The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 8:10 pm

Justin smilte lidt flovt. Han havde helt glemt at hun sikkert havde en god selvkontrol, eftersom hun var noget ældre.
Han rømdede sig og rejste sig op fra den forsvarsposition han havde stået i. Et lille smil gled hen over hans læber, da de spurgte om han ville med eller blive.
"jeg bliver bare her med Zoey, jeg har næsten lige været afsted. Så der er ingen problemer dig" sagde han og smilte igen.
Han vendte sig om mod Zoey. "med mindre du hellere ville have at jeg går" sagde han og så lidt smilende på hende.

//Sorry det ikk blev så langt Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 8:28 pm

Zoey lyttede til et han sagde.
"Du må gerne blive," sagde hun, med et stort smil.
"Jeg har ikke noget imod det." Hun kiggede på kragen.
"Du må da også blive," sagde hun, og smilte.

// Det er okay Very Happy Du kan da skrive meget mere end jeg kan...//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 10:17 pm

"Fint. Så går jeg alene og i andre bliver her og underholder Zoey." Smilte Natalie.
Alle elskede Zoey.
Hvordan gjorde Zoey det?
Hvordan kunne Zoet få alle til at elske hende?
Natalie begyndte at gå hen mod skoven.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 7:03 pm

Zoey kiggede ned på kragen. Skulle hun mon gøre det nu? Hun smilte lumsk til Bonnie/kragen.
"Jeg sagde til dig at du ikke skulle gøre det! Nu kan jeg give dig gengæld! Det bliver som jeg sagde!" sagde hun ud af det blå. Hun havde advaret bonnie, og hun gjorde det alligevel. Zoey smilte undskyldende til Justin.
"Du må undskylde det jeg gøre lige om lidt, men hun blev advaret om at hun ikke skulle gøre det, og hvis gjorde ville det 'såre' hende - man kan også sige vred - og det eneste jeg kunne komme i tanke om kunne sår hende var dig! Du må virkelig undskyld!" sagde hun igen, og gik hen til ham. Hun kiggede igen på kragen, før hun hurtig som en gepart lagde en hånd bag Justins nakke, og pressede sine læber mod hans. Hun var forberedt på at han skubbede hende væk, fordi han ikke kunne have det...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 7:26 pm

Justin så lidt efter Natalie da hun vendte sig om og gik. Der var noget ved hendes tone, der fik ham til at føle sig skyldig, og han vidste ikke om han skulle tage med hende, for han ville helst ikke gøre hende ked af det, eller såre hende.
Han vendte dog hurtigt blikket på Zoey da hun begyndte at snakke. Han forstod ikke rigtigt hvad hun snakkede om og så skiftevis mellem hende og Bonnie/kragen.
Han blev overrasket da hun lagde hånden bag hans nakke og pressede sine læber mod hans. Han stivnede først, og stod nogle sekunder uden at gøre noget, men efter lidt lagde han hænderne på hendes arme og trak sig lidt væk fra hende. Han så stadig overrasket på hende. Han havde stadig ikke helt forstået det hun sagde og vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre, og det eneste han kunne få over sine læber var; "Hvorfor" Det var ikke sagt i nogen ondt tone, men bare i en uforstående.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 7:39 pm

Zoey sukkede. Endnu en forklaring. Hun bed sig i læben, som den uskyldige pige hun var.
"Jo se du... Bonnie kom på og toppes med en af min veninder," sagde hun, og sendt Bonnie/kragen et ondt blik.
"Jeg forsøgte at stoppe hende ved at sige noget som helt sikkert ville stoppe hende, altså at jeg ville kysse dig hvis hun kigge lod pigen være. Bonnie ignorrede det jeg sagde, og nu fik jeg så chancen til at gøre det. du gav mig den selv," sagde hun, med et undskyldene smil. Hun kiggede ned, totalt flov over at hun bare havde gjort det. Hun sukkede dybt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 9:21 pm

kragen stivnede et øjeblik, så blinkede den hurtigt og blev til bonnie. Bonnie stod helt stille på jorden et stykke væk, hendes øjne brændte af had, de var rettet mod zoey. En tåre løb ned af hendes kind, hun stirrede ondt på dem begge to nu. hun vendte sig om og gik et par skrid længere væk, hun væsede vildt. Hun klatrede op i det nærmeste træ og kastede sig ud i luften og blevv igen til en krage.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 9:31 pm

Justin så stadig lidt uforstående på Zoey. Han vidste ikke helt om han skulle prøve at forstå det, men da han så kragen forvandle sig til Bonnie, og han så hendes blik, skar han et smertefuldt ansigt. Det var tydeligt at se at hun var vred og sikkert også ked af det.
"Bonnie" råbte han da hun var på vej op i træet. Han løb hen mod træet, men da han stod under det, havde hun allerede forvandlet sig. Han så bare efter hende uden et smil.

//Drama! Uhh Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 9:43 pm

Kragen fløj videre ind i skoven tæt ved, den forvandlede sig igen til bonnie. Bonnie satte sig på en træstub og trak sine ben ind under sig, hun kunne ikke
tro det hun lige havde set. Hendes egen søster, hun kunne ikke tro det. Bonnie kunne ikke tænkte på andet end at hun aldrig ville tilgive zoey. Hun lagde sit hovede i sit skød, endnu et par tåre trillede ned af hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 9:57 pm

Justin vidste ikke om han skulle følge efter hende, men han kunne da ikke bare lade hende være sur og hetl alene. Han så undskyldende på Zoey. "Undskyld, jeg bliver nødt til at følge efter hende" sagde han stille, men dog højt nok til at hun ville kunne høre det, eftersom de ikke stod tæt på hinanden.
Han vendte sig om og første gang, siden han var flyttet til byen, forvandlede han sig til en sort panter og løb alt hvad han kunne ind i skoven. Han havde ingen idé om hvor hun var henne af, men efter lidt kunne panters næse dufte en sødlig duft, han genkendte duften, som Bonnie. Han vidste at hun havde forvandlet sig tilbage, og lidt efter stod han nogle meter fra hende og så på hende med det gule blik, panteren havde.
Justin forvandlede sig tilbage og trådte et skrid tættere på hende. "Bonnie" sagde han lidt undskyldende og tog endnu et lille skridt mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 10:05 pm

Bonnie kunne høre nogle skridt bag hende, hun vidste det var justin, hun kunne lugte ham. Da han sagde "Bonnie" gav det genlyd l hendes øre, men hun kunne ikke lufte sit hovede. Hun sad bare og lyttede et stykke tid, men der kom ikke mere lige nu. Hun løftede hovedet stille og drejede det langsomt. Hendes blik mødte hans men hun forblev tavs...

//skal logge Sad ses
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 10:09 pm

Justin så at hun græd og han tog nogle hastige skridt hen mod hende og satte sig på det stykke af træstammen, hun ikke sad på og lagde hurtigt armen om hende. "Er du okay" hviskede han. Dumt spørgsmål, det var tydeligt at hun ikke var okay, men han vidste bare ellers ikke rigtigt hvad han skulle sige. Han sukkede stille og hviskede til hende. "Undskyld"

//Okaay, vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 22, 2010 7:31 am

Zoey dukkede op, og begyndte at klappe.
"Hvor er det dog rørende!" sagde hun, med stor foragt i stemmen.
*Tænk engang! Vi er søstre!* Hun fnøs. *Ja som om!* Zoey gik hen mod dem.
"Du kan bare ikke klare man sætter handling bag ordene," hviskede hun, og ventede blot på Bonnie's reaktion. Den ville sikkert blive smertefuld.
"Du ved at jeg tager min straf! Om den kommer fra dig eller fra Justin! Jeg gjorde noget der sårede dig, og efter som jeg kan huske, svore jeg da vi begge var nomale, at du måtte såre mig! Nu er det blot din tur! Gør hvad du vil! Det rammer dig selv tilsidst!" sagde hun, og vendte sig om for at går...

//Undskyld Bonnie, men.... Jeg sagde jo jeg ville gøre det Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 22, 2010 4:26 pm

Bonnie lagde hovedet på justins skulder, hun var vred eller rasende faktisk. hun hørte zoey bag dem, og løftede sit hovede igen. "Det er ikke en regl!" svarede hun bestemt, "jeg vil ikke give igen... men du skal ikke forvente at jeg tilgiver dig..." fortsatte hun og sukkede "det gør jeg ikke!" hun lukkede øjne et sekund og trak hveret roligt. zoey blev ved. bonnie vende sig mod hende, hendes øjne rasede stadig. hun sagde et ord "Alice." hun kunne se zoeys blik, hun forstod det ikke helt. alice var zoeys gammle ven, de havde kendet hindanden hele livet, og nu var hun død. *Du ved ikke hvordan hun døde* tænkte bonnie stille....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 22, 2010 5:42 pm

Zoey gispede, og knækkede sammen.
"Du gjorde det ikke!?" sagde hun, og kiggede ned. En tåre gled ned af hendes kind. Alice og Zoey havde været bedste veninder, og hun havde haft den samme hemmelighed som hende selv. De havde 'tryllet' sammen, og de havde altid haft det sjovt... Lige ind til... Zoey måtte indse det. Bonnie var ikke som hun altid havde været. Zoey var vred... nej ikke vred hadsk. Hun knyttede hænderne, og satte sig ned. Hun slog armene om benene, og prøvede at berolige sig selv, ellers ville hun lægge sig op mod meget mørkekrafter.
*Hvordan kunne du?* Hvæsede hun, og tankerne. Hun ville ikke gøre noget, så hun kiggede rundt for at finde en måde at slippe væk, inden hun gjorde noget utilgiveligt. Self. Hun rejste sig op, børstede sine bukser, og gik tilbage unden at se sig over skulderen. Tårene gled ned over hendes kinder. Hun ville ikke skade hverken Justin eller Bonnie, selv om det var fristene at stille sig op mod Bonnie....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 3:47 pm

Justin vidste ikke rigtigt hvad de snakkede om eller hvad der forgik. Han lyttede bare til dem, mens de sagde alle mulig ting som sårede hinanden. Han vidste faktisk ikke rigtigt hvad han skulel gøre for han kunne jo lide begge af søstrene. Zoey var helt klart en af hans bedste venner, men det sagde jo ikke særlig meget, for han havde næsten ingen.
Og Bonnie, ja, han vidste ikke hvordan han skulle beskrive hende for hun fik ham til at føle sig glad, tryg og godt tilpas, hvilket han ikke havde gjort i lang tid.
"Vil i ikke være søde at holde op" spurgte han med en lille stemme uden at se på nogen af dem. "Jeg holder helt vildt meget af jer begge og jeg vil ikke have at i bliver sure og uvenner på grund af det lille kys" fortsatte han i den samme tone. Han så på Zoey med et undskyldende blik som om at det havde været ham der havde kysset hende. "Du er min bedste ven" hviskede han.

//Justin ked af det Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 5:47 pm

Zoey vendte sig om og gik hen mod ham. Hun stoppede lige for hans fod, og måtte kigge op for at se på ham. Hun rørte blidt hans kind.
"Justin... Det er ikke kun det! Det er meget mere! Hun har lige anerkendt at hun har dræbt Alice..." Zoey kiggede ned.
"Alice var en heks lige som mig. Vi gik igennem al den modstand der var, i vores første to år. Hun var som... Som en anden søster for mig... Nu siger Bonnie, at hun har dræbt hende... Det ville svare til at du dræbte mig," sagde hun, med tåre i øjnene. Hun smilte til ham.
"Du er også min bedsteven... Og jeg lover jeg aldrig blander dig ind i noget igen," sagde hun, og kiggede ned. Hun kiggede på Bonnie.
"Du kunne altså godt have sagt det var hende du dræbte..."
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 8:14 pm

Justin lyttede stille til det Zoey sagde. Og da hun havde sagt det om hende Alice, så Justin overrasket og en smule skuffet på Bonnie. Han trak langsomt armen til sig, og sad bare ved siden af hende med et meget underligt udtryk. Det var ikke fordi at hun havde slået nogen ihjel, for det havde han jo også selv, men det var den person hun havde slået ihjel. Det havde været en der betød rigtigt meget for Zoey, han undrede sig over hvordan hun kunne gøre det, men hvis de ikke altid havde været på talefod.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 8:29 pm

Zoey kiggede på Justin. Hun satte sig ned og kiggede ned i jorden.
"Jeg tror ikke det var med vilje... Vi har det med at tiltrække de forkert," sagde hun, og trak lidt op i ærmene, som om hun skulle til at lave noget. To små prikker som ikke var ret synlige, sad på hendes højre arm. Hun havde også nogle på halsen....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:31 pm

Bonnie kiggede ned i jorden, hun vendte rykken til justin, endnu en tåre faldt til jorden. hun blev stiv i hele kroppen, smilede ikke det mindste. Hun sad bare og stirrede på skovbunden. Hun tænkte på justin og zoey, og det de lige havde sagt til hinanden. Hun kunne ikke tænke på andet, det sårede hende virkelig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:37 pm

Justin så overrasket på hendes arm og tog blidt fat om den og så på hende. "hvem?" spurgte han lidt efter.
Justin lagde mærke til at Bonnie vendte ryggen til ham og han vidste ikke om han havde sagt noget forkert, så han så på Zoey, med et spørgende blik. Men efter lidt slap han hendes arm og så på Bonnie, selvom hun sad med ryggen til.
"Bonnie" hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:46 pm

Zoey kiggede ned.
"En person...." sagde hun, og kiggede væk...
"Eller også er han i min familie..." Bonnie ville kunne gætte det var John. Han var den eneste Vampyr ud over Bonnie i deres familie. Hun kiggede væk.
"Bonnie er såret... Såret over... Noget vi har sagt?" Hun så pludseligt på Bonnie. Zoey forstod det ikke. Hvad kunne såre hende? At hun var bedste venner med Justin? Eller var det stadig kysset?
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:57 pm

Justin følte sig helt splittet. Han vidste ikke hvorfor Bonnie var sur og han vidste ikke rigtigt om det var noget han havde sagt, så han følte en træng til at bare holde sin mund, og lytte til søsterens stemmer.
Efter lidt kom han i tanke om Natalie, hun var jo ude på jagt, men måtte da snart komme tilbage. De var ikke det sted de mødtes, men hun ville jo nemt kunne finde dem.
Måske kom hun slet ikke tilbage, måske havde hun set det hele og ville slet ikke blandes ind i det.

//Sørry tøser, men bliver nødt til at logge, vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 10:04 pm

Bonnie sad stadig meget stille, hun hørte justins stemme og ville dreje sig så hun kunne se ham. Men hun kunne ikke hun ville ikke vise sit ansigt, hun var vel også en smule flov, hun ville gerne have folk til at kende hende som en hård pige. Så derfor gemmte hun sig bare lidt væk, han af alle måtte ikke se hende så pigerlig...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 10:15 pm

//Det er okay Very Happy Vi skrives Smile //

Zoey mærkede Bonnie's følelse. Hun rejste sig uden at tænke over det. Hun trak Bonnie med sig.
"Bliv der Justin," sagde hun, og smilte til ham. Hun trak Bonnie væk.
"Bonnie, hvorfor ikke bare lagde ham se det. Han blever nødt til at vide du er følsom. Der er ingen vampyrer der ikke har følelser. Selv Mathew har følelser! Han kun blive Vred, Såret, Charmerene, Glad, og hvis jeg ikke tager fuldstændig fejl kan han også blive Ked af det og følsom. Du ikke kun hård. Jeg har set den et par gange. Lad Justin vide hvem du virkelig er! Han har jo set lidt. Jeg ved jeg var fej, og du har været led, men jeg gider ikke mere! Snak med ham. Jeg går en tur, og beder til at jeg ikke bliver over faldet," sagde hun, og vendte sig for at liste væk, så igen kunne høre hende.
*Snak med ham* Tænkte hun...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
» Christmas, bloody christmas.. (Åben for alle.)
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: