The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Justin (429)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Anna (418)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_lcapSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_voting_barSøen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 8:53 pm

Justin sendte Zoey et opmuntrende smil, som helt klart viste at hun ikke sulle tænkte på det.
Justin så i retning af flagermusen der kom flyvende og så ovarrasket på Bonnie, da hun pludselig sagde noget.
"Hvad er der galt" spurgte han og trak hende ind sig og så stadig meget overrasket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 9:13 pm

Bonnie var helt ude af den *john er skadet!!* tænkte hun hurtigt til zoey inden hun svarede justin. "John... han er.... kommet til skade" svarede hun så og kiggede uroligt tilbage på justin. Hun kunne ikke sige mere end "jeg bliver nød til af gå!!" hun kyssede justin i forbi farten, og kiggede i retningen af zoey.
flagermusen gav igen lyd fra sig *bonnie det er for sent!! han skal have blod* tænkte hun igen da hun ikke kunne snakke som dyr. "NEJ!!" råbte bonnie.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:03 pm

Zoey stirrede frem for sig.
"Jeg giver ham det!" Hviskede hun. Hun havde hørt bonnie tænke, på hvad hun nu skulle gøre. Hun vidste det ville blive slemt. Zoey gik nikkede til Nata og Justin som farvel. Hun gik så hen til bonnie.
"Jeg skal nok hjælpe John... Du må gerne blive... Jeg tager ham med tilbage," sagde hun, med en stemme fuld af sandhed. Hun tog et skridt frem, men så stoppede hun. En tanke ramte hende. Hvad hvis ingen af dem kom tilbage. Hun skulle til at vende om, sætte sig ned og sige: Jeg kan ikke gøre det, fordi jeg ikke tør. Men hun tog sig sammen.
"Bonnie.... Jeg tør ikke alene! Hvad hvis...." Hun gik i stå. Hun prøvede virkelig at virke mere modig, men hun var kun en lille teenager tøs der ikke turde se sin skade bror. Hun kiggede på bonnie.
*Ta'r du med?* Tænkte hun så, med en tårer der løb ned langs kinden på hende. Hun tørede den hurtigt væk.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:12 pm

Justin lyttede stille mens de snakkede. Justin vidste at John var Bonnie og Zoey's bror, i hvertfald så vidt han havde forstået det.
"Er der noget jeg kan gøre" spurgte han først Bonnie, men da han fandt ud af at Zoey ville give ham blod, stivnede han og så skræmt på dem.
"Jeg kan tage med og hjælpe" spurgte han dem.
Han ville gerne hjælpe for han kunne tydelig se at det betød meget for dem.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:24 pm

Bonnie kiggede forvirret på zoey "NEJ ikke dit blod!" sagde hun bestemt. "Jeg finder en.." hun afsluttede ikke sætningen. Hendes blik flakkede over til justin, "jeg tror ikke der er så meget at hjælpe med... du kan hjælpe mig med at finde et... menneske" fortsatte hun då rettet mod justin. Hun vendte sig hurtigt igen mod skoven, hun tøvede lidt "hope du føre an!" sagde hun så og så flagermusen fløj ind i skoven. Bonnie fuldte efter.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:30 pm

Zoey rystede på hovedet.
"NEJ!" Råbte hun efter bonnie.
"NEJ! JEG VIL IKKE LAGDE HAM DRÆNE ET USKYLDIGT MENNESKE!" Hun ville ikke tillade det! Hun vil hellere selv død for ham. Hun løb efter Bonnie, men det gik forstærk. Hun forsvandt, og dukkede op lige foran dem.
"Nej! Nej Bonnie jeg tillader det ikke! Det er mig det skal gå ud over, ikke et uskyldigt menneske!!" Sagde hun vredt. Hun ville gøre hvad som helst for at stoppede det. Måske komme dem i forkøbet... Hmm.. ikke dårligt. Så ville John i hvertfald ikke dø. Hun ud tænkte mange planer....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:56 pm

"Zoey drop det!!" du skal ikke give dit liv... Han dræner en aligevel... Zoey du kan ikke endre hvad han er!!" sagde Bonnie. De var noget frem nu, Bonnie fløj lidt længere væk endnu og kom tilbage med et menneske der bare gik med. Bonnie kunne mærke at Zoey kiggede på hende. Hun stirrede på Zoey "jeg kan ikke lade hende gå nu! enten er det hans eller min..." sagde hun stille...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 11:05 pm

"Så er hun.... ingens!" Zoey stod bag ved pigen. Det ville være nemt at brække nakken på hende... Hvis altså hun turde. Hun kunne ikke lagde pigen, lide den forfærdelige død.
"Søs.... Du ved hvor svært det er for mig... Men hvad hvis hun ikke er nok? Vil du så bare, hente endnu et udskyldigt menneske? Det er ikke fair! De lide en unødvendig død, pågrund af os... Jeg er indblandet... selvom jeg ikke vil! Men jeg kan ikke trække mig! Han er vores bror! Jeg kan ikke! Han... Hun.... De... Glem det!" sagde hun opgivende. Hun vidste at hvis hun gik imod bonnie, ville Hope bare true med at dræbe hende, eller noget i den stil. Bonnie ville alligevel få sin vilje!
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 8:19 pm

"Godt så" Svarede bonnie bare, og grev fat i kvindens/menneskets hals,
Hun gik hen til Johns lig der lå på jorden. Et par tåre løb ned over Bonnies kinder, Hun bed hul i kvindens hals og lagde hendes blødene hals ned til Johns lig. Noget af blodet løb ind i Johns mund, og hans kæbe begyndte at bevæge sig igen. Pludselig sad John oppe med tænderne i kvinden, Bonnie smilte kort "bare drik!" beårdrede hun stille...
Et sekundt efter lå kvindens lig på jorden, i stedet for Johns. Bonnie kiggede på John med et stille blik, Johns blik var vildt, han var tørstig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 8:45 pm

Zoey smilte og tårerne løb ned ad kinderne på hende.
"John!" Hun glemte alt om hans tørst. Hun fløj om halsen på ham.
"John! Du er live!" hulkede hun, og mærkede hans arme ligge sig om hende. Grebet blev strammer. Hun prøvede at komme fri. Hun mærkede noget koldt mod hendes hals. Så slog det hende, at han var tørstig, og hun lige havde smidt sig i armene på ham. Panikken bredte sig. Hun prøvede at skubbe ham væk.
"John! John! JOHN NEJ!" Skreg hun, og vred sig. Hun kunne ikke komme fri. Hun fik sig drejet rundt, så hun kunne se Bonnie. Panikken havde forplantet sig. Hun prøvede at holde hovedet klart, men det var umuligt. Lige da planen endelig var kommet til hende bed han. Hun gav et halv kvalt skrig fra sig.
"STOP! JOHN DIN IDIOT STOP!" skreg hun. Hun forsøgte at tænke på at hun var bag Bonnie. Tilsidst lykkes det, at forsvinde, og dukke op lidt væk. Hun lå på jorden, og hulkede. Hun havde ikke set det komme. Hvorfor havde hun ikke det? *Nok fordi du troede han var død spade!* tænkte hun til sig selv. Hun kiggede på John. Han røg tilbage i et træ.
"Du gjorde et stort fejltrin mester!" sagde hun, og rejste sig usikkert op....

//Jeg var lige i humør til lidt kaos Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 9:21 pm

Bonnie stod med rykken til et øjeblik, men det var nok, da hun vendte sig op lå Zoey bag hende med et blodigt sår på halsen. John stod op af et træ, han lige var fløjet ind i. Bonnie så chokket fra John til Zoey, Zoey var vidst ved at angribe John igen. Bonnie fløj ind i Zoey, så hun ikke kunne nå at reagere igen. "NEJ ZOEY!" råbte hun "han ved ikke hvad han gør" fortsatte hun. Bonnie ville søre for at John og Zoey var væk fra hinanden, Men hun kunne ikke koncentrere sig. Hun kiggede på Zoey, men hendes øjne flakkede hele tiden ned til Zoey's sår. Bonnie begyndte at hybervintilere, hendes brustkasse bevægede sig hurtigere og hutigere. Hun lod tungen gjide over hendes skarpe tænder. Så skiftede hendes øjne og hun hoppede på Zoey. Han holde hendes hovede nede mod jorden imens hun stark tænderne i hendes hals. Lidt efter kom John også.

//Ok kaos hver så god ;D
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 6:30 am

Zoey skreg vildt, og hjælpeløst. Hvad skulle hun gøre? Var Justin stadig i nærheden? Det var da være at prøve.
"JUSTIN HJÆLP! HJÆLP!" Hun skeg højere, da John bed i hendes håndled.
*Jeg skal dø! Jeg skal dø! Og mordene er min søskende* Hun fik en idé. Hun fik vredet hovedet så lidt hen, at hun kunne se John. Han fløj tilbage, og falde sammen, i et smertefuldskrig. Så var det Bonnies tur. Zoey kunne mærke svagheden, men hun var ligeglad. Hun forsvandt under bonnie, og dukkede op lidt væk. Hun så på Bonnie, og der skete det samme som ved John. Hun håbede de ville få dem på bedre tænker. Hun trak benene ind til sig, og lagde panden mod knæerne. Hun tog sin hånd og pressede den mod sin hals. Hun hørte en komme.
"Zoey?" spurgte en velkendte stemme. Det var John.
"Hvad vil du!? Prøve at dræbe mig igen? Glem det!" sagde hun, med en stemme der var på kanten til at knække. Hun tog sig virkelig sammen, men hun kunne ikke lagde vær. Hun begyndte at hulke.
"Hvad mener du? Det vil jeg da...." Hun kunne høre han gik i stå. Hun nikkede.
"Jo både dig og Bonnie, kunne ikke styre sig... John vær venlig at gå ti skridt den vej!" sagde hun, og pegede om Bonnie. Hun vidste at han ville ende ved Bonnie's side. Zoey kiggede over på dem, med et følelseskoldt udtryk... Tårerne gled langsomt ned ad kinderne på hende...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 4:36 pm

Justin var ikke så langt væk fra dem, men kunne ikke se dem. Han ville lade dem få lidt fred. Men da han hørte Zoey råbe om hjælp, tog det han ikke lang tid at forvandle sig til den store sorte panter og løbe hen til det sted han havde hørt Zoey.
Han fik hurtigt øje på dem, og regnede hurtigt ud hvad der var sket, så han løb hen til Zoey og da han knælede ned ved siden af hende, var han igen i sin egen skikkelse.
Justin lagde en hånd på hendes sår på halsen, og vendte blikket mod Bonnie og John. Han sendte dem et meget truende blik der sagde at de bare havde at holde sig på afstand. Han duftede Zoey's dejlige blod og det duftede fantastisk. Hans øjne begyndte at forvandlede sig og han stivnede, men efter 2 sekunder havde han fået styr på sig selv og lagde en hånd rundt om hende få at støtte hende. "Du trænger til hvile" sagde han stille til hende.

//Justin redder dagen ;D //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 4:54 pm

//Yay Very Happy //

Zoey smilte til ham.
"Nej... Jeg vil gerne lige sidde lidt, og komme mig over overfaldende," sagde hun, og træk roligt vejret. Hun kiggede over på de andre med et spørgsmål hun måtte have svar på.
"Hvorfor?" spurgte hun stille. Hun sukkede dybt, og rejste sig usikkert op. Hun greb fat i Justin da hendes balance svigtede.
"Jeg tror faktisk du har ret i det med hvilen... og... måske noget med jern i... for det hele køre da rundt for mig ligenu," sagde hun, og kiggede ned, for at bare få lidt styr på sig selv. Hun havde aldrig prøvet at to vampyrer, ikke kunne styre sig, og det ville da se kønt ud hvis den trede hellere ikke kun. Hun håbede bare han kunne, for hun havde ikke krafter til at kæmpe i mod længere... Hun sukkede da hun kunne holde balancen lidt bedre...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:07 pm

Justin gre hurtigt fat i Zoey og gjorde ikke tegn til at slippe hende forløbig. "Du kan hvile dig hjemme ved mig" sagde han og så bekymret på hende, for hun havde mistet en del blod og havde brug for hvile og som hun selv sagde noget med der indeholdte jern.
Justin så i retning af Bonnie. "I kan også komme hjem til mig, når i har fået stillet jeres sult" sagde han stille, men vidste at de ville kunne høre det.
Han vendte så blikket på Zoey og sendte hende et blidt, bekymret smil. "Jeg kan bærer dig" sagde han og inden hun ville kunne nå at protestere havde han lagt sin hånd bag hendes ryg og bag knæet og fejede benene væk under hende, men greb hende og løftede hende op.

//Skal jeg lave et nyt emne i Justin's hus eller kan vi bare fortsatte her? ;D //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:20 pm

Bonnie og John kunne ikke holde sig væk.
Bonnie sprang på Zoey og Justin, hun skubbede Zoey ned på jorden. "MIN!" væsede hun og kiggede ondt på Justin. John fuldte efter Bonnie.
Både John og Bonnie var så ved at angribe Zoey igen, men da Justin skubbede benene væk under Zoey, røg de tilbage. Bonnie fik færten af et menneske lidt der fra og de løb begge to der hen og drak af mennesket.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:24 pm

Justin hvæssede af dem, men turde ikke rigtigt at gøre mere, dog forsvandt de da de fik færten af et andet menneske.
Justin satte af og løb mod sit eget hus, han turde ikke tage flere chancer med hende, hvis mennesket ikke var nok til dem begge, for John havde sikkert stadig en meget stor tørst.
"Hvordan klarer du dig" spurgte han bekymret Zoey. Han var ikke så langt fra sit hus og satte farten op for at få hende hurtigt i sikkerhed.

//Magter ikke lige at lave et nyt emne så jeg skriver bare videre her Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:35 pm

Bonnie og John havde langt fra nok med det ene menneske, de sprang på flere og flere. Bonnie tænkte på det Justin havde sagt til dem, men hun hunne ikke få tanken om blod ud af hovedet. Da John og Bonnie havde tømt en hel del mennesker forvandlede de sig til dyr for at finde et andet ste med flere mennesker. Uden at tænke over det fløj de i retningen af Justins hus, De forvandlede sig tilbage i et træ og hoppede på nogle flere mennesker. Bonnie havde blod på kinden, og John slikkede det uden at tænke af. Bon nie hvæste højt som om hun advarede ham, DET VAR HENDES BLOD.

//Jeg skriver lige hvad der sker igen da jeg ikke har noget at lave Wink
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:41 pm

//Vi skriver bare videre her Smile

Zoey magtede næsten ikke at gøre modsat. Hun gav blot skrig fra sig da Bonnie og John kom igen. Hun var glad da Justin redde hende. Hun hørte kun lige hans spørgsmål.
"Jeg ved det ikke rigtigt," sagde hun, med en svag stemme. Hun vidste det ikke rigtigt for at var sløret, og forvirrende. Det var tegn på blod mangel. Det vidste hun selv... men hvad skulle hun gøre? Hun sukkede blot, og forsøgte at tage sig sammen, for at holde sig vågen....

//Ingen kreativitet... //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:50 pm

Justin låste døren op uden at satte Zoey ned, og få sekunder efter stod han inde i sit soveværelse og lagde Zoey fra sig i sengen. Han satte sig ned på sengen ved siden af hende. Han greb en pude mere og lagde under nakken på hende. Han overvejede at give hende noget af sit blod, for han havde ikke rigtigt en idé om hvor meget blod hun havde mistet, men efter som hun havde svært ved at holde sig vågen, turde han ikke tage nogen chancer.
Justin åbnede en år på sit håndled og satte det ned til hendes mund for at lade blodet løb ind.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 10:07 pm

Zoey smagte hans blod, og tog fat i hans hånd. Hun skubbede den væk.
"Nej... Ikke det," sagde hun, og åbnede øjnene. Det hele slørede for hende. Hun kunne kun lige se hans ansigt. Hun forsøgte at formulere det gennem, alt tågen, og svimelheden.
"Jeg kan ikke... lide smagen af... b.." Ordet sad fast. Hun kunne ikke sige det. Hun havde altid haft svært ved at sige det... eller se det af den sags skyld... Hun sukkede, og lukkede øjnene. Så kunne hun ikke se tågen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 7:10 am

Bonnie og John kom tætere på huset, de sværmede rundt i kvateret. Bonnie havde fået nok blod nu, faktisk havde hun fået meget mere end hun plejede. John gik lidt videre, men Bonnie blev sidende. Hun satte sig på taget af det hus der lå ved siden af Justin's, men hun havde stadig ingen idé om at gå ind til de andre. Underligt nok var hun ikke ked af det hun havde gjord ved Zoey. Hun kunne stadig smage blodet, der løb ned af hendes mundvig. Lugten var stærk, hendes tøj var gennem blødt af det røde stas. Hun havde ikke længere nogen anelse om hvor John var.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:55 pm

Justin pressede håndledet bestem mod hendes mund. Han vidste at hun, selvom hun var heks, ville komme sig fint. Hun havde bare stadig brug for hvile.
Efter lidt tid trak han håndledet fra hendes mund og såret helede hurtigt og efterladte ikke så meget som et ar.
Han så stadig bekymret på hende, men bestemte sig for at lade hende være i fred, i hvert fald lidt. Hun trængte vel til at sove. Han gik ud og lukkede døren efter sig, han gik ud i køknet og kiggede åndsfraværende ud af vinduet og håbede at Bonnie ville komme fordi, for han havde sikkert ikke virket alt for sød da hun angreb Zoey. Faktisk var han overrasket over at hun ville prøve at angribe hende igen, selvom han han var så tæt på hende. Men hun var trods alt vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 9:06 pm

Bonnie sad bare stille på taget og vuggede frem og tilbage, hun tænkte på meget, men ikke en af de ting var et undskyld til Zoey. Det var som om at hun ikke kunne eller ikke ville trække det tilbage for hver en pris, hun ville ikke kæmpe mod sin natur. Hun tænkte på at hoppe ned men gjorde det ikke. Hun samlede hendes bluse og vred noget af blodet ud af den, så det løb i et stråle ned at taget. Hun var lige glad med om nogen opdagede det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 9:34 pm

Zoey så opgivende på ham. Hun orkede ikke at gøre modstand. Hun åndede lettet op, da han trak sit håndled til sig.
"Var det nødvendigt?" spurgte hun, med en lille hæs stemme. lidt efter han havde lukket døren, fald hun i søvn. Hun var stadig meget chokket, over det der var sket... Hun vidste at det ville gå ud over den søvn hun skulle have.... Og hun havde ret. Drømmen var forfærdeligt. Den handlede om Bonnie, og John. De kom imod hende. Hun kiggede rundt, efter en der kunne hjælpe hende. Der var ingen. Hun løb væk, men hun kom ikke særligt langt. De var foran hende. Hun kunne se sulten i deres øjnene. Hun bakkede baglæns. Pludselig var der et træ bag hende. Både Bonnie og John overfaldte hende. Hun skreg... Et gisp fløj ud af hende. Hun slog øjnene op...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~    Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~  - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen! ~Åben for alle, jo flere jo bedre xD~
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
» Christmas, bloody christmas.. (Åben for alle.)
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: