spurgte han og gik langsomt hen til hende.
Han lagde armene om hende selvom hun stod med ryggen til ham. Han holdt om hende bagfra og trykkede hende blidt ind til sig. Han kyssede hende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 11:57 pm

Bonnie var blevet mere ked af deres slås kamp, hun stirrede bare ned i gulvet mens Justin fumlede med sin mobil. Hun blev ved med at kigge ned i gulvet, og svarede ikke da han kom ind til hende. Endnu et par tåre løb ned over hendes kinder, "hvorfor er hun så sur? jeg har ikke valgt det her! jeg ville ik...!" hun kunne ikke afslutte. hvorfor forstod Zoey ikke hvad hun sagde? Hvorfor troede hun at hun bare ville gøre det uden at følge at det var forkert?
Bonnie satte sig på gulvet, hun havde det dårligt men ikke længere over det hun havde gjord, men over at hun kunne tro det om hende. At hun bare var et væsen der ville drikke hendes blod.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 12:00 am

Justin slap hende, for at lægge hænderne på hendes
skulder for at dreje hende rundt så han kunne se hendes ansigt. "Jeg er sikker på at Zoey bare har brug for lidt tid til at tænke det hele igennem" sagde
han med en trøstende stemme. Han lagde armene om hende og trak hende ind
til sig. "Jeg elsker dig" hviskede han stille og kyssede hende blidt på panden.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 12:13 am

Bonnie lyttede stille til det han sagde, hun lod sig falde i armene på ham og gav ham et kæmpe knus, hun kunne ikke sige noget hun tænkte på det forkerte, den ene ting der ikke ville gøre hende glad så hurtigt. *Mathew... hvorfor bed du mig?... hvorfor? hvad har jeg gjord?... jeg vil ikke være et monster* på en måde håbede hun at Justin ville læse hendes tanker. Hun kunne ikke selv sige det, hendes stemme var væk.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 12:17 am

Justin havde lovet sig selv at han ikke ville læse Bonnies
tanker, for det ville aldrig virke hvis de gik rundt og læste hinandens tanker. Men han var tit meget fristet til det, og det var han også nu. Men han lod være og smilte bare svagt. "Hvad går dig på" spurgte han. Et eller andet sagde ham
at det ikke kun var det med Zoey der gjorde hende ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 12:25 am

Bonnie lyttede men rystede hurtigt på hovedet som for at sige at hun ikke kunne nævne det. Hun lagde sit hovede op til hans og lagede med en armbevægelse en ring i luften der gik fra hans hovede til hendes. Hun bad ham! hun kunne ikke selv, og nu blev det være. Hun hørte ordet *Monster, monster... monster!" i sit hovede igen og igen. Hun kunne ikke holde det ud, hun begyndte at vride sig vanske let i hans arme, inden hun vilede sit hovede på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 12:30 am

Justin forstod og eftersom hun bad ham om det, gav han
efter for hendes ønske og lod sin kraft søge ud ad. Han læste hendes
tanker og ordet *Monster* var stort set det eneste hun tænkte på.
Han lukkede af igen og rystede på hovedet. "Det er der du tager fejl" sagde han
blidt, men med en vis bestemthed. "Hvis du var et monster, var du ligeglad
med om din søster overlevede og du ville ikke prøve at sige undskyld" startede han og gav hende et blidt klem. "Du ville heller ikke være i stand til at elske" sagde han stille. "Og jeg ville ikke kunne elske dig, men det gør jeg. Du er ikke et monster" afsluttede han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 12:46 am

Bonnie kiggede op på ham mens han talte, hun var stadig ikke helt klar til at snakke igen. Hun gav ham et stort kram, det hjalp faktisk meget at han sagde det. Hun stod så bare der folede om ham i et kram i et stykke tid, hun fik stille sin selvtilhed op igen. Tankerne om Mathew og ordet Monster forsvandt. Hun trak sig lidt væk fra ham og kyssede ham kort på munden.
"Jeg elsker dig!" sagde hun bestemt, og så ham i øjene.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 10:37 am

Zoey sad og kiggede på beskeden fra Justin... Hun fattede ikke var der stod. Hun læste det igen... Hun kunne ikke koncentrer sig om hvad der stod. Hendes dårlige samvigtighed, fik hende til at tænke på hvad det var hun havde sagt til Bonnie... Hun kunne klare det. Hun lukkede øjnene, og lovede at hun nok skulle gå tilbage til dem. Hun åbnede dem igen, og læste Justins besked igen. Denne gang forstod hun det. Justin var bekymret for hende. Hun trykkede på svar besked. Hun skrev langsomt for at kunne ikke rigtigt holde fokus. Hun skrev: Justin... Jeg er ked af det... Men jeg er okay... Jeg gik forvidt... Jeg kommer tilbage om lidt... Jeg skal bare lige klare hovedet... Ellers ved jeg ikke hvad jeg gøre... - Zoues Zoey sendte den, og rejste sig langsomt op. Et anfald af panik ramte hende, da hun hørte noget. Hun satte i løb... Hun anede ikke hvorfor... Hendes hjerte hang i halsen på hende. Hun forsvandt, og dukkede op ved Justins dør... Paniken var der end. Hun anede stadig ikke hvorfor. Hun åbnede hurtigt døren, og smækkede den i. Hun stod lænt op af døren lidt... så gled hun ned på gulvet...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:27 pm

Justin havde stadig armene om Bonnie og smilte da hun sagde at hun også elskede ham. Han kyssede hende blidt på munden og trykkede hende ind til sig, da han hørte Zoey ude i gangen. Han havde ikke læst hendes besked og slap derfor Bonnie læste beskeden og gik så ud i gangen til Zoey, for at se hvad der var galt.
Han spærrede øjene op da hun sad på gulvet op af døren. "Hvad er der galt" spurgte han og så overrasket på hende. Han holdt stadig mobilen i hånden, men lagde den hurtigt ned i lommen igen. "Du ser skræmt ud" sagde han og gik hen til hende.

//Kom lige i tanke om emnet Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:37 pm

Zoey stirrede frem for sig...
"Der var nogen..." sagde hun, og kiggede på ham. Hun var ikke kommet sig over forskrækkelsen... Og hjertet sad stadig i halsen på hende. Hun trak vejret dybt og roligt. Hun kiggede på ham.
"Jeg er skræmt... Skærmt fra vid og sans, af en eller andet der lusker rundt!" sagde hun, og kiggede ned på sine rystende hænder. Hun var virkelig i chok over det!

//Undskyld det ikke blev så langt :/
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
» Christmas, bloody christmas.. (Åben for alle.)
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: