The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Justin (429)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Anna (418)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 5:45 pm

Justin nærmede sig hende og satte sig ned foran hende. "hvor var du henne" spurgte han og så bekymret på hende.
Hvem kunne være fulgt efter hende, så vidt han vidste havde hun da ikke nogen fjender, i hvert fald ikke i byen. Hvem kunne også finde på at luske sådan rundt.
"Rolig" sagde han trøstende og lagde en hånd på hendes arm og strøg hende ned af armen for at berolige hende. "måske var det bare nogen der var ude at gå en tur" sagde han og havde en fornemmelse af at det var noget andet der havde skræmt hende sådan.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:07 pm

Zoey lukkede øjnene, og rystede på hovedet.
"Jeg gik ned til Søen... Men... Det var noget... Det kiggede på mig..." En gysen gik igennem hende, og hun bed sig i læben. Hun rystede på hovedet. "Uhyggeligt!" Sagde hun, og rystede på hovedet. Hun kiggede ned i jorden... Hun sukkede... Hun forsøgte virkelig at være rolig... Men det var svært... For det hele var så skræmmende. Hun slog blikket op. Bonnie!?
"Hvordan har Bonnie det? Er hun stadig vred? Jeg må sige undskyld..." Hun gik i stå, da hun kom til at tænke på hvordan de havde råbt af hinanden.... Hun rystede på hovedet. *Det er nok bedst at vente* tænkte hun...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:13 pm

Bonnie stod kort og lyttede, hun rystede på hovedet og kiggede ned i gulvet. Et lille fornærmet fnis røg uventet ud af hende.
Hun åbnede det vindu der var tætest på hende og hoppede ud, hun havde brug for lidt luft. Hun tænkte kort på om hun skulle tage hen til Hope eller Ally som hun lige havde mødt. Hun vidste det ikke helt men hun ville ikke se Zoey.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:35 pm

Justin hørte Bonnie forsvinde inde i stuen og han blev derfor siddende ved Zoey. Han tog derfor sin mobil frem og sendte så også hende en besked. Heey Sweetheart.. Ring til mig, så snart du kan! Han ville bare sikre sig at hun var okay. Han så på Zoey igen, hun så virkelig skræmt ud.

//Ved virkelig ikke hvad der lige skete, der var bare ingen krea tilbage i mig ö //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:45 pm

Bonnie løb og blev ved med at løbe, hun kunne mærke hendes mobil vibrere i hendes baglomme. Hun gad ikke lige tjekke den hun ville bare væk. Hun stoppede op og satte sig i et træ, hun kiggede ned og sukkede. Så tog hun sin mobil frem, og læste den besked Justin havde sendt til hende, hun sukkede endnu en gang og skulle lige til at trykke på ring op da en tanke slog hende. Hun kastede i stedet sin mobil ned i søen. Hun så den synke til bunds, men hun var lige glad.
Hun sad i sine egen tanker *jeg kommer bare tilbage senere!* tænkte hun så og sprang videre.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 5:26 pm

Alíson var ude ved søen hun fandt pludselig Bon i et træ, "hey.." sagde hun forvirret "hvad laver du der oppe?" spurgte hun så stille og skulede op efter hende.
Alison kiggede rundt omkring på jorden, der stod en gammel bænk bag hende. "kommer du ikke ned til mig så kan jeg holde dig ved selvskab" sagde hun muntert og smilte, hun kunne godt se at Bon ikke var i så godt humør.

//Blander mig lige Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 7:47 pm

Bonnie fik øje på Ally "hey" svarede hun muntert igen, hun kiggede ned på hende og smilte opgivende. Hun hoppede ned og satte sig på bænken ved siden af hende "du kender mig!" smilte Bonnie så og tog en pak smøger op af lommen. Hun regte pakken til Ally "ryger du?" spurgte hun så.
Hun lagde pakken på bænken og tænde sin egen smøg, som hun havde taget ud af pakken og op i munden.
Hun smilte stille til Ally hun kunne altid få hende i godt humør.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 7:28 pm

Justin havde sat sig ned ved siden af Zoey og så på hende uden et ord. Han havde lyst til at ringe til Bonnie for at sikre sig at hun var okay. Men han lade være, for han ville ikke være for påtrængende og hvis hun ville snakke med ham, var hun ikke hoppet ud af vinduet og for at stikke af.
Justin lagde armen om Zoey og lagde hovedet mod hendes, på en venlig måde. "Så er der kun os 2 tilbage" sagde han med et lille smil. Han ville gerne have at Bonnie kom tilbage så de kunne få afsluttet det her og komme videre. "Problemer, problemer" sagde han og gav hende et lille klem, inden han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 7:43 pm

Bonnie sad bare stille på bænken sammen med Ally i en time, hun kunne godt lide Ally og var glad for at hun ville snakke med hende, hun gad ikke rigtig tage tilbage selv om hun vidste hun burde.
Hun smilte til Ally, "så... kommer der snart flere hemmeligheder til mig og Nata?" spurgte hun og smilte kort inden hun lo.
hun kunne se på Ally at hun overvejede det, hun lagde sit hovede på Allys skulder og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 7:37 am

Zoey havde ikke lagt mærke til at Bonnie var gået. Hun var stadig i chok. Justin arme, og ord, fik hende til at kiggede ind mod stuen.
"Gik hun?" Det gav pludselig et ryk i hende. "Åh nej! Jeg afbrød jer!" sagde hun, og lukkede øjnene. Hun kom altid på de forkerte tidspunkter. Hun sukkede, og lænte sig blidt mod ham.
"Undskyld... Jeg anede ikke hvor jeg ellers skulle flygte her," hviskede hun. Hun nikkede. "Der er alt for mange problemmer lige nu... Hvem tror du det var?" spurgte hun, og tog sin mobil fra. Hun skulle lige tjekke den. Der var intet. Hun lagde den tilbage i lommen...

//Det med mobilen var bare for at fylde lidt mere Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
» Christmas, bloody christmas.. (Åben for alle.)
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: